هدایت شده از معلم یار
✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند:
مثلا:
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا به هم نزدیک نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! "
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!"
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!"
⬅️ "بد خطی"یا" خوش خطی" یک عبارت "کلی" است. عبارات"کلی" را به موارد" جزئی و تکه های کوچک" بخش کنیم تا اصلاح آن ها آسان و قابل فهم شود.✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند:
مثلا:
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا به هم نزدیک نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! "
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!"
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!"
⬅️ "بد خطی"یا" خوش خطی" یک عبارت "کلی" است. عبارات"کلی" را به موارد" جزئی و تکه های کوچک" بخش کنیم تا اصلاح آن ها آسان و قابل فهم شود.✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند:
مثلا:
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا به هم نزدیک نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! "
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!"
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!"
⬅️ "بد خطی"یا" خوش خطی" یک عبارت "کلی" است. عبارات"کلی" را به موارد" جزئی و تکه های کوچک" بخش کنیم تا اصلاح آن ها آسان و قابل فهم شود.
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
هدایت شده از معلم یار
آزمون عملکرد: استیگنز (2006) آزمون عملکرد را روش سنجشی معرفی می کند که اساس آن بر مشاهده و قضاوت استوار است.یادگیرنده در فعالیتی که مستلزم به کار بستن دانش، مهارت و یا تولید یک محصول است مشغول می شود و معلم کیفیت عملکرد او را مشاهده و مورد قضاوت قرار می دهد. از نظر ویگینز(2005) آزمون عملکرد به معنای « سنجش ابعاد فهم و توانایی کاربست دانش و مهارت های یادگیرنده با استفاده از تکالیف واقعی زندگی است». بروکه (2009 آزمون عملکرد را نوعی روش سنجش تعریف می کند که در آن دانش آموز با استفاده از مهارت ها و دانش خود مسأله ای را حل ؛ محصولی را تولید و یا یک مهارت خاصی را نشان می دهد. در تعریفی دیگر، آزمون عملکرد به آزمون های عملی در هم تنیده ای گفته می شود که با استفاده از ابزار و وسایل، دانش عملی و محتوایی دانش آموزان و نیز توانایی آنان در به کار گیری دانش فرا گرفته شده برای استدلال و حل مسأله مورد سنجش قرار می گیرد(کیامنش،1376).
با جمع بندی تعاریف ارائه شده، آزمون عملکرد را می توان « روش سنجشی تعریف کرد که در آن یادگیرنده با انجام تکالیف واقعی یا مشابه با زندگی واقعی توانایی خود را در استفاده از دانش و مهارت های آموخته شده برای استدلال، حل مسأله، تولید محصول و یا اجرای یک مهارت ویژه نشان داده، سپس معلم با مشاهده عملکرد، کیفیت آن را توصیف و مورد قضاوت قرار می دهد»(خوش خلق، 1391).
منبع: ساخت و تهیه آزمون عملکرد،ایرج خوش خلق،1391
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
هدایت شده از معلم یار
انواع آزمونهاي عملکردي:
گرانلاند(1998)انواع روشهاي سنجش يا آزمونهاي عملکردي را به چهار دسته ي زير تقسيم کرده است:
1- آزمون کتبي عملکردي
2- آزمون شناسايي
3- آزمون عملکردي درموقعيت شبيه سازي شده
4- نمونه کار
دراين نوع تقسيم بندي،آزمون نوع اول،يعنِي آزمون کتبي عملکردي،بيشترين فاصله را از عملکرد درزندگي واقعي دارد،ولي آخرين نوع آزمون،يعني نمونه ي کار،کمترين فاصله راازعملکرد در زندگي واقعي دارد.روشهاي چهارگانه ي بالا را هم مي توان جداگانه به کاربست وهم با يکديگر مورد استفاده قرار داد.در بعضي موارد تنها يک روش کفايت مي کند،اما در بيشتر مواقع کاربرد ترکيب دو يا چند روش ضروري به نظرمي رسد.
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
هدایت شده از تدریس یار پایه پنجم
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارنامه دوماهه اول بصورت ورد
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
ریاضی3 قسمت اول 12.2.pdf
200.4K
تکالیف فیلم اول
5آبان
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
ریاضی3 قسمت اول.pdf
1.03M
تکلیف فیلم اول فصل دوم
ریاضی۳
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
ریاضی3 فیلم دوم فصل دوم.pdf
185.3K
تکالیف فیلم دوم فصل دوم مثلثات
۸آبان
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
ریاضی 3 فیلم سوم فصل دوم.pdf
212.6K
تکالیف فیلم سوم فصل دوم مثلثات
10 آبان
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
@hamclasix.pdf
2.76M
🔖 جزوه کامل و جامع از فصل چهارم #شیمی #دوازدهم
🔹 ریز به ریز نکاتش گفته شده شکل های مهم کنکوری هم براتون با جزئیات کامل معلوم شده
🔹 کلی تست برای هر مبحث حل شده
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
12_A_04 1400_08_14 t_p.pdf
985.3K
#سنجش آزمون شماره ۴ چهاردهم آبان ماه ۱۴۰۰
#دوازدهم
تجربی
🔻نسخه اصلی و قابل پرینت 🖨
پاسخ
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
ریاضی3 دوازدهم آبان.pdf
206.6K
تکالیف فیلم سوم
12آبان
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
29.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دورهی امتحان نهایی سالهای گذشته
مهندس واعظین 😍
قسمت چهارم: امتحان نهایی سال ۹۸
#کلاسی_برتر #هندسه
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
هدایت شده از تدریس یار پایه هشتم
📝📝📝📝
کانال های 15 گانه مجموعه تدریس یار
👇👇👇👇👇👇
از ابتدایی تا متوسطه
☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️
کانالهایی برای بهتر دیده شدن و بهتر بزرگ شدن.
#تبلیغ #تبلیغات #تبادل
با ما دیده شوید.
جهت سفارش تبلیغ شبانه و یا روزانه
در ۱۵ کانال
@teacherschool
✅✅✅✅✅✅✅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تمرین کتاب درسی
فیزیک دوازدهم
فصل ۲
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍓🍓فیلم آموزشی فصل دوم ریاضی ۱۲ تجربی(قسمت ششم)
🍓شامل درسنامه و مثال های کتاب، حل کاردرکلاس ها و تمرینات کتاب درسی و بررسی سوالات نهایی
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍓🍓فیلم آموزشی فصل دوم ریاضی ۱۲ تجربی(قسمت هفتم)
🍓شامل درسنامه و مثال های کتاب، حل کاردرکلاس ها و تمرینات کتاب درسی و بررسی سوالات نهایی
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
هدایت شده از Ltms
📝📝📝📝
کانال های 15 گانه مجموعه تدریس یار
👇👇👇👇👇👇
از ابتدایی تا متوسطه
☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️
کانالهایی برای بهتر دیده شدن و بهتر بزرگ شدن.
با ما دیده شوید.
