فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍓آموزش درس ##ریاضی
🍟فصل دوم
💠قسمت دوم
🎉 پایه نهم
🔸@tadriis_yar9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌آموزش درس ##ریاضی
🍇فصل دوم
🥁قسمت اول
🔥پایه نهم
🔸@tadriis_yar9
همهمه دانش آموزان در پاسخدهی_1.m4a
1.49M
#پادکست_آموزشی👆👆👆
📌هنگام پاسخ به پرسشی یا حین انجام فعالیتی، دانش آموزان همه باهم صحبت میکنند.همه دوست دارند اول جواب بدهند. مواجه اصولی معلم در این شرایط چیست؟
ویژه علاقمندان به حوزه تدریس
┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄
🌸🍃 @tadriis_yar
🌸طرح خوانا چیست ؟
هدف اصلی این برنامه ارتقا سطح مهارت های چهارگانه زبانی با رویکرد تلفیق با سه مولفه جدی از مهارت های زندگی 《 مسئولیت پذیری ، جرات ورزی و ادب 》می باشدبا این تاکید که خروجی طرح، رفتار قابل مشاهده براساس سنجه های تعریف شده در طرح باشد.با عملیاتی دیدن طرح و خروج ازقالب های سنتی هدف گذاری بر مبنای تغییرات رفتار هدف است تا دانش آموزان سطح مطلوبی از چهارمهارت زبانی (گوش دادن ، سخن گفتن ، خو اندن ونوشتن ) را درتلفیق با مهارت های زندگی کسب کرده باشند.
┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄
🌸🍃@tadriis_yar
نمونه3.pdf
189.1K
📝 نمونه فعالیت های مهارتی علوم تجربی
🍟 فصل دوم
🎉پایه هفتم
🍋#پایه_هفتم
🍊#هفتم
🍏آموزش متوسطه اول
#متوسط_اول✍📗📕📋
@tadriis_yar7
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه هفتم فصل دوم
صفحه 18 ، فعالیت 2
🍋#پایه_هفتم
🍊#هفتم
🍏آموزش متوسطه اول
#متوسط_اول✍📗📕📋
@tadriis_yar7
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه هفتم فصل دوم
صفحه 18 ، فعالیت 1
🍋#پایه_هفتم
🍊#هفتم
🍏آموزش متوسطه اول
#متوسط_اول✍📗📕📋
@tadriis_yar7
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آقازادهای که بزرگترین قرآن خطی جهان را نوشت!
🇮🇷 #فرزند_ایران
درس دوم.pdf
532.6K
🍓آزمون تستی زبان انگلیسی
🔖درس دوم
📖پایه هفتم
🍋#پایه_هفتم
🍊#هفتم
🍏آموزش متوسطه اول
#متوسط_اول✍📗📕📋
@tadriis_yar7
با نوجوان حساس وزودرنج وکمی افسرده چگونه رفتار کنیم؟
چند روش صحیح برخورد با نوجوانان :
1- شناخت صحیح نوجوانان به این معنی که والدین با شناخت ویژگی های نوجوان خودرفتارهای ناخوشایند آنان را غیر طبیعی نپنداریم.
2- ایفای نقش راهنمایی به جای دستوری. برای حل مسائل نوجوانان بهتر است از خودشان کمک بگیریم .نظر خواهی واعتماد به نفس بخشیدن به نوجوان کمک بزرگی در حل مسائل او می کند.
3- ایجاد یک رابطه ی دوستی وعاقلانه با نوجوان.
4- اعتمادسازی.
5- تاکید بر محبت وپرهیز از خشونت.
ابراز عشق وعلاقه به فرزندان کلید موفقیت ارتباط با آنهاست.
6- الگوی رفتاری قدرتمند بودن برای نوجوانان.
والدین باید خود دارای شخصیتی قوی پایدار وبا ثبات باشند ، تا فرزندان به آنها اعتماد کرده والگو بپذیرند.
7- پرهیز از مناقشات خانوادگی.
محیط خانه باید محل آرامش وامنی برای اعضائ خانواده باشد.اختلافات وجرو بحث های والدین نزد فرزندان، بهانه ی گریز نوجوان از خانه را فراهم می سازد.
8- شنونده ی خوبی بودن.
9- تکیه بر نقاط قوت نوجوان
10- اجازه ی خطا به نوجوان دادن و ....
در صورتی که والدین بتوانند محیطی آرام را برای نوجوانان و فرزندان خود فراهم آورند، برای آنها وقت بگذارند، برای تنبیه آنان جمع را انتخاب ننمایند و انتظارات خود را برای آنها شرح داده و پیوسته نقاط قوت شخصیت نوجوان را یادآور شده ورفتارهای نامناسب آنها را بزرگ نکنند و.....هزاران نکته تربیتی مثبت دیگر،همه وهمه در جهت رشد شخصیت نوجوان اثرگذار بوده و اگر به درستی اجرا ورعایت شوند، آینده ی روشن نوجوان را به دنبال خواهد داشت ، وبلعکس در صورت نادیده گرفتن و اجرا نشدن حتی یک نکته ی بسیار کوچک ، می تواند شخصیت نوجوان را تخریب کرده واز او فردی بیمار و سرخورده بسازد.
