فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✏️👈 فیلم حل صفحه 98 نگارش چهارم ابتدایی
❇️👈 #درس16 : پرسشگری
🎥👈 فیلم تدریس درس 16 نگارش چهارم ابتدایی
⏰👈 تدریس و آموزش درس شانزدهم نگارش فارسی
👩🏻🏫👈 مدرس : جناب آقای محمد آهنگرداودی
🔖👈 هشتگ ها : #چهارم_ابتدایی , #نگارش , #درس16نگارش ,
🍊#پایه_چهارم
سوالات_درس_سوم_هدیه_های_اسمان_درمتن_درس.pdf
1.15M
سوالات درس سوم هدیه های اسمان درمتن درس.pdf
🍊#پایه_چهارم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈 حل سوالات فعالیت صفحه 28 ریاضی چهارم ابتدایی
👈 #فصل2 : کسر
👈 مبحث : شناخت کسرها / عدد مخلوط
👈 مدرس : استاد مددیان
🍊#پایه_چهارم
🔻فواید عدس برای کودکان!
✅- ویتامینهای موجود در عدس C ، PP ، B2 ، B1 و A
✅- عدس برای دفع سموم بسیار مناسب است
✅- درمان بیماریهای گوارشی
✅- تقویت قدرت بینایی
✅- تقویت قلب
✅- درمان دردهای استخوان و مفاصل
✅- رفع کم خونی
✅- درمان زخمهای دهان و گلو
✅- جلوگیری از تنبلی چشم
✅- تقویت کننده چشم
✅- تقویت مو
✅- تقویت عضله ساز
✅ افزایش فعالیت سلولهای مغز و هوش و حافظه
✅-جلوگیری از ابتلا به یبوست
✅-جلوگیری ازسرطان
یکی ازبهترین روش هابرای ایجاد عادتهای خوب درکودکان وحذف رفتارهای نامناسب،استفاده از«قصه» است.
وقتی کودک به قصه شماگوش می دهد،خودش رابه جای شخصیت اصلی داستان می گذارد واز نگاه اوبه حرفهای شماگوش می کند.
ازآنجاکه دراین روش، آموزشهابه صورت غیرمستقیم به کودک داده می شود، در مقابل حرفهای شمامقاومت نمی کندو به خوبی تاپایان داستان به شماگوش می دهد. دراین روش شمایک داستان برای کودک تعریف می کنید که شخصیت آن تقریبا همسن فرزند شماباشد.
می توانید برای انتخاب نام اوهم ازخودکودک کمک بگیرد. داستان راشروع می کنید وباکمک عروسک یانقاب ویانقاشی، #داستان را تعریف می کنید.
درپایان سوالهایی درباره داستان ازکودک خودمی پرسید واز او می خواهید که نتیجه گیری بکند. بااین روش،خودکودک به نتیجه ای که مورد نظر شماست می رسد.
29.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⏰فصل دوم ریاضی
🌺داستان هزارگان ( شهر اعداد)
🎈معرفی عدد هزار
🚦سوم ابتدایی
🍊#پایه_سوم
درس_دوم_هدیه_های_آسمان_پایه_سوم.pdf
1.26M
📚پرسش و پاسخ درس دوم هدیه های آسمانی
🌋سوم ابتدایی
🍊#پایه_سوم
💕💕
علت جیغ کشیدن کودکان
۱.احساس ناتوانی در برقراری ارتباط:
علت این است که کودکان جیغ کشیدن را یک ابزار کلیدی برای ارتباط برقرار کردن می دانند.
۲.تخلیه انرژی:
جیغ کشیدن باعث تخلیه ی انرژی شدید آنها میشود و زبانی برای بیان احساساتش است.
۳.سردرگمی:
گاهی علت جیغ زدن کودکان این است که آنها از انجام آنچه انجام می دهند مطمئن نیستند.
۴.مشکلات جسمی:
آنها به خاطر اینکه نمی توانند مشکل خود را بیان کنند شروع به جیغ زدن می کنند.
۵.نداشتن کلام:
بعضی از کودکان دچار لکنت هستند و یا نمیتوانند صحبت کنند.
۶.عدم توجه والدین:
بی توجهی والدین به صحبت کودک و یا رفتارهای مثبت او.
