1_4565148164.pdf
7.86M
کلمات کلیدی بخش دوم کتاب
جهت مرور روی پروژکتور🌸
توصیف_یک_خطی_کارنامه_ها_همه_پایه_ها_5857268440263297720.docx
18.9K
توصیف یک خطی کارنامه ها همه پایه ها .PDF
#کارنامه توصیفی
ورد هست راحت کپی کنید و تو کارنامه الصاق کنید
C53-5(1)_261269221155.pdf
7.46M
#راهنمایمعلم_درارزشیابیکیفیتوصیفی
این کتاب کامل ترین کتاب راهنمای معلم در ارزشیابی کیفی_توصیفی است. مطالعه آن به همه معلمان توصیه میشود.
#ارزشیابی_کیفیتوصیفی
15.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#آموزش کلماتی مانند #موسی #کبری
البته به هیچ عنوان این کلمات در املا گفته نمی شود و فقط محض آشنایی دانش آموزان توضیح کوتاهی می دهیم تا اگر در هنگام خواندن کتاب با این کلمات مواجه شدند آشنایی داشته باشند
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
شعر جشن الفبا
معلم خوب ما یادم دادی الفبا
گفتی که باش دانا دانا و هم توانا
امروز شادِشادم زیرا که با سوادم
آموخته ام الفبا سی و دو حرف زیبا
امروز می توانم کتاب را بخوانم
کودک دانا منم خوب و توانا منم
به لطف آموزگار هوشیار و بینا منم
روز جشن الفبا مبارک است بر ما
روز جشن الفبا مبارک است برما
مبارک است بر مااااااااااااااااا
هدایت شده از قصه و نقاشی و کاردستی و بازی و ایده کودکانه
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@naghashi_ghese
#کاردستی #هنر #آموزش
#ریاضی
#تم11
#صفحه_73
روش تدریس:
ابتدا با نشان دادن عددها با انگشتان دست از دانش آموزان بخواهید ۴ شی را در طرف راست قراردهند .سپس دوباره با نشان دادن عدد۴ با انگشتان دست دیگر از آنها بخواهید تعداد اشیا دو طرف را مقایسه کنند وشما تو ضیح دهید که تعداد اشیا دو دسته با یکدیگر مساوی هستند ،سپس نماد تساوی را بیان کنید.
به صفحه آغازین برگردید ودرمورد تعداد دانش آموزان سمت چپ وتعداد دانش آموزان سمت راست بپرسید سپس در مورد چیزهایی که در تصویر می بینند وبا یکدیگر مساوی هستند توضیح بخواهید.
باتوجه دادن دانش آموزان به اینکه نماد تساوی را درست بکشند ،از آنها بخواهید فعالیت ص ۷۳ کتاب را انجام دهند .ابتدا هر عدد هردسته را بنویسند درصورتی که دو عدد نوشته شده برابر بودند نماد تساوی راربگذارند.
توصیه های آموزشی :
۱- در برابر مفهوم مساوی بودن دو طرف ،مساوی نبودن مطرح می شود ولی در حال حاضر نیازی به بیان نماد نامساوی نیست.
۲- پس از انجام فعالیت های دست ورزی وانجام تمارین تصویری کتاب ، به سمتی پیش بروید که دانش آموزان بدون دیدن ویا لمس کردن اشیا وفقط با دیدن نمادهای عددها مساوی بودن یا نبودن رارتشخیص دهند.
🙏 ارسالی از: سرکار خانم فیض
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
#ریاضی
#تم11
#صفحه_74
#اهداف
هدف آموزش ویاد گیری عدد ۸
شمردن دسته ها وگفتن اعداد هر دسته
شمردن دسته های هشت تایی در هر دسته ی هشت تایی بدانند که هشت از پنج وسه تشکیل شده وبرعکس از سه وپنج
آشنایی با جمع در هر دسته
نوشتن نماد عدد ۸ از روی جهت فلش
🙏 ارسالی از: سرکار خانم فیض
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه