eitaa logo
تدریس یار پایه اول
8.7هزار دنبال‌کننده
25.7هزار عکس
14.8هزار ویدیو
15.1هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . برای #تبلیغات هم پیام دهید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
42418433066421.pdf
161.8K
املا سوالی نشانه
کاربرگ تمرینی
کاربرگ تمرینی
40972978939564.pdf
401.7K
کاربرگ نشانه ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
⁉️علل حروف یا کلمات در املا اگر دانش آموزی جا می ماند و یا حروف را جا می اندازد حتما اول او را از نظر  شنیداری تست کنید.(سپس به سراغ شنیداری بروید) 🌱 برای دقت شنیداری  , یک قوطی کبریت بردارید داخل آن چند تا نخود بریزید , چشم دانش آموز را ببندید و سر او بایستید, حالا با دادن قوطی صدا تولید کنید و بگویید او با اشاره دست بگوید صدا از کدام می آید. جای قوطی را کنید و بخواهید باز مشخص کند صدا از کدام طرف می آید.  🌱یک (ویس)از صداهای مختلف پر کنید بعد برای او بگذارید و بخواهید بگوید که صدایی که می شنود چیست. حالا اگر او قادر به تشخیص درست نبود , ابتدا اورا نزد برده تا از نظر فیزیولوژیکی گوش او را کند. اگر موردی نبود باید به او کمک کنیم تا شنیداری خورا کند. 🌱اورا به محیط های مختلف مثل باغ , پارک ببرید و بخواهید خوب گوش کند و صداهای را که میشنود نام ببرد.  🌱با ضربه ریتمی روی میز ایجاد کنید و بخواهید او با دست زدن ریتم را برای شما کند . 🌱نوار بخوانیم درس هنر را بگذارید و بخواهید کتاب را با تکرار کند. 🌱وقتی وارد کلاس می شوید به در ریتمیک بزنید و بخواهید آنها با دست زدن ریتم را برای شما کنند. 🌱با لیوان هایی که به اندازه های مختلف آب شده اند بخواهید یک سرود را بخواند و آهنگ آن را با به لیوانها تولید کند . بایک به لیوانها ضربه بزند
میخواستم عکس جدیدم را برایت...بیخیال...😌 خواستم امشب کمی باشعرهایت...بیخیال...☺️ خواستم از تو چه پنهان... نه؛بماند ! بگذریم...😔 بگذریم اصلا...خداحافظ...فدایـ❤️ـت... بیخیال...
فرزندانی که گرفتار سرزنش والدین خود باشند، همیشه در زندگی به دنبال تایید دیگران هستند. باعث می شود احساس کنند در زندگی حالشان خوب نيست و از خودشان هم مدام می پرسند چرا حال من نباید خوب باشد.
تم 15: مسجد مفاهيم: رديف/ ستون، اول تا دهم، وسط/کنار/ بين، چپ/راست،جلو/پشت، جلو/ عقب. مهارت ها: شرکت در نماز جماعت، رفتن به مسجد همراه پدر و مادر پر کردن صف ها به نوبت، رعايت نظم در پر کردن صف ها.
ارتباط با صفحات اين بخش: • دانش آموزان در هر صف را بشماريد و آن ها را به دسته های ده تايی و باقيمانده تقسيم کنيد. چند دانش آموز در تصوير می بينيد؟ • با کمک رديف و ستون در کتاب خانه مسجد به کتاب خاصی آدرس دهيد. • به الگو های روی فرش توجّه کنيد و اشکال ساده هندسی که روی آن قرار دارند را بگوييد. • با خط کشيدن داخل شيشه های مربعی در ها، شيشه های يک در را به دسته های پنج تايی، يک در را به دسته های شش تايی و يک در را به دسته های ۸ تايی تقسيم کنيد. • به الگوی گلدان های واقع در پايين تصوير اشاره کنيد. • اگر دانش آموزان را به دسته¬های پنج تايی تقسيم کنيم، در چند صف يک نفر باقی مانده خواهيم داشت؟
اهداف صفحه 100: توانايی دسته بندی کردن اشياء کمتر از ۲۰ تا به دسته¬های مساوی. کسب آمادگی برای درک مفهوم ارزش مکانی.
اهداف صفحه 101: ساختن دسته های ده تايی با توجه به اشياء داده شده. آشنايی با مفهوم دسته های ده تايی و بيان تعداد اشياء به صورت ده تايی و يکی. آمادگی برای درک مفهوم ارزش مکانی.