eitaa logo
تدریس یار پایه اول
10.1هزار دنبال‌کننده
27.8هزار عکس
16.9هزار ویدیو
16.7هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . برای #تبلیغات هم پیام دهید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
تکلیف ریاضی تم (23.pdf
766.9K
تکلیف تم ۲۳ . ➖➖➖➖➖➖➖➖ 💢کانال تخصصی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
38711724642755.pdf
379K
تکلیف تم ۱ . ➖➖➖➖➖➖➖➖ 💢کانال تخصصی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
تکلیف ریاضی تم (24.pdf
942.7K
تکلیف تم ۲۴ . ➖➖➖➖➖➖➖➖ 💢کانال تخصصی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
1_2120775077.pdf
531.9K
تکلیف تم ۸ . ➖➖➖➖➖➖➖➖ 💢کانال تخصصی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
ندا ابراهیمی کتاب‌ روان‌خوانی(تمام نشانه‌ها).pdf
3.7M
فایل کامل روان‌خوانی تمام نشانه‌ها👌 تهیه و تنظیم : ندا ابراهیمی . ➖➖➖➖➖➖➖➖ 💢کانال تخصصی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
تکلیف ریاضی ( تم 14.pdf
488K
تکلیف تم ۱۴ . ➖➖➖➖➖➖➖➖ 💢کانال تخصصی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
تکلیف ریاضی ( تم 15.pdf
375.5K
تکلیف تم ۱۵ . ➖➖➖➖➖➖➖➖ 💢کانال تخصصی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
تکلیف ریاضی ( تم 11.pdf
460.2K
تکلیف تم ۱۱ . ➖➖➖➖➖➖➖➖ 💢کانال تخصصی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
هدایت شده از تدریس یار پایه دوم
📕 دوره قهرمان مطالعه سر فصل ها: 🔹 تندخوانی 🔹 برنامه ریزی درسی 🔹 تمرکز و تقویت حافظه 🔹 روش خلاصه برداری اصولی 🔶 ویژه : 🔹 دانش آموزان 🔹 والدین 🔹 دانشجوها 🔹 معلم ها و مشاور ها 🔹 کنکوری هابرگزار کننده دوره های مشاوره تحصیلی و تندخوانی در مدارس تهران و شهرستان هابا ۵۰ درصد تخفیف ⭕️ جلسه صفرم رایگان می باشد ✅ جهت ثبت نام و شرکت در جلسه صفرم رایگان عدد ۱۵ را به آی دی زیر ارسال نمایید:👇 @omidvar3191
اعداد از یک تا ده👇 من یکم و یک هستم ۱ ببین چه خوشگل هستم ۱ صاف و اتو کشیده ۱ نه کجم و خمیده. ۱ آقای دو همسایست ۲ خوش بر خورده و سادست ۲ شبیه من ایستاده ۲ داره یه کاسه به دست ۲ سه هم کنارمونه ۳ اهله محلمونه ۳ مهربونه و خوشگل ۳ داره سه تا دندونه ۳ اون یکی مثله آچار🔧 ۴ وایساده و خبر دار🔧 ۴ فکر میکنم شناختیش🔨 ۴ درسته عدد چار🔨 ۴ پنج خیلی مهربونه💝 ۵ شبیه قلب میمونه💜 ۵ یا یک دایره ای که🔴 ۵ داره زیرش دندونه🔴 ۵ شش گردنش درازه ۶ کمی شبیه غازه ۶ هفت شبیه پرنده ۶ تو حالت پروازه ۶ هشت خیلی با شکوهه ۷ درست شبیهه کوهه ۷ نه مثله یک ملاقه است ۹ همسایه ی کلاغه است ۹ ده با یه توپ کنارش ۱۰ وایساده تو اتاقش ۱۰ @Hamiaryy_1
چند تمرین پیشنهادی با هدف بهبود و ۱- موقع خواندن متن ، دانش آموز با یا مداد ببرد. ۲- برای از برگشت چشم به کلمات قبل که در بعضی کودکان اتفاق می افتد و باعث آنها می شود، از خواندن هر کلمه روی کلمه را بگیریم ؛این کار به خواندن کلمه بعدی نیز کمک می‌‌کند، شروع کلمه بعدی نیز مشخص می شود. ۳- برای کودکی که در خواندن کلمات در زمینه مشکل دارد و از کلمه قبلی و حرفی از كلمه بعدی را با کلمه مورد نظر می‌خواند، این طرف و آن طرف کلمه و فقط کلمه مورد نظر سودمند است. ۴- برای به کودکان بیاموزیم که ابتدا کلمه را با هم ببینند و بخوانند و بعد از پیشرفت کلمه و بیشتر را ببینند. فعالیت های دید برای این منظور توصیه می شود ۵- بازی برای سرگرمی و آموزش : کلمات را نوشته و به ازای درست خواندن کلمه به تعداد حروف برود. ۶ - برای فعالیت های مربوط به ، تأکید بر نکات مهم متن و با لحن کلام و تکرار می‌تواند مثمر ثمر باشد تا دانش آموز توجه کند و ضمناً هر را در کاغذی جدا بنویسیم و چند تا سؤال مربوط به آن پاراگراف را روبرو یا پشت ورقه بنویسیم و بپرسیم یا بخواهیم که جواب را بنویسند، این کار سبب توجه بیشتر دانش آموز به مطلب مهم می شود
چند تمرین پیشنهادی با هدف بهبود و ۱- موقع خواندن متن ، دانش آموز با یا مداد ببرد. ۲- برای از برگشت چشم به کلمات قبل که در بعضی کودکان اتفاق می افتد و باعث آنها می شود، از خواندن هر کلمه روی کلمه را بگیریم ؛این کار به خواندن کلمه بعدی نیز کمک می‌‌کند، شروع کلمه بعدی نیز مشخص می شود. ۳- برای کودکی که در خواندن کلمات در زمینه مشکل دارد و از کلمه قبلی و حرفی از كلمه بعدی را با کلمه مورد نظر می‌خواند، این طرف و آن طرف کلمه و فقط کلمه مورد نظر سودمند است. ۴- برای به کودکان بیاموزیم که ابتدا کلمه را با هم ببینند و بخوانند و بعد از پیشرفت کلمه و بیشتر را ببینند. فعالیت های دید برای این منظور توصیه می شود ۵- بازی برای سرگرمی و آموزش : کلمات را نوشته و به ازای درست خواندن کلمه به تعداد حروف برود. ۶ - برای فعالیت های مربوط به ، تأکید بر نکات مهم متن و با لحن کلام و تکرار می‌تواند مثمر ثمر باشد تا دانش آموز توجه کند و ضمناً هر را در کاغذی جدا بنویسیم و چند تا سؤال مربوط به آن پاراگراف را روبرو یا پشت ورقه بنویسیم و بپرسیم یا بخواهیم که جواب را بنویسند، این کار سبب توجه بیشتر دانش آموز به مطلب مهم می شود
رویا: دانش آموزان برای یادگیری مطالب به سه دسته تقسیم می شوند. ❤ دسته ی اوّل؛ دانش آموزان کلامی ❤یادگیری در این گروه از دانش آموزان, از راه شنیداری است. یادگیری از جزء به کل است. با تکرار از درس؛ آموزش در آن ها صورت می گیرد. ❤ نوع تکلیف در این گروه؛ از طریق بازگو کردن مطالب و تحقیق کردن است. ❤ بچّه های کلامی؛ از کلام به مرحله ی مجرّد می رسند. ❤ دسته ی دوم: دانش آموزان دیداری ❤ یادگیری در این گروه از دانش آموزان؛ از راه دیدار است. یادگیری از کل به جزء است. ❤ این گروه از دانش آموزان باید در کلاس آموزش را از طریق عکس های داخل کتاب و یا چارت تصویری و فیلم ببینند. ❤ این دسته از دانش آموزان در یادگیری درس دایره بسیار موفّق هستند. ❤ دانش آموزان تصویری از تصویر به مجرّد می رسند. ❤ دسته ی سوّم: دانش آموزان دست ورز ❤ یادگیری در این دسته از طریق لمس کردن است. مثل انجام آزمایش یادگیری در این گروه هم از کل به جزء است و هم از جزء به کل. ❤ نوع تکلیف برای این دانش آموزان: ساختن ماکت و مدل است. بریدن تصویر و چسباندن آن برای پوشه ی کار است. ❤ دانش آموزان دست ورز؛ دروس سه بعدی را بهتر می آموزند. دانش آموزان دست ورز از ملموس به مجرّد می رسند. 🌹🌹🌹
نــ ن مثل نــــــان 👆👆👆 یک روز شاد و هیجان انگیز با نانوا های مهربانم ❤️
🌸18 تکنیک برای پرسش درکلاس درس🌸 🌱🌱🌱 1⚘سوالات واضح بپرسید. 2⚘برای انتقام از بی‌نظمی‌ها سوال نپرسید. 3⚘فقط از فراگیران که ابراز تمایل می‌کنند، سوال نکنید. 4⚘برای دریافت پاسخ، زمان انتظار در نظر بگیرید. 5⚘مواظب باشید فقط یک جواب خاص را برای سوال مبنا قرار ندهید. 6⚘ابتدا سوال و بعد پاسخ‌دهنده را مشخص کنید. 7⚘تاکیدتان بر سوالات بازپاسخ و تحلیلی باشد، نه حافظه‌ای دانشی. 8⚘بعد از پاسخ دانشی(مانند؛ بله یا خیر و امثال این)، چرایی را جویا شوید. 9⚘از فراگیر بخواهید به زبان خود توضیح دهد، نه بیان خط کتاب و جزوه. 10⚘توضیح را با مثال بخواهید.(می‌تونی مثال بزنی؟) 11⚘تفاوت توضیح و مثال را به دانش‌آموز بگویید. 12⚘مبنای پاسخ درست را با خلاقیت دانش‌آموز همراه سازید. 13⚘اگر فراگیر به سوال پاسخ نداد، سوال را به شکل دیگری بیان کنید. 14⚘در صورت عدم پاسخ‌گویی درست، برداشت فراگیر از سوال را جویا شوید.(شاید سوال شما مشکل دارد!) 15⚘گاه دانش‌آموز را در بیان یا نوشتن پاسخ، مختار بگذارید. 16⚘به سوالات مشارکتی و مباحثه‌ای هم توجه کنید. 17⚘برای فراگیری که پاسخ اشتباه می‌دهد، فرصت بازآموزی در نظر بگیرید. 18 ⚘و از همه مهمتر: فرهنگ گوش‌دادن فعال را به شاگردانتان یادآوری کنید.