تکلیف ریاضی تم (23.pdf
766.9K
تکلیف تم ۲۳
.
➖➖➖➖➖➖➖➖
💢کانال تخصصی #پایه_اول_همیاری
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
38711724642755.pdf
379K
تکلیف تم ۱
.
➖➖➖➖➖➖➖➖
💢کانال تخصصی #پایه_اول_همیاری
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
تکلیف ریاضی تم (24.pdf
942.7K
تکلیف تم ۲۴
.
➖➖➖➖➖➖➖➖
💢کانال تخصصی #پایه_اول_همیاری
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
1_2120775077.pdf
531.9K
تکلیف تم ۸
.
➖➖➖➖➖➖➖➖
💢کانال تخصصی #پایه_اول_همیاری
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
ندا ابراهیمی کتاب روانخوانی(تمام نشانهها).pdf
3.7M
فایل کامل روانخوانی تمام نشانهها👌
تهیه و تنظیم : ندا ابراهیمی
.
➖➖➖➖➖➖➖➖
💢کانال تخصصی #پایه_اول_همیاری
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
تکلیف ریاضی ( تم 14.pdf
488K
تکلیف تم ۱۴
.
➖➖➖➖➖➖➖➖
💢کانال تخصصی #پایه_اول_همیاری
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
تکلیف ریاضی ( تم 15.pdf
375.5K
تکلیف تم ۱۵
.
➖➖➖➖➖➖➖➖
💢کانال تخصصی #پایه_اول_همیاری
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
تکلیف ریاضی ( تم 11.pdf
460.2K
تکلیف تم ۱۱
.
➖➖➖➖➖➖➖➖
💢کانال تخصصی #پایه_اول_همیاری
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
هدایت شده از تدریس یار پایه دوم
📕 دوره قهرمان مطالعه
سر فصل ها:
🔹 تندخوانی
🔹 برنامه ریزی درسی
🔹 تمرکز و تقویت حافظه
🔹 روش خلاصه برداری اصولی
🔶 ویژه :
🔹 دانش آموزان
🔹 والدین
🔹 دانشجوها
🔹 معلم ها و مشاور ها
🔹 کنکوری ها
✅ برگزار کننده دوره های مشاوره تحصیلی و تندخوانی در مدارس تهران و شهرستان ها
✅ با ۵۰ درصد تخفیف
⭕️ جلسه صفرم رایگان می باشد
✅ جهت ثبت نام و شرکت در جلسه صفرم رایگان عدد ۱۵ را به آی دی زیر ارسال نمایید:👇
@omidvar3191
اعداد از یک تا ده👇
من یکم و یک هستم ۱
ببین چه خوشگل هستم ۱
صاف و اتو کشیده ۱
نه کجم و خمیده. ۱
آقای دو همسایست ۲
خوش بر خورده و سادست ۲
شبیه من ایستاده ۲
داره یه کاسه به دست ۲
سه هم کنارمونه ۳
اهله محلمونه ۳
مهربونه و خوشگل ۳
داره سه تا دندونه ۳
اون یکی مثله آچار🔧 ۴
وایساده و خبر دار🔧 ۴
فکر میکنم شناختیش🔨 ۴
درسته عدد چار🔨 ۴
پنج خیلی مهربونه💝 ۵
شبیه قلب میمونه💜 ۵
یا یک دایره ای که🔴 ۵
داره زیرش دندونه🔴 ۵
شش گردنش درازه ۶
کمی شبیه غازه ۶
هفت شبیه پرنده ۶
تو حالت پروازه ۶
هشت خیلی با شکوهه ۷
درست شبیهه کوهه ۷
نه مثله یک ملاقه است ۹
همسایه ی کلاغه است ۹
ده با یه توپ کنارش ۱۰
وایساده تو اتاقش ۱۰
@Hamiaryy_1
چند تمرین پیشنهادی با هدف بهبود #خواندن و #روانخوانی
۱- موقع خواندن متن ، دانش آموز با #انگشت یا مداد #خط ببرد.
۲- برای #جلوگیری از برگشت چشم به کلمات قبل که در بعضی کودکان اتفاق می افتد و باعث #کند_خوانی آنها می شود، #بعد از خواندن هر کلمه روی کلمه را بگیریم ؛این کار به خواندن کلمه بعدی نیز کمک میکند، شروع کلمه بعدی نیز مشخص می شود.
۳- برای کودکی که در خواندن کلمات در زمینه مشکل دارد و #نیمی از کلمه قبلی و حرفی از كلمه بعدی را با کلمه مورد نظر میخواند، #پوشاندن این طرف و آن طرف کلمه و فقط #دیدن کلمه مورد نظر سودمند است.
۴- برای #تندخوانی به کودکان بیاموزیم که ابتدا #دو کلمه را با هم ببینند و بخوانند و بعد از پیشرفت #سه کلمه و بیشتر را ببینند. فعالیت های دید #واگرا برای این منظور توصیه می شود
۵- بازی #مارپله برای سرگرمی و آموزش : کلمات را نوشته و به ازای درست خواندن کلمه به تعداد حروف #جلو برود.
۶ - برای فعالیت های مربوط به #درک_مطلب ، تأکید بر نکات مهم متن و با #تغییر لحن کلام و تکرار میتواند مثمر ثمر باشد تا دانش آموز توجه کند و ضمناً هر #پاراگراف را در کاغذی جدا بنویسیم و چند تا سؤال مربوط به آن پاراگراف را روبرو یا پشت ورقه بنویسیم و بپرسیم یا بخواهیم که جواب را بنویسند، این کار سبب توجه بیشتر دانش آموز به مطلب مهم می شود
چند تمرین پیشنهادی با هدف بهبود #خواندن و #روانخوانی
۱- موقع خواندن متن ، دانش آموز با #انگشت یا مداد #خط ببرد.
