هدایت شده از Ltms
#اطلاعیه_امور_اداری۶ #صدور_احکام
🌀برای کدام گروه ه از معلمین تا این لحظه احکام رتبه بندی صادر نشد.‼️
⭕ معلمانی که بعد از ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ استخدام پیمانی /رسمی شدند‼️
⭕ معلمان انتقالی ‼️
⭕️ معلمانی که در این مدت بازنشسته شده‼️
.
◽️نکته : احکام گروه های بالا اگر در این مرحله صادر نشد به این معنی نیست که حذف شدند. در نگارش جدیدی که ارسال خواهد شد مشکلشون حل میشه و احکام رتبه بندی صادر خواهد شد.
◽️تاریخ ارسال نگارش جدید هنوز مشخص نیست.
📋 @ltmsme
28.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راهنمای تکمیل دفتر مدیریت کلاسی شماره ۱
41.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راهنمای تکمیل دفتر مدیریت کلاسی شماره ۲
هدایت شده از تدریس یار پایه ششم
📝📝📝📝
کانال های 15 گانه مجموعه تدریس یار
👇👇👇👇👇👇
از ابتدایی تا متوسطه
☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️
کانالهایی برای بهتر دیده شدن و بهتر بزرگ شدن.
با ما دیده شوید.
جهت سفارش تبلیغ شبانه و یا روزانه
در ۱۵ کانال
@teacherschool
✅✅✅✅✅✅✅
هدایت شده از تدریس یار دهم
🖼 #طلوعی_دیگر...🔆
🤲 خـدایـا
🍃از خیمهگاه رحمتت بیرونمان مکن
🍃از آستان مهرت نوامیدمان مساز
🍃آرزوهایمان را به حرمان مکشان
🍃از درگاه خویشت ما را مران
🍃ما همه به لطف و رحمت تو ایمان داریم
☀️ سلام؛ صبحتون بخیر و نیکی، همراه با نگاه مهربان پروردگار
🌐 #قرارگاه_مجازی
📲@naghashi_ghese
#تجربه_معلمی
✨️خرده تجربه از گزارش کارورزی✨️
🔴عمل سنجیده:
زنگِ درس اقتصاد💰 بود اما برگه های تصحیح شده امتحانِ جامعه شناسیِ هفته گذشته ،طبق قرار قبلی باید پخش می شد.🧑🏫معلم افراد را تک تک صدا📢 می زد و برگه هایشان را به خودشان تحویل می داد که اقدامی به جا بود چرا که برخی مواقع ممکن است که فردی نمره پایینی🤕 گرفته باشد و ما علت آن را نمی دانیم و با اولین رفتار زننده🗣 ما،موجب سرخوردگی و نتایجی شویم که پیامد های سوء داشته باشد.
👀امتحان معلم از دانش آموزان یا امتحان دانش آموزان از معلم:
هنگامی که برگه ها کامل پخش شد و نمره ها ثبت شد ،برگه یکی از دانش آموزان نبود🤨. این اتفاقات معلمان جوان و کم تجربه را شاید کمی دچار استرس🤯 کند اما معلمِ با تجربهِ کلاس ما با آرامش خاطر گفتند پیدا میکنم و سریع وارد مرحله بعد که تحلیل سوالات بودند شدند.🤌برای پیشگیری از گُم شدن برگه ها،بهترین کار این است که پس از جمع آوری برگه های امتحان ،آن ها را بشماریم📝 و با تعداد افراد حاضر تطبیق دهیم📈 اگر کم بود همان جا می توان پی برد و فرد به اصطلاح زرنگ را که برگه را تحویل نداده ،شناسایی کرد.
یک مورد شایع دیگر هم درباره برگه های امتحانی وجود دارد و آن این است که دانش آموز پس از تحویل گرفتن برگه ، به معلم مراجعه می کند و ادعا می کند که پاسخ سوال را نوشتم اما شما مشاهده نکردید .🤥
در این باره هم باید معلم جاهای خالی ای را که پاسخی نوشته نشده است با رنگ مد نظر خود علامت بگذارد تا در صورت مدعی شدن دانش آموز ،به اصطلاح کلاه سَرَش نرود.
