eitaa logo
تدریس یار پایه اول
8.7هزار دنبال‌کننده
25.7هزار عکس
14.8هزار ویدیو
15.1هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . برای #تبلیغات هم پیام دهید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5778231983930868649.pdf
133.4K
✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
طرح تکریم از مادر با یاد گرفتن نام مادر به صورت کتبی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
نمونه تکلیف تا نشانه ر
نمونه تکلیف تا نشانه ر تدریس نشانه ر ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
هفت مرحله برای ارتقا روخوانی بچه ها ویژه دانش آموزانی که در رو خوانی مشکل دارند👆👆
ریاضی وعلوم اشکال هندسی 🔰پایه:دوم 🎞تولیدکننده:کبری بیات
هدایت شده از تدریس یار پایه ششم
1_1753676706.pdf
1.44M
مختص پایه اول تا ششم ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6
هدایت شده از تدریس یار پایه ششم
⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔ کانال های 15 گانه مجموعه تدریس یار 👇👇👇👇👇👇 از ابتدایی تا متوسطه ☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️ کانالهایی برای بهتر دیده شدن و بهتر بزرگ شدن. با ما دیده شوید. جهت سفارش تبلیغ شبانه و یا روزانه در ۱۵ کانال @teacherschool ✅✅✅✅✅✅✅
هدایت شده از تدریس یار پایه ششم
به بزرگترین مجموعه دانش‌آموزی در بپیوندید. 🌺دریافت ، و کلی اطلاعات دیگر برای افزایش نمره شما ✈️ 👇 کلاس اولی ها 👇👇👇 @tadriis_yar1 کلاس دومی ها 👇👇👇 @tadriis_yar2 کلاس سومی ها 👇👇👇 @tadriis_yar3 کلاس چهارمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar4 کلاس پنجمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar5 کلاس ششمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar6 کلاس هفتمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar7 کلاس هشتمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar8 کلاس نهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar9 کلاس دهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar10 کلاس یازدهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar11 کلاس دوازدهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar12 کانال کلی برای معلمان @tadriis_yar کانال ضمن خدمت و اطلاع از مسابقات @ltmsme کانال ایده و نقاشی و داستان @naghashi_ghese
هدایت شده از تدریس یار پایه نهم
🖼️ ...🔆 🤲 پروردگارا … 🌻شکوفایی روزت را سپاس می گویم 🌻که تاریکی شب را پایان می بخشد 🌻و تاریکی شب را نظاره گرم 🌻که هیاهوی روز را سرانجام است؛ 🌻در این میان این “من” هستم 🌻 که بالا می روم؛ پایین می آیم؛ 🌻خوشحال و غمگین می شوم؛ 🌻تهی و سرشار می شوم و باز… 🌻همان می شوم که بودم، 🌻پروردگارم بندگی ام را بپذیر. ☀️ سلام؛ صبح زیباتون بخیر 🙂 🌐 قرارگاه_مجازی 📲 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
✔️ چند نکته در مورد انجام بچه های یا دچار ⬅️ انجام تکالیف برای کودکان با اختلال یادگیری یا نقص توجه - بیش فعالی بسیار کننده و دهنده است، در این مواقع شما می توانید طولانی و زیاد را به مراحل کنید، تا زودتر تکالیف انجام شود و در هر مرحله که تکالیف انجام شد ، به کودک پاداش دهید، می تواند کلامی ( آفرین، احسنت، ... )باشد، این تشویق ها انگیزه ی کودک را برای ادامه دادن به انجام تکالیف بیشتر می کند یا می توانید برای ، از مشوق های دیداری مانند ها یا ها استفاده کنید. ⬅️ در هنگام انجام به کودک بدهید: 🔆 اگر از او بخواهید تکلیف را پشت هم انجام دهد که هر دوی آن تکالیف نیاز به خود کنترلی زیادی دارد، عملکرد او در تکلیف دوم اغلب است. پس بین دو تکلیف یه تفریح داشته باشید 👈
🔻روش های با دانش آموزان در کلاس : ┏━━━⚡️━━┓   ┗━━⚡️━━━┛ 🔎 حساس نشوید : به بیش فعالی دانش آموز حساسیت فراوان نشان ندهید , زیرا احتمال دارد این رفتار برای توجه باشد . 🔎 محیط آرام : تا می توانید از روش هایی کمک بگیرید تا در فضای کلاس را برقرار کنید. کودکان بیش فعال در کلاس پرسروصدا و شلوغ پذیرند. گویی و استفاده از آرام و ملایم, برای آرامش او معجزه می کند . 🔎 تمرکز این گروه از دانش آموزان را بهم نزنید : زمانی که مشغول انجام تکالیف خود هستند با آن ها نزنید . 🔎 زمانی را برای صحبت با او قرار دهید :راجع به ها و های او صحبت کنید. 🔎 با مشورت خود او و ای را با هم قرار داد کنید تا مواقعی که حواسش پرت شد و یا تکالیف را درست انجام نداد, جلب توجه دیگر همکلاسانش از آن استفاده کنید . 🔎 تکالیف کلاس را به به او بدهید و درحین انجام کارش , لحظاتی هرچند کوتاه به او بدهید . 🔎 برای دانش آموز بیش فعال بغل دستی درنظر نگیرید تا عملکرد بیشتری داشته باشد . ( مراقب باشید تا احساس شدن از همکلاسی هایش را پیدا نکند) . 🔎 زمان انجام تکالیف توسط دانش آموز و تدریس در کلاس , بزنید و گاهی به آرامی بر سرش بکشید تا تمرکزش را از دست ندهد . 🔎با جملات با اوصحبت کنید . مثلا هرگز به او نگویید :از جایت بلند نشو . جملات او را می کند . 🔎 و در مواقع اضطراری اگر قادر به کنترل کلاس نیستید احساس خود رانشان ندهید . نزنید و او را مورد قرار ندهید . سعی کنید با مدد گرفتن از مدرسه , مشکل را به آرامی حل کنید.