۲- برای #جلوگیری از برگشت چشم به کلمات قبل که در بعضی کودکان اتفاق می افتد و باعث #کند_خوانی آنها می شود، #بعد از خواندن هر کلمه روی کلمه را بگیریم ؛این کار به خواندن کلمه بعدی نیز کمک میکند، شروع کلمه بعدی نیز مشخص می شود.
۳- برای کودکی که در خواندن کلمات در زمینه مشکل دارد و #نیمی از کلمه قبلی و حرفی از كلمه بعدی را با کلمه مورد نظر میخواند، #پوشاندن این طرف و آن طرف کلمه و فقط #دیدن کلمه مورد نظر سودمند است.
۴- برای #تندخوانی به کودکان بیاموزیم که ابتدا #دو کلمه را با هم ببینند و بخوانند و بعد از پیشرفت #سه کلمه و بیشتر را ببینند. فعالیت های دید #واگرا برای این منظور توصیه می شود
۵- بازی #مارپله برای سرگرمی و آموزش : کلمات را نوشته و به ازای درست خواندن کلمه به تعداد حروف #جلو برود.
۶ - برای فعالیت های مربوط به #درک_مطلب ، تأکید بر نکات مهم متن و با #تغییر لحن کلام و تکرار میتواند مثمر ثمر باشد تا دانش آموز توجه کند و ضمناً هر #پاراگراف را در کاغذی جدا بنویسیم و چند تا سؤال مربوط به آن پاراگراف را روبرو یا پشت ورقه بنویسیم و بپرسیم یا بخواهیم که جواب را بنویسند، این کار سبب توجه بیشتر دانش آموز به مطلب مهم می شود
رویا:
دانش آموزان برای یادگیری مطالب به سه دسته تقسیم می شوند.
❤ دسته ی اوّل؛
دانش آموزان کلامی
❤یادگیری در این گروه از دانش آموزان, از راه شنیداری است. یادگیری از جزء به کل است. با تکرار از درس؛ آموزش در آن ها صورت می گیرد.
❤ نوع تکلیف در این گروه؛ از طریق بازگو کردن مطالب و تحقیق کردن است.
❤ بچّه های کلامی؛ از کلام به مرحله ی مجرّد می رسند.
❤ دسته ی دوم:
دانش آموزان دیداری
❤ یادگیری در این گروه از دانش آموزان؛ از راه دیدار است. یادگیری از کل به جزء است.
❤ این گروه از دانش آموزان باید در کلاس آموزش را از طریق عکس های داخل کتاب و یا چارت تصویری و فیلم ببینند.
❤ این دسته از دانش آموزان در یادگیری درس دایره بسیار موفّق هستند.
❤ دانش آموزان تصویری از تصویر به مجرّد می رسند.
❤ دسته ی سوّم:
دانش آموزان دست ورز
❤ یادگیری در این دسته از طریق لمس کردن است. مثل انجام آزمایش یادگیری در این گروه هم از کل به جزء است و هم از جزء به کل.
❤ نوع تکلیف برای این دانش آموزان: ساختن ماکت و مدل است. بریدن تصویر و چسباندن آن برای پوشه ی کار است.
❤ دانش آموزان دست ورز؛ دروس سه بعدی را بهتر می آموزند. دانش آموزان دست ورز از ملموس به مجرّد می رسند.
🌹🌹🌹
نــ ن مثل نــــــان
👆👆👆
یک روز شاد و هیجان انگیز با نانوا های مهربانم ❤️
🌸18 تکنیک برای پرسش درکلاس درس🌸
🌱🌱🌱
1⚘سوالات واضح بپرسید.
2⚘برای انتقام از بینظمیها سوال نپرسید.
3⚘فقط از فراگیران که ابراز تمایل میکنند، سوال نکنید.
4⚘برای دریافت پاسخ، زمان انتظار در نظر بگیرید.
5⚘مواظب باشید فقط یک جواب خاص را برای سوال مبنا قرار ندهید.
6⚘ابتدا سوال و بعد پاسخدهنده را مشخص کنید.
7⚘تاکیدتان بر سوالات بازپاسخ و تحلیلی باشد، نه حافظهای دانشی.
8⚘بعد از پاسخ دانشی(مانند؛ بله یا خیر و امثال این)، چرایی را جویا شوید.
9⚘از فراگیر بخواهید به زبان خود توضیح دهد، نه بیان خط کتاب و جزوه.
10⚘توضیح را با مثال بخواهید.(میتونی مثال بزنی؟)
11⚘تفاوت توضیح و مثال را به دانشآموز بگویید.
12⚘مبنای پاسخ درست را با خلاقیت دانشآموز همراه سازید.
13⚘اگر فراگیر به سوال پاسخ نداد، سوال را به شکل دیگری بیان کنید.
14⚘در صورت عدم پاسخگویی درست، برداشت فراگیر از سوال را جویا شوید.(شاید سوال شما مشکل دارد!)
15⚘گاه دانشآموز را در بیان یا نوشتن پاسخ، مختار بگذارید.
16⚘به سوالات مشارکتی و مباحثهای هم توجه کنید.
17⚘برای فراگیری که پاسخ اشتباه میدهد، فرصت بازآموزی در نظر بگیرید.
18 ⚘و از همه مهمتر:
فرهنگ گوشدادن فعال را به شاگردانتان یادآوری کنید.