کودک شما به کدام دلیل جیغ میزند؟ 👆
ارزشیابی بنویسیم پایه سوم مهرماه.pdf
226.2K
🍓آزمون فارسی
⏰ سوم ابتدایی
🍊#پایه_سوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅️آموزش ساعت قبل از ظهر و بعد از ظهر ⏰️
✅️پایه:چند پایه (سوم )
✅️آموزشگاه : ۱۵ خردا مافی کندی
✅️آموزگار :پریوش لک عیان
✅️مدیر مربوطه :خانم سولماز ابوطالبی
✅ ❇️ مهم ترین عوامل حواس پرتی
🌍 محیط :
گرمی و سردی هوای کلاس ، صداهای ناهنجار، نور شدید و ضعیف
🌍 خانواده :
اغتشاشات فکری(مشکلات ارتباطی، اقتصادی، اجتماعی، اعتیاد) ، کمبود محبت و نشاط ، احساس ناامنی ، مقایسه کودک و نوجوان با همسالان
🌍 روشها های تدریس :
عدم استفاده از روشهای فعال ، عدم استفاده از وسایل کمک آموزشی
🌍 کتاب :
عدم احساس نیاز به مطالب کتاب ، متناسب نبودن موضوعات درسی با توانایی و علاقه دانش آموز
🌍 معلم :
توقعات بیش از ظرفیت دانش آموز ، مقایسه دانش آموز با دیگران ، بازگو کردن مطالب تکراری
🌍 دانش آموز :
درد و رنج، بیماری ، گرسنگی و تشنگی ، غم و غصه ، ترس ، خشم و شادی ، اضطراب و نگرانی، فشارهای روانی ، بی علاقگی ، عدم آگاهی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یازده حالت گسترده مکعب
🍊#پایه_سوم
❇️ نکاتی مهم درمورد پوشه کار:
✡ دانش آموز :
⭐️ یک ابزار مهم ارزش یابی-توصیفی است.
⭐️هویت دانش آموزان را در همه ی ابعاد شخصیتی شامل می شود.
⭐️ درک عمیق یادگیرنده رانشان می دهد.
⭐️ امکان تولید دانش یابهبودآن (نوآوری و خلاقیت)رامهیامی کند.
⭐️ فرایندرشدوپیشرفت دانش آموزرابه خوبی نشان می دهد.
⭐️پوشه کاربین آموخته های قبلی و جدید دانش آموز ارتباط برقرارمی کند.
⭐️پوشه کار کمک می کندتافرداشکالات واشتباهات خویش رااصلاح کند.
⭐️باپوشه کاردانش آموز میزان توانایی و دانش خود را مستند می سازد.
⭐️بابررسی پوشه کاردانش آموزبه استعدادهای خویش پی می برد.
⭐️ بامدیریت وتکمیل پوشه کارمسئولیت پذیری راعملا تمرین می کند.
⭐️بابررسی پوشه کارورفع اشکالات و...به مهارت ارزشیابی(خودسنجی ،همسال سنجی و...)می رسد.
⭐️یادگیری را برای دانش آموز ساده و سهل می سازد.
✡معلم :
⭐️به استعداددانش آموزان واقف می شود.
⭐️باایجاد فرصت مناسب برای آفرینندگی و زایش تفکرات جدید در فراگیران،یادگیری مشارکتی را در آنها تقویت نماید.
⭐️از طریق پوشه کار،به هویت فردی دانش آموزتوجه می نماید.
⭐️به نقاط قوت وضعف دانش آموزان پی می برد.
⭐️تفاوت های فردی دانش آموزان را عینیت می بخشد.
✡ اولیا :
⭐️در جریان فرایند آموزش فرزندشان قرار می گیرند.
⭐️به نقاط قوت وضعف فرزندشان پی می برند.
⭐️اولیاسنجی ازمزایای پوشه کاراست که اولیارادرفرایندیاددهی – یادگیری فرزندش سهیم ومسئولیت پذیرمی کند.
✡بایدها ونبایدهای پوشه کار:
⭐️پوشه کارنبایدمانع یادگیری وفرایندرشدکودک شود.
⭐️پوشه کارنبایدعاملی برای تنبیه کودک،اولیا باشد.
⭐️پوشه کارنبایدتوسط غیرمتخصصان بررسی وارزیابی شود.
⭐️پوشه کارنبایدحجیم وسنگین باشد.
⭐️نبایدکارهای حجمی درپوشه کارقرارگیرد.
⭐️پوشه کاربایدعامل انگیزشی مثبت برای ادامه فرایندیادگیری باشد.
⭐️پوشه کاربایدچابک وسبک باشد.
⭐️پوشه کاربایدمسیرناصحیح آموزش رااصلاح کند.
⭐️درپوشه کاربایدنمونه ای ازشواهدواسنادی قرارگیردکه عامل علاقمندی کودک باشد.
⭐️پوشه کار فقط ابزاراست ،نه کل تعلیم وتربیت