eitaa logo
تدریس یار پایه اول
10هزار دنبال‌کننده
27.7هزار عکس
16.8هزار ویدیو
16.6هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . برای #تبلیغات هم پیام دهید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تفسیر و مطالب قرآنی داستان‌ها و حکایات قرآنی خواندن روزانه یک صفحه از قرآن کریم 🥰 مطالب قرآنی 😍 @noorholy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌«چیدمان مبلمان رسانه‌ای» را چقدر می‌شناسید؟ 🔸ساعت‌های طولانی نشستن پشت میز رایانه علاوه بر خستگی، می‌تواند شما را دچار درد در نواحی مختلف بدنتان کند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با کار کردن مداوم با انواع رایانه، لپ‌تاپ، گوشی‌های هوشمند و کنسول‌های بازی دچار ناراحتی در گردن، کمر و مچ دست‌ها و پاهایتان می‌شوید تماشای این ویدئو به شما کمک می‌کند تا با «چیدمان مبلمان رسانه‌ای» آشنا شوید. ⏰کانال پرورشی ایران حاوی مطالب آموزشی و فرهنگی 🧑‍💻 @Schoolteacher401 ↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️ @madrese_yar
به به به به چه جایی چه جای با صفایی امروز داریم یه مهمون یه مهمون مهربون اسمش هست( ز)ی تنها اومد   باغ     الفبا می خواد بده به شما یه درس خوب و زیبا (ز) یم( ز) یم(  ز)  هستم من(  ز)  ی  تنها هستم اول وسط اخر  میام توساز🎷و  تو سوزن📌 میام صدای زنبورم 🐝من تو وز   وز   و  زورم من هستم تو سبز و سرباز توی زرد وتیر انداز فرزند👫 خوب وباهوش منو نکن فراموش ز  ز  ز  هستم ز  که میگن من هستم نقطه ای رو سر دارم که خیلی دوستش دارم نقطه ی من دوستمه همیشه همراهمه به شکلِ من نگاه کن مثل سرسره هستم یک کمی کج و شیب دار با حوصله نشستم اول و آخر ، وسط هرجابخوای من هستم اول مثلِ زعفران مثلِ زمین و زمان وسط مثلِ بادبزن وسط شبیهِ سوزن آخر مثلِ رمز و راز آخر شبیه پرواز اول و آخر وسط فرقی نداره برام هرجا بگی من میام حالا بگو کی هستم؟ آفرین من  ز هستم.                 زنبور که میگن من هستم                 زرد  و  سیاه  با دوبال                 رویِ گل ها نشستم                 رو گل هایِ رنگارنگ                 رنگ هایِ خیلی قشنگ                 دوستِ خوبِ تو هستم                 زنبورِ  باهوش هستم ز اول زمستون برف می باره فراوون آدم برفی خندون نشسته توی ایون زنبورک های پر کار رفتن توی چمن زار تا ببرن به کندو عسلو از بیش زار ز  ز   ز هستم       من ز  تنها هستم ز  ز  ز  هستم      من ز  تنها هستم من ز  تنها هستم    همیشه تنها هستم 👆👆👆👆 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
📝✍📝✍📝✍ 🎉تکلیف (دوشنبه ۱۲ آذر) 📝صفحه ی ۱✅ تا صفحه‌ی۵✅ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
📣📣📣📣📣 نمونه فعالیت تمرینی👇😊                  ✍👇👇👇👇👇✍ 👈با انتخاب کلمه‌ی درست جملات ناقص را کامل کنید.✅)👇 🌸برادَرَم تَـب با دَندان دَرد ............. .         (دارَد _بود نــَدارَد) 🌸ساسان با اَسـب دَر باران ........... .             (آب _آمَـد) 🌸مَن بـابـا، با مامانَـــم را دوسـت .......... .          (دارَم _دارَد) 🌸آن مَرد دَر روستـا داس با اَسب ........ .          (دارَد _ بود) 🌸او با سوسَن دَسـت ......... .         (داد_ داس) 🌸آن رود آب ............ .      (نَـدارَد _ سَرد) 🌸بابا تاب را .......... .    (بَـسـت _ بود _ بادام) 🌸سامـان دَر آستارا دَرس ........ .         (داد_ بود _ آناناس) 🌸دَر سـَبـَد اَنار با توت .......... .         (سارا _ بود _ سَما) 🌸آن روستـا دور .......... .      (اَسد _ اَست _ بودَم) 🌸آتوسا ماست با نان ........ .      (داد _ بـود _ بابا) ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
ندا ابراهیمی روان‌خوانی تمام نشانه‌ها.pdf
3.77M
روان‌خوانی تمام نشانه‌ها تهیه و تنظیم : ندا ابراهیمی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
راجع به املا_رونویسی ✅همانطور که اسمش پیداست هم حالت رونویسی دارد یعنی دانش آموزان می بینند و هم حالت املایی دارد 🔺یعنی دیرتر می نویسیم تا خود دانش آموز بخواند و بنویسد منتها اینکه، صدا یا ترکیبی را که می نویسد  با خواندنش همسو می کنیم. ✅به طور مثال،می خواهد بنویسد آباد ما هم دیرتر روی تابلو می نویسیم و بچه ها در دفتر می نویسند. 🔺در این لحظه معلم همسویی خواندن را کار می کند و می گوید: ❓ چی می خواستیم بنویسیم‌؟ ✔️آباد ❓ اول چی باید بنویسیم؟ ✔️ آ ❓ بعدش چی میشنوم ✔️ با ❓با یعنی چی با چیه؟ ✔️ بچه ها می گویند بـ با  ا، ❌ بخوانید و بنویسید ✅معلم هم کمی دیرتر می نویسد و بعد می گوید: ❓ بقیه اش چی؟ ✅ معلم بقیه را نمی خواند، اگر نتوانستند بقیه ی کلمه را بگویند مدام می پرسیم ❓چی می خواستیم بنویسیم ✔️ آباد،  آفرین ❓ چی نوشتیم تا حالا،  بقیه اش چی؟ 🔺باید اجازه فکرکردن بدهیم خودمان نخوانیم،شاید هر کلمه برای یک فرد چند دقیقه بکشد ولی عوضش،بخش خوانش مغز فعال می شود. 🔺یادمان باشد اینجا هرکس نخواند و بنویسد ،نوشته اش را  نپذیریم. 🔺و این کار را برای همه ی کلمات نشانه ی جدید کارمی کنیم.
@MoallemYariR5 املا درس 5 فارسی (02).pdf
574.5K
پایه پنجم| 🔺 درس 5 فارسی پنجم ابتدایی 🔸 : چنار و کدوبن 🔸 درس پنجم فارسی 👈 🔸 هشتگ ها : ,
@MoallemYariR5 املا درس 5 فارسی (03).pdf
758.9K
پایه پنجم| 🔺 درس 5 فارسی پنجم ابتدایی 🔸 : چنار و کدوبن 🔸 درس پنجم فارسی 👈 🔸 هشتگ ها : ,
@MoallemYariR5 املا درس 5 فارسی (04).pdf
694K
پایه پنجم| 🔺 کامل کردنی درس 5 فارسی پنجم ابتدایی 🔸 : چنار و کدوبن 🔸 درس پنجم فارسی 👈 🔸 هشتگ ها : ,
@MoallemYariR5 گام به گام درس 6 خوانداری.pdf
3.1M
پایه پنجم| 🔺 گام به گام درس 6 فارسی پنجم ابتدایی 🔸 : سرود ملی , ای ایران 🔸 حل تمرینات درس ششم فارسی خوانداری 🎯👈 معنی شعر سرود ملی 🎯👈 معنی شعر ای ایران 👈 🔸 هشتگ ها : , ,
1_7462359460.pdf
282.4K
مشکلات املا را چگونه رفع کنیم 👆