فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#فارسی
#نگاره_سه
#نگاره3
#یک_دو_سه_راه_مدرسه
#فیلم_آموزشی
🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#فارسی
#نگاره_سه
#نگاره3
#یک_دو_سه_راه_مدرسه
#چراغ_راهنمایی
#فعالیت_مکمل
🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
#فارسی
#نگاره_سه
#نگاره3
#یک_دو_سه_راه_مدرسه
#شعر_لوحه5و6
🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#فارسی
#نگاره_سه
#نگاره3
#یک_دو_سه_راه_مدرسه
#فیلم_آموزشی
#لوحه5
🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#فارسی
#نگاره_سه
#نگاره3
#یک_دو_سه_راه_مدرسه
#فیلم_آموزشی
#لوحه5
🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
#فارسی
#نگاره_سه
#نگاره3
#یک_دو_سه_راه_مدرسه
#کاربرگ
🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
#فارسی
#نگاره_سه
#نگاره3
#یک_دو_سه_راه_مدرسه
#کاربرگ
🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻در تبلیغ دین محتوا مهم است یا سبک؟
👈🏻بخشی از جلسات "دانش تبلیغ دین"
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
#متوسطه #پایه_دوازدهم #آموزش
🔅#پندانه
✍ چیزهایی که برای خدا مهم هستند
🔹خداوند نمیپرسد:
چه ماشینی سوار میشدید؟
🔸بلکه میپرسد:
چند پیاده را سوار کردید؟
🔹خداوند نمیپرسد:
مساحت منزلتان چقدر بوده؟
🔸بلکه میپرسد:
در آن خانه به چند نفر خوشآمد گفتید؟
🔹خداوند نمیپرسد:
در کمد خود چه لباسهایی داشتید؟
🔸بلکه میپرسد:
به چند نفر لباس پوشاندید؟
🔹خداوند نمیپرسد:
بیشترین حقوق دریافتی شما چقدر بوده است؟
🔸بلکه میپرسد:
با آن پول چقدر به دیگران کمک کردید؟
🔹خداوند نمیپرسد:
عنوان شغلی شما چه بود؟
🔸بلکه میپرسد:
چقدر سعی کردید با بیشترین توانتان بهترین کار را انجام دهید؟
🔹خداوند نمیپرسد:
در همسایگی چه کسی زندگی میکردید؟
🔸بلکه میپرسد:
چه رفتاری با همسایگانتان داشتید؟
🔹خداوند نمیپرسد:
چند دوست داشتید؟
🔸بلکه میپرسد:
با دوستانتان چگونه رفتار کردید؟
🔺خداوند درمورد رنگ پوستتان نمیپرسد، بلکه از شخصیت شما سوال میکند.
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
#متوسطه #پایه_دوازدهم #آموزش
20427_Gama.ir_Q_ckFqmq.pdf
717.7K
پیک آدینه هفته سوم مهر
#ریاضی
#اول دبستان
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
th3.pdf
381.2K
تکلیف تم ۳
#فارسی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
طرح-درس-نگاره-4-به-مدرسه-رسیدیم-فارسی-(سری1)-اول-دبستان_Biamoz.com.pdf
370.4K
طرح درس نگاره ۴ به مدرسه رسیدیم
#فارسی
#اول دبستان
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
38186196527105.pdf
643.8K
کاربرگ نگاره یک
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
7867337215.pdf
739.2K
کاربرگ نگاره دو و سه
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
3.pdf
643K
کاربرگ نگاره چهار و پنج
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
4.pdf
728.9K
کاربرگ نگاره شش تا ده
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
5.pdf
722.5K
کاربرگ نشانه آ و ب
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
6.pdf
776.6K
کاربرگ نشانه اَ و د
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
تمرین خواندن برای فهمیدن - بابابرفی
آن سال زمستان، زمستان سختی بود: درختها را سرما زده بود – سبزیشان رفته بود – مثل شاخ بز، خشک و قهوه ای رنگ شده بودند. نه گل مانده بود نه سبزه، نه ریحان، نه پونه، نه مرزه
داستان بابابرفی
آن سال زمستان، زمستان سختی بود: درخت ها را سرما زده بود – سبزیشان رفته بود – مثل شاخ بز، خشک و قهوه ای رنگ شده بودند. نه گل مانده بود نه سبزه، نه ریحان، نه پونه، نه مرزه.
آب هم از رفتن خسته شده بود، یخ زده بود همه جا سفید بود، همه جا، کوه و دشت و صحرا.
آسمان شده بود آسیاب، اما به جای آرد، برف می ریخت همه جا.
یک روز تعطیل، نزدیکی های ظهر، کامبیز و کاوه، میترا و منیژه، کوروش و آرش، سودابه و سوسن، به خانهی پدربزرگ رفتند تا هم پدربزرگ را ببینند و هم در حیاطِ بزرگِ مدرسه، که خانهی پدربزرگ آنجا بود، برف بازی کنند…..
….. وقتی بچه ها به حیاط بزرگ مدرسه، که پر از برف بود، رسیدند، کاوه گفت: بچه ها، به جای برف گلوله کردن و توی سر هم زدن، چرا نیایم یه آدم برفی درست کنیم؟
بچه ها گفتند خوب فکری است. آرش دوید پارو آورد. کامبیز بیل آورد. کاوه بیل آورد، هرکدام هرچه دستشان رسید برداشتند و آوردند.
اول برف های وسط حیاط را پارو کردند و برف ها را با پارو و بیل کوبیدند تا سفت شد….. …..ساختنِ آدم برفی که تمام شد، بچه ها خوشحال بودند که توانستند خودشان این آدم برفی را بسازند، اما خوشحالی شان بیشتر شد وقتی دیدند آدم برفی، درست شکلِ پدربزرگی شده که آن همه دوستَش دارند. فقط یک کلاه کم داشت، این بود که یکی از بچه ها رفت و یک گلدان خالی آورد و سر آدم برفی گذاشت و دیگر آدم برفی شد مثل خود پدربزرگ.
بچه ها هم اسمش را گذاشتند بابابرفی و دست های همدیگر را گرفتند و دور آدم برفی چرخیدند و با خنده و شادی خواندند: بابابرفی! بابابرفی! چه کم حرفی! چه کم حرفی!…. …. پدربزرگ که بابابرفی نبود تا آتش و آفتاب آبش کنند و از بین برود و چیزی از او باقی نماند. تازه اگر آدم خودش هم از بین برود. یادش و کارهایی که برای آدم های دیگر کرده، هیچ وقت از بین نمی رود. همیشه آدم های دیگر از او یاد می کنند. انگار که همیشه زنده است. بچه ها فقط به یاد بابابرفی خواندند: سَرت رفت و کُلاهِت موند، بابابرفی، بابابرفی! دِلِت شد آب و آهِت موند، بابابرفی. بابابرفی! دو چشم ما به راهت موند، بابابرفی، بابابرفی! پدربزرگ هم می خندید و سرش را تکان می داد و با آن ها می خواند: بابابرفی، بابابرفی
با توجه به متن به سوالات داده شده پاسخ بدهید :
1 – برای متن داده شده یک عنوان انتخاب کنید.
2 – نام 6 شخصیت در متن را ذکر کنید .
3 – داستان در چه فصلی اتفاق افتاده است ؟
4 – یاد و خاطره آدمها چه زمانی از بین می رود ؟
5 – بچهها برای سفت شدن برفها از چه راهی استفاده کردند ؟
#فارسی
پایه #اول
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
تمرین خواندن برای فهمیدن - اتحاد کبوترها
روزی روزگاری در یک جنگل بزرگ، تعدادی کبوتر زندگی میکردند. در آن نزدیکی یک شکارچی هم بود که هر روز به سراغ این پرندگان میرفت و تورش را روی زمین پهن میکرد و وقتی پرندهای روی تور مینشست
داستان اتحاد کبوترها
روزی روزگاری در یک جنگل بزرگ، تعدادی کبوتر زندگی میکردند. در آن نزدیکی یک شکارچی هم بود که هر روز به سراغ این پرندگان میرفت و تورش را روی زمین پهن میکرد و وقتی پرندهای روی تور مینشست آن را شکار میکرد.
کبوترها از این موضوع خیلی ناراحت بودند،چون کمکم تعدادشان کم میشد و غم و غصه در جمع آنها نفوذ کرده بود.یک روز کبوتر پیر، همه کبوترها را جمع کرد تا با آنها صحبت کند و بعد همگی با هم تصمیم بگیرند که چه کاری باید انجام دهند تا از دست این شکارچی بدجنس راحت شوند.
هر کدام از کبوترها یک نظر میدادند و کبوترهای دیگر موافقتشان را اعلام میکردند. در بین آنها یک کبوتر دانا بود که در آخر جلسه به دوستانش گفت من فقط یک مطلب را میخواهم یادآوری کنم و آن هم این است که همه ما باید قبل از هر چیز و هر کاری اتحاد داشته باشیم، چون هیچکس به تنهایی نمیتواند کاربزرگی انجام دهد، مگر آن که در یک گروه هماهنگ باشد.
تمام کبوترها با سرهای کوچکشان حرف او را تایید کردند و همه با همپیمان بستند و بالهایشان را یکییکی روی هم گذاشته و یک صدا گفتند ما با هم دشمن را شکست میدهیم.
فردای آن روز سروکله شکارچی پیدا شد و دوباره تورش را روی زمین پهن کرد و مقداری دانه هم روی تور پاشید و در گوشهای پنهان شد. چندی نگذشت که همه پرندگان با هم روی تور نشستند و مشغول دانه خوردن شدند.
شکارچی که خیلی خوشحال شده بود سریعا تور را جمع کرد و تمام کبوترها داخل تور گیر افتادند و منتظر شدند تا او نزدیک شود. زمانی که شکارچی سر تور را گرفت همه کبوترها با هم به پرواز درآمدند و آنقدر بال زدند و بالا رفتند تا او را از زمین بلند کردند. شکارچی هم دست و پا میزد و کمک میخواست. کبوتر دانا از بین جمع فریاد زد: پرواز به سمت دریاچه و همه به گفته او عمل کردند و شکارچی را به سمت دریاچه بردند.
شکارچی که خیلی ترسیده بود کمکم دستهایش شل شد و طناب را رها کرد و به داخل دریاچه افتاد و کبوترها هم به وسط جنگل رفتند و تور آنها در جنگل به شاخه درختی گیر کرد.
داخل آن درخت یک سنجاب زندگی میکرد و سنجاب که دید کبوترها داخل تور گیرافتادهاند دوستانش را صدا کرد و همه با هم طنابها را جویدند و کبوترها را از داخل تور نجات دادند. شکارچی هم دیگر هیچوقت آن طرف ها پیدایش نشد.
سوالات داده شده را با توجه به متن پاسخ دهید:
1 – شکارچی برای شکار کبوترها از چه روشی استفاده می کرد؟
2 –راه حل کبوتر دانا برای نجات جان کبوترها چه بود؟
3-وقتی شکارچی روی زمین دانه پاشید کبوترها چه کردند؟
4 – چه کسانی تورها را جویدند ؟
الف)کبوترها ب) سنجاب ها ج)شکارچی
5-از این متن چه نتیجه ای میگیرید ؟
#فارسی
پایه #اول
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
داستان: حکایت آداب آموختن علم
گویند که روزی از مردی خردمند که جهان ز او خردمندتر ندیده بود، پرسیدند که شما چطور به این علم و دانش رسیدهاید؟ مرد عاقل پاسخ داد: اول آنکه در خواندن علم، روز اول را خیلی بادقت میخواندم که چشمم دریده میشد و روز بعد، آن را به صورت معمول میخواندم و بعد از یک هفته هم به صورت مرور. به همین علت هیچگاه آن درس از ذهنم بیرون نمیرفت و نمیخواستم که یکباره باشد.
دویّم آنکه هرگاه سؤالی به من داده میشد چشمم را میدوختم به روی سؤال، زیرا که هر دام، تله و راهحل خویش روی سؤال است که اگر مردی دانشمند، سؤال را درست نخواند، هیچگاه ز معنی و مفهوم سؤال بهره نمیبرد. همانا کسی که ز باران سود نبرد، جز بیابان نصیبش نمیشود.
و سیّم آنکه با خود سخنی داشتم که میگفتم یا راهی پیدا میکنم یا راهی میسازم.
ای حسین بخوان این سه روش را که راه آموختن علم است همینا
که اگر کنی در یکی سستی هرگز ز علم و دانش سود نبری
که اگر کسی سود ز آفتاب نبرد جز بحر سیاه نصیبش نشود
#فارسی
پایه #اول
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
داستان معلم مدرسه: یک منبع خوب برای آزمون مدارس تیزهوشان
بیشتر اوقات زنگ آخر کلاس با دانشآموزانم در کلاس مجازی گفتوگو میکنیم. نکتهی مثبت این گفتوگوها این است که دانش آموزان از هم یاد میگیرند
بیشتر اوقات زنگ آخر کلاس با دانشآموزانم در کلاس مجازی گفتوگو میکنیم. نکتهی مثبت این گفتوگوها این است که دانش آموزان از هم یاد میگیرند
آنها گاهی سؤال درسی از هم میپرسند و گاهی کتابهای خوبی که استفاده کردهاند به هم معرفی میکنند.
علی: خانم! ما آزمون تیزهوشان ثبتنام کردیم.
صدرا: من هم ثبت نام کردم، اما نمیدانم سؤالهای استعداد تحلیلی را چگونه حل کنم. حتی منبعی هم برای تمرین ندارم.
سبحان: خانم! به نظر شما چه کتابی را تهیه کنیم و در این مدت تمرین کنیم تا برای آزمون تیزهوشان آماده شویم؟
اشکان: خانم! امتیاز منفی یعنی چه؟
مهراد: خانم! تمام سؤالها استعداد تحلیلی است؟
من: سؤالهای استعداد تحلیلی نیاز به دقت بیشتری دارد، اما باید تمرین حل کنید تا بتوانید با سؤالها و تیپهای مختلف آن آشنا شوید.
به نظر من میتوانید 2 کتاب استعداد تحلیلی کانون (هوش کلامی و هوش غیرکلامی) را تهیه کنید و با انواع سؤالها آشنا شوید تا در آزمون ورودی تیزهوشان که تمام سؤالهایش استعداد تحلیلی است، نتیجهی خوبی بگیرید.
راستی! اگر به یک سؤال پاسخ صحیح بدهید سه امتیاز مثبت میگیرید، اما اگر به سؤالی پاسخ اشتباه بدهید یک امتیاز منفی برایتان ثبت میشود.
صدرا: خانم! اگر به سؤالی پاسخ ندهیم هم امتیاز منفی ثبت میشود؟
من: نه عزیزم.
اشکان: پس خانم اگر سؤالی را شک داریم یا بلد نیستیم بهتر است نزنیم؛ چون امتیازهای مثبتمان از بین نمیرود.
من: آفرین! کاملاً درست است.
امیدوارم با تلاش و دقت همهی شما در آزمون ورودی تیزهوشان که ۲۰ خرداد برگزار میشود نتیجهی خوبی بگیرید.
داستان معلم مدرسه
#فارسی
پایه #اول
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
شعر #حروف_الفبا
آ اول آفتابه صبح شده وقت کاره
ب اول بلبله جاش تو درخت و گله
پ اول پلنگه که حیوونی زرنگه
ت اول تربچه که گرده مثل بقچه
ث اول ثریاست ستاره ای در هواست
ج اول جوانه رو شاخه دانه دانه
چ اول چراغه دست نزنین که داغه
ح اول حیوانه فرمانبر انسانه
خ اول خروسه که مرغ براش عروسه
د اول دهانه که توی آن زبانه
ذ اول ذره است پایین کوه دره است
ر اول رودخونه که آب تو اون روونه
ز اول زرافه حیوونی خوش قیافه
ژ اول ژیانه کوچیکتر از پیکانه
س اول سلامه که اولین کلامه
ش اول شمشاده تو خونه ها زیاده
ص اول صابونه چشمارو میسوزونه
ض اول ضعیفه قوی اونو حریفه
ط اول طنابه که روش لباس میخوابه
ظ اول ظاهره مخالف باطنه
ع اول علیه امام اولیه
غ اول یه غاره که توش چراغ نداره
ف اول فنجانه که دوست استکانه
ق اول قورباغه ست گاهی توی رودخانه ست
ک اول کلاغه که لونه اش تو باغه
گ اول گلابی یه میوه ی حسابی
ل اول لک لکه لنگ درازش تکه
م اول میمونه که حیوونی شیطونه
ن اول نهنگه که حوض براش چه تنگه
و اول وروجک یه آدمک کوچک
ه اول هندونه که توش هزار تا دونه
ی اول یخچاله که یخ تو اون زیاده
شعر حروف الفبا
#فارسی
پایه #اول
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
نشانه ن
#فارسی
پایه #اول
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه