eitaa logo
معلم یار
5.7هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
2.9هزار ویدیو
6.1هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش همکاری به صورت عملی با خوردن یک ناهار متفاوت 🍽 باهدف 🎯 تقویت مهارت همکاری ،پی بردن به فواید همکاری ،ایجاد نشاط ،حس هم دوستی بین دانش آموزان و به فکر وا داشتن دانش آموزان تا به توانایی های خود پی ببرند.🍃 # سربازان امام زمان اباصالح المهدی(عج) # پایه سوم خانم جزینی
چپ و راست
گردش در محله و آشنایی با امکانات عمومی و مشاغل تولیدی و خدماتی مربوط به اجتماعی کلاس چهارم معلم: خانم اکبری استان اصفهان در ادامه بیشتر از فعالیت های خانم اکبری میزارم خیلی روش های خلاق و عملی و کاربردی زیادی دارند و کلاس شاد و جذابی برای دانش آموزانشون فراهم کردند
خانم نوین از قم تلفیق درس ریاضی و هنر
پایه ۲گزینه ای
حیطه های سه گانه ی یادگیری: 🌱🌱🌱🌱 الف )حیطه شناختی( داشتن مهارت های ذهنی ) : شامل آن دسته از اهداف آموزشی است که مستلزم حفظ کردن ، یاد آوری ، بازشناسی آموخته ها می باشد .آموزش های حیطه شناختی می تواند به پیدایش توانایی ها و مهارتهای ذهنی منتهی شود این حیطه شامل 6 مرحله می باشد : 1- دانش (آگاهی ، معلومات ، حفظیات ) : رفتارهای که با به خاطر سپردن و یادآوری مطالب آموزشی همراه هستند مثل : داشتن انواع اطلاعات تئوریک - فهمیدن : باعث معنی دارشدن و رضایت بخش شدن یادگیری می شود در این مرحله فراگیر از دانش خود ، استفاده کاری یا عملی می برد . افعالی که در این مرحله میتواند بکار برود شامل : مثال زدن – حل کردن – توجه کردن – توضیح دادن – تشریح کردن 3- کاربرد : در سطحی پیچیده تر است . فراگیردر شرایط خاصی مطالب قبلی را که دانسته و فهمیده به کار می گیرد و بدون کمک دیگران آن را عملی می سازد مثلا می داند در شرایط اپیدمی یک بیماری چه باید بکند ؟ نمونه افعالی که در این مرحله میتواند به کار برد شامل : محاسبه کردن – نمایش دادن – پیش بینی کردن – تولید کردن 4- تجزیه و تحلیل : مطالب آموزشی را به اجزائ آن تقسیم نموده و به تحلیل روابط بین اجزا می پردازد به طور مثال فراگیر بر مبنای آموخته های خود می تواند ، آسیب پذیرترین گروه جامعه را تعیین کند افعال استفاده شده در این مرحله عبارت است از : اثبات کردن – با نمودار نشان دادن 5- ترکیب : ( خلاقیت ) : توانایی اتصال اجزا و ایجاد یک ساخت جدید مثلا : توانایی صحبت کردن در مورد مطلب آموخته شده در قبل برای یک گروه - نوشتن مقاله پژوهشی افعالی که استفاده می شود عبارت است از : سخنرانی کردن – داستانسرایی کردن 6- قضاوت یا ارزشیابی : بالاترین حد یادگیری در حیطه شناختی – به معنی توان قضاوت در مورد پدیده ها –شخص به اتکا مراحل قبل یادگیری خود به نقد وبررسی یک پدیده می نشیند اظهار نظر می کند و نظرات دیگران را رد یا تایید می کند . ب) حیطه عاطفی : ( ارتباطی – نگرشی ) : نگرش عبارت است ار رفتاری که بیان کننده احساس یا اعتقاد باشد .