eitaa logo
تدریس یار پایه اول
8.7هزار دنبال‌کننده
25.7هزار عکس
14.9هزار ویدیو
15.1هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . برای #تبلیغات هم پیام دهید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
جدول ترکیب - Copy.pdf
158.6K
✅ جدول ترکیب خام جهت چسباندن در کتاب فارسی صفحه‌ی ۲ 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
✅ پیدا کردن تفاوت ⬅️ پایه اول eitaa.com/tadriis_yar
✅ املای خوشه ای ⬅️ برای تمامی پایه ( به عنوان تکلیف هم می توان از آن بهره برد ) 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
22583594054319.pdf
443.2K
✅ جدول نشانه‌های فارسی جهت چسباندن در کتاب فارسی 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
جدول ترکیب.pdf
177.1K
✅ جدول ترکیب خام جهت چسباندن در کتاب فارسی صفحه‌ی ۱ 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مثلث 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
4_5830348783547845333.mp3
6.69M
اهنگ قران آهنگ پیامهای قرآنی 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جبران عقب افتادگی در برنامه مطالعه 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
مشکلات آموزشی که در خصوص تشخیص ( -ِ ربط و یا مالکیت ) با ( ه ـه ) وجود دارد. 🍃 کدام اِ : ( -ِ ) یا ( ـه ) بسیاری از دانش آموزان در نوشتن صدای ( اِ ) در انتهای کلمه دچار مشکل می شوند یعنی واژه های( اصحاب ِ ، دیدن ِ ، سال ِ ، نام ِ ، برای ِ ، پای ِ ) را به صورت ( اصحابه ، دیدنه ، ساله ، نامه ، برایه ، پایه ) می نویسند و بر عکس واژه های ( نامه ، بنده ، خسته ، پرده ، رفته ، دانه ) را به صورت ( نامِ ، بندِ ، خستِ، پردِ ، رفتِ ، دانِ ) می نویسند . 🍃 بسیاری از آموزگاران سعی می کنند با بیان و شرح و توصیف « اِ » مالکیت، صاحبی، مضاف و مضاف الیه ، نسبت،صفت و موصوف و امثال آن ، به دانش آموزان نوشتن درست آن واژه ها را آموزش دهند. این روش ها ، دانش آموزان را ، بویژه در سالهای اول و دوم دبستان بیشتر گیج می کند . زیرا رشد ذهنی آنان هنوز به درجه ای نرسیده است که مفاهیم یاد شده را درک کنند و تفاوت آن اصطلاحات را در یابند و به هنگام نوشتن دیکته به کار برند . تجربه های زیادی که برای رفع این اشکال صورت گرفته ، نشان داده است که روش زیر سریع تر از هر روشی ، کودکان را به درست نویسی سوق می دهد . به هرحال روشی پیشنهادی است ‌که می‌توان به‌کار برد 🍃 ابتدا با لحنی خوب و صمیمی از کودکان می خواهیم که به ما گوش کنند . سپس بدین طریق عمل می کنیم : بچه ها ببینید من برای شما کلماتی را نام می برم بعضی از این کلمه ها طوریست که وقتی من کلمه را بیان کردم شما 👈منتظر کلمه ی دیگری نمی مانید 🔺 مثلا می گویم ( نامه ، خامه ، خانه ، شانه ) شما متوجه می شوید اسامی چیزهایی گفتم . و با شنید کلمه منتظر شنیدن کلمه ی دیگری نیستید. 🍃 اما گاهی نیز کلماتی را می گویم که در پایان آن ها صدای ( اِ ) را می شنویم ولی شما منتظرید که من در ادامه چیزی بگویم . زیرا آن کلمه به تنهایی ، مقصود مرا نمی رساند. 🍃 مثل: مدادِ قندان ِ کفشِ دانش آموزِ آموزگارِ در این گونه کلمات شما منتظرید که من ادامه دهم . مثلا : مدادِ حسن قندانِ سفید کفشِ قرمز دانش آموزِ خوب آموزگار ِ کلاس اول پس در کلماتی که در پایانشان صدای اِ می آید ولی شما منتظر می مانید که من کلمه ی دیگری را در ادامه بگویم از ِ ربط استفاده می کنید. (برای تعمیق یادگیری ) 🍃 حالا بچه ها این دو دسته کلمات را مخلوط به کار می برم .هر وقت بعد از گفتن کلمه ام، منتظر کلمه دیگری بودید دستهایتان را بالا ببرید و اگر نیاز نبود که منتظر کلمه ی دیگری بمانید دستهایتان پایین باشد . خوب حالا کلمات را می گوییم . آماده اید : ( کلاس ِ معلم ِ ، مدیر ِ زن ِ ساده مداد ِ خامه دانه کتاب ِ رنگ ِ چاله پنجره لاله 🍃کفشِ قرمز 🍃دانش آموزِ خوب 🍃آموزگار ِکلاس اول بعد از این که یکی دو جلسه این بازی را انجام دادیم به آنها فقط یک قاعده را آموزش می دهیم ، می گوییم هر وقت بعد از تلفظ کلمه شما منتظر کلمه ی دیگری بودید با این « ِ » آن را می‌نویسیم و اگرمنتظرکلمه ی دیگری نبودید با «‌ ه یا ـه » ،آن را بنویسید . البته می توان برای آن اسمی انتخاب کنیم . چون دو کلمه را به همدیگر ربط می دهد . آن را « ــِ » ربط یا مالکیت می نامیم. برای به یاد سپاری بهتر ، می توان چند ترکیب را روی برگه ای‌نوشت و برای مدتی روی دیوار کلاس نصب کرد . و در هنگام گرفتن املا ، هر وقت به« ــِ » ربط رسیدیم دست را بالا ببریم . با این روش می توان مشکل دانش آموزان را در این مورد رفع نمود و کمتر معلم خسته می شود . ⬅️ منبع :1- درمان اختلالات دیکته نویسی – نوشته مصطفی تبریزی – تهران – اتشارات فراروان 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
چک لیست فارسی آبان.pdf
167.6K
✅ چک لیست آبان ماه درس فارسی ⬅️ پایه اول 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
4_723784306719704356.mp3
9.78M
ترانه آموزش رنگها آهنگ رنگها آهنگ آموزش رنگ ها 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
ریاضی.pdf
617.1K
✅ چک لیست مهر ماه درس ریاضی ⬅️ پایه اول 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
چک لیست آذر ریاضی.pdf
617.9K
✅ چک لیست آذر ماه درس ریاضی ⬅️ پایه اول 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
شعر میلیون خانم میلیون هستم بعداز هزارها هستم قدرت و نیرو دارم قویتر از هزارم ای دختر قشنگم. وقتی تو شهر اعداد داری قدم می زنی وقتی عدد رو دیدی اسمشو باید بخونی چطور باید بخونم؟🤔 از سمت راست خودت سه سه تا سوء کن شش تا رقم جدا کن اسم منو صدا کن میلیونم و میلیونم بعداز هزارها هستم 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
03-mtn soleymane eshegh (www.mplib.ir).pdf
21.17M
📚 کتاب ✳️هدف از کتاب (حاج قاسم قهرمان ) این است که دانش آموزان عزیزمان، در قالب سرگرمی با سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگوی مهدی یاوری آشنا شوند.🇮🇷 قاسم آموز🌷 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
چک لیست فارسی آذر.pdf
167.2K
✅ چک لیست آذر ماه درس فارسی ⬅️ پایه اول 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
چک لیست ریاضی آبان.pdf
618.2K
✅ چک لیست آبان ماه درس ریاضی ⬅️ پایه اول 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
چک لیست فارسی مهر ماه.pdf
605K
✅ چک لیست مهر ماه درس فارسی ⬅️ پایه اول 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
✅فواید کار بصورت تیمی و گروهی: 1. سرعت بخشیدن به کار 2. تمرکز بر هدف اصلی 3. افزایش عملکرد 4. ایجاد اعتماد و ارتباط 5. آموختن از دیگران 6. کاهش استرس در کارگروهی از هم می آموزند و به هم می آموزانند و به دلیل داشتن زبان مشترک و احساسات نزدیک به هم ، بهتر می توانند مفاهیم را به هم تفهیم و منتقل کنند. هم چنین در کارگروهی ، دانش آموزان در گروه خود به پاسخ مشترک و مناسب می رسند و در کلاس ، بحث و مطرح می کنند. 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
چک لیست قرآن.docx
17.5K
❤️نمونه 🖤فایل قرآن ❤️ آبان ماه مبارک❤️ 🖤فایل پیشنهادی🖤 پایه پنجم 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
4_5974525393951001063.mp3
2.55M
❤️فایل صوتی  🖤برخی دروس   درس ❤️ آبان ماه مبارک❤️ 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم
✅ ۸ نکته ی ساده برای رسیدن به شادی: ۱.تمرکز کردن روی توانمندی ها ۲.نادیده گرفتن مسائل غیرضروری ۳.فاصله گرفتن از افراد منفی ۴.ورزش ۵.مقایسه نکردن خود با دیگران ۶.تلاش برای بهتر شدن به جای مقایسه و غصه خوردن ۷.بالابردن سطح آگاهی از طریق مطالعه ۸.تفریح 🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇 ─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─ @tadriis_yar کلاس اول تا دوازدهم