فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش کسر
کلاس سوم خانم گراوند
مدیرمحترم سرکارخانم گراوند
دبستان عطارزاده
#ریاضی3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ماه_اذر #فارسی1
#کتاب_فارسی_نوشتاری
#فصل_نشانه_ها
#معرفی_ابزار_اموزشی_خانه_کلمات
#صفحه_۵۴
نوع فعالیت:
#مباحث_چالشی
#راهنمای_تدریس
#تکلیف_خلاق
#ساخت_ابزار_اموزشی
#کاریرد_ابزار_اموزشی
📚🍁🧡📚🍁🧡📚🍁🧡📚🍁🧡
🧮پایه: اول
🎬تولید کننده: فرزانه صباغ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ماه_آذر #ریاضی1
#كتاب_ریاضی
#تم۱۰
#صفحه۶۸
#تقارن
نوع فعالیت:
#اجرای_تکالیف_خلاق_در_کلاس
🔰پایه:اول
🎞 توليد كننده: ملیکا مقدمفر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ماه_آذر#فارسی4
#كتاب_فارسی
#فصل_سوم
#مرتب کنید.
نوع فعالیت:
#تکلیف خلاق
🔰پایه:چهارم
🎞 توليد كننده: معصومه عزیزخانی
40165188029877.pdf
323.4K
#ماه_آبان #ریاضی4 #ابزارآموزشی4
#كتاب_ریاضی
#فصل_دوم
#ساخت_ابزار_آموزشی
#صفحه۳۰
نوع فعالیت:
#دست_ورزی
🔰پایه:چهارم
🎞 توليد كننده: زهرا صفری شیخ احمدلو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚫طراحی آزمون خودکار🚫
با کمک سایت مناسب همه ی پایه ها
👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ماه_آذر #فارسی2 مناسب کل مقطع
#فارسی
#کلمات...مخالف...و...مترادف
نوع فعالیت
#تکلیف_خلاق
پایه:دوم
تولیدکننده:مهدیه غلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علوم فصل ششم
#پایه_دوم
#علوم2
اول در مورد چشمه های نور صحبت کردیم و بچه ها سایه های مختلف درست کردند بعد تصمیم گرفتیم با سایه هایی که ساختیم یک نمایش بازی کنیم ☺️
هدف فهمیدن مفهوم سایه
بزرگ و کوچک کردن سایه ها
استفاده از ابزار در دسترس
و بروز خلاقیت دانش اموزان
#خلاقیت
#بازی
#نمایش
آموزگار لیلا قهرمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ماه_آذر #ریاضی3
#كتاب_ریاضی
#فصل_سوم
#کسر
نوع فعالیت:
#نحوه_استفاده_از_ابزار_آموزشی
🔰پایه: سوم
🎞 توليد كننده: مرضیه خادمیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ماه_آذر #فارسی3
#کتاب_فارسی
#درس_پنجم
نوع فعالیت:
#تکلیف_خلاق
🔰پایه: سوم
🎞 توليد كننده: مریم فرهادی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ماه_آذر #علوم4
#كتاب_علوم
#درس_پنجم
#معرفی_رسانا_و_نارسانا_گرما
#صفحه۴۳
نوع فعالیت:
#بازی_خلاق
🔰پایه:چهارم
🎞 توليد كننده:سیما تقی لو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ماه_آذر
#كتاب_بخوانیم
#فصل_نشانه ها
#صفحه۴۸
نوع فعالیت:
#ساخت_ابزار_آموزشی
#تلفیق علوم_فارسی_ریاضی
🔰پایه:اول
🎞 توليد كننده: ثریا کیانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ماه_آذر #ریاضی3
#كتاب_ریاضی
#فصل_سوم
#صفحه_۵۳
نوع فعالیت:
#تکلیف_خلاق
🔰پایه:سوم ابتدایی
🎞 توليد كننده:مه گل علی یوسفی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#دیکته برفی مناسب کل مقطع
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ماه_آذر
#کتاب_فارسی
# ی آخر و ای مستقل
نوع فعالیت:
#ساخت_ ابزار_آموزشی
🔰 پایه:اول
🎞 توليد كننده: فاطمه جاهد زیوه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ماه_آذر #علوم4
#کتاب_علوم
#درس_۴
#انرژی_الکتریکی
#تبدیل_انرژی
نوع فعالیت :
#بازی_خلاق
🔰پایه:چهارم
🎞 توليد كننده: مهناز جلالوند
#علوم5
✅عنوان: علوم(ستون مهره ها و نخاع با دست ورزی)
✅هدف: همیشه که نباید از وسایل آماده و گران قیمت برای نشان دادن کاوشگری علوم استفاده کرد از شونه تخم مرغ برای نشان دادن ستون مهره ها و از نخ به عنوان نخاع که برای دانش آموزان لذت بخش بود استفاده کردیم
✅وسایل آموزشی : شونه تخم مرغ، نخ و قیچی
#مدرسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#آموزگار_حمیرا_راضی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ماه_آذر #اجتماعی5
#كتاب_مطالعات
#درس ۸ راه های حمل و نقل(۱)
نوع فعالیت:
#تکلیف_خلاق (مهارت محور)
🔰پایه: پنجم
🎞 توليد كننده: زهرا پنیری
#ریاضی👆👆👆 فقط جهت حفظ پاسخ ضرب
روش حفظ ضرب ۵و۶و ۷و۸ و۹ بالا
به روش انگشتی
هر دست را برای یک عدد در نظر می گیریم.
مثال :ضرب ۵×۷ یک دست مربوط به عدد ۵
یک دست مربوط به عدد ۷
حالا با اشاره به هر دست جداگانه سوال می کنیم
عدد ۵ چندتا از۱۰ کم داره؟۵ تا پس باید ۵ انگشت باز بمونه
عدد۷ چندتا از ۱۰ کم داره؟۳تا پس ۳ تا انگشت باز می مونه و ۲تای دیگه بسته میشه
هر انگشت بسته ۱۰ حساب میشه
اینجا۲ تا انگشت بسته مونده پس میشه ۲۰
و انگشتهای باز هر دست در هم ضرب می شود.
۳×۵=۱۵
حاصل انگشت های باز وبسته با هم
جمع می شود
۲۰+۱۵=۳۵
دانش آموز تا ضرب ۴ رو به خوبی یادگرفته باشد با این روش کامل ادامه ی ضرب را حفظ می شود.