eitaa logo
تدریس یار دهم
5.4هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
4.5هزار ویدیو
9.3هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
مثلثات_فصل_دوم_ریاضی_دهم_تجربی_و.pdf
970.7K
🔴🔴درسنامه مثلثات (فصل دوم ریاضی پایه دهم رشته های تجربی و ریاضی #) 🔴نسبت های مثلثاتی 🔴دایره مثلثاتی 🔴روابط بین نسبت های مثلثاتی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
فصل_سوم_ریاضی_پایه_دهم_رشته_های.pdf
1.69M
🔴🔴درسنامه فصل سوم ریاضی پایه دهم رشته های تجربی و ریاضی # 🔴ریشه گیری 🔴رادیکال ها 🔴توان های گویا 🔴اتحاد ها ، تجزیه و عبارت های گویا ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
فصل_4_ریاضی_پایه_دهم_رشته_های_تجربی.pdf
1.32M
🔴🔴درسنامه وتست فصل چهارم ریاضی پایه دهم رشته های تجربی و ریاضی # 🔴معادله درجه دوم و روش های حل آن 🔴سهمی 🔴تعیین علامت 🔴نامعادلات ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
@Dahomiiy.pdf
14.23M
📚 گام به گام و جزوه # 🔻پایه دهم ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
29.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تدريس تصویری درس سوم # دهم عمومی - ترجمه (بخش اول) ✅مدرس: ناصر آزادجو ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تدريس تصویری درس سوم # دهم عمومی - قواعد (بخش اول) ✅مدرس: ناصر آزادجو ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تدريس تصویری درس سوم # دهم عمومی - ترجمه (بخش دوم) ✅مدرس: ناصر آزادجو ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
52.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔷 ویدئو تدریس # دهم 🔶 درس اول: مرور # پایه 🔻 فعل ماضی و مضارع 💠 مدرس :استاد ناصر حشمتی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
29.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◀️ فیلم تدریس فصل اول ریاضی دهم 🔹 : مجموعه , الگو و دنباله 👀👈 🔺 تدریس و آموزش صفحه 5 ریاضی دهم ✏️👈 حل سوالات صفحه 5 ریاضی نهم 🔸 هشتگ ها : , , 👩🏻‍🏫👈 مدرس : مجید رضایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تدريس تصویری درس دوم # دهم - بخش اول (جایگاه الفاظ در #) ✅مدرس: ناصر آزادجو ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
ریاضی.pdf
55.55M
گام به گام ریاضی دهم رشته تجربی و ریاضی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
dahomiiy.pdf
3.41M
📘 جزوه # 📄 سال دهم 📥بهترین کیفیت برای پرینت ✔️ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
dahomiiy.pdf
3.6M
📘 جزوه # سال دهم 📄 قیدنامه 📌 نظام‌ جدید ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
P10 - F1.pdf
1.33M
فصل 1 # شناسی 1 🔺دنیای زنده تهیه و تنظیم : همکار گرامی خانم سزاوار شهیدی - تهران 🌺 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
فصل 1 دهم گفتار 1.pdf
1.28M
# شناسی 1 فصل 1 _گفتار 1 🔹# شناسی چیست ؟ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
48933950307400.pdf
652.6K
📚 رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی 📝 خرداد ۱۴۰۲ ✍ خانم پروین گراوند دبیر استان خوزستان ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
🔸کانال اجرایی مدارس کشور🔸 💢جهش💢 📌شرایط جهش تحصیلی در مقطع ابتدایی ⏪ تحصیل به صورت جهشی به معنای گذراندن دو پایه تحصیلی در یک سال است. ⏪ کلیه دانش آموزانی که تصمیم به جهش دارند، می بایست پایه های اول هر مقطع را گذرانده باشند. ⏪ امکان جهش برای ورود به پایه های اول و هفتم و دهم وجود ندارد. ◀️ دانش آموزان پایه دوم هر مقطع باید با توجه به احراز شرایط به مقاطع بالا جهش کنند. ⬅️ هدف از این قانون، رعایت عدالت برای دانش آموزان و با توجه به در نظر گرفتن تفاوت های فردی است. 