@Gampaye7گام_به_گام_کامل_قرآن_پایه_هفتم_.pdf
825.5K
🌺گــــــام بہ گــــام درس قرآن
🎉پایه هفتم
🍋#پایه_هفتم
🍊#هفتم
🍏آموزش متوسطه اول
@tadriis_yar
✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 باهوش؛ همچون زکریای رازی، او مایه افتخار ایران است
@tadriis_yar
جزوه کامل علوم تجربی نهم.pdf
9.05M
#علوم_نهم_جزوه_فصل_به_فصل
#جزوه_کامل_علوم_نهم
#سبک_پرسش_وپاسخ
🍊#پایه_نهم
🍋#نهم
🍐آموزش متوسطه اول
@tadriis_yar
✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
ورقه_ی_پیام_های_آسمان_درس_اوّل_و.pdf
602.6K
🔥آزمون درس 1 و 2 پیام آسمانی
🍟پایه هشتم
🍊#پایه_هشتم
🍋#هشتم
🍐آموزش متوسطه اول
@tadriis_yar
✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
پاسخنامه ایستگاه ۸رنگی.pdf
14.91M
📝 پاسخنامه کتاب کار ریاضی
🍓 پایه هشتم
🍊#پایه_هشتم
🍋#هشتم
🍐آموزش متوسطه اول
@tadriis_yar
✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
40.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍉زبان انگلیسی
🥝پایه نهم
🍉کلیپ تدریس درس دوم
🎒با ترجمه فارسی
🍊#پایه_نهم
🍋#نهم
🍐آموزش متوسطه اول
@tadriis_yar
✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
2-2.pdf
571.9K
💠 درسنامه علوم تجربی
🔖 فصل دوم
🚦 قسمت دوم
📚پایه نهم
🍊#پایه_نهم
🍋#نهم
🍐آموزش متوسطه اول
@tadriis_yar
✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
14010722_27a.pdf
1.24M
♨️پاسخ سوالات آزمون قلم چی پایه ی نهم (۲۲ مهر ۱۴۰۱)
🍊#پایه_نهم
🍋#نهم
🍐آموزش متوسطه اول
@tadriis_yar
✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
🚦کاربرگ با جواب فصل اول ریاضی
🍒پایه هشتم
🍊#پایه_هشتم
🍋#هشتم
🍐آموزش متوسطه اول
@tadriis_yar
✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
33.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علوم نهم - فصل یازدهم
🎥 نمونه تدریس فصل گوناگونی جانداران کتاب درسی، قسمت دوم (جناب آذرافروز)
🍊#پایه_نهم
🍋#نهم
🍐آموزش متوسطه اول
@tadriis_yar
✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
درسنامه درس دو نهم فارس.pdf
17.25M
📝 درسنامه زبان انگلیسی
⏰ درس دوم
🍇پایه نهم
🍊#پایه_نهم
🍋#نهم
🍐آموزش متوسطه اول
@tadriis_yar
✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
✳️ باز نویسی و بازگردانی و بازآفرینی در مهارت های هفتم و هشتم و نهم :
❇️ دانش آموزان عزیز می باید حکایت ها را باز نویسی کنند.
◀️ بازنویسی یعنی برگرداندن متنی به زبان امروزی همراه با اضافه کردن و شاخ و برگ دادن ( گسترش پذیری ).
◀️ بازنویسی مانند تعمیر کردن خانه یا ساختمان می باشد.ما تغییرات را در جهت زیبایی و استحکام انجام می دهیم ولی چهارچوب و اصل بنا را خراب نمی کنیم. ما زبان نوشته را امروزی و قابل فهم می کنیم موضوع یا داستان را به کمک توصیف چهره ها ، حالات و صحنه ها گسترش و پرورش می دهیم . رویدادها را بازسازی و تجسمی می کنیم. ولی با همه این کارها نتیجه و پیام موضوع یا حکایت نباید تغییر کند و حفظ شود.چرا که اگر نتیجه داستان یا موضوع تغییر کرد دیگر باز نویسی نیست و باز آفرینی می شود.شاهنامه باز نویسی خدای نامک می باشد.
◀️ من بازسازی این حکایت را با جملاتی کوتاه و زیبا و فعل های ساده آغاز کردم بقیه بازنویسی را در اختیار دانش آموزان گذاشتم.بچه ها باز نویسی های زیبایی ارائه دادند.
*
فصل بهار بود. درختان جوانه زده بودند. غنچه ها یواش یواش باز می شدند ، صدای بلبلان می آمد . رودخانه ی زیبا با خوش حالی قدم بر می داشت.ما با گروهی از از دوستان تصمیم گرفتیم...
*
◀️ باز گردانی : باز گردانی در واقع امروزی کردن شعر یا نثر است.محتوا و پیام را به زبان ساده و قابل فهم مطرح کنیم. در باز گردانی منظور توضیح دادن و شاخ وبرگ دادن ( تفسیر ) نیست. در باز گردانی تبدیل لغات و اصطلاحات قدیمی و کهنه به امروزی است و مفهوم به زبان ساده بیان می شود. وقتی از یک دانش آموز می خواهیم بیتی را معنی کند در اصل او باید بیت را باز گردانی کند.
*
◀️ تصویر نویسی ها و ضرب المثل ها و انشا نویسی های دانش آموزان باز آفرینی می باشند.
◀️ باز آفرینی : ( از نو ساختن - )
باز آفرینی مانند کوبیدن بنا و ساختمان و از نو ساختن است نقشه ساختمان و چهارچوب اولیه به هم می خورد. در باز آفرینی نویسنده اثر را مبنا و معیار قرار داده و با الهام گرفتن از اثری کهن دست به آفرینش نو می زند و آن را بر اساس سلیقه و ذهنیات خود دوباره می آفریند .
می تواند پیام داستان و نوشته و شخصیت های داستان را تغییر دهد و نظر خود را دخالت دهد.اساس باز آفرینی تخیل است و اثر جدید اثری مستقل و تازه است. در باز آفرینی می توان از هر زاویه ای وارد شد و ساختمان اولیه را به کلی به هم ریخت این همان تفاوت با ز آفرینی و باز نویسی است.
ضرب المثل : هر که بامش بیش ، برفش بیشتر
هرکه شد شوریده تر، بی خویش تر
هرکه عاشق تر ، یقین دل ریش تر
عشق را با درد قسمت می کنند
هر که بامش بیش ، برفش بیشتر
140108010814264802629107-Copy (1).pdf
8.57M
🔹بارمبندی متوسطه دوم نظری رشته علوم و معارف