جهت سفارش تبلیغ شبانه و یا روزانه
در ۱۵ کانال
@teacherschool
✅✅✅✅✅✅✅
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #ایران
لوییز 12ت 2مهر99.pdf
10.73M
🧠آزمون #لوییز ۲ مهر ٩۹
👤 پایه: #دوازدهم/مرحله ۱
🔍 رشته: #تجربی
🔖 دفترچه: سوال و پاسخ تشریحی✅
💥 بهترین کانال آزمونهای آزمایشی:
🧑💻
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
نوتروفیل 11دی99.pdf
5.27M
🧬آزمون #نوتروفیل ۱۱ دی ٩۹
👤 پایه: #دوازدهم / مرحله۳
🔍 رشته: #تجربی
🔖 دفترچه: سوال و پاسخ تشریحی✅
💣 بمب آزمونهای آزمایشی اینجاست:
🧑💻
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
قلمچی دوازدهم انسانی.pdf
1.24M
آزمون #قلمچی ۱۸ دی ٩۹📔
🎁 آزمون هدیه کانون🎁
👤پایه: #دوازدهم
🔍 رشته: #انسانی
🔖 دفترچه #سوال عمومی و اختصاصی
🔥 همه آزمونها رو یکجا داشته باش:
👨💻
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
قلمچی دوازدهم تجربی.pdf
1.51M
آزمون #قلمچی ۱۸ دی ٩۹📔
🎁 آزمون هدیه کانون🎁
👤پایه: #دوازدهم
🔍 رشته: #تجربی
🔖 دفترچه #سوال عمومی و اختصاصی
🔥 همه آزمونها رو یکجا داشته باش:
👨💻
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
قلمچی دوازدهم ریاضی.pdf
18.06M
آزمون #قلمچی ۵ دی ٩۹📔
🎁 آزمون هدیه کانون🎁
👤پایه: #دوازدهم
🔍 رشته: #ریاضی
🔖 دفترچه سوال و پاسخ تشریحی✅
🔥 همه آزمونها رو یکجا داشته باش:
👨💻
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
لوییز 12ت 25مهر99.pdf
9.84M
🧠آزمون #لوییز ۲۵ مهر ٩۹
👤 پایه: #دوازدهم / مرحله ۲
🔍 رشته: #تجربی
🔖 دفترچه: سوال و پاسخ تشریحی✅
💥 بهترین کانال آزمونهای آزمایشی:
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar12
هدایت شده از تدریس یار پایه یازدهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 طلوعی_دیگر...🔆
🍃بِسْمِ الله الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
🍃آیت الطاف خدای کریم
🌸بِسْمِ الله الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
🌸نص صحیح است وکلام حکیم
🌺بِسْمِ الله الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
🌺طایر فرخنده وحی قدیم
🌾بِسْمِ الله الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
🌾کعبه جان و دل اهل نعیم
🤲 خـدایـا بـه امـیـد تـو🤲
#ایران #تبلیغ #معلم
☀️ سلام؛ صبحتون بخیر و مملو از سلامتی، صفا و صمیمیت
@ghesehayekoodakaneeh
هدایت شده از معلم یار
*♦️در روزهای آلوده چی بخوریم؟*
دکتر سیما جعفریراد، متخصص تغذیه، با اشاره به ویژگیهای رژیم غذایی مناسب در مواجهه با آلایندهها گفت:
🔹️بهتر است افراد کالری دریافتی خود را با نوع فعالیت بدنیشان متعادل کنند؛ مصرف فیبر، ماهی، میوه و سبزیجات را افزایش دهند و مصرف نمک، قندهای اضافی و چربیهای اشباع شده را در رژیم غذایی خود محدود کنند.
🔹️به طور کلی در زمان مواجهه با آلایندهها استفاده از یک رژیم غذایی غنی از میوهها، سبزیها، افزایش مصرف آب و مایعات و همچنین افزایش مصرف لبنیات کمچرب توصیه میشود. این ترکیبات در کنار هم میتوانند زمانی که آلودگی در میزان حداکثری خود قرار دارد بدن را در برابر آلایندهها محافظت کنند./ بهداشت نیوز
#هوا_پاک
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
@hamclasix (14).pdf
1.24M
🔖 جزوه مجموعه ها آریان حیدری
🔹 درسنامه همراه با تست
🔹 ویژه کنکور ۱۴۰۲
┏━📚📖━━━━━━━━┓
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
@hamclasix (16).pdf
1.16M
🔖 جزوه تست اختصاصی زیست دهم فصل ششم
🔹 ۱۱۱ تست مهم کنکوری سطح
متوسط
🔹 پاسخنامه تشریحی
🔹 کنکور ۱۴۰۲
┏━📚📖━━━━━━━━┓
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
@hamclasix (17).pdf
3.17M
🔖 جزوه دنباله های حسابی و هندسی آریان حیدری
🔹 درسنامه همراه با تست
🔹 ویژه کنکور ۱۴۰۲
┏━📚📖━━━━━━━━┓
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar