eitaa logo
تدریس یار پایه دوازدهم
3.1هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
3.3هزار ویدیو
9.1هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات بفرستید
مشاهده در ایتا
دانلود
36.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
(ص ۳۷_۲۹) مدرسان : خانم مریم قلمزن، خانم آذر ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 موزیک ویدیو چرخه کربس ♨️ توی این موزیک ویدیو کل مراحل چرخه کربس خیلی باحال با موزیک مرور شده 👌🏻😍 💱 مترجم: همکار گرامی آقای نیما عبدالهی 💱 ترجمه شده در مجموعه آموزشی لب کلام ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12
فصل 2.pdf
750.7K
. فصل به فصل نمونه سوالات نهایی # شناسی 3 ✅فصل 2 - جریان اطلاعات در یاخته 📚جمع آوری شده: آقای سعید رحمانی - استان ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12
Document (1)-Merged.pdf
16.16M
جزوه جدولی ## پایه دوازدهم ( خیلی کامله) ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12
فیزیک.pdf
3.5M
فرمول ها و روابط ## دهم در ۵ صفحه ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12
Document (1)-Merged (1).pdf
21.67M
جزوه جدولی ## پایه یازدهم ( خیلی کامله) ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12
🔴 فاقد_رتبه_بندی 📌 پرسش: چرا با حجم بالای ارسال مدارک فاقد رتبه شدم ؟ آیا ارزیاب سخت گیری کرده؟ ✍️پاسخ: اگر ارزیاب سخت گیری داشت در چهار بخش دارای رتبه ۳ تا ۵ نمی شد . بنابراین مشکل از ارزیاب نیست . باید ریز امتیازات فرد مشاهده شود ، بسیاری از همکاران خیلی مستندات را در ۴ بخش ارسال نمودند و هیچ مستندات را در یک بخش ارسال کرده اند . از آنجائیکه رتبه بندی تابه پیشرفت در همه ۶ آیتم است و هر آیتم که کم شود ، همان رتبه اصلی فرد منظور می گردد . بنابراین ارسال مستندات زیاد در سه بخش و ارسال مستندات کم در یک بخش باعث افت رتبه فرد خواهد شد . بنابراین در اعتراض می توانید مستندات لازم را تهیه و ارسال کنید . حتما بررسی کنید : ۱_ امتیاز سابقه خدمت ، تحصیلات ، بیست امتیاز ویژه تربیت معلمی ها ، ارزیابی عملکرد صحیح وارد شده باشد . ۲_ حتما در جایی که صفر شدید بررسی کنید که در آن بخش در سامانه رتبه بندی چه مستنداتی ارسال کرده اید . ⚡️مثلا : فردی می گفت من در یادگیری های مستمر تا سقف مورد نیاز مستندات ارسال کردم . اما با مراجع به خلاصه وضعیت سامانه رتبه بندی مشاهده شد که خالی از ارسال مستندات است . احتمالا مستندات همکار قبل از زدن دکمه تایید نهایی به دلایلی از جمله کیفیت بستر ارتباطی به درستی بارگذاری نشده بوده و همکار توجه نکرده است . 🔸 از دیگر عوامل رد شدن مستندات می توان به تکراری بودن مستند، ناخوانا بودن، عدم مصداق، تاریخ پس از شهریور ۴۰۰، عدم تناسب سازمانی و عدم مالکیت مستند و ... که همگی دارای کد مربوطه هستند اشاره نمود. ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آزمون ساز معلم313 -قابل نصب و استفاده در گوشی اندروید -با سربرگی آماده وقابل ویرایش 🌀قابلیت طراحی سوالات امتحانی پایانی باسربرگ آماده و با ارائه پاسخنامه 🌀تحویل سوال و پاسخنامه به صورت فایل ورد وپی دی اف 🌀رقیه صدیقی سرگروه فیزیک منطقه خوی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
46557570957013.pdf
5.16M
➖🍃🍃🍃🌻🍃🍃🍃➖ 💢 نمونه طرح درس های استاندارد از محتوای کتاب فیزیک ۳ رشته تجربی. تهیه شده توسط سرگروه های استانی 🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12
46559579291104.pdf
6.42M
➖🍃🍃🍃🌻🍃🍃🍃➖ 💢 نمونه طرح درس های استاندارد از محتوای کتاب فیزیک ۳ رشته ریاضی و فیزیک. تهیه شده توسط سرگروه های استانی 🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12
46559571235064.pdf
1.52M
➖🍃🍃🍃🌻🍃🍃🍃➖ 💢 نمونه آموزش تلفیقی از محتوای کتاب فیزیک ۳، مبحث تشدید 🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12
46565585270237.rar
726.4K
➖🍃🍃🍃🌻🍃🍃🍃➖ 💢 نمونه سوال پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم دی ماه ۱۴۰۱ 🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
34.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
➖🍃🍃🍃🌻🍃🍃🍃➖ 💢 تدریس فوتو الکتریک 🔴استاد مطیع ⭕استان قم ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
42.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
➖🍃🍃🍃🌻🍃🍃🍃➖ 💢 تمرینات آخر فصل 3 سری1 🔴لیلا لطفی ⭕استان مرکزی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12
46615646288470.pdf
1.1M
💢 تعادل دمایِ آب و یخ 🔰 محمد انصاری‌تبار (کاشان) ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 بازتابِ صدا از پله‌هایِ معبدِ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 ۶ نکته اساسی برای سازگاری در روابط شاگرد-معلمی 📝 در جامعه امروز، معلمان به عنوان راهنمایان و مربیان شاگردان خود شناخته می‌شوند. اما آیا همیشه می‌دانیم چگونه با دانش‌آموزانمان ارتباط برقرار کنیم؟ به عبارتی دیگر، آیا ما به دلایل احساسی یا احساسات دانش‌آموزان خود توجه کافی می‌کنیم؟ اصل "درباره ی موقعیت صحبت کنید، نه درباره شخصیت و منش دانش آموز"، اصل اساسی ارتباط است. 📹 در دومین فیلم از مجموعه "روابط اثربخش شاگرد-معلمی"، با نگاهی جدید به شیوه‌های ارتباطی در کلاس درس آشنا خواهیم شد. این مجموعه به کمک اصول و روش‌های جدید، معلمان را در ایجاد روابط اثربخش با دانش‌آموزانشان یاری می‌کند. شعار معلم: جدیت، آری! بی‌احترامی، هرگز! معلم آگاه، دانش آموزان خود را به عنوان انسان‌هایی پیچیده می‌شناسد و از آن‌ها به عنوان دوستان ساده و معمولی خود حساب نمی‌کند. او به شیوه‌هایی برای به کارگیری خودمختاری دانش آموزان در کلاس پی می‌برد و با ایجاد رابطه ایمن و راحت، دانش‌آموزان را به دنیای آموزشی خود جذب می‌کند. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 ۶ احتیاط لازم برای برخورد صحیح معلمان با دانش آموزان 🖌 آیا شما همیشه به دنبال راه‌حل‌های بهتری برای ارتباط با دانش‌آموزانتان هستید؟ آیا می‌خواهید راهی پیدا کنید که باعث ایجاد رابطه‌ای اثربخش با دانش آموزانتان شوید؟ پس اولین فیلم از مجموعه "روابط اثربخش شاگرد-معلمی" را از دست ندهید. 👈 در این فیلم دکتر محمد نیرو به موضوعاتی همچون: احترام به حریم شخصی و بهترین روش‌های کمک به دانش‌آموزان بدرفتار، تلاش برای کمک به دانش‌آموزان به جای لقب دادن به آنها، استفاده از شیوه‌های کمک کردن مناسب و حفظ حریم شخصی دانش‌آموزان می‌پردازد. همچنین با اهمیت فاصله زمانی و فاصله ذهنی در روابط معلم-شاگرد و اینکه چگونه با انعطاف عاطفی، دنیا را از دید دانش‌آموزان ببینید، آشنا می‌شوید. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 چگونه با دستورندادن، دانش‌آموزان را همراهی کنیم؟ 🖌 در این سومین فیلم از مجموعه "روابط اثربخش شاگرد-معلمی" با مثال‌هایی از معلمان "الف" و "ب"، بهترین روش‌ها برای سازگاری در ارتباط با دانش آموزان بدون دستور دادن آموزش داده می‌شود. از کم کردن خودسری دانش‌آموزان تا برقراری همکاری با آن‌ها در این فیلم پوشش داده شده است. با دنبال کردن این ترفندها، شما هم می‌توانید به یک معلم موثر تبدیل شوید. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
46581595251594.pdf
490.5K
💠سوالات امتحان شبه نهایی پایه + پاسخ تشریحی استان مرکزی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12
46581607233034.pdf
667.6K
💠سوالات امتحان شبه نهایی پایه + پاسخ تشریحی 📌طراح سوال: خانم اکرم ترابی، استان چهار محال و بختیاری 🔰دبیرخانه راهبری کشوری شیمی، مستقر در استان اصفهان ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12
🖼 پوستر چگالی 📌نام دبیر: خانم الهام کاظم‌خانی دبیرستان نمونه دولتی آیت‌الله احمدی میانجی، شهرستان میانه 🔰دبیرخانه راهبری کشوری شیمی، مستقر در استان اصفهان ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12
☢طیف‌سنج جرمی 📕در شیمی دهم گفته شده که با استفاده از طیف‌سنج جرمی، جرم اتم‌ها را اندازه‌گیری می‌کنند. ❓حال ببینیم که این دستگاه و سازوکار آن چگونه است؟ 🖥 طیف‌سنجی جرمی (به انگلیسی: Mass spectrometry) (به اختصار: MS)، یکی از فنون تجزیه‌ای است که جهت اندازه‌گیری نسبت جرم-به-بار یون‌ها به کار می‌رود. این نتایج به صورت «طیف جرمی» نمایش داده می‌شوند که نمودار شدت به عنوان تابعی از نسبت جرم-به-بار است. طیف‌سنجی جرمی در حوزه‌های متفاوتی استفاده شده و در نمونه‌های خالص و همچنین مخلوطهای پیچیده مورد استفاده واقع می‌شود. 🔻 این طیف‌ها جهت تعیین امضای عنصری یا ایزوتوپی یک نمونه مورد استفاده قرار می‌گیرد که جرم ذرات و مولکول‌ها بوده و همچنین جهت تعیین هویت شیمیایی یا ساختاری مولکول‌ها و سایر ترکیبات شیمیایی از آن استفاده می‌شود. 👨‍🏫توضیح ساده سازی شده: نمونه وقتی وارد دستگاه می‌شود یونش پیدا می‌کند و معمولا به یون‌های یک بار مثبت تبدیل می‌شوند که هر دسته از ایزوتوپ‌ها چون جرم متفاوتی از دسته دیگر دارند، دارای نسبت جرم به بار متفاوت از همدیگر هستند. هنگامی‌ که وارد میدان مغناطیسی می‌شوند، شتاب می‌گیرند و در نهایت ایزوتوپ‌هایی که سبکتر هستند زودتر فرود آمده و سنگین‌تر ها دیرتر فرود می‌آیند و این تفکیک یونی روی صفحه عکاسی ثبت می‌شود. 🔸️پ.ن: تصویر مربوط به طیف‌سنج جرمی تمرکز دوگانه می‌باشد. شیمی پایه 📌سپاس از آقای مجتبی اتحاد، دبیر شیمی شهرستان خواف استان خراسان رضوی ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
⭕️ایمنی در آزمایشگاه شیمی 📌نام دبیر: خانم الهام رستمی، استان تهران شهرستان رباط کریم ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬فیلم راهنمای ورود و ثبت نام در سامانه نوزدهمین الگوهای تدریس برتر gam2nazari.ir ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme