آزمون ریاضی آبان.docx
1.88M
ورد
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
38932941543344.pdf
1.16M
برگ دیکته،برای کپی همکاران
ارسالی از فاطمه برزگرزاده سرگروه آموزشی پایه اول ابتدایی بیجار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آهنگ نشانه ن 🥖🧂
نانوا هم شدیم واسه ی این کلیپ😁
#نشانه_ن #کلاس_اول #الفبا
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
ابتکار و خلاقیت جالب
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قصه ی نان ایجاد انگیزه نشانه نـ ن
شناخت جایگاه نشانه نـ ن
#کلاس_اولی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
ارزشیابی-مستمر-تم-1-تا-9-ریاضی-اول-ابتدایی_Biamoz.com.pdf
867.2K
ارزشیابی مستمر تم ۱ تا ۹
#ریاضی
#اول دبستان
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
کاربرگ-تم-9-تلفیقی-فارسی-و-ریاضی-اول-ابتدایی_Biamoz.com.pdf
463.6K
کاربرگ تم ۹ تلفیقی
#ریاضی و #فارسی
#اول دبستان
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قسمت اول علل تنبلی در انجام تکالیف
#تنبلی_در_انجام_تکالیف
#کاهلی_در_تکالیف
#تکلیف_ننوشتن
#کانال_اول_ابتدایی_فارس
#اول_ابتدایی
#معلم_اول_ابتدایی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قسمت دوم علل تنبلی در انجام تکالیف
#تنبلی_در_انجام_تکالیف
#کاهلی_در_تکالیف
#تکلیف_ننوشتن
#کانال_اول_ابتدایی_فارس
#اول_ابتدایی
#معلم_اول_ابتدایی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
هدایت شده از قصه و نقاشی و کاردستی و بازی و ایده کودکانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قسمت سوم علل تنبلی در انجام تکالیف
#تنبلی_در_انجام_تکالیف
#کاهلی_در_تکالیف
#تکلیف_ننوشتن
#کانال_اول_ابتدایی_فارس
#اول_ابتدایی
#معلم_اول_ابتدایی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
هدایت شده از Ltms
4_1248378836387628070.zip
47M
📚طرح کرامت(کتابهای آموزش آداب ومهارتهای زندگی اسلامی)
اول تاپنجم وچندپایه دبستان
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@ltmsme
🔰هفده تمرین عالی برای رفع مشکل کندنویسی:
۱. خط دفتر را رنگی کنید. یک خط در میان بنویسد، مثلاً یک خط زمینه سبز و یک خط نارنجی.
۲. انداختن کش اسکناس به دور انگشتان دستی که مینویسد و سپس باز کردن
انگشتان تا کش به شکل النگو در مچ بیفتد.
۳. خمیر بازی، چنگ زدن و ورز دادن خمیر با دو انگشت سبابه و اشاره.
۴. جستجوی اشیاء ریز مثل تیله، نخود، تراش، هسته خرما و… در داخل کیسه پراز ماسه و نمک یا چوب اره شده با انگشتان دستی که مداد به دست می گیرد.
۵. غلت دادن گوی در داخل نمک و ماسه، با انگشتان دستی که #مداد به دست می گیرد.
۶. با انگشتان دستی که قلم میگیرد و مینویسد از روی زمین چوب کبریت پخش شده را با ثبت زمان دونه دونه جمع کند.
۷. چنگ زدن و فشردن توپ پلاستیکی با انگشتان دستی که قلم به دست میگیرد.
۸. چنگ زدن و شانه کردن مو با دست توسط کودک.
۹. ریش ریش کردن تارهای فرش یا نخ کاموا با انگشتان دستی که قلم به دست می گیرد.
۱۰. باز و بسته کردن درب بطری، پیچ و مهر، فقل در با کلید در سایز ها و اندازه های مختلف در زمان مشخص با انگشتان دستی که می نویسد.
۱۱. شمارش اسکناس با دو انگشتی که مداد را میگیرد.
۱۲. ورق زدن کتاب با دو انگشت.
۱۳ جمع کردن سوزن ته گرد از روی آینه با دوانگشت اشاره و سبابه که قلم را بدست می گیرد.
۱۴. دانههای کوچک (به عنوان دانههای تسبیح) را روی زمین ریخته و از او بخواهیم آنها را با سر انگشتهای شست و اشاره و میانه، جمع کند.
۱۵. هوا نویسی (نوشتن با قلم روی هوا و فضای اطراف): این روش در تند نویسی، کمک قابل توجّهی به دانشآموزان میکند؛ چرا که این عمل در تسریع حرکات عضلات دست، بازو و ساعد و هماهنگی مغز با چشم و دست، تأثیر بسیاری دارد.
