@MoallemYariR1 رهنمودهای آموزشی نشانه پ.pdf
638.9K
پایه اول|
🔺 رهنمودهای آموزشی نشانه پ فارسی اول ابتدایی
🔸 #درس10 : پرواز [ نشانه پ پ ]
🔸 هشتگ ها : #اول_ابتدایی , #فارسی , #نشانه_پ , #درس10فارسی
پ پ 👇
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
پایه اول|
#فارسی
#درس7
#استخر
#نشانه_اِ_ِ_ه_ه
#شعر_نشانه
#شعر_نشانه_اِ_ِ_ہ_هما هستیم چهار تا خواهر
اِ اول ِ غير اول
ه آخر و ہ آخر چسبان
منم منم اِ اول
ميام هميشه اول
ِِ ِ غير اول هستم
پایین حرف نشستم
ه آخر چسبانم
به قبل خود می چسبم
من که آخر نشستم
شبیه قطره هستم
ه آخرم ه آخر
درآخرم در آخر
چون نمی چسبه شکلم
من ه تنها هستمتوی باغ الفبا
به من میگن (ه)تنها
همیشه انتهایم
با ناز و با ادایم
منو میبینی تو نرده 🎢
تو انتهای پرده
حالا بگو به بنده
هستم کجای خنده😄😄
هرکس باید بدونه
منم (-ِ ) ی نمونه
جام وسطه همیشه
به غیر ازاین نمیشه
هستم توی دبستان
توی فصل زمستان🌧
تودِرخت🎄 ولِباسم👚
تومسجِد🕌وکِلاسم( ه) اخر چسبانم
با همه مهربانم
منو میبینی تو خانه 🏡
تو نامه ✉️و تو شانه
آی تیشه 🔨ریشه شیشه⚗️
آخر میام همیشه
#شعر_آموزشی
توی باغ الفبا
چهارشکل داره این صدا
اِ اولو (-ِ )وسطو (ه)چسبان
اون یکی رو اخر بذارنچسبان
ماچهار تا برادر 👨👨👦👦
هستیم بدون خواهر💁
بچه ها من (اِ) هستم
من( اِ) اول هستم
قد بلندی دارم
هیکل قشنگی دارم
کلامو🎩برمیدارم
زیر تنم میذارم
هستم توی اداره
تو اسکی ⛷واشاره
تواستخروامامم
فراموش نشه نامم
حالابگوچن کلمه
که ابتداش( اِ)اوله
🦠🦠🦠🦠🦠🦠🦠🦠🦠🦠🦠🦠
#داستان_نشانه_اِ_ِ_ہ_ه
چهار تا خواهر بودن كه هميشه با هم بازي ميكردن
ي روز صبح از خواب بيدار شدن و ديدن كه برف زيادي اومده و حياط پر از برفه
خواهر بزرگه يِ پارو برميداره و ميگه ِ اِ_اِ _اِ
زودتر بيدار شيد تا برف هست بريم بازي كنيم .( اِ ) از همه اولتر ميره و شروع ميكنه برفا رو با پاروش يجا جمع ميكنه و ي سرسره ي بزرگ درست ميكنه
خواهر كوچيكه هي زير دست و پاي بقيه بود( ِ )
خواهر ديگه شون ميره بالاي سرسره و قِل قِل ميخوره و مياد پايين (ه)
يكي ديگه از خواهرا ميگه من بعد از همه دوست دارم ليز بخورم
و هر كي دوست داره ميتونه دستمو بگيره و پشت سر من ليز بخوره(ہ)
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
پایه اول|
#فارسی
#درس7
#استخر
#نشانه_اِ_ِ_ه_ه
#طرح_درس
#صفحه_اول
نویسنده طرح درس : فاطمه صمدی
پایه ی تحصیلی : اول ابتدایی
نام کتاب: فارسی خوانداری و نوشتاری
نام درس : درس هفتم (نشانه ی اِ –ِِ ه )
#اهداف_کلی_درس :
آشنایی دانش آموزان با نشانه و صدای اِ ِ ه و ه
تقویت مهارتهای ##زبانی : آشنایی با اعضا بدن
کلمات جدید :
مادر– باران– آرام- ابر
#اهداف_جزئی درس:
آشنایی دانش آموزان با: آموزش صدا ونشانه ی اِ –ِِ ه ه
تقویت مهارتهای گوش دادن وسخن گفتن رعایت نکات ایمنی در ورزش ها به خصوص شنا
توجه به محل زندگی خود ودیگران تشخیص صدای اِ –ِِ ه ه
در اول ، وسط و آخرکلمه
خواندن و نوشتن کلمات با حروف مورد نظر
#اهداف_رفتاری :
دانش آموز طی فرآیند آموزش این درس باید بتوانند : صدا ونشانه ی اِ –ِِ ه ه را به درستی بخواند و بنویسد.
#مهارت : سخن گفتن وگوش دادن را به کارببندد در گروه همکاری کند به محل زندگی خود علاقه نشان دهد.
#ارزشیابی_آغازین :
سوال در مورد درس پیشین حرف ز
سوال در مورد عکسهای کلیدی درس پیشین حرف ز
#روش_تدریس :
قصه گویی- پرسش و پاسخ و پرسش وپاسخ استفاده از منابع دیداری وشنیداری و بحث گروهی و توضیحی_
تصویرخوانی_صامت خوانی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
پایه اول|
#فارسی
#درس7
#استخر
#نشانه_اِ_ِ_ه_ه
#طرح_درس
#صفحه_دوم
#واژه_های_جدید :
اِستخر-نرده - خانه-دِرخت
#روش_تدریس :
به صورت مشارکتی، پرسش و پاسخ
#وسایل_تدریس :
تخته،کتاب، ویدئو پرژکتور، کامپیوتر، کتاب ورق زن،کاردستی، حروف ساخته شده ی آهن ربایی، تصاویر کلمات کلیدی مربوط به درس ،
#ایجاد_انگیزه :
معلم 4 تصویر مربوط به درس را به 4 تن از دانش آموزان میدهد آنها از بیرون کلاس می آیند و هرکدام شعر مربوط به تصویر را میخوانند.
#فعالیت_های_مقدماتی:
قبل از شروع تدریس ، شروع کلاس با نام و یاد خدا ، سالم و احوال پرسی، خواندن سوره ی ناس، حضور و غیاب و بررسی وضعیت دانش آموزان غایب
#ارائه_درس:
معلم وارد کلاس می شود با دانش آموزان سالم و احوال پرسی می کند و حضور غیاب را انجام می دهد. سپس به مرور درس قبل می پردازد پس از اتمام مرور، معلم کلیپی درمورد درس جدید پخش می کند و از دانش آموزان می خواهد دقت کنند تا در قسمت های پایانی ادریس از آنها سوال کند سپس از دانش آموزان در مورد تصویر اول درس سوال می کند وسپس از دانش آموزانی که قبل آماده شده اند می خواهد بیایند و شعر خود را در مورد تصاویر درس هرکدام به ترتیب بخوانند.
پس از اتمام شعر تصاویر را به دانش آموزان نشان می دهد اسم آنها را می گوید و با دانش آموزان نحوه خواندن آن را تکرار وتمرین می کند سپس به صورت تصادفی از چند تن از دانش آموزان می خواهد که تصاویر را بخوانند سپس دانش آموزان را گروه بندی می کند .
پس از آن دانش آموزی که دارای نشانه
اِ –ِِ ه ه است وارد کلاس می شود و معلم شعر نشانه را می خواند و آنها را معرفی می کند سپس به هرکدام از گروه ها کلماتی که دارای این نشانه ها هستند به همراه رنگ آمیزی آنها را می دهد و معلم از گروه ها می خواهد رنگ آمیزی ها را انجام دهند. پس از اتمام فعالیت، گروهی که زودتر و بهتر کار را تمام کرده بود جایزه می گیرد و رنگ آمیزی ها پای تخته چسبانده وکلمات به همراه دانش آموزان خوانده می شود .
سپس معلم از روی درس می خواند و از دانش آموزان می خواهد او را همراهی کنند و بعد از برخی دانش آموزان سوال می کند و به تکمیل فعالیت های بعدی کتاب با کمک دانش آموزان می پردازد.