💢 شرایط و انواع جهش تحصیلی برای دانش آموزان ابتدایی ⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬ ⭕️ از کلیه دروس آن پایه و پایه های قبل، سطح پیشرفت «خیلی خوب» را کسب کرده باشند. ⭕️ آموزش و پرورش استثنایی، صلاحیت های هوشی و روانی دانش آموز را به این منظور تأیید نموده باشد. 1⃣ جهش پایه اول به سوم با رای کمیسیون خاص منطقه 2⃣ جهش برای بار دوم هم با رای کمیسیون خاص استان 3⃣ جهش پایه دوم به چهارم 4⃣ جهش پایه سوم به پنجم 5⃣ جهش پایه چهارم به ششم ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 💢شرايط جهش تحصيلی در دوره متوسطه دوم 📌قبول شدگان ساعی و برجسته پایه دهم متقاضی جهش به پايه دوازدهم (به غير از شاخه های فنی و حرفه ای و كاردانش)، با رعایت شرایط ذیل و تقاضای کتبی اولیای خود می‏توانند در ارزشیابی شهریورماه پایه يازدهم شرکت نموده و در صورت موفقیت به صورت جهشی به پایه دوازدهم ارتقا یابند. 1⃣ معدل کل پایه دهم آنان حداقل ۱۸/۵۰ باشد. 2⃣ در ارزشیابی شهریورماه درس های جهشی در هیچ یک از مواد درسی نمره کمتر از ۱۷ کسب ننماید. ⭕️ تبصره⭕️ ⬅️نمرات قبول شدگان ارزشیابی جهشی در ستون شهریورماه دفتر ثبت ارزشیابی و کارنامه تحصیلی، ثبت و با ذکر استناد به مفاد این ماده (بند ۱۳ كميسيون خاص استان)، مهر و امضا می‏شود. ♦️تذكر♦️ جهش تحصيلی از پايه دهم به دوازدهم نياز به مجوز كمسيون خاص استان دارد. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 💢جهش در دوره متوسطه اول 📌 شرایط و انواع جهش تحصیلی برای دانش آموزان دوره متوسطه اول ⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬ مطابق ماده ۲۸ آیین نامه ارزشیابی تحصیلی و تربیتی دوره متوسطه اول شرایط زیر برای درخواست جهش تحصیلی می بایست وجود داشته باشد؛ 1⃣ حداقل معدل پایه هفتم، ۱۸ باشد و نمره نوبت دوم آنان در هر درس حداقل ۱۵ باشد. 2⃣ حداقل نمره امتحانات پایه هشتم، ۱۶ باشد. 3⃣ دانش‌آموزان تیزهوشان باید حداقل معدل ۱۹ داشته باشند و در ارزشیابی نوبت دوم، در هیچ درسی نمره کمتر از ۱۸ نداشته باشند. 💢 نکته مهم💢 ⬅️ دانش‌آموزان در انتهای سال نهم، بر اساس نمرات و توانایی تحصیلی سال نهم انتخاب رشته انجام می‌دهند. ⬅️بنابراین جهشی خواندن این پایه به دلیل اهمیت و حساسیت بالای آن امکان‌ پذیر نمی باشد و معمولا با آن موافقت نمی‌شود. ⭕️ جهش از پایه هفتم به پایه نهم مجاز است. 💢💢➖➖➖➖➖➖➖➖➖💢💢 ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
💠 چطور مدرسه مناسب فرزندمان را پیدا کنیم؟ ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
⁠⁠⁠⁣نشانه‌هایی که به شما می‌گویند، عزت‌نفستان پایین است: 🔸مقصر نیستید اما مدام در حال عذرخواهی از زمین و زمانید. 🔸از نظر شما همه‌ چیز به شانس بستگی دارد و همه‌ موفقیت‌ها و اتفافات خوب را فقط به شانس نسبت می دهید. 🔸از خود یا بدنتان متنفر هستید. 🔸فکر می کنید خوشحال کردن دیگران وظیفه شماست. 🔸بیش از اندازه به تایید انتخاب هایتان توسط دیگران اهمیت می دهید. 🔸از کسی متنفرید اما او را به مهمانی تان دعوت می کنید یا کاری را نمی خواهید انجام دهید اما توانایی رد کردن آن را ندارید. 🔸نمی‌توانید غذا انتخاب کنید. «چی میل داری؟ نمی‌دونم هرچی شما سفارش بدی!» سناریوی رایجی که طرف دوم آن معمولا فردی‌ است که به‌دلیل عزت نفس پایین از اتخاذ ساده‌ترین تصمیم‌ها نیز ترس و ابا دارد. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وای باورت میشه اینو با نی نوشابه درست کرده 😍😍😍 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
🔸«حال خوب» نتیجۀ تمام دین‌داری‌ها و صفات اخلاقی خوب است 🔸هرچیزی دین به ما می‌گوید در واقع راهی برای رسیدن به حال خوب است 🔸دو رکن مهم حال خوب: «نداشتن ترس و نگرانیِ بیجا» و «نداشتن غم» 📌 -ج۱ ➖وقتی از هم می‌پرسیم «حالت خوب است؟» در واقع خلاصۀ تمام خوبی‌ها یا عصارۀ یک زندگی خوب را در «حال خوب» جمع می‌کنیم و این بسیار پرمعنا و زیباست. ➖«حال خوب» برای همه مطلوب است و تقاضای مشترک عموم انسان‌هاست؛ البته خواستۀ خدا از ما هم هست؛ چون خدا اصرار دارد که حال آدم‌ها خوب باشد. ➖در دین خیلی به حال خوب توجه شده؛ به حدی که می‌توان نتیجۀ همۀ دین‌داری‌ها، اعتقادات و فضایل اخلاقی را در برخورداری از حال خوب خلاصه کرد. هرچه دین به ما می‌گوید، در واقع راهی برای رسیدن به حال خوب است. ➖حال خوب دو رکن اساسی دارد: «نداشتن ترس و نگرانیِ بیجا» و «نداشتن غم» یا به‌عبارتی دیگر: نداشتنِ «نگرانی دربارۀ آینده و غصه خوردن دربارۀ گذشته» ➖خدا دوست ندارد خوف و غمی در انسان باشد چون این‌دو، حال آدم را بد می‌کند و اگر حالمان بد شد، از خدا دور می‌شویم. لذا در قرآن ۱۲بار این شاخص را-دربارۀ دنیا و آخرت- بیان فرموده: «لا خَوفٌ عَلَیهِم و لا هُم یَحزَنون» ➖«نگرانیِ بیجا» یک شاخص برای حال بد است. وقتی نگران هستی، داری از خدا دور می‌شوی، ظاهراً گناه نمی‌کنی ولی مقدمات گناهان و فجایع بزرگ را در خودت پدید می‌آوری و امکان کارهای خوب فراوان را در خودت از بین می‌‌بری. 👤علیرضا پناهیان ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
توجه توجه❗️❗️❗️ 🟢 مشهور ترین تکنیک های مدیریت زمان : 1- تکنیک GTD : شاید بتوان گفت GTD مشهورترین تکنیک مدیریت زمان در دنیا باشد. ایده اصلی این تکنیک آن است که شخص ابتدا باید کارها را از ذهن خود خارج کند و روی کاغذ بیاورد؛ با این کار ذهن تنها روی کارهای نوشته شده تمرکز خواهد کرد و از یادآوری اینکه چه کاری باید انجام دهد رها میشود. 2- تکنیک pomodoro : این تکنیک یک روش ایتالیایی است که یاد گرفتن آن چندان زمان زیادی نمی برد. در این روش شما با استفاده از یک تایمر انجام کارها را به محدوده های ۲۵ دقیقه ای تقسیم کرده و بین هر ۲۵ دقیقه ۳ تا ۵ دقیقه زمان استراحت قراردارد و سپس کار بعدی شروع میشود.  3- تکنیک تمرکز فرانکلین کاوی : مبنای این روش اولویت بندی کارها میباشد. کارها را براساس سرعت انجام در یک ماتریس طبقه بندی میکنیم با مشخص کردن کارهای کم اهمیت تر بیشتر بر روی کارهایی تمرکز کنیم که ارزش بالاتری داره. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
💢۳۱ مرداد ماه آخرین فرصت ثبت‌ نام دانش‌ آموزان ✍وزارت آموزش و پرورش: ▫️ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه دهم پس از هدایت تحصیلی انجام خواهد شد  و هم‌اکنون ثبت‌نام پایه اول دبستان و هفتم به صورت الکترونیکی و حضوری در حال انجام است. ▫️فرصت خانواده‌ها برای ثبت‌نام مدارس تا ۳۱ مرداد است و هدف از ثبت‌نام الکترونیک حذف حضور افراد برای انجام ثبت‌نام است. ▫️طبق دستورالعمل ثبت‌نام که از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است، امسال امکان ثبت‌نام در مدارس خارج از محدوده زندگی فراهم شده است. ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش یک مدل جدید قایق کاغذی 😍 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
| ویژگی قوم نوح 🔹️وقتی حضرت ‌نوح علیه السلام می‌گوید قرار است سیل بیاید، برای همه عجیب است. چون آن ‌سرزمین خشک بوده و مشکل خشک‌سالی داشته است. فکر اینکه اینقدر باران بیاید و سیل شود؛ به طوری ‌که از زمین و تنور و آسمان آب بجوشد، غیرممکن بود. برای همین وقتی حضرت نوح می‌خواهد به مردم خودش مژده‌ای بدهد، می‌گوید: «اگر ایمان بیاورید، از خدا می‌خواهم برایتان باران بفرستد.» 🔸️قوم نوح به شدت به ما، یعنی مردم آخرالزمان، شبیه‌اند. علامه ‌طباطبایی اشاره می‌کند و می‌گوید: «تفاوت قوم نوح با بقیۀ اقوام در قرآن این است که آنها از فعل "رَأَیَ؛ دیدن" زیاد استفاده می‌کنند.» یعنی چیزی را قبول دارند که چشمشان ببیند و می‌گویند: «اگر نمی‌بینیم پس نیست.» این حرف عاقلانه نیست. ممکن است پشت دیوار باشد و شما نمی‌بینید. یا ممکن است از زاویۀ دید شما خارج باشد. 📗برشی از ظرفیت‌های تمدن‌سازی عاشورا - ۱۷ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar