eitaa logo
تدریس یار پایه اول
10.1هزار دنبال‌کننده
27.8هزار عکس
16.9هزار ویدیو
16.7هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . برای #تبلیغات هم پیام دهید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
و این هم ماجرای تدریس نشانه چ حتما تا آخر ببینید 🫡🫡🫡🫡 البته بگم خدمتتون کلی فعالیت هیجان انگیز دیگه داشتیم‌که در پستهای بعدی منتظرش باشید😉 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
1_3255195624.pdf
375.4K
ارزیابی تم ۱۹
28.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ادامه ی ماجرای تدریس نشانه #چ کاملا اکتشافی🔅🔅🔅 بدون راهنمایی من 🙆‍♀️ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
⁉️ چرا وقت زیادی صرف مطالعه می کنیم ولی چیزی یاد نمی گیریم ؟! ✍🏻 معمولا همه می گویند مطالعه کنید، زیاد بخوانید و ... اما کمتر به ما شیوه مطالعه را می آموزند. ☑️ یکی از عواملی که باعث افت وضعیت تحصیلی و مطالعاتی می شود، مشکلات نحوه مطالعه و یادگیری است. خیلی ها اعتراض دارند که وقت زیادی صرف مطالعه می کنیم ولی چیزی یاد نمی گیریم! ✅ به اختصار برخی آسیبهای عمده مطالعه در اینجا آورده شده است. 📕 شروع مطالعه از ساده به مشکل: 🔴 انرژی ابتدایی مطالعه باید صرف خواندن مطالب از متوسط رو به سخت و سپس آسان گردد. 📗 وسواس در مطالعه : 🟢 فرد یک بار مطلبی را می خواند و بعد دچار تردید می شود که آیا آن را خوب فهمیده است یا نه! مجددا به مطالعه همان مطلب می پردازد و این روند تا بی نهایت ادامه پیدا میکند. 📘خواندن بیش از حد: 🔵 افرادی که بیش از حد درس می خوانند از شدت حالات عصبی خود رنج میبرند و اظهار خستگی و زدگی می نمایند. 📙بلند خوانی هنگام مطالعه : 🟠 بلند خوانی باعث می شود ماهیچه های زبان و فک مدام حرکت کنند . تار های صوتی پیوسته منقبض و منبسط می شود و این فعالیت ها فرد را خسته می کند. 📒 مطالعه کردن در حین راه رفتن : 🟡 عامل خستگی زود هنگام و کاهش زمان مطالعه است. کاهش تمرکز, مهمترین مشکل در این مورد است. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جمشیدی: عنوان:هنر هدف کلی :کارکردهای کاغذ و تا(اوریگامی ماهی 🐟) به روش آموزش عملی ساحت علمی و فناورانه وسایل مورد نیاز: کاغذ مکان: فضای مجازی
26.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عنوان:هنر هدف کلی : نقاشی تا شوی هدیه به مادر به روش آموزش عملی ساحت علمی و فناورانه وسایل مورد نیاز: کاغذ مکان: فضای مجازی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عنوان: فارسی درس نان هدف کلی : آشنایی با طرز تهیه نان،اهمیت نان در تغذیه،اصول استفاده و حفظ و نگهداری نان، لزوم شروع تغذیه با نام و یاد خداو اتمام با شکر گزاری و... ساحت اعتقادی اخلاقی به روش فعالیت محور و مشاهده عینی وسایل مورد نیاز:لوازم نانوایی مکان: نانوایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عنوان:علوم هدف کلی :آشنایی با ریشه ها ساقه ها برگ های خوراکی به روش مشاهده عینی وسایل مورد نیاز:سیب زمینی ،پیاز،کلم،کرفس و... مکان: مغازه سبزیجات فروشی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عنوان: فارسی هدف کلی :اجرای ببین و بگو به روش نمایشی ساحت علمی و فناورانه وسایل مورد نیاز: عروسک پرنده زخمی،باند،توپ مکان: کلاس درس
عنوان: ۲۲بهمن هدف کلی : آشنایی با اهداف انقلاب و ایجاد انس و الفت بیشتر با پرچم و انقلاب به روش اجرای پویش ساخت آدم برفی و نصب پرچم روی آدم برفی در اماکن عمومی و جلوی درب منزل و ... ساحت اعتقادی ، اخلاقی وسایل مورد نیاز: پرچم ،برف ،لوازم ساخت آدم برفی مکان: فضای باز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عنوان: فارسی هدف کلی : تقویت روانخوانی به روش تقویت حافظه دیداری ساحت علمی و فناورانه وسایل مورد نیاز:دوربین دست ساز مکان: کلاس درس
١ -تعداد انگشتان دست کسانی را که زنجير به دست دارند، بشماريد. ٢- تعداد انگشتان دست کسانی را که دستشان را روی سينه قرار داده اند، بشماريد. ٣- تعداد انگشتان دست کسانی را که پرچم يا علامت به دست دارند، بشماريد. ٤ -با کمک شمارش ۵ تا ۵ تا تعداد برگ های روی درخت را بشماريد. ٥- با کمک جمع چندتايی تعداد شکل های هندسی روی علامت را بشماريد. ٦- پرندگان لوحه چند بال دارند؟ دو تا دو تا بشماريد. ٧- چند چشم باز در لوحه می بينيد؟ دو تا دو تا بشماريد. ٨- چند انگشت برای سينه زدن بر روی سينه ها قرار داده شده اند؟ ۵ تا ۵ تا بشماريد.
عنوان: فارسی هدف کلی : تثبیت نشانه جدید با استفاده از حافظه دیداری به روش دست ورزی و تلفیق با هنر ساحت علمی و فناورانه وسایل مورد نیاز: مقوا رنگی مکان: کلاس درس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عنوان: فارسی هدف کلی : ایجاد انگیزه برای تدریس نشانه ایـ روش تدریس:فعالو دانش آموز محور طبق ساحت اعتقادی اخلاقی وسایل مورد نیاز:پرچم ،چفیه مکان:کلاس درس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جمشیدی: عنوان: ریاضی هدف کلی :آموزش یکی دهتایی به روش اکتشافی و داستان گویی(مادر بزرگ تصمیم داشت که قاشق های داخل کشوی اشپزخانه رو مرتب کنه و نوه شون ریحانه جون در این کار به مادر بزرگ کمک می‌کنه تا اونها رو در دسته های ده تایی و یکی مرتب کنه) ساحت علمی و فناورانه وسایل مورد نیاز: عروسک کادر بزرگ ،نی،کش ،ماژیک مکان: کلاس
عنوان: ریاضی/تقارن هدف کلی :آشنایی بیشتر با مبحث تقارن در ریاضی به روش مشارکتی و فعال ساحت علمی و فناورانه وسایل مورد نیاز: ماژیک و دانش آموز 😊 مکان: کلاس درس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ریاضی هدف کلی :آموزش جمع به روش دست ورزی و تلفیق با هنر ساحت زیبا شناختی ،علمی و فناورانه وسایل مورد نیاز: کاغذ رنگی، قیچی،نخ مکان: کلاس
١ -درک مفهوم عددهای بيشتر از ۲۰ به کمک شکل و جدول ارزش مکانی ٢- کامل کردن جدول ارزش مکانی با استفاده از شکل و خارج کردن اعداد دو رقمی از جدول ٣- تمرين ادامه دادن الگوی عددی ٤ -درک رابطه بين الگوی هندسی و عددی
مفاهيم: جلو، عقب؛ وسط، کنار، بين؛ حرکت صف با حفظ نظم آن؛ جلو، پشت مهار ت: رعايت نظم صف سينه زنی؛ پذيرايی از عزاداران؛ آداب حمل پرچم؛ آداب تماشا کردن عزاداری. نگرش ها: ١ تشويق به کار گروهی با ايجاد رقابت امکان پذير است. ٢ بازی ها و فعاليت هايی که توانايی بيشتر کار گروه را به نمايش می گذارند، دانش آموزان را به کار گروهی علاقه مند می کنند. تأثيرات بر ساختارشناختی: ١ شهود ساختارهای هندسی ٢ شهود ساختارهای عددی ٣ درک مفاهيم معنوی تم شناختی: آيين سوگواری: در مورد بزرگداشت و احترام به بزرگان دين نکاتی را که می دانيد به دانش آموزان بياموزيد
١- توانايی شمارش اشياء به صورت پشت سر هم نوشتن عدد مربوط به تعداد اشياء ٢- توانايی بردن عدد داخل جدول ارزش مکانی ٣- توانايی ادامه دادن الگوهای عدد به ترتيب اعداد (يکی يکی ادامه دادن)
١ -تمرين ساخت دسته های ۱۰ تايی و کامل کردن جدول ارزش مکانی و خارج کردن عدد از جدول ٢- درک اعداد از ۲۰ تا ۹۹ با استفاده از جدول ارزش مکانی ٣ -ساختن عددهای ۲۰ تا ۹۹ با استفاده از دسته بندی