پس از اتمام پرسش معلم به سراغ مهارت نوشتاری نشانه های جدید می رود و طرز نوشتن صحیح نشانه جدید را بادانش آموزان تمرین می کند.
#فعالیت_دانش_آموز :
احترام به معلم گوش دادن به سخنان معلم – پاسخ به پرسش ها و شرکت فعال در بحث ها- همکاری درفعالیت ها و همکاری در گروه #ارزشیابی_پایانی :
سوال در مورد تصاویر و نشانه های جدید و همچین پاسخ به کاربرگ های طراحی شده توسط معلم
#تکلیف_پایانی:
تمرین نشانه جدید از روی سرمشق کتاب در کتاب مهارت نوشتاری و ازروی سرمشق معلم و نوشتن کلمه های جدید مربوط به درس و کلماتی که معلم روی تخته مینویسد.
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
پایه اول|
#فارسی
#درس7
#استخر
#نشانه_اِ_ِ_ه_ه
#روش_تدریس_نشانه_اِ_ِ_ہ_ه
معلم با نصب تصویر چند پروانه و خانه ودر خت و نرده واستخر جلب می کنیم وسوال مطرح می کنیم
۱.در تصویر درس چه چیزهایی می بینید ؟
۲.چند پروانه در تصویر هست؟
۳.چه کسی این پروانه ها راخلق کرده است ....
از این قبیل سوالها می کنیم تا مشکلات تلفظی رفع شود و در گروه سر گروه جواب این سوالها را می دهند
ومعلم نشانه را توضیح می دهد
#نشانه_اِ_ِ_ہ_ه
#قصه_آموزشی_درس_استخر : یکی بود یکی نبود غیر از خدا هیچ کس نبود یک جوجه بود یک گربه کجا بود روی درخت آلوچه جوجه کجا بود توی با غچه چکار می کرد دانه می خورد گربه ی سیاه گرسنه بود می خواست جوجه جان را بگیرد وبخورد ولی نمی توانست چون خانم مرغه از جوجه هایش جدا نمی شد .گربه صبر کرد .کم کم آفتاب رفت وسایه روی باغچه افتاد .خانم مرغه لای بوته ها خوابید .چشمهایش را بست .گربه از درخت پائین پرید یواش یواش خودرا به جوجه جان رساند ودور دهانش را لیس زد وآماده حمله شد .همین که خواست روی جوجه بپرد .یک دانه آلوچه از شاخه کنده شد وتالاپ افتاد کجا. روی سر گربه ی ناقلا .گربه ترسید ومیوی بلندی سر داد از صدای او خانم مرغه از خواب پرید گربه را دید قدقد قدا ....و به طرف او دوید .گربه فرار کرد دیگر هیچ کس اورا ندید .
دانش آموزان کلماتی که نشانه #نشانه_اِ_ِ_ہ_ه دارند را می گویند ودر تخته سیاه می نویسد .
#شعر_آموزشی :
پروانه قشنگی باپر پرتغالی
می پرد روی پونه چه خوشگل وچه عالی
دانش آموزان شعر با معلم تکرار می کنند و کلمات که معلم در تخته نوشته شد تکرار میکنند .
#نشانه_اِ_ِ_ہ_ه
#روش_تدریس_نشانه_اِ_ِ_ہ_ه_درس استخر
یک روز قبل تدریس فلش کارت های مخصوص درس استخر را در زنگ اخر یعنی ده دقیقه مانده به زنگ بر روی تخته نصب می کنم تا ذهن بچه ها را برای فردا درگیر درس جدید کنم
روز بعد بایک جوجه مقوایی( یا حوجه ی زنده ) یک نرده چوبی ویک پرده کاغذی ویک درخت که با کاغذ رنگ درست کردم وارد کلاس می شوم بعد از احوالپرسی وحضور غیاب و.سوال از درس گذشته....
از روی جدول حروف الفبا نشانه های که خوانده اند را نشان دهند
وباهر نشانه یک کلمه بگویند ویک جمله بسازند
✅تصاویر مورد نظر را که باخود به کلاس آورده ام همراه با جوجه ی زنده را به دانش اموزان نشان داده واز انها
می خواهم که نام این شکل ها را بیان کنند.
❎ فلش کارتهای تند خوانی که روز قبل به تخته نصب شده را از بچه ها سوال می کنم .
‼️ سعی می کنم از موجودات زنده که در دسترس باشد و ملموس وقابل لمس باشد صدای ِ را داشته باشد را نیز استفاده کنم چون بچه ها علاقه ی خاصی به حیوانات دارند پس از این علاقه برای تدریس استفاده می کنم چون به این امر معتقدم که باید مانند بچه ها فکر کرد وعمل کرد تا حرف مان را بهتر بفهمند.
#نشانه_اِ_ِ_ہ_ه
در این مرحله
از بچه ها می خواهم که صدای جدید را در جدول نشان دهند .
با صدای اِ اول یک کلمه بگویند با صدای ِ غیر اوّل یک کلمه بگویند
با صدای ه آخر چسبان یک کلمه بگویند
با صدای ه آخر تنها یک کلمه بگویند .
درباره استخر توضیح دهند.
چند نکات ایمنی در استخر رابیان کنند
بعد کتاب بخوانیم را باز کنند ودر درس استخر کلماتی که صدای اِ دارند را با مداد خط بکشند
سپس کلمات کلیدی درس که در کتاب بنویسیم آمده را با خط تحریری روی تخته بخش وصدا کشی نموده وبرای نوشتن هر کلمه به دانش آموزان زمان داده تا ان را در دفتر خود بنویسند ومعلم نظارت کامل بر طریقه نوشتن انها داشته باشد در مرحله ی اول برای اینکه حروف را بشناسند اجازه خواهم داد با مداد قرمز نشانه ی مورد نظر را بنویسند
در روزهای بعد در کلاس وبا نظارت معلم کتاب کاریا بنویسم را کامل می کنیم البته تمرینها را با استفاده از تخته هوشمند با کمک دانش آموزان انجام می دهیم.
#تدریس_چهار_شکل_اِ
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
پایه اول|
#فارسی
#درس7
#استخر
#نشانه_اِ_ِ_ه_ه
#شعر_نشانه
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
پایه اول|
#فارسی
#درس7
#استخر
#نشانه_اِ_ِ_ه_ه
#کلمات_نشانه
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
پایه اول|
#فارسی
#درس7
#استخر
#نشانه_اِ_ِ_ه_ه
#فلش_کارت_کلمات_اِ_اول
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
پایه اول|
#آموزشی
🌸روش های ابتکاری در آموزش جمله سازی🌸
در ابتدای دوره ی دبستان که هدف اصلی آن آموزش خواندن و نوشتن فآرسی پایه است،در کنار درس های فارسی(خواندن) و ##املا ، درسی به نام «جمله نویسی» وجود دارد. هدف از ارایه ی این درس ایجاد توانایی اولیه ی نوشتن فعال در دانش آموزان است.
✏️1 روش کارتي : در این روش که بیشتر به یک بازی پرهیجانی شباهت دارد ، دانش آموزان کلاس را به گروه های ۵،۶،۷و ... نفره تقسیم نموده و کارت ها یا تکه کاغذهایی که قبلاً روی آن ها جملاتی را نوشته ایم، به افراد گروه ها می دهیم تا با آن کارت های کلمات روی میز خودشان جمله ای را ساخته و برای نمایش دادن به کنار تخته ی رنگی بیایند.
حسن در کلاس دوم درس می خواند .
✏️2 کلمه ی گمشده : روی تخته ی رنگی جمله ای را می نویسیم. یکی از بچه ها را انتخاب می کنیم تا پای تخته بیاید و جمله را بخواند و سپس از کلاس خارج شود. بعد از خارج شدن دانش آموز از کلاس یک یا دو کلمه از جمله را پاک می کنیم. از دانش آموزی که بیرون رفته است،می خواهیم که به کلاس بیاید و با دیدن جمله ی ناقص بگوید که چه کلمه یا کلمه هایی پاک شده است. به او به تعداد کلمه هایی که درست گفته است، امتیاز می دهیم. سایر بچه ها هم باید هنگام ورود دانش آموز به کلاس و گفتن جمله او را تشویق نمایند.