۱۶. سینه خیز رفتن: روزی چند دقیقه (حداکثر ده دقیقه) #دانشآموز سینهخیز برود. این عمل در هماهنگی اعضای بدن بسیار مؤثّر است.
۱۷. #دانشآموز #نقاشی ها را به منظور کمک در تندنویسی به صورت حرکت افقی، عمودی و مورب رنگ آمیزی نماید.
#تمرین کندنویسی
#تقویت حافظه دیداری
#بهبود اشتباهات #دیکته
#تقویت حافظه فعال
🔥 مناسب برای دانش آموزانی که کلمات مشابه را اشتباه می نویسند(مثلا به جای منظور می نویسند :منزور)
💥 عزیزم 30 ثانیه به این صفحه دقت کن و تصاویر را #بخاطر بسپار . سپس تا پنج بشمار و هرچند مورد از تصاویر را که #دیدی به من #بگو
💥 این تمرین را با #کارتهای حیوانات، میوه ها #وسایل و #لوازم و ... نیز در منزل میتوانید انجام دهید.
✨✨✨✨هرشب یک قصه✨✨✨✨
✨✨هرشب یک ماجرا✨✨✨✨ ✨
🗳نوع فایل :#قصه:# مرد قانع
👩🏫تهیه کننده: #زهرا #ضیائی
🏫 منطقه/ناحیه: ۳ اصفهان
⏰زمان :۳:۲۵
📆 تاریخ: ۷ آذر ۱۴۰۱
┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
🆔 عدم #اعتماد_به_نفس یکی از #شایعترین علل بروز #مشکلات_یادگیری می باشد.
🌱دو راهکار پیشنهادی ما👇👇
1⃣ يكی از راههای ساده و در عين حال بسيار مهم در شكل گيری اعتماد به نفس كودك، #تماشای بازی او است.با فرزندتان #بازی کنید و یا هنگامی که بازی می کند، او را #تماشا کنید .👌
2⃣ ️#بازي چشم تو چشم
به اين صورت که کودک با يکی از والدين مقابل هم بوده و به چشمهای هم #خيره نگاه ميکنند، و نبايد بخندند. اين تمرين برای کودکانی با اعتماد به نفس #پايين #خجالتی و #ضعيف بسيار توصيه ميشود چون اين افراد قدرت نگاه کردن در چشمان طرف #مقابل را ندارند و اين موجب ضعفشان مي شود.👌
♦️ درمان وارونه و قرینه نویسی:
برای این مورد بچه ها باید:👇
💎مفهوم راست را خوب یاد بگیرند, آنهارا #گیج نکنید .چپ و راست باهم اموزش داده نشود.
آنقدر #راست را تکرار کنید تا کاملا مسلط شود ,بعد خودش میفهمد چپ ,کدام طرف هست.
دست راست بالا, دست راست روسر, دست راست کمر, دست راست رو لپ, و......
💎تن آگاهی, یعنی اندام و بدنش را خوب #بشناسد.
دست روی بازو, دست روی ران, دست به کمر, دست روی شانه ,دست روی زانو, دست روی چانه, دست روی گونه, دست روی پیشانی,و....
وقتی کاملا برجسم و وجودخودش آگاهی پیدا کندو #هوش فضایی او تقویت شود,دیگر اشتباه جهت یابی نمیکند.
💎کشیدن فلش و #فلش بازی
روی تخته فلش بکشید و بخواهید دست روی هر فلشی گذاشتید به همانطرف با انگشت اشاره کند.
نقطه چین بکشید و بگویید در جهت فلش ها آنهارا پررنگ کند
💎آدمکی از مقوا می سازیم به گونه ای که اندامهایش قابلیت #حرکت داشته باشد .سپس گردن و دست های آدمک را یک به یک به سمت چپ و راست ،بالا و پایین می چرخانیم واز کودک می خواهیم که همان حرکت را تقلید کند با انجام این بازی ،کودک مفهوم قرینه را تشخیص داده و قادر خواهد بود بین واژه هایی که خوانده است واژه ای که قرینه یا وارونه آن است را تمیز دهد.
💎از دانش آموز می خواهیم شکل های #نقطه_چین را پر کند.
💎تمرین ها یا آزمون #فراستیک را در اختیار کودک می گذاریم تا انجام دهد.
یک سری خط های موازی با فاصله های کم و زیاد رسم می کنیم و از دانش آموز می خواهیم تا #بین دو خط موازی ،یک خط راست #رسم کند