احساس و اعتقاد دونفر که دانش یکسانی دارند ، نسبت آگاهی هایشان می تواند یکسان نباشد حیطه عاطفی از علاقه و احساس که در اثر آموختن ایجاد می شود حکایت می کنند رابطه دانش ، عاطفه مثل رابط علم و ایمان است حیطه عاطفی 5 سطح دارد : 1- توجه : ( علاقمندی – آمادگی برای یادگیری ) – در این مرحله فراگیر توجه می کند – سوال می پرسد 2- واکنش ( پاسخ دادن ) : علاوه بر توجه ، در بحث شرکت میکند – فعالانه پاسخ میدهد – داوطلب انجام کاری می شود 3- ارزش گذاری : فراگیر برای یادگیری و پیشرفت ارزش قائل میشود فراتر از جزوه را مطالعه میکند ، پیشنهاد جدید در زمینه تدریس می دهد 4- تدوین : ( سازمانبندی ) : ارزش های مختلف را که به آن اعتقاد دارد در هم ادغام میکند و بین آنها رده بندی میکند برای ارزشهای مختلف آموخته شده سلسله مراتب قائل می شود . 5- درونی شدن ارزشها :عالی ترین سطح یادگیری است ارزشها برای مدت طولانی در وی تثبیت می شود و این ارزشها موجب هدایت رفتار می شود در عالی ترین سطح, فرد احساس می کند متعهد است راهی را که خود انتخاب کرده به دیگران منتقل کند. پ)حیطه روانی – حرکتی ( مهارتهای عملی ) : اهداف یادگیری عبارت است از ایجاد و تکمیل یک مهارت عملی خاص ( مهارت در فکرو در حرکت ) فراگیر باید کار خاصی رابا سرعت خاصی در زمان خاصی با ویژگیهای مشخص انجام دهد . این حیطه دارای 5 سطح است : 1- آمادگی و تقلید : مشاهده عمل و تقلید آن 2- اجرای مستقل : انجام عمل بدون کمک گرفتن از دیگران 3- سرعت و دقت عمل : انجام صحیح عمل با دقت و ظرافت کار و سرعت مناسب 4- هماهنگی حرکات : آمیختن بیش از یک مهارت و انجام هماهنگ حرکات 5- عادی شدن فعالیت : انجام عمل به صورت خودکار مثال یاد گیری رانندگی توسط فرا گیر می تواند گویا باشد . فرد در ابتدا به نحوه رانندگی نگاه کرده ، تقلید می کند ، سپس بدون دخالت دیگران ماشین را به راه می اندازد ، سپس مهارت پیدا کرده و این کار را سریع انجام می دهد ، د رمرحله بعد می تواند همزمان با رانندگی کار دیگری نظری صحبت کردن را انجام دهد و د رمرحله نهائی تمام کار هائی که برای رانندگی لازم است به طور خود کار و غیر ارادی انجام می دهد . ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
✅موضوع : یادگیری بر اساس هرم ادگارد دیل🌻✨🌻✨🌻✨ خلاصه ی متن اینفوگراف (نمودار فوق) 👇👇 ✍طبق نظر اداگار دیل 🎗افراد زمانیکه یک مطلبی را میخوانند فقط 10% از آنچه میخوانند را به یاد می آورند. 🎗افراد زمانیکه به یک سخنرانی گوش میدهند فقط 20% از آنچه میشنوند را به یاد می آورند. 🎗افراد زمانیکه تصویری را مشاهده میکنند فقط 30% از آنچه میبینند را به یاد می آورند 🎗افراد زمانیکه فیلمی را میبینند فقط 50% آنچه میبینند و میشنوند را به یاد می آورند 🎗افراد زمانیکه صحبت میکنند و در بحث گروهی مشارکت میکنند، فقط 70% آنچه میگویند و مینویسند را به یاد می آورند. 💯💯 و افراد زمانیکه خودشان تمرین میکنند میتوانند 90% آنچه انجام میدهند را به یاد می آورند ⚠️در یک کلاس به سبک سنتی ، معلم معمولا 150کلمه در دقیقه حرف میزند و دانش آموزان معمولاً حدود 50% آن را میشنوند. ⚠️در یک کلاس کنفرانس معمولی، دانش آموزان فقط به 40% کلاس توجه دارند. ✅✅✅ و اما تدریسی بازدهی بیشتری خواهد داشت که بوسیله روش های فعال ،ارائه شود. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
درس ۷ و ۸ پایه هشتم.pdf
192.4K