همچنین گاهی پیش می آید که پاسخ سوالات کاملا در صفحه اول جا می شود اما برخی جا کم می آورند و در پشت صفحه می نویسند .
در این باره هم چه فضای کافی در صفحه اول وجود داشت باز هم به صفحه دوم نگاهی کنید و اگر خالی بود علامتی را که خودتان مد نظرتان است بگذارید اما طوری باشد که دانش آموز پی نَبَرَد . سپس اگر در کلاس برگه ها را پخش کردید و دانش آموز مراجعه کرد که مبنی بر اینکه جواب را در پشت صفحه نوشته بودم و مشاهده نکردید ،پاسخش را بدهید البته توصیه میکنم با لبخند😁🤪👊😎
حمید رضا کشاورز افشار
کارورزی 3
درس اقتصاد
3آبان ماه 1401
🥀🥀
🔄. تربیت غیر رسمی اما کارساز:
در برخی موضوعات که جنبه عملی دارند، به ویژه در دروس دین و زندگی و قرآن و حتی موضوعات اخلاقی مطرح شده در کلاس، باید توجه داشت که پایبندی معلم و معلمان به ارزش ها هم از لحاظ نظری و هم در حیطه عمل، تاثیر فوق العاده ای رو دانش آموزان خواهد داشت. 👌👌👌
🔸 برای مثال: حضور معلمان مدرسه در صفوف نماز جماعت، بی شک دانش آموزان را نسبت به برپایی نماز جماعت و شرکت در آن ترغیب خواهد کرد. 📿📿📿
حمیدرضا نراقی
کارورزی 3
3 آبان ماه 1401
🥀🥀🥀
👌👌چند نکته تدریس موفق ....✅✅
🌷🌷_با توکل به پروردگار و نام خدا کلاس را شروع کنیم
👨🎓🕵♂_حتما حتما حواسمان به ظاهر و به اصطلاح تیپمان باشد...👨✈️👨✈️👨✈️
⬅️_با تمام وجود سعی کنیم جوری رفتار کنیم که مقام الگویی برای دانش آموزان باشیم ...
👀_نظم بزرگ ترین رمز موفقیت در هر کاری است 🔥🔥🔥
👏👏👏_زمانی که داریم تدریس میکنیم نشاط روحی داشته باشیم با خوش رویی تدریس کنیم و چهره شاد و بشاشی داشته باشیم😁😁😁😁
👀👀_وفای به عهد داشته باشیم اگر قولی به آتش آموزان میدهیم حواسمان باشید شاید ما یادمان برود ولی به هیچ عنوان دانش آموزان یادشان نمیرود....👋
🔥_از به کار بردن حرکات نامناسب و کلمات نامناسب جدا پرهیز کنیم ..🚫🚫🚧
یادمان نرود ......🙊
علی معدنی
کارورزی3
3 آبان ماه 1401
@tadriis_yar
#تجربه_معلمی
📣👨🎓تجربیات کارورزان👨🎓📣
❇️مرز باریک اقتدار و استبداد را درک کنیم!
معلم را در کلاس زیر نظر داشتم؛ دبیری جدی، با بار علمی و روش آموزشی عالی💡🎖؛ اما، کلاسی خشک و استبدادی😤😡،بدون حتی ذرهای لبخند، احساس کردم به جای کلاس در پادگان نظامی حضور دارم.❌
ما معلمان باید بدانیم که عنصر پرورش و تربیت بسیار مهمتر از آموزش است⚖،چه بسا معلمی ،علامه دهر هم باشد، ولی پرورش و ارتباط تربیتی در کلاس نداشته باشد، این معلم به نظر من پشیزی ارزش ندارد.
