eitaa logo
تدریس یار پایه اول
10.3هزار دنبال‌کننده
28.1هزار عکس
17.2هزار ویدیو
16.8هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . برای #تبلیغات هم پیام دهید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
4_358793033807824277.pdf
1.04M
کاربرگ فارسی 💢 تا نشانه ای 🔸پایه اول ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
51.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◀️ فیلم تدریس درس 5 علوم اول ابتدایی [فندق] 🔹 : دنیای گیاهان 🔺 تدریس و آموزش درس پنجم علوم 👩🏻‍🏫👈 مدرس : فندق 🔸 هشتگ ها : , , , ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
✍✍✍ 📕 تکلیف ۱۹ آذر) صفحه ی ۳✅با قلم گوشی انجام شود.1⃣ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
36.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روانخوانی فارسی 💢 تا نشانه ای 🔸پایه اول ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
@MoallemYariR1 پیک نشانه ت فارسی اول.pdf
1.59M
🔺 پیک نشانه ت فارسی اول ابتدایی 🔸 : تاب [نشانه ت ت] 🔸 درس چهارم فارسی 🔸 درس 4 فارسی 👈 🔸 هشتگ ها : , , ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
@MoallemYariR1 رهنمودهای آموزشی نشانه ت.pdf
623.1K
🔺 رهنمودهای آموزشی نشانه ت فارسی اول ابتدایی 🔸 : تاب [نشانه ت ت] 🔸 درس چهارم فارسی 🔸 درس 4 فارسی 👈 🔸 هشتگ ها : , , ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
✍✍✍ 📕 تکلیف ( ۱۹ آذر) صفحه ی ۲✅در دفتر مشق انجام شود.1⃣ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
🔺 متن روان خوانی و نشانه ت فارسی اول ابتدایی 🔸 : تاب [نشانه ت ت] 🔸 درس چهارم فارسی 🔸 درس 4 فارسی 👈 🔸 هشتگ ها : , , ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◀️ فیلم تدریس درس 5 علوم اول ابتدایی 🔹 : دنیای گیاهان 🔸 🔺 تدریس و آموزش درس پنجم علوم 👩🏻‍🏫👈 مدرس : مجتمع آموزشی علامه طباطبایی 🔸 هشتگ ها : , , , ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◀️ تدریس فصل چهارم علوم اول ابتدایی 🔹 : دنیای جانوران 🔸 قسمت اول 👈 تدریس درس 4 کتاب علوم اول ابتدایی 🔸 هشتگ ها : , , 👩🏻‍🏫👈 مدرس : مهین قربانی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
✍✍✍ 📕تکلیف ( آذر) صفحه ی ۱✅در دفتر مشق انجام شود.1⃣ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
[ Photo ] 🔺 شعر نشانه ت فارسی اول ابتدایی نشانه ت فارسی اول ابتدایی 🔸 : تاب [نشانه ت ت] 🔸 درس چهارم فارسی 🔸 درس 4 فارسی 👈 ( ت غیر آخر - ت آخر ) اسمت چیه ؟ ب هستی نه نه نه ( ت ) هستم من ( ت ) آخر هستم بر روی خط نشستم با دو تا شکل زیبا شبیه قایق هستم نمی بینی دو نقطه بالای سر گذاشتم با ت غیر آخر اوّل و وسط هستم مثل تبر مثل توت مثل تاب مثل سوت از سیما شمال نصب 🔸 هشتگ ها : , , ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍آموزش نشانه های فارسی کلاس اول دبستان /نشانه ت 🙏 وحیده شنبدی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍آموزش نشانه های فارسی کلاس اول دبستان / نشانه ت 🙏 وحیده شنبدی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🧮آموزش صفحه ۵۳ ریاضی کلاس اول دبستان / ریاضی اول دبستان 🙏 وحیده شنبدی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍زیبانویسی و کلمات نشانه ت 🙏 وحیده شنبدی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
* درک مفهوم تساوی با شروع تعداد اعضاء دو دسته * درست کردن دسته هایی با تعداد مساوی با تناظر یک به یک * تمرین کامل کردن نیمه ی دیگر با درک مفهوم تقارن اضافه کردن به تعداد شکل ها در سمت راست وبر قراری تساوی در دسته ها 🙏 ارسالی از: سرکار خانم فیض ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
50.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چهارمحال وبختیاری -شهرستان لردگان دبستان نهال دانش خانم ترابی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
چهارمحال وبختیاری -شهرستان لردگان دبستان نهال دانش خانم ترابی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
روش تدریس: ابتدا با نشان دادن عددها با انگشتان دست از دانش آموزان بخواهید ۴ شی را در طرف راست قراردهند .سپس دوباره با نشان دادن عدد۴ با انگشتان دست دیگر از آنها بخواهید تعداد اشیا دو طرف را مقایسه کنند وشما تو ضیح دهید که تعداد اشیا دو دسته با یکدیگر مساوی هستند ،سپس نماد تساوی را بیان کنید. به صفحه آغازین برگردید ودرمورد تعداد دانش آموزان سمت چپ وتعداد دانش آموزان سمت راست بپرسید سپس در مورد چیزهایی که در تصویر می بینند وبا یکدیگر مساوی هستند توضیح بخواهید. باتوجه دادن دانش آموزان به اینکه نماد تساوی را درست بکشند ،از آنها بخواهید فعالیت ص ۷۳ کتاب را انجام دهند .ابتدا هر عدد هردسته را بنویسند درصورتی که دو عدد نوشته شده برابر بودند نماد تساوی راربگذارند. توصیه های آموزشی : ۱- در برابر مفهوم مساوی بودن دو طرف ،مساوی نبودن مطرح می شود ولی در حال حاضر نیازی به بیان نماد نامساوی نیست. ۲- پس از انجام فعالیت های دست ورزی وانجام تمارین تصویری کتاب ، به سمتی پیش بروید که دانش آموزان بدون دیدن ویا لمس کردن اشیا وفقط با دیدن نمادهای عددها مساوی بودن یا نبودن رارتشخیص دهند. 🙏 ارسالی از: سرکار خانم فیض ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
۱- استفاده از نماد هایی برای به دست آوردن حاصل جمع ودرک ارتباط نمایش های مختلف اعداد. ۲- به کارگیری ابزار شابلون برای طراحی وادامه یک الگو . روش تدریس : از دانش آموزان بخواهید با استفاده از چینه یا ابزارهایی که در اختیار دارند. نمایش های مختلف عددهای ۶و۷ و۸ را بسازند . تساوی ۶ ۶ را طوری بسازند که هرطرف تساوی یک ارائه یا نمایش از اعداد مورد نظر باشد. از دانش آموزان بخواهید پرنده با رنگ آبی را با دکمه به رنگ آبی وپرنده مشکی را با دکمه مشکی نمایش دهند .سپس از آنها بخواهید که ۶ تا دکمه با رنگ های آبی ومشکی را دو طرف دیوار مدرسه به صورت های مختلف قراردهند ،همین فعالیت ها را برای ۷یا ۸ تا دکمه نیز انجام دهند. فعالیت ص ۷۵ را انجام دهید دررهر قسمت ابتدا حاصل جمع را پیدا کنید وعدد مورد نظر را بنویسید .