🔥 برای افزایش خودباوری کودکان دچار مشکلات نقص توجه ┏━━━ ⚡️━━┓┗━━ ⚡️━━━┛ ⭐️ آنها را برای همه ی رفتارهای مناسبشان کنید ⭐️ بخاطر هر رفتار نامناسب جزئی از آنها ❌نکنید❌ ⭐️ از عنوان گذاریهای فراگیر کنید(تو تنبل هستی؛ بیش فعال هستی و.. ممنوع) ⭐️ فعالیت هایی را پیدا کنید که در انجام آنها عمل می کنند و فرصت هایی برای تمرین و اجرا فراهم کنید ⭐️ هرگز رفتار آنها را با خواهر و برادر و سایر بچه ها ❌نکنید❌ ⭐️ هرگز رفتار کودکتان را در آنها به گفت وگو نگذارید (مگر آنکه مثبت باشد) ⭐️ خود از کودک را در حد واقع بینانه نگه دارید ⭐️ از افراد کمک بگیرید ( آموزگار کلاس وی ،مشاوره و...) ⭐️ فعالیت هایی را فراهم کنید که شان حتمی است ⭐️ از فعالیت هایی که احتمال در آنها زیاد هست اجتناب کنید ⭐️تلاش وی را کنید نه فقط انجام تکالیف را ⭐️ تکالیف و درخواست ها را به اجزای تقسیم کنید.برای مثال اگر می خواهید کودک اتاقش را نظافت کند، به جای دستور" برو اتاقت را تمیز کن" دستورات زیر را به او بدهید👇 * جمع آوری همه لباسها از کف اتاق *چیدن لباسها در کمد یا کشو ها *مرتب کردن رختخواب *ریختن کاغذها در سطل آشغال 💥 هنگامی که به اتاق برگشتید و دیدید هنوز هم بهم ریخته است، به جای اینکه اتاق را کثیف یا نامرتب بنامید💥ابتدا آنچه را که انجام داده است کنید و دوباره مراحل را به وی یادآوری کنید منبع: کتاب کلیدهای پرورش کودکان مبتلا به نقص توجه ☂برای استفاده سایرین "انتشار" دهید
عزیز و والدین گرامی سعی کنید املا را از حالت و مداد کاغذی (مخاطب و شنونده) خارج کنید و هدفتان از املا گرفتن فقط نوشتن کلمات باشد نه مچ گرفتن و تضعیف روحیه و اعتماد بنفس دانش‌آموز. ┏━━━ ⚡️ ━━┓ 🆔   ┗━━ ⚡️ ━━━┛ ✏️ املا عین كلام است به نوشتار، آن هم نوشتار رسمی. (گفتار محاوره ای در املا به كار گرفته نمی‌شود) ✅ اصلی املا: ✍ : تبدیل نشانه‌های آوایی به نوشتاری ✍ : از نظر اندازه، فونت و فاصله بین كلمه‌ها ✍ : بدون غلط،تمیز و زیبا مطابق با رسم الخط كتاب درسی ✅ نحوه قرائت املا: ✍ متن املا قبل از دانش‌آموزان یك‌بار خوانده شود و از آنها خواسته شود كه متن را به دقت دهند، بدون آنكه چیزی بنویسند. ✍ حال متن املا با رسا و شمرده خوانده شود. ✍ در تقریر املا رعایت زبان معیار و تلفظ صحیح كلمه‌ها و تركیب‌ها ضروری است. ✍از تكرار زیاد و غیرضروری پرهیز شود چرا كه این عمل موجب كند نویسی و بی‌توجهی می‌شود. ✍متن املا كلمه به كلمه قرائت نشود بلكه به صورت كلمات به هم مرتبط بیان، تا ارتباط معنایی و انسجام كافی رعایت شود. ✍هنگام قرائت علائم سجاوندی توسط والدین یا آموزگار بیان شود تا دانش آموزان درست و دقیق بنویسند. ✍متن املا در پایان یك بار دیگر خوانده شود. ✅ پس از املا لازم است: ✍ دانش آموز كلماتی را كه اشتباه نوشته‌ به طور صحیح و خوانا در پایان املا بنویسد و آنها را در جمله‌های مناسب به كار ببرد. ✍ در صورت امكان برای كلمه یا كلمات نوشته شده یك یا دو واژه هم معنی، مترادف یا متضاد یا هم خانواده بیان گردد. ✍ با راهنمایی(آموزگار و والدین) املا را در دفتر مشق با رعایت حاشیه و علایم سجاوندی نماید و صورت صحیح كلمه‌هایی را كه اشتباه نوشته است به منظور توجه بیشتر با رنگ دیگر