شاید بتوان گفت با سبک استبدادی برخی دانش آموزان درس ها را مطالعه می کنند و نمره بالا می گیرند ولی صرفاً، درک و دریافتشان حفظی بوده و از روی اجبار و تهدید و ترس مطالعه کردهاند.🗡😱😨🚫
👨🏫🔁🙋♂🙋♂🙋♂در کلاس باید علاقه دو طرفه ایجاد شود.
✅معلم خوب، معلمی است که مقتدر باشد💪😊، اقتداری همراه با صمیمیت❤️
بلی، معلم باید بتواند ارتباط صادقانه و صریح برقرار کند و این ارتباط توام با احترام متقابل باشد و صمیمیت خود را با دانش آموزان حفظ کند.😍
----------------------------------------
❇️ ارزشیابی فوتبالی در ریاضی !!!!😳🏟️⚽
✨یکی از کارهایی که معلم 🧑💼میتواند برای یادآوری و یادگیری بهتر درس از آن بهره بگیرد،بازی است❗🤸
در کلاس ریاضی،معلم به محض ورود گفت: امروز مسابقه داریم‼️
سپس تخته وایت برد را شبیه به زمین فوتبال ⚽😃 ترسیم کرد و در قسمتی از تابلو چند سوال،و در قسمت دیگر نیز چند سوال مشابه نوشت ✍️ و از دو گروه خواست به طور داوطلبانه،دو نفر پای تابلو بیایند و به سوالات پاسخ دهند.🤗
بعد از جواب دادن دانش آموزان به سوالات✍️،جواب ها مورد بررسی قرار میگرفت و هر کس که به دو سوال طراحی شده، پاسخ درست داده بود برنده مسابقه میشد💪✌️ و سپس چند سوال دیگر طرح میشد و به همین صورت پیش میرفت‼️.
دانش آموزان با اشتیاق فراوان در این مسابقه مشارکت میکردند👊 و سطح خوبی از یادگیری اتفاق میافتاد😎.
در واقع این شیوه جایگزین مناسبی برای امتحان و ارزشیابی بود ❗✴️اما با این تفاوت که دانش آموزان استرسی نداشتند و داوطلبانه در این امر شرکت میکردند.
-------------------------------
❇️یکجا نشینی🪑 برای معلم👨🏻🏫 ممنوع🚫!
هر گاه معلم👨🏻🏫 یک جا در کلاس سکنا گزیند و یا فقط قسمت های محدودی را تا آخر کلاس انتخاب کند برای تدریس و سایر فعالیت ها چند نکته منفی🔴 را بدنبال دارد:
۱-بعضی از دانش آموزان🧑💼 فرصت را غنیمت شمرده نیمکت🪑 های خود را تبدیل به سنگر کرده و به صورت زیرآبی فعالیت های مخربانه🎇🧨🎆 انجام میدهند.
۲- یکجا نشینی برای معلم👨🏻🏫 باعث از بین رفتن یا کاهش پویایی و خلاقیت تدریس میشود و درس📝 آرام آرام به بیراهه میرود.
۳-یکجا نشینی معلم👨🏻🏫 باعث خستگی و کسلی😪 معلم میشود و همین باعث افت انرژی کلاس هم میشود و به مرور کلاس خسته و بی روح میگردد.