✏️3 روش داستانی : با استفاده از کتاب قصه، مجلات کودک،ضبط صوت و ... ، دانش آموزان داستانی را می شوند،که بعد از تمام شدن آن،از دانش آموزان می خواهیم که به کنار تخته ی کلاس آمده و داستان و یا قسمت هایی از آن را که بیشتر خوششان آمده است،از ##زبان خودشان به بچه های کلاس بازگو نمایند. لازم به ذکر است که تعریف خاطرات یا فیلم های تلویزیونی خنده دار توسط دانش آموزان می تواند در تقویت جمله سازی آنان نقش مؤثری داشته باشد.
✏️4 جمله سازی گروهی : در این روش دانش آموزان در روی صندلی های خود می نشینند. به نخستین نفر از سمت راست یا چپ کلاس می گوییم که به دلخواه کلمه ای را بگوید و نفر دوم باید کلمه یا کلماتی را به آن بیفزاید تا جایی که جمله ی کاملی توسط چند دانش آموز ساخته شود. در انجام دادن این کار تلاش می کنیم که همه ی افراد کلاس در این جمله سازی بازی گونه شرکت نمایند.
مثال : نفر اول نفر دوم نفر سوم نفر چهارم نفر پنجم
علی با نادر توپ بازی می کند.
📌بهتر است که یکی از اعضای گروه جمله ی گروه خود را در تخته ی رنگی بنویسد.
✏️5 روش خورشیدی : در این روش کلمه ای مثل کلاس را در روی تخته در وسط خورشید نوشته و از دانش آموزان می خواهیم در مورد کلاس هر چه به ذهنشان می رسد،در اطراف خورشید نوشته و با آن کلمات جمله سازی نمایند.✏️6 جمله های خنده دار : در این روش از دانش آموزان می خواهیم در پایان ##املای خود مثلاً برای کلمه ی خرس و ... جمله ی خنده داری بنویسند. در اوقات فراغت نیز می توانیم همین کار را با دادن چند کلمه ای در دفتر جمله سازی دانش آموزان انجام دهیم.
✏️7 جمله سازی تخیلی : در این روش از چند نفر دانش آموز(۵ تا ۶ نفر) دعوت می کنیم که به کنار تخته ی کلاس بیایند. از نفر اول می خواهیم که به طور دلخواه جمله ای را بگوید و نفر بعدی با گفتن جمله ی دیگر این کار و بازی را ادامه دهد و نفر سوم همین طور. در آخر این بازی دانش آموزان یک داستان تخیلی خلق می کنند که برای آن ها خیلی لذت بخش است.
مثال :
نفر اول : محمد صبح زود از خواب بیدار شد.
نفر دوم : دست صورت خود را شست.
نفر سوم : صبحانه اش را خورد. و ...
✏️8 نوشتن جملات زیبا و طولانی : در این روش دانش آموزان قلم و کاغذ آماده می کنند و در مورد کلمات خواسته شده(تعداد اختیاری) جملات زیبا و طولانی می نویسند و بعد نمایشگاه جمله نویسی در کلاس تشکیل می گردد. از تک تک دانش آموزان می خواهیم که به کنار تخته ی کلاس آمده و جمله های خود را برای دوستانشان قرائت کنند. زیباترین جمله ها چند روز در نمایشگاه باقی می ماند.
✏️9 جمله سازی تلفیقی : در این روش در کنار سایر دروس تلاش می کنیم که جمله سازی را هم تمرین نماییم.چند مثال :
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول|
#فارسی
#درس7
#استخر
#نشانه_اِ_ِ_ه_ه
#شعر_نشانه
#فرهاد_فرخی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
پایه اول|
در زنگ نقاشی از دانش آموزان می خواهیم که نقاشی های خود را در چند جمله به صورت کتبی توضیح دهند یا بعد از تشکیل نمایشگاه نقاشی به طور شفاهی در مورد نقاشی های خودشان صحبت کنند. در زنگ علوم از دانش آموزان می خواهیم مثلاً برای جنگل یا بیابان و ... جمله ای درست کنند. در زنگ ریاضی از دانش آموزان می خواهیم برای عبارت ۹=۵+۴جمله ای را درست کنند.
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
جمله سازیِ سوالی.pdf
153.7K
پایه اول|
🔺فارسی
جمله سازی سوالی
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول|
#فارسی
#درس7
#استخر
#نشانه_اِ_ِ_ه_ه
#معرفی_چهار_شکل_نشانه
#فیلم_آموزشی
#خانم_فیض
#نسخه_خام
صداگذاری برای همکاران عزیز بلامانع است .
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
38.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پایه اول|
تدریس نشانه او و
عاطفه برزگری فیروزآبادی
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول|
#فارسی
#درس7
#استخر
#نشانه_اِ_ِ_ه_ه
#معرفی_چهار_شکل_نشانه
#فیلم_آموزشی
#خانم_فیض
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه اول|
#فیلم_علوم
#فندق
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول
هدایت شده از قصه و نقاشی و کاردستی و بازی و ایده کودکانه
🔴فوری
دوست داری کودکت انگلیسی رو مثل زبان مادری صحبت کنه⁉️💪🚀🚀
کاری نداره که....قِلِق داره.....☺️💎
بیا تا بهت یاد بدم👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1834090788Ca50253daeb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️🌈❤️🌈❤️🌈❤️🌈❤️🌈
این بازی در تکمیل آموزش #جمع انجاممیشه😉
یه کار گروهی منسجم و جذاب 😃
هدفمند و پر از هیجان😊
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
ریاضی آذر ماه.pdf
390.7K
نمونه آزمون ریاضی
آذرماه
#آذر
#آزمون
#ریاضی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
ریاضی آذر ماه 2.pdf
354.5K
نمونه آزمون ریاضی
آذرماه
#آذر
#آزمون
#ریاضی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
ریاضی آذر 94 -.pdf
536K
نمونه آزمون ریاضی
آذرماه
#آذر
#آزمون
#ریاضی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول
H3Az96 @MoallemYarIR1.pdf
652K
نمونه آزمون ریاضی
آذرماه
#آذر
#آزمون
#ریاضی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول
4_5864093340865135625.pdf
264.3K
نمونه آزمون ریاضی
آذرماه
#آذر
#آزمون
#ریاضی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول
فارسی.pdf
4.17M
آزمون فارسی تا نشانهی ش
#آذر
#آزمون
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول
با سلام و عرض ادب
هر کسی داخل گروه های عمومی پیامی مبنی بر فال و دعا و ...
خرید و فروش لوازم و خیریه گذاشت اصلا اعتماد نکنید
کلاهبرداری هست .
بلاک کنید و به پشتیبان خود ایتا گذارش دهید
چرخونه ی اِ دوستی 😁😁😁
چقدرررررررر ساده😳 و چقدرررررر کاربردی😊😊😊
#آذر #کمک_آموزشی
😊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🫧🫧🫧🫧🫧🫧🫧🫧🫧🫧🫧
😃 #بازی #دبلنا را یادتونه انجام می دادیم
حالا ما آوردیمش تو کلاس 😃
ببینید چه هیجانی داره
میدونید نا محسوس چند بار مجبوره کلمه ها را بخونه تا پیدا کنه
اینطور #روخوانی تقویت میشه
حافظه دیداری تقویت میشه
خلاصه از مزایای این بازی نگم براتون
البته هر بازی را حدااقل دو یا سه بار باید انجام داد تا نتیجه مطلوب حاصل بشه😉
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس کامل و جامع نشانه #نشانه_ش
#آذر
🍉یلداتون پیش پیش
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه
رنگ تو رنگ ای ز.pdf
650.9K
#کاربرگ دوست داشتنی #رنگ_تو_رنگ #نشانه_ای #نشانه_ز
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
رنگ تو رنگ اِ ش.pdf
644.5K
#کاربرگ دوست داشتنی #رنگ_تو_رنگ #نشانه_اِ #نشانه_ش
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
#پایه_اول #ابتدایی #مدرسه