شعرهای_تشویقی
🍭 نمونه شعر ها و بازخوردهای تشویقی🍭
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓با مشقی که نوشتی تو لایق بهشتی🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓آفریدی افتخار برای چندمین بار🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓دقیقِ خیلی کارت جَمعِ چه قدر حواست🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓بارون ریزه ریزه (...نام کودک) خانم تمیزه و عزیزه🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓ای کودک مسلمان چه خوب خوندی تو قرآن🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓هستی دقیق و پر تلاش همیشه هم خنده رو باش🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓تلاش کردن بیشتر همیشه هست مفید تر🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓آلبالو های رنگی چه بچه زرنگی🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓امروز کارت عالی بود باعث خوشحالی بود🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓عقیده من اینه کودک خوب همینه🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓(...نام کودک) خانم نمونه جاش توی آسمونه🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓فرشته بهشتی امروز سریع گل کاشتی🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓نشستی آرام و خوب حالا شدی تو محبوب🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓آقا (...نام کودک) تمیزه زرنگ و فرز و تیزه🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓خلّاقی و مهربون همیشه اینطور بمون🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓نون و پنیر و پسته (...نام کودک) کارش درسته🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓دقت و سعی و تلاش به اندازه داشته باش🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓ای گل توی کلاس خوشبویی تو مثل یاس🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓تاب تاب عباسی زرنگ تو کلاسی
تاب تاب عباسی باهوش و با حواسی🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓صد آفرین مرحبا عزیز دل بابا🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓سبد سبد گل یاس زرنگی توی کلاس🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓نمک نمک نمکدان همیشه باشی خندان🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓(...نام کودک) چو ماه تابان تلاشگر و مهربان🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓قطار قطار هندونه (...نام کودک) چه قدر درس خونه🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓زنده باشی و سالم تلاش بکن تو دائم🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓ماهی میگفت تو دریا صد آفرین مرحبا🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓(...نام کودک) خانم که داناست خیلی خوب و تواناست🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓کودک ناز و محبوب انجام می ده کار خوب🍓
_-_-♥️ ♥️ ♥️-_-_
🍓صد گل و صد ستاره (...نام کودک) نظیر نداره🍓
✅ آموزش قران در پایه اول ابتدایی:
🔺🔺در روش تدریس قرآن کلاس اول نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:
🔺🔺مهمترین هدف آموزش قرآن،خواندن قرآن است. وتاپایان کلاس سوم دانش اموزان باید به روخوانی قرآن دست پیداکنند.
🔺🔺آموزش قرآن باید دیداری وبا چشم باشد. بنابراین استفاده از لوحه های آموزشی تا پایان کلاس سوم الزامی است.
🔺🔺قرائت سوره: سوره ها درکلاس اول کلی خوانی یاتصویر خوانی می شوند نه روخوانی.
✅ نحوه ی آموزش سوره ها
🔺🔺لوحه ی مربوط به سوره ،ضبط ونوارسالم یا سی دی را از قبل آماده کنید.
🔺🔺لوحه ی مربوط را روی تخته نصب ویا بر روی پایه ی پشت آن روی میز قرار دهید .
🔺🔺همراه پخش قرائت سوره، آیات آن را از روی لوحه نشان دهید.
🔺🔺دانش آموزان با نگاه به آیه هاو پس از فرمانِ نوار به صورت دسته جمعی، همراه نوار بخوانند.
🔺🔺پس از اینکه سه مرحله ی گوش کنید -زمزمه کنید -بلند بخوانید اجراشد آموزگار stop نوار یا پلایر سی دی را می زند وچند بار بچه ها آیه راجمع خوانی کنند.آموزگار در این مرحله می تواند همراه بچه ها بخواند سپس به سراغ آیه بعدی می رود!
🔺🔺درپایان همه سوره پخش می شود تا ارتباط آیه ها حفظ شود.برای پرسش نیز ابتدا از دانش آموزانی که خوب یادگرفته اند پرسیده شود.
🔺🔺در خواندن سوره ها صحت ودرست خوانی مورد نظر است نه لهجه ولحن عربی.
🔺🔺حفظ در کلاس اول حفظ نسبی است نه حفظ کامل.اجباری در حفظ کامل نیست.
🔺🔺اگر دانش آموز یکی دوآیه ی اول را خواند وایه ی بعد را با هدایت معلم به یاد آورد یا با خواندن اول آیه بقیه ی قسمت های آیه را به یاد آورد حفظ نسبی محسوب می شود.
⬅️ هدف اصلی انس دائمی با قرآن است که سعی شود جزئی از زندگی آنان شود.عادت کنند هر روز قرآن بخوانند.
✅ پیام_قرآنی:
🔺🔺هدف از پیام های قرآنی مهارت تفکروتدبر است .(جدول درس ملی)
🔺🔺یکی از مناسب ترین راه های اُنس دانش آموزان با مفاهیم ارزنده ی تربیتی و اخلاقی قرآن کریم، پیام های قرآنی است.
🔺🔺آموزگار پیام را از نوار پخش می کند و دانش آموزان پس از شنیدن، آن را تکرار می کنند.
🔺🔺آموزگار ترجمه ی پیام را برای دانش آموزان می خواند .
🔺🔺یکی دو کلمه ی قرآنی پیام را که معنی شده را توضیح می دهدو از آن ها می خواهد تا درباره ی معنا مفهوم پیام خوب فکر کنند. در گروه های خود به کمک تصویر پیام درباره ی آن با یک دیگر گفت وگوکنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هدیه های آسمان
درس پنجم
((می خواهم وضو بگیرم))
مژگان مولایی
🍊#پایه_دوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#_پایه_دوم_فارسی
درس پنجم چوپان درستكار
نکات آموزشی درس
🍊#پایه_دوم
29.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلیپ آموزشی بیاموز و بگو
درس سوم فارسی
آموزگار-زهرا درخشنده
🍊#پایه_دوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 فیلم آموزشی
🎥 جمع و تفریق ده تایی روی محور
پایه دوم
🍊#پایه_دوم