۳ آبان ۱۴۰۱
✳️کارورزان گروه معلم پلاس+:
🖋️👨🎓 امیرمحمد شفیعی
🖋️👨🎓حمید پورمحمدی
🖋️👨🎓محمد جواد صادقی
♦️استاد #اسعدی
@tadriis_yar
هدایت شده از تدریس یار دهم
@Mrkonkori.zip
49.32M
💢 بانک تست ریاضی تجربی
◾️دهم / یازدهم / دوازدهم
┏━📚📖━━━━━━━━┓
@tadriis_yar
هدایت شده از تدریس یار پایه دوازدهم
@Mrkonkori.zip
1.71M
💢 بانک تست زمین شناسی
◾️زمین شناسی یازدهم
┏━📚📖━━━━━━━━┓
@tadriis_yar12
هدایت شده از تدریس یار پایه دوازدهم
4_5765011718111496922.zip
10.61M
📝 بانک تست دروس اختصاصی انسانی کنکور
📥 سوالات کنکورهای ۹۵-۱۴۰۰(داخل و خارج)
📊 از همه دروس کنکور سوالات گلچین شده
🔎 مناسب جمع بندی
پ.ن : تعداد سوالا به تعداد کافی از هر پایه تهیه شده ♥️
┏━📚📖━━━━━━━━┓
@tadriis_yar12
هدایت شده از تدریس یار پایه دوازدهم
@Mrkonkori.zip
48.24M
💢 بانک تست شیمی
◾️دهم / یازدهم / دوازدهم
┏━📚📖━━━━━━━━┓
@tadriis_yar12
هدایت شده از تدریس یار پایه دوازدهم
@Mrkonkori.zip
72.12M
💢 بانک تست زیست شناسی
◾️دهم / یازدهم / دوازدهم
@tadriis_yar12
ویژه استخدامی وورد.pdf
2.02M
77سوال مهارت های هفتگانه بخش word مخصوص ازمون های استخدامی (از مطالب سخت تر و کمتر ذکر شده در کتابها)
#کامپیوتر
#عمومی
استخدامی
@tadriis_yar
n_s_raveshha&fonoone_tadris_ka_arm.pdf
2.93M
تست فصل ب فصل فنون تدریس
👌وقتی یه دور حسن شعبانی و فتحی آذر رو خوندی .بیا سروقت این
👌 واس مرور عالیه.
@tadriis_yar
اندیشه-اسلامی-1.pdf
13.19M
(خلاصه مهمترین نکات اندیشه 1)
مهم برای استخدامی ها از جمله آموزش و پرورش
#دروس_عمومی
#معارف
@tadriis_yar
#_شروع_زنگ_قرآن
زنگ ، زنگ_قرآن شد
وقت با خدا بودن
انس با قرآن داشتن
پاک و با صفا بودن
👈 انس با قرآن
1- با تلاوت روزانه ي قرآن کريم در نزد دانش آموزان, برای آنان نقش الگويي داشته باشيد.
2- بيش ترين وقت کلاس را به خواندن قرآن آن هم توسط همه ی دانش آموزان اختصاص دهيد.
3- دانش آموزان را به تدبر در پيام های قرآنی تشويق کنيد.
4- از دانش آموزان بخواهيد پيام قرآني و برخي از آيات مشهور را در آيات درس يا مصحف شريف پيدا كنند.
5- آيه ها ي مشهور را در کتاب درسی پیدا كنند
6- آيات مشهور مانند پيام های قرآنی را حفظ كنند.
7- آيات درس يا پيام قرآني را مثل نوار با صوت زيبا بخوانند.
8- جلسه ی آخر هر درس به « انس با قرآن در خانه » اختصاص دارد. نحوه ی انجام هر يک از اين تمرينات را در جلسه ی قبل از آن برای دانش آموزان توضيح دهيد.
9- از والدين بخواهيد به انجام تمرينات کتاب مخصوصاً جلسه ی انس با قرآن در خانه نظارت کنند و پس از انجام کامل آن توسط دانش آموز در خانه, ضمن ارائه ی اظهار نظر در پايان اين صفحه آن را امضاء نمايند.
10- ميثاق نامه ي تلاوت روزانه قرآن را که قبلاً تهيه کرده ايد, همه باهم امضا کنيد. و پس از آن در هر جلسه از دانش آموزان بپرسيد که چه کسانی در اين هفته هر روز قرآن خوانده اند ؟ اگر تعدادی نخوانده اند علت را جويا شويد و در رفع آن بکوشيد. مسلماً اگر دانش آموزان اصرار شما را ببينند خود را با نظر شما تطبيق خواهند داد.
11- قرآن را از منزل به کلاس بياورند و از روی آن بخوانند.
12- کلمات, آيات و عبارات مشابه را در درس يا کتاب و يا مصحف شريف پيدا و با هم مقايسه كنيد.
13- همه با هم روزي يک صفحه يا کمتر از آن را در کلاس درس بخوانيد.
14- از احاديث, اشعار و جملات ادبي مناسب مناسب براي ايجاد انگيزه برای انس روزانه با قرآن استفاده کنيد.
15- نوار يا سيدي قرائت آيات کتاب درسي را در اختيار دانش آموزان قرار دهيد و آنان را تشويق کنيد در منزل تمرين کنند تا شبيه نوار صوتي بخوانند.
16- نرم افزار آموزش قرآن را که به تفکيک پايه توليد و نوزيع شده است را برای دانش آموزان تهيه کنيد و آنان را به استفاده از آن تشويق نماييد.
17- فيلم, نوار يا سيدي قرائت آيات کتاب را با صدای قاريان ممتاز جهان برای بچهها پخش کنيد.
18- دانش آموزان را تشويق کنيد تا با زمان سنج, سرعت تلاوت خود را در کلاس و منزل افزايش دهند.
19- بين آنان رقابت ايحاد کنيدتا يك آيه را با يک نفس بخوانند.
20- بين آنان رقابت ايحاد کنيدتا يك عبارت يا آيه را با صوت زيبا بخوانند.
21- براي داوري در رقابت هاي کلاسي از دانش آموزان استفاده کنيد.
22- « مسابقات روخواني قرآن براي دانش اموزان پايه هاي اول تا سوم ابتدايي» و « مسابقات روانخواني قرآن براي دانش آموزان پايه های چهارم و پنجم ابتدايي » به مسابقات قرآنی مدرسه و منطقه اضافه کنيد.
23- دفترچه اي برای خواندن روزانه ی قرآن کريم تهيه کنيد تا دانش آموزان تلاوت روزانه ی خود را در جداول مربوطه علامت بزنند.
24- دانش آموزان را تشويق کنيد در بين نماز ظهر و عصر يک صفحه يا کمتر از آن را در نمازخانه ي مدرسه بخوانند
25- از هر موقعيت مناسب ضمن اشاره به معارف و آموزه هاي اخلاقی, به آيات قرآن استناد کنيد.
26- احساس بچهها را درباره ي تلاوت روزانه ی قرآن موضوع انشاء کلاسی يا مسابقه در مدرسه و منطقه قرار دهيد.
27- در جلسات آموزش خانواده به موضوع اهميت انس روزانه ی دانش آموزان با قرآن تأکيد کنيد.
28- با پرسش از معنای کلماتی که در فارسی و قرآن مشترک هستند, بچهها را به فهم لغات و ترجمه ي آن و نيز يافتن همخانواده ي لغات عادت دهيد.
29- داستان هاي کتاب را همراه با پخش قرائت آيات مربوطه برای بچه ها تعريف کنيد.
30- حالات پيامبر صل الله عليه و آله و سلم, ائمه ی اطهار عليهم السلام و بزرگان ديني درباره ي انس روزانه با قرآن را براي دانش آموزان بيان کنيد. در بخش « قطره اما دريا » ی کتاب های آموزش قرآن پايه های سوم تا پنجم موارد زيبايي ذکر شده است. با مشارکت دانش آموزان آن ها را آموزش دهيد.
31- داستانهايي درباره ي اهميت و فوايد انس دائمي با قرآن کريم براي دانش آموزان بيان کنيد.
32- حکايات شيرين, لطيفهها و سرگرميهاي مناسب درباره ی قرآن کريم ارائه دهيد.
33- در قالب ويژه نامه به ارائه رهنمودهاي لازم براي دانش آموزان و اولياي آنان بپردازيد و دانش آموزانی را که انس روزانه با قرآن دارند را معرفی کنيد.
34- از قاريان مشهور شهر, منطقه و مدرسه براي مراسم آغازين صبحگاه و ظهرگاه دعوت کنيد.
35- از دانش آموزان فعال قرآنی مدرسه و منتخبين مسابقات قرآنی تجليل کنيد.
36- آداب ظاهري و باطني تلاوت قرآن را به تدريج به دانش آموزان آموزش دهيد.
🌻✨🌻✨🌻✨