📝 خلاصه مطالعات اجتماعی 🔻 درس ۷ و ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar9
44.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬👈 فیلم آموزشی فصل سوم ریاضی هفتم 👈 گام به گام با کتاب 👈 معادله 👈 تمرین صفحه 39 👈 مدرس : 👈 🍋 🍊 🍏آموزش متوسطه ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar7
p8.fasle6.rar
17.85M
👈 پاورپوینت فصل 6 👈 با تشکر از استاد فراهانی 👈 هزینه: صلوات 👈 🍊 🍋 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♥️👈 تدریس صفحه 39 ریاضی هفتم 🔥👈 جواب سوال 1 تمرین صفحه 39 🎬👈 فیلم تدریس فصل سوم ریاضی هفتم ❇️👈 : جبر و معادله 👀👈 🎬👈 فیلم تدریس فصل 3 ریاضی هفتم 👩🏻‍🏫👈 : ملیحه حشمتی 🔖👈هشتگ ها : , , 🍋 🍊 🍏آموزش ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar7
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬👈 فیلم تدریس فصل سوم ریاضی هفتم ❇️👈 : جبر و معادله 👀👈 ♥️👈 تدریس صفحه 39 ریاضی هفتم 🔥👈 جواب فعالیت صفحه 39 👩🏻‍🏫👈 : ملیحه حشمتی 🍋 🍊 🍏آموزش ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar7
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬👈 فیلم تدریس فصل سوم ریاضی هفتم ❇️👈 : جبر و معادله 👀👈 ♥️👈 تدریس صفحه 39 ریاضی هفتم 🔥👈 جواب سوال 1 تمرین صفحه 39 👩🏻‍🏫👈 : ملیحه حشمتی 🌐👈 🔖👈 📆👈 🍋 🍊 🍏آموزش ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar7
38712722628803 (1).pdf
542.4K
📝 آزمون فارسی 🔻 درس ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬👈 فیلم تدریس فصل سوم ریاضی هفتم ❇️👈 : جبر و معادله 👀👈 ♥️👈 تدریس صفحه 39 ریاضی هفتم 🔥👈 جواب سوال 1 تمرین صفحه 39 👩🏻‍🏫👈 : ملیحه حشمتی 🌐👈 🔖👈 📆👈 🍋 🍊 🍏آموزش متوسطه ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar7
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♥️👈 تدریس صفحه 39 ریاضی هفتم 🔥👈 جواب سوال 2 تمرین صفحه 39 🎬👈 فیلم تدریس فصل سوم ریاضی هفتم ❇️👈 : جبر و معادله 👀👈 🎬👈 فیلم تدریس فصل 3 ریاضی هفتم 👩🏻‍🏫👈 : ملیحه حشمتی 🔖👈هشتگ ها : , , ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar7
4_6046404957299542560.pdf
848.7K
📝 واژگان مهم املایی 🍊 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar9
p8.fasle2.rar
9.59M
👈 پاورپوینت فصل 2 👈 با تشکر از استاد فراهانی 👈 هزینه: صلوات 👈 🍊 🍋 🍐آموزش ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
39.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فیلم تمرین و پرسش ریاضی هشتم ✅ فصل ٣ 🍊 🍋 🍐آموزش متوسطه ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
p8.fasle 7.rar
12.81M
👈 پاورپوینت فصل 7 👈 با تشکر از استاد فراهانی 👈 هزینه: صلوات 👈 🍊 🍋 🍐آموزش متوسطه اول ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
42.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻🔻🔻 درس: ریاضی پایه : نهم فصل : 3 استدلال و اثبات در هندسه صفحه : 33-35 مدرس : ایرج اصغری 🍊 🍋 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar9
f2.pdf
1.04M
📚بسته آموزشی فصل_دوم_ریاضی 🍟شامل درسنامه و نمونه سوال 🏠پایه ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar9