eitaa logo
تدریس یار پایه اول
8.7هزار دنبال‌کننده
25.7هزار عکس
14.8هزار ویدیو
15.1هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . برای #تبلیغات هم پیام دهید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
38.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پایه اول| 🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸 ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول| 🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸 ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| 🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸 ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
پایه اول| 🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸 ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
دفتر مشق.pdf
5.66M
پایه اول| ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
طرح_درس_مهر_ماه_اول_ابتدایی_95_96.pdf
208.2K
پایه اول| ریاضی فارسی علوم ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
4_429552169037856784.pdf
787.6K
پایه اول| ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
شکل ها و سایه ها.exe
5.18M
پایه اول| ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
دفترکار نگاره ها.pdf
10.61M
پایه اول| ها ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول| 🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸 ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
🌺🍃مراحل تدریس نگاره ها: 1⃣ چون رویکرد کل نگر هست پس از یک سوال کلی شروع می کنیم: اینجا کجاست؟! اینا کی اَن؟!؟ چی کار می کنند؟!؟ 2⃣ توجه به جزئیات: چه چیزهایی در تصویر می‌بینید ؟! 3⃣ صحبت در مورد جزئیات تصویر 4⃣ جمله سازی درست و اصولی مثل جملات کتاب ها نه محاوره ای 5⃣اولین چیزی که توجه شما رو در تصویر جلب کرد بگو. 6⃣ برگشت به کل معنایی و صحبت در مورد باغ وحش و قوانین و مقرراتی که باید رعایت کرد و ..... 7⃣ توجه به تصویرک ها و پیدا کردن در تصویر بزرگ 8⃣پیوند دادن تصویر با نوشته کارت تصویرک ها با حرکت انگشت از تصویر به نوشته ✅دقت بفرمایید هر نگاره ۲ تا ۳ روز زمان لازم دارد و ۴هفته فرصت دارید تا ۱۰ نگاره را تد ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
51111991459742.pdf
8.33M
کتاب علوم کلاس اول ویژه دانش آموزان ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
51114991485348.pdf
1.22M
کتاب راهنمای معلم (راهنمای تدریس) علوم کلاس اول 🍃🌹همکاران عزیز در کتاب راهنمای معلم هر آنچه شما برای تدریس علوم اول ابتدایی لازم دارید آورده شده، شامل:: معرفی بخش های مختلف کتاب، اهداف هر درس، ابزارها، بسته آموزشی، روش پیشنهادی تدریس، نحوه ی ارزشیابی پیامدها و سطوح هر درس، مواد و وسایل لازم و .... پس قبل از این که به آموزش هر درس بپردازید، حتما به مطالعه ی دقیق این کتاب بپردازید. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
سخنی با همکاران ارجمند در مورد تدریس علوم اول ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
رویکرد برنامه درسی علوم تجربی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
50825847932230.pdf
3.88M
دست ورزی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
50871891598282.pdf
1.37M
چند نمونه تمرین برای آموزش الگویابی از مفاهیم اساسی ریاضی پایه اول دبستان . ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
51114991485348.pdf
1.22M
کتاب راهنمای معلم (راهنمای تدریس) علوم کلاس اول 🍃🌹همکاران عزیز در کتاب راهنمای معلم هر آنچه شما برای تدریس علوم اول ابتدایی لازم دارید آورده شده، شامل:: معرفی بخش های مختلف کتاب، اهداف هر درس، ابزارها، بسته آموزشی، روش پیشنهادی تدریس، نحوه ی ارزشیابی پیامدها و سطوح هر درس، مواد و وسایل لازم و .... پس قبل از این که به آموزش هر درس بپردازید، حتما به مطالعه ی دقیق این کتاب بپردازید. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
اهداف فصل اول: زنگ علوم 📍آشنایی دانش آموزان با درس علوم، درک وابستگی حرکت سایه و نور و ارتباط نور خورشید با زمان و سایه. 📍توجه به رعایت نظافت و بهداشت قبل از غذا خوردن. 📍توجه به گیاهان دانه دار و بی دانه و دقّت بچّه ها به محیط اطراف. 📍تشویق دانش آموز به تفکر و برانگیختن کنجکاوی آنها. 📍توجه به سبک و سنگینی مواد در محیط اطراف. توصیه های آموزشی: برای اینکه کنجکاوی کودکان تشویق شود، باید فعالیّت های یادگیری آن ها در امتداد کارها، بازی ها و سرگرمی های خانه و کوچه قرار بگیرد. و برای اینکه چنین احساسی در دانش آموزان به وجود آید، لازم است که قواعد بازی کودکان در خانه، کوچه، خیابان و ... را بشناسید و به کار بگیرید. آشکارترین قاعده ی این بازی ها، آزادی و مشارکت جدی است. اگر موضوعات درس با زندگی ارتباط داشته باشند، در این صورت کودکان هم درباره ی آن ها حرف ها و تجربه ها دارند. و برعکس اگر درس از چنین فرآیندی فاصله بگیرد، برای کودک، ناآشنا خواهد بود. برای پرورش مهارت در پرسشگری توصیه می شود: 📍تا جایی که می¬توانید دانش آموزان را در موقعیت هایی که سوال برانگیز و تحریک کننده هستند، قرار دهید. 📍به هیچ وجه به دنبال پاسخ صریح دادن به کودکان نباشید. 📍پرسش هایی طرح کنید که می توانند جواب های متفاوت داشته باشند، و از طرح آن توسط دانش آموز هم استقبال کنید. 📍کودکان را تشویق کنید تا نظر خودشان را در پاسخ به پرسش ها، بدون واهمه ابراز کنند. 📍از پرسش هایی که پاسخ آن بلی یا خیر است، پرهیز کنید. 📍پرسش ها را در موقعیّت های مناسب (زمان و مکان) طرح کنید. 📍حتماً به دانش آموزان فرصت فکر کردن درباره ی پرسش ها را بدهید. نکات آموزشی و فعالیّت های پیشنهادی: این درس( زنگ علوم) چهار فعالیّت دارد. فعالیّت اول و دوم به صورت یک کار دو مرحله ای و مرتبط به هم هستند.تصاویر کتاب دانش آموز، نحوه ی آموزش را بیان می کند. ابزار و روش های ارزشیابی: دانش آموزان را با قرار دادن در موقعیّت های واقعی، ارزشیابی کنید. چند پرسش ساده طرح کنید و نحوه ی برخورد دانش آموز را با هر کدام از پرسش ها بررسی کنید. (آیا تامل می کند؟ آیا اگر مطلبی را نمی داند بیان می کند،که نمی دانم یا از کلمه ی شاید و ... استفاده می کند.؟ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
36.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس ریاضی تم ۳ مدرس: آقای خسرو داوودی مولف کتاب ریاضی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الگو از منظر دکتر داوودی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
قدردانی در روش تدریس: هرگاه که شما از کاری که دانش آموزان انجام داده اند، چه کار کوچکی باشد چه بزرگ ، قدر دانی می کنید، عزت نفس آن ها افزایش می یابد و احساس ارزشمندی و اهمیت بیشتری می کنند و حس می کنند که فردی لایق و توانا هستند و در نتیجه تصویری که از خود دارند بهتر و بهتر می شود و حرمت نفس بیش تری می یابند. اما سوال اینجاست که چگونه این احساس شگفت انگیز را در دانش آموزان می آفرینید؟ پاسخ ساده است با گفتن متشکرم در هر موقعیتی و برای هر کار بزرگ و کوچکی .باید عادت تشکر از دانش آموز را برای هرکاری که انجام می دهند،در خود ایجاد کنید. در اینجا از تشکر شما نتیجه ای دو چندان به دست می آید: هرگاه شما به دانش آموزی لبخند می زنید و از او تشکر می کنید،نه تنها حس عزت نفس و احساس اهمیت آن فرد رشد می کند، بلکه شما هم همین رشد و جهش را تجربه خواهید کرد. در واقع شما هر زمان که کاری می کنید یا حرفی می زنید که باعث می شود دانش آموزان بیشتر خود را بیشتر دوست داشته باشند،علاقه ی آن ها به خودتان را بیشتر کرده اید. 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند: مثلا: ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!" ⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!" ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا  به هم نزدیک نوشتی!" ⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!" ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! " ⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!" ⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!" 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
🔷 انواع روش های نوین و جدید در تدریس از انواع روش های تدریس جدید و نوین می توان به مواردی همچون روش توضیحی، سخنرانی، اکتشافی، حل مسئله، روش مباحثه، پرسش و پاسخ، واحد کار، گروه های کوچک، یادگیری فردی، روش ازمایشی و .... اشاره کرد .🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
🔷 روش حل مسئلــــه این روش یکی از روشهای فعال تدریس است. اگر نظام آموزشی بخواهد توانایی حل مسئله را به دانش آموزان یاددهد, (البته مسئله به معنی مشکل و معضل نیست, به بیان دیگر مسئله موضوعی نیست که برای ما مشکل ایجاد کند, بلکه رسیدن به هدف در هر اقدامی, به نوعی حل مسئله است, در این روش آموزش در بستر پژوهش انجام می شود و منجر به یادگیری اصیل و عمیق و پایدار در دانش آموزان می شود 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar