فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
و این هم ماجرای تدریس نشانه چ
حتما تا آخر ببینید
🫡🫡🫡🫡
البته بگم خدمتتون کلی فعالیت هیجان انگیز دیگه داشتیمکه در پستهای بعدی منتظرش باشید😉
#بهمن۱۴۰۱ #چ #فارسی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#لبیک_یا_خامنه_ای
#امام_زمان
28.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ادامه ی ماجرای تدریس نشانه #چ
کاملا اکتشافی🔅🔅🔅
بدون راهنمایی من 🙆♀️
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#لبیک_یا_خامنه_ای
#امام_زمان
⁉️ چرا وقت زیادی صرف مطالعه می کنیم ولی چیزی یاد نمی گیریم ؟!
✍🏻 معمولا همه می گویند مطالعه کنید، زیاد بخوانید و ... اما کمتر به ما شیوه مطالعه را می آموزند.
☑️ یکی از عواملی که باعث افت وضعیت تحصیلی و مطالعاتی می شود، مشکلات نحوه مطالعه و یادگیری است.
خیلی ها اعتراض دارند که وقت زیادی صرف مطالعه می کنیم ولی چیزی یاد نمی گیریم!
✅ به اختصار برخی آسیبهای عمده مطالعه در اینجا آورده شده است.
📕 شروع مطالعه از ساده به مشکل:
🔴 انرژی ابتدایی مطالعه باید صرف خواندن مطالب از متوسط رو به سخت و سپس آسان گردد.
📗 وسواس در مطالعه :
🟢 فرد یک بار مطلبی را می خواند و بعد دچار تردید می شود که آیا آن را خوب فهمیده است یا نه! مجددا به مطالعه همان مطلب می پردازد و این روند تا بی نهایت ادامه پیدا میکند.
📘خواندن بیش از حد:
🔵 افرادی که بیش از حد درس می خوانند از شدت حالات عصبی خود رنج میبرند و اظهار خستگی و زدگی می نمایند.
📙بلند خوانی هنگام مطالعه :
🟠 بلند خوانی باعث می شود ماهیچه های زبان و فک مدام حرکت کنند . تار های صوتی پیوسته منقبض و منبسط می شود و این فعالیت ها فرد را خسته می کند.
📒 مطالعه کردن در حین راه رفتن :
🟡 عامل خستگی زود هنگام و کاهش زمان مطالعه است. کاهش تمرکز, مهمترین مشکل در این مورد است.
#مشاوره
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#لبیک_یا_خامنه_ای
#امام_زمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جمشیدی:
عنوان:هنر
هدف کلی :کارکردهای کاغذ و تا(اوریگامی ماهی 🐟)
به روش آموزش عملی
ساحت علمی و فناورانه
وسایل مورد نیاز: کاغذ
مکان: فضای مجازی
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_اول_ابتدایی
#آموزگار_جمشیدی
#دبستان_نسل_ظهور_ارومیه
26.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عنوان:هنر
هدف کلی : نقاشی تا شوی هدیه به مادر
به روش آموزش عملی
ساحت علمی و فناورانه
وسایل مورد نیاز: کاغذ
مکان: فضای مجازی
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_اول_ابتدایی
#آموزگار_جمشیدی
#دبستان_نسل_ظهور_ارومیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عنوان: فارسی درس نان
هدف کلی :
آشنایی با طرز تهیه نان،اهمیت نان در تغذیه،اصول استفاده و حفظ و نگهداری نان، لزوم شروع تغذیه با نام و یاد خداو اتمام با شکر گزاری و...
ساحت اعتقادی اخلاقی
به روش فعالیت محور و مشاهده عینی
وسایل مورد نیاز:لوازم نانوایی
مکان: نانوایی
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_اول_ابتدایی
#آموزگار_جمشیدی
#دبستان_نسل_ظهور_ارومیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عنوان:علوم
هدف کلی :آشنایی با ریشه ها ساقه ها برگ های خوراکی
به روش مشاهده عینی
وسایل مورد نیاز:سیب زمینی ،پیاز،کلم،کرفس و...
مکان: مغازه سبزیجات فروشی
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_اول_ابتدایی
#آموزگار_جمشیدی
#دبستان_نسل_ظهور_ارومیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عنوان: فارسی
هدف کلی :اجرای ببین و بگو
به روش نمایشی
ساحت علمی و فناورانه
وسایل مورد نیاز: عروسک پرنده زخمی،باند،توپ
مکان: کلاس درس
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_اول_ابتدایی
#آموزگار_جمشیدی
#دبستان_نسل_ظهور_ارومیه
عنوان: ۲۲بهمن
هدف کلی : آشنایی با اهداف انقلاب و ایجاد انس و الفت بیشتر با پرچم و انقلاب
به روش اجرای پویش ساخت آدم برفی و نصب پرچم روی آدم برفی در اماکن عمومی و جلوی درب منزل و ...
ساحت اعتقادی ، اخلاقی
وسایل مورد نیاز: پرچم ،برف ،لوازم ساخت آدم برفی
مکان: فضای باز
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_اول_ابتدایی
#آموزگار_جمشیدی
#دبستان_نسل_ظهور_ارومیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عنوان: فارسی
هدف کلی : تقویت روانخوانی
به روش تقویت حافظه دیداری
ساحت علمی و فناورانه
وسایل مورد نیاز:دوربین دست ساز
مکان: کلاس درس
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_اول_ابتدایی
#آموزگار_جمشیدی
#دبستان_نسل_ظهور_ارومیه
١ -تعداد انگشتان دست کسانی را که زنجير به دست دارند، بشماريد.
٢- تعداد انگشتان دست کسانی را که دستشان را روی سينه قرار داده اند، بشماريد.
٣- تعداد انگشتان دست کسانی را که پرچم يا علامت به دست دارند، بشماريد.
٤ -با کمک شمارش ۵ تا ۵ تا تعداد برگ های روی درخت را بشماريد.
٥- با کمک جمع چندتايی تعداد شکل های هندسی روی علامت را بشماريد.
٦- پرندگان لوحه چند بال دارند؟ دو تا دو تا بشماريد.
٧- چند چشم باز در لوحه می بينيد؟ دو تا دو تا بشماريد.
٨- چند انگشت برای سينه زدن بر روی سينه ها قرار داده شده اند؟ ۵ تا ۵ تا بشماريد.
عنوان: فارسی
هدف کلی : تثبیت نشانه جدید با استفاده از حافظه دیداری
به روش دست ورزی و تلفیق با هنر
ساحت علمی و فناورانه
وسایل مورد نیاز: مقوا رنگی
مکان: کلاس درس
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_اول_ابتدایی
#آموزگار_جمشیدی
#دبستان_نسل_ظهور_ارومیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عنوان: فارسی
هدف کلی :
ایجاد انگیزه برای تدریس نشانه ایـ
روش تدریس:فعالو دانش آموز محور
طبق ساحت اعتقادی اخلاقی
وسایل مورد نیاز:پرچم ،چفیه
مکان:کلاس درس
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_اول_ابتدایی
#آموزگار_جمشیدی
#دبستان_نسل_ظهور_ارومیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جمشیدی:
عنوان:
ریاضی
هدف کلی :آموزش یکی دهتایی
به روش اکتشافی و داستان گویی(مادر بزرگ تصمیم داشت که قاشق های داخل کشوی اشپزخانه رو مرتب کنه و نوه شون ریحانه جون در این کار به مادر بزرگ کمک میکنه تا اونها رو در دسته های ده تایی و یکی مرتب کنه)
ساحت علمی و فناورانه
وسایل مورد نیاز: عروسک کادر بزرگ ،نی،کش ،ماژیک
مکان: کلاس
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_اول_ابتدایی
#آموزگار_جمشیدی
#دبستان_نسل_ظهور_ارومیه
عنوان: ریاضی/تقارن
هدف کلی :آشنایی بیشتر با مبحث تقارن در ریاضی
به روش مشارکتی و فعال
ساحت علمی و فناورانه
وسایل مورد نیاز: ماژیک و دانش آموز 😊
مکان: کلاس درس
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_اول_ابتدایی
#آموزگار_جمشیدی
#دبستان_نسل_ظهور_ارومیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ریاضی
هدف کلی :آموزش جمع
به روش دست ورزی و تلفیق با هنر
ساحت زیبا شناختی ،علمی و فناورانه
وسایل مورد نیاز: کاغذ رنگی، قیچی،نخ
مکان: کلاس
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_اول_ابتدایی
#آموزگار_جمشیدی
#دبستان_نسل_ظهور_ارومیه
مفاهيم: جلو، عقب؛ وسط، کنار، بين؛ حرکت صف با حفظ نظم آن؛ جلو، پشت
مهار ت: رعايت نظم صف سينه زنی؛ پذيرايی از عزاداران؛ آداب حمل پرچم؛ آداب تماشا کردن عزاداری.
نگرش ها:
١ تشويق به کار گروهی با ايجاد رقابت امکان پذير است.
٢ بازی ها و فعاليت هايی که توانايی بيشتر کار گروه را به نمايش می گذارند، دانش آموزان را به کار گروهی علاقه مند می کنند.
تأثيرات بر ساختارشناختی:
١ شهود ساختارهای هندسی
٢ شهود ساختارهای عددی
٣ درک مفاهيم معنوی
تم شناختی:
آيين سوگواری: در مورد بزرگداشت و احترام به بزرگان دين نکاتی را که می دانيد به دانش آموزان بياموزيد