eitaa logo
تدریس یار پایه دوم
9.7هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
12.4هزار ویدیو
15.9هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . همکاران عزیز هرگونه درخواستی برای تبلیغات داشتید با ما در ارتباط باشید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
89_46= یک روز تو یک فروشگاه بزرگ که تازه باز شده بود اعلام کردن که امروز هر وسیله ای رو دوست داشته باشید میتونید با نصف قیمت خریداری کنید. مردم وقتی شنیدن همه به طرف فروشگاه حرکت کردن و 89 نفر پشت در فروشگاه منتظر بودن تا بتونن وارد فروشگاه بشن ولی صاحب فروشگاه گفت اینجا گنجایش این تعداد رو نداره همه با هم فکر کردن و به این نتیجه رسیدن که یک تعدادی وارد بشن و بعد بقیه صاحب فروشگاه گفت پس 40 نفر فعلا نیان تا ببینم بقیه میتونن وارد شن از 89 نفر 40 نفر داوطلب رفتن کنار و 49 نفر باقی موندن 89 _46 ____ 49 ولی متاسفانه بازم جا نبود 6نفر دیگه هم داوطلبانه کنار رفتن 89 _46 _ 49 _6 __ 43 حالا 43 نفر به راحتی وارد فروشگاه شدن و بقیه بیرون منتظر ماندن حالا برای تفهیم درس از بچه ها بپرسید بچه ها اول چند نفر بودن جواب 89 ما چه تعدادی رو کم کردیم 40 نفر پس اول ده تایی رو کم کردیم حالا چند نفر موندن 49 نفر بعد چه تعدادی رو کم کردیم 6 نفر پس یکی های عدد دوم رو کم کردیم ┄┅┄┅✶🌸✶┄┅┄
تکلیف درس خرس کوچولو امین پور
طرح درس روزانه.pdf
111.9K
سلام این طرح درس روزانه روازهمکاراخواستم کمک بگیرم مجازی بفرستم برااستادتشکر
📣شیوه‌نامه جدید تصحیح املا📣 در شیوه‌نامه تصحیح املای فارسی آمده است، تشدید و جدانویسی در املای دانش‌آموزان نمره ندارد. همچنین کاربرد نشانه کسره اضافه کوچک یا بزرگ یکسان است. در شیوه‌نامه گروه زبان و ادب فارسی دفتر تالیف کتاب‌های درسی آمده است با توجه به اینکه بود و نبود تشدید در شکل املایی کلمات در فارسی تأثیری ندارد، بنابراین تشدید ارزش املایی ندارد و همکاران گرامی نباید نمره‌ای به آن اختصاص دهند یا نمره‌ای به‌خاطر ننوشتن آن از دانش‌آموزان کم‌کنند. در ادامه آمده است: جدا یا پیوسته‌نویسی، نمره ندارد، جدانویسی و پیوسته‌نویسی کلمات مرکب، سلیقه رسم‌الخطی است. هر دو شکل نوشتاری اینگونه واژه‌ها مانند کتابخانه/ کتاب خانه درست است و نباید برای این تفاوت نوشتاری نمره‌ای از دانش‌آموزان کم شود. همچنین این شیوه‌نامه تأکید دارد: ‌کاربرد نشانه کسره اضافه کوچک یا بزرگ یکسان است. نوشتن کلماتی که در ترکیب آنها از کسره اضافه استفاده شده، کوچک یا بزرگ نوشتن این نشانه مانند لانه بلبل/ لانهء، تفاوتی ندارد و نباید از دانش‌آموزان نمره کم کرد. در پایان این شیوه‌نامه نیز چند تذکر خطاب به معلمان داده شده است، هر مورد غلط در کلّ املا هر کلمه، تنها یک‌بار گرفته می‌شود. مثلاً اگر صبر را 3بار «سبر» بنویسد یک‌بار غلط گرفته می‌شود. در موارد کم یا زیاد گذاشتن نقطه و دندانه در کلّ املا 2بار محاسبه خواهد شد. ✨✨✨┄┄┅❅🌼❅┄┄✨✨✨ 🌸🍃 توانمندسازان استان اصفهان ✅ پایه دوّم ابتدایی
سلام همکاران محترم سوالات درس سوم هدیه رو میفرستین