♦️ درمان وارونه و قرینه نویسی:
برای این مورد بچه ها باید:👇
💎مفهوم راست را خوب یاد بگیرند, آنهارا #گیج نکنید .چپ و راست باهم اموزش داده نشود.
آنقدر #راست را تکرار کنید تا کاملا مسلط شود ,بعد خودش میفهمد چپ ,کدام طرف هست.
دست راست بالا, دست راست روسر, دست راست کمر, دست راست رو لپ, و......
💎تن آگاهی, یعنی اندام و بدنش را خوب #بشناسد.
دست روی بازو, دست روی ران, دست به کمر, دست روی شانه ,دست روی زانو, دست روی چانه, دست روی گونه, دست روی پیشانی,و....
وقتی کاملا برجسم و وجودخودش آگاهی پیدا کندو #هوش فضایی او تقویت شود,دیگر اشتباه جهت یابی نمیکند.
💎کشیدن فلش و #فلش بازی
روی تخته فلش بکشید و بخواهید دست روی هر فلشی گذاشتید به همانطرف با انگشت اشاره کند.
نقطه چین بکشید و بگویید در جهت فلش ها آنهارا پررنگ کند
💎آدمکی از مقوا می سازیم به گونه ای که اندامهایش قابلیت #حرکت داشته باشد .سپس گردن و دست های آدمک را یک به یک به سمت چپ و راست ،بالا و پایین می چرخانیم واز کودک می خواهیم که همان حرکت را تقلید کند با انجام این بازی ،کودک مفهوم قرینه را تشخیص داده و قادر خواهد بود بین واژه هایی که خوانده است واژه ای که قرینه یا وارونه آن است را تمیز دهد.
💎از دانش آموز می خواهیم شکل های #نقطه_چین را پر کند.
💎تمرین ها یا آزمون #فراستیک را در اختیار کودک می گذاریم تا انجام دهد.
یک سری خط های موازی با فاصله های کم و زیاد رسم می کنیم و از دانش آموز می خواهیم تا #بین دو خط موازی ،یک خط راست #رسم کند
مرد قانع .mp3
3.28M
✨✨✨✨هرشب یک قصه✨✨✨✨
✨✨هرشب یک ماجرا✨✨✨✨ ✨
🗳نوع فایل :#قصه:# مرد قانع
👩🏫تهیه کننده: #زهرا #ضیائی
🏫 منطقه/ناحیه: ۳ اصفهان
⏰زمان :۳:۲۵
📆 تاریخ: ۷ آذر ۱۴۰۱
┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فندق فصل ۴ جانوران
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهر بازی زرافه نیلی👆
کانال دبستان سیدابراهیم فاتحی۲
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍ آموزش فارسی کلاس اول درس مدرسه / آموزش نشانه م فارسی کلاس اول
🙏 وحیده شنبدی
.
➖➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍ آموزش نشانه م فارسی کلاس اول/ فارسی کلاس اول نشانه م / نشانه م
🙏 وحیده شنبدی
.
➖➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
🔺 فلش کارت نشانه ی د فارسی اول ابتدایی
🔸 #درس2 : باد [ نشانه د ]
🔸 درس 2 فارسی
▪️ #سری8
🔸 هشتگ ها : #فارسی , #درس2فارسی , #نشانه_د , #فلش_کارت_نشانه_د
📆👈
.
➖➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
🔺 فلش کارت نشانه ی د فارسی اول ابتدایی
🔸 #درس2 : باد [ نشانه د ]
🔸 درس 2 فارسی
▪️ #سری10
🔸 هشتگ ها : #فارسی , #درس2فارسی , #نشانه_د , #فلش_کارت_نشانه_د
📆👈
.
➖➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
🔺 فلش کارت نشانه ی د فارسی اول ابتدایی
🔸 #درس2 : باد [ نشانه د ]
🔸 درس 2 فارسی
▪️ #سری11
🔸 هشتگ ها : #فارسی , #درس2فارسی , #نشانه_د , #فلش_کارت_نشانه_د
📆👈
.
➖➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
🔺 فلش کارت نشانه ی د فارسی اول ابتدایی
🔸 #درس2 : باد [ نشانه د ]
🔸 درس 2 فارسی
▪️ #سری12
🔸 هشتگ ها : #فارسی , #درس2فارسی , #نشانه_د , #فلش_کارت_نشانه_د
📆👈
.
➖➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍ آموزش صفحه ۳۹ #نگارش فارسی کلاس اول / صفحه ۳۹ #نگارش فارسی کلاس اول / #نگارش فارسی
🙏 وحیده شنبدی
.
➖➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
@MoallemYariR1 آزمون تم 3و4 ریاضی اول (01).pdf
618.1K
🔺 آزمون تم 3 و 4 ریاضی اول ابتدایی
🔸 #تم3
🔸 #تم4
🔸 تم سه و چهار ریاضی
❤️👈 #سری1
🔸 هشتگ ها : #ریاضی , #درس4ریاضی , #تم4ریاضی , #درس3ریاضی
.
➖➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
🔺 فلش کارت نشانه ی د فارسی اول ابتدایی
🔸 #درس2 : باد [ نشانه د ]
🔸 درس 2 فارسی
▪️ #سری9
🔸 هشتگ ها : #فارسی , #درس2فارسی , #نشانه_د , #فلش_کارت_نشانه_د
📆
.
➖➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐کلیپ سوره عصر
🍓اول ابتدایی
.
➖➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍ آموزش صداکشی کلاس اول / آموزش نشانه ها فارسی کلاس اول /نشانه م
🙏 وحیده شنبدی
.
➖➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
ندا ابراهیمی خام املا نویسی آبان.pdf
129.7K
برگهی(خام) املای ماهانه(آبان)
با جدول انتظارات مخصوص پوشه کار✅
طراح و آموزگار : ندا ابراهیمی
.
➖➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
هدایت شده از تدریس یار پایه هفتم
⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔
کانال های 15 گانه مجموعه تدریس یار
👇👇👇👇👇👇
از ابتدایی تا متوسطه
☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️
کانالهایی برای بهتر دیده شدن و بهتر بزرگ شدن.
با ما دیده شوید.
جهت سفارش تبلیغ شبانه و یا روزانه
در ۱۵ کانال
@teacherschool
✅✅✅✅✅✅✅
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #ایران
هدایت شده از تدریس یار پایه هفتم
به بزرگترین مجموعه دانشآموزی در #ایتا بپیوندید.
🌺دریافت #نمونهسوال، #جزوه و کلی اطلاعات دیگر برای افزایش نمره شما ✈️ 👇
کلاس اولی ها 👇👇👇
@tadriis_yar1
کلاس دومی ها 👇👇👇
@tadriis_yar2
کلاس سومی ها 👇👇👇
@tadriis_yar3
کلاس چهارمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar4
کلاس پنجمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar5
کلاس ششمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar6
کلاس هفتمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar7
کلاس هشتمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar8
کلاس نهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar9
کلاس دهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar10
کلاس یازدهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar11
کلاس دوازدهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar12
کانال کلی برای معلمان
@tadriis_yar
کانال ضمن خدمت و اطلاع از مسابقات
@ltmsme
کانال ایده و نقاشی و داستان
@naghashi_ghese
هدایت شده از قصه و نقاشی و کاردستی و بازی و ایده کودکانه
🖼 #طلوعی_دیگر...🔆
🤲 خدایا
🍃🌸امروزم را
🍃🌸 باعشق توآغاز میڪنم
🍃🌸بخشندگی از توست
🍃🌺عشق در وجود توست
🍃🌺قدرت در دستانِ توست
🍃🌺بخشندگی و عشق و مهر را به ما بیاموز!
☀️ سلام؛ صبحتون بخیر و همراه با عاقبت بخیری
🌐 #قرارگاه_مجازی
📲✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@naghashi_ghese
چندپیشنهاد دربازخورد
- لطفاً به هیچ وجه از خودکار قرمز در امر بازخورد استفاده نکنید.(سبز و آبی )
- زیر غلط املایی و انشایی و..... دانش آموزان خط نکشید.
- سعی کنید دور غلط املایی را خط بکشید یا تیک بزنید و صحیح ٱن را بالای آن ننویسید و دانش آموز را راهنمایی کنید تا کلمه صحیح خود را از روی کتاب پیداا کند و یک بار دیگر با دقت بنویسد. ( املای پژوهشی) به فرد گفته شود که چه کاری را باید انجـام دهد. پس، این که تنها اشاره می شود" باید تلاش بیشتری بکنی"، مبهم و نارســا است .
برخی جملات و کلمات را نباید در بازخوردهای توصیفی به کار برد. زیرا ممکن است در اعتماد به نفس دانشآموز خللی وارد کند. جملاتی مانند:
- نمی تواند یا نمی توانی.
- همیشه اشتباه می کنی.
- قادر نیستی یا قادر نیست.
- کارهایت کثیف و نا مرتب است.
- همیشه ناقص می نویسی