درصورتی که دو طرف برابر بود نماد مساوی قرار دهید. عدد ۶ ،(۵و۱) را نشان می دهد وتفاوتی نمی کند که تعداد آبی در چینه ها چقدر است. اگر دانش آموزی به این درک رسیده باشد بسیار خوب است. توصیه های آموزشی: ۱- در این صفحه تمرین نامساوی مورد توجه قرار گرفته است با این تفاوت که عددهای اطراف خیلی واضح قابل تشخیص نیستند. ۲- در ساخت الگو با استفاده از شابلون اگر اندازه شکلی که با شابلون کشیده اند ،با اندازه شکل کتاب هم خوانی نداشت ایرادی ندارد ، حتی اگر فقط یک شکل را بعد از مثلث بکشند ونتوانستند شکل دیگری را رسم کنند ایرادی ندارد . ۳- از دانش اموزان بخواهید با استفاده از شکل های شابلون الگوی دیگری را طراحی کنند ونفر کنار دستی آن را ادامه دهد . ۴- دانش آموزان را تشویق کنید که برای انجام فعالیت این ص راه حل های ابتکاری استفاده کنند. برای مثال در قسمت چوب خط ها می توانند در دسته ی سمت چپ یک چوب خط را برداشته دسته ی ۵ تایی را کامل کنند وبه این ترتیب دسته ی سمت چپ هم یک ۵ تایی ویک یکی می شود .بنابراین دو دسته باهم برابر هستند. 🙏 ارسالی از: سرکار خانم فیض ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
صفحه آغازین: تعطیل شدن مدرسه مفاهیم: چپ ، راست، اول تا هفتم، وسط،کنار،بین،جلووپشت مهارت ها : جمع کردن کیف وکتاب ووسایل مدرسه ،خارج شدن به نوبت از کلاس ،پایین آمدن از پله ها ،خروج به نوبت ازمدرسه ،منتظرشدن برای رسیدن والدین ،آداب سوارشدن ماشین یا اتوبوس نگرش ها: انسان ها به تنهایی یا درگروه همواره راه های جدیدی را برای حل مسائل یا انجام کار ابداع می کنند.ابزار وروشهای انجام کار را که آنها ابداع کرده اند روی تمام جنبه های زندگی اثر می گذراند. تاثیرات شناختی: ۱-تشخیص ارتباط علّی. ۲- تخمین زدن وتقریب زدن. ۳- تاثیرعادات برشخصیت. تم شناختی: نظم: در موردنظم وترتیب درکلاس ودرجمع آوری وسائل وخارج شدن از کلاس وخارج شدن از مدرسه نکاتی را که به نظرتان می رسد با دانش اموزان مطرح کنید. ارتباط با صفحات دیگر این بخش: ۱- چند نفر از دانش آموزان هنوزداخل مدرسه هستند؟ ۲ - چندنفر به سمت راست حرکت می کنند؟ ۳- چند نفربه سمت چپ حرکت می کنند؟ ۴- چند خط عابر پیاده در تصویرمشاهده می شود؟ ب) ۱- چند پرنده در تصویر مشاهده می شود؟ ۲-چند تا از آنها روشن وچندتا تیره هستند؟ ۳- آیا تعداد پرنده های روشن وتیره با هم برابرند؟ پ) ۱- آیا تعداد دانش آموزانی که به سمت چپ حرکت می کنند ،با تعداد دانش اموزانی که به سمت راست حرکت می کنند برابرند؟ ت) ۱-چند کیف در تصویر مشاهده می شود؟ ث)۱- آیا تعداد دانش آموزان با تعداد پرنده ها مساوی است؟ ج) آیا تعداد پنجره های مدرسه با تعداد پرنده ها مساوی است؟ 🙏 ارسالی از: سرکار خانم فیض ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
اهداف : ۱- درک مفهوم عدد ۸ وبرقراری ارتباط نمایش های مختلف آن عدد . ۲- درک مفهوم ترکیبی عدد ۸ واینکه ۸ به صورت ۵و ۳ دیده شود . ۳- توانایی نوشتن صحیح نماد عدد ۸ . روش تدریس: با انگشتان دست از عدد ۶ شروع کنید واز آنها بخواهید نمایش های مختلف عدد ۶ را نشان دهند ،سپس نمایش های مختلف عدد ۷ ودر نهایت نمایش های مختلف عدد ۸ را نشان دهند . از آنها بخواهید ۸ تا نخود ولوبیا روی میز به گونه ای بچینند که ۵ تا لوبیا و ۳ تا نخود باشد. به آنها بگویید که این ۸ تا را به چند روش دیگر می توانند بچینند . به این ترتیب ترکیب های مختلف عدد ۸ را با استفاده از کم وزیاد کردن تعداد نخود و لوبیا به دست آورند. دانش آموزان را تشویق کرده که همه ترکیب ها را به دست آورند . از دانش آموزان بخواهید به صفحه ی آغازین برگردند و۸ تا پنجره مدرسه را در تصویر با رنگ دلخواه رنگ آمیزی کنند همین عمل را میدتوانند با پنجره های ساختمان های مجاور نیز انجام دهند به گونه ای که ۵ تا یک رنگ و۳ تا رنگ دیگر باشد . باتوجه دادن دانش آموزان به اینکه ۸ به صورت ۵و۳ است ،فعالیت ص ۷۴ را انجام دهید . در هنگام تمرین نوشتن عدد ۸ به نقطه شروع وجهت حرکت قلم ونحوه ی نوشتن نماد عدد ۸ توجه لازم داده شود وبا حرکت بین دانش آموزان بررسی شود که همه ی آنها عدد را به صورت صحیح بنویسند . توصیه های آموزشی : ۱- از دانش آموزان بخواهید تعداد هر قسمت را همراه با شما با صدای بلند بگویند. ۲- از دانش آموزان بخواهید که نوشتن عدد ۸ را در منزل تمرین کنند . ۳- نماد های عدد ۸ را با انگشتان دست ،کیک ۵ قسمتی ،چوب خط ،مربع های رنگ شده ،مرور کنید . (در زنگ هنر میتوانید عدد ۸ را به صورت تصویر زیبا در آورد وبه بچه ها داد تا رنگ کنند یا اینکه در این ساعت از بچه ها بخواهید که ۸ عدد گردی یا اشکال دیگر با مقوا ببرند ) 🙏 ارسالی از: سرکار خانم فیض ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
شمردن تعداد اشکال هر دسنه ونوشتن اعداد هر دسته وگذاشتن علامت مساوی در زیر هر دسته پی بردن به دسته های مساوی ونامساوی کار باشابلون وکشیدن اشکال با مداد رنگی 🙏 ارسالی از: سرکار خانم فیض ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
* سرشماری با کمک چوب خط * برقراری ارتباط نمایش چوب خطی و نماد عددها * تمرین اعداد با چوب خط و نماد عددی 🙏 ارسالی از: سرکار خانم فیض ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
هدف آموزش ویاد گیری عدد ۸ شمردن دسته ها وگفتن اعداد هر دسته شمردن دسته های هشت تایی در هر دسته ی هشت تایی بدانند که هشت از پنج وسه تشکیل شده وبرعکس از سه وپنج آشنایی با جمع در هر دسته نوشتن نماد عدد ۸ از روی جهت فلش 🙏 ارسالی از: سرکار خانم فیض ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
روان خوانی اِ.pdf
280.7K
روانخوانی فارسی 💢 نشانه ا 🔸پایه اول ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
4_430064824924242764.pdf
2.76M
🚀پیک تصویری علوم 💐اول ابتدایی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
آشنایی با مفاهیم چپ راست بالا پایین به سمت چپ به سمت راست تعداد دسته ها الگو ردیف ستون شناخت پرچم ایران آشنایی با قوانین ونظم در هنگام خروج از مدرسه رعایت نکات ایمنی هنگام خروج از مدرسه موضوع: تعطیل شدن مدرسه مفاهیم: جهت ها- کنار- بین - روبرو - پشت- اول تا هفتم تم شناختی: نظم 🙏 ارسالی از: سرکار خانم فیض ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1