panahian-clip-eltemas-doaa.mp3
1.36M
🦋🌈🦋🌈🦋🌈🦋🌈🦋🌈🦋
🤲🏻 به چه کسانی باید "التماس دعا" گفت؟
#کلیپ_صوت
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
💢اجباری برای تهیه لباس فرم مدارس از یک تولیدی خاص وجود ندارد
👤معاون دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش:
▫️مدرسه هر سال نباید طرح و رنگ لباس فرم را تغییر دهد تا دانش آموزان بتوانند از لباسهای سال قبل خود استفاده کنند.
▫️همچنین الزام و اجباری برای تهیه لباس از تولیدی خاصی وجود ندارد و خانواده میتواند طرح و رنگ لباس را خودش تهیه کند.
✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@ltmsme
#معلم #ضمن_خدمت #آزمون
@MoallemYariR2 طرح درس درس 7 فارسی.pdf
751.4K
🔺 طرح درس , درس 7 فارسی دوم ابتدایی
🔸 #درس7 : دوستان ما
🔸 درس هفتم فارسی
👈 #سری1
🔸 هشتگ ها : #فارسی , #درس7فارسی ,
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
@MoallemYariR2 حل فعالیتهای درس 7 فارسی.pdf
287.2K
🔺 گام به گام درس 7 فارسی دوم ابتدایی
🔸 #درس7 : دوستان ما
🔸 حل فعالیتهای درس هفتم فارسی
👈 #سری1
🔸 هشتگ ها : #فارسی , #درس7فارسی ,
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
@MoallemYariR2 پاورپوینت درس 7 فارسی.pptx
587.8K
🔺 پاورپوینت درس 7 فارسی دوم ابتدایی
🔸 #درس7 : دوستان ما
🔸 درس هفتم فارسی
👈 #سری1
🔸 هشتگ ها : #فارسی , #درس7فارسی ,
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
@MoallemYariR2 درس 7 فارسی دوم (01).pdf
853.9K
🔺آزمون درس 7 فارسی دوم ابتدایی
🔸 #درس7 : دوستان ما
🔸 درس هفتم فارسی
👈 #سری1
🔸 هشتگ ها : #فارسی , #درس7فارسی ,
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◀️ فیلم تدریس درس 6 فارسی دوم ابتدایی
🔹 #درس6 : کوشا و نوشا
🔸 مبحث روانخوانی و درک مطلب
🔺 تدریس و آموزش درس ششم فارسی
👩🏻🏫👈 مدرس : سرکار خانم مینو مهربخش
🔸 هشتگ ها : #دوم_ابتدایی , #فارسی , #درس6فارسی ,
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◀️ تدریس درس پنجم فارسی دوم ابتدایی
🔹 #درس5 : چوپان درست کار
🔸 قسمت چهارم
👈 تدریس درس 5 فارسی دوم
🔸 #فارسی #دوم_ابتدایی #درس5فارسی
👩🏻🏫👈 مدرس : مینا نصیری منش
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس ریاضی - پایه دوم ابتدایی - صفحه 76
🙏 منبع: صفحه آپارات مشترک آقای مهدی همتی و خانم سمیه داوری
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علوم دوم ابتدایی زندگی ما و گردش زمین 2 قسمت اول
🙏 مدرس: خانم وزیری
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فصل چهارم ریاضی
صفحه ۶۰ کتاب
الهام قاسمی
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ریاضی دوم ابتدایی صفحه 48
🙏 مدرس: خانم وزیری
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◀️ فیلم تدریس درس 6 فارسی دوم ابتدایی
🔹 #درس6 : کوشا و نوشا
🔸 مبحث واژه سازی
🔺 تدریس و آموزش درس ششم فارسی
👩🏻🏫👈 مدرس : سرکار خانم مینو مهربخش
🔸 هشتگ ها : #دوم_ابتدایی , #فارسی , #درس6فارسی ,
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فارسی دوم ابتدایی کوشا و نوشا کلمه ها و نکته ها
🙏 مدرس: خانم وزیری
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◀️ تدریس درس ششم فارسی دوم ابتدایی
🔹 #درس6 : کوشا و نوشا
🔸 قسمت چهارم
👈 تدریس درس 6 فارسی دوم
👩🏻🏫👈 مدرس : سوسن رضایی
🔸 #فارسی #دوم_ابتدایی #درس6فارسی
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فصل چهارم ریاضی
صفحه ۶۱ کتاب
الهام قاسمی
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
@MoallemYariR2 املا درس 7 فارسی دوم (03).pdf
623.5K
🔺 کاربرگ ###املای درس 7 فارسی دوم ابتدایی
🔸 #درس7 : دوستان ما
🔸 ###املا درس هفتم فارسی
👈 #سری3
🔸 هشتگ ها : #فارسی , #درس7فارسی ,
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
#پایه_دوم #ابتدایی #آموزش
کلیپ های زیبای آشپزی ایرانی و خارجی
ایده ها و ترفندهای خانه داری
@ashpaziibaham
#آشپزی #خانواده #آموزش
هدایت شده از معلم یار
#بازی
🔻بازیهای مناسب برای کودکان بیش فعال
🔵 بازی با لیوان آب
یک لیوان آب سرخالی به کودک می دهیم و از او می خواهیم مسافت حدود یک متر را با این لیوان برود و برگردد و مواظب باشد که آب از لیوان نریزد. این بازی #تمرکز و برقراری، #حفظ_تعادل بین دست و پا و چشم کودک مان را قوی می کند و باعث می شود که #نوشتن از روی کتاب برای کودک آسان شود. بعد از چند روز، به یک مرحله سخت تر می رویم و از کودک می خواهیم که با همان لیوان آب از سه یا چهار پله بالا و پایین برود.
🔵 بازی با برگ کاغذ
برای #افزایش_تمرکز در خوب گوش دادن و نوشتن #دیکته، در کودکانی که این اختلال را دارند، می توانیم از یک بازی استفاده کنیم؛ به این ترتیب که یک برگه کاغذ جلوی دهان مان می گیریم و کلمه ای را به آرامی می گوییم و از کودک بخواهیم آن کلمه را به ما بگوید. دلیل کاغذ گرفتن جلوی دهان، جلوگیری از لب خوانی کودک است. اگر لب خوانی کند، دیگر توجه و دقتی به خوب گوش دادن نمی کند.
کودک باید از ساختار شنیداری خود کمک بگیرد و توجه کند تا بتواند کلمه شما را تشخیص دهد. اگر تا چند بار نتوانست کلمه را تکرار کند، کمی تُن صدای خود را بالاتر ببرید. پس از گذشت چند روز از بازی، می توانید تعداد کلمات را بیشتر کنید و تا پنج کلمه برسانید.
مرحله بعدی این است که از کودک بخواهید که کلمات را به طور منظم به شما بگوید. (برای نمونه، شما می گویید میز و بعد از گفتن کودک می گویید دیوار و کودک باید بگوید میز، دیوار و همینطور تا کلمه پنجم.)
بچه های #بیش_فعال در خوب گوش دادن و نوشتن دیکته مشکل دارند.
🔵 راه رفتن روی جدول
با کودک خود به کوچه بروید و از او بخواهید مسافتی را روی جدول کنار کوچه یا خیابان راه برود و دست های خود را باز نگه دارد؛ این بازی کمک زیادی به حفظ تعادل بدن و تمرکز او دارد.
🔵 بازی فوت کردن شمع
از کودک می خواهیم شمعی را که روشن کرده ایم فوت کند، بدون خاموش شدن شعله، یعنی فقط شعله شمع حرکت کند ولی خاموش نشود. این بازی هم ممکن است مثل بازی های دیگر برای بچه ها سخت باشد ولی کودک شما با تمرین و تشویق موفق به انجامش می شود.
🔵 بازی با توپ تخم مرغی
یک توپ تخم مرغی را روی میزی به طول تقریبا یک متر بگذارید. خود شما در یک طرف میز و کودک تان سمت دیگر میز بنشینید و این توپ را با کمک فوت کردن به سمت مقابل هدایت کنید؛ طوری که توپ به جای دیگری نرود و اگر هم رفت، با کمک فوت آن را به مسیر درستش برگردانید.
این بازی ها برخلاف ظاهر ساده ای که دارند، برای بچه هایی که دچار #بیش_فعالی - نقص توجه اند، خیلی سخت هستند، چرا که این بازی ها تاثیر مستقیمی روی مغز بچه ها می گذارند و باعث ایجاد تمرکز و تقویت حافظه و دقت آنها می شوند.
معمولا بچه های خیلی زود از انجام این بازی ها خسته می شوند که این #خستگی را می توانیم با شاد کردن محیط بازی و فشار نیاوردن به کودک کمتر کنیم. ممکن است کودک وقتی می خواهد برای اولین بار این بازی ها را انجام دهد، متوجه توضیحات شما نشود و حوصله اش برود و اشتیاقی به بازی پیدا نکند.
در این شرایط بهتر است شما اول این بازی را انجام دهید تا برای کودک قابل فهم شود.
هدایت شده از معلم یار
✳️🌸. زبان بدن و تدریس. 🌸✳️
💡🔻 از دستهای خود استفاده کنید، با دستان خود حرف بزنید
دستهای شما شاخص اعتمادند، یعنی اگر دیگران دستهای شما را نبینند، ممکن است به شما اعتماد نکنند. در زمان تدریس، همیشه باید دستهای شما در معرض دید باشد. باید دستهایتان را از جیبتان بیرون بیاورید و آنها را پشت خود یا زیر میز پنهان نکنید.
💡🔻 در مواجهه با رفتارهای نامناسب دانشآموزان، برخورد درستی داشته باشید:
در زمان روبهرو شدن با رفتارهای نامناسب، از نظر فیزیکی در سطح آنها پایین بیایید (هم قد آنها شوید) و با آرامش درمورد پیامدهای بالقوهی این رفتارها با آنها صحبت کنید. تأثیر این کار بسیار بیشتر از توبیخکردن آنها در مقابل همکلاسیهایشان است. اگر رفتار ناشایست آنها جدی است، بیرون کلاس یا پس از پایان کلاس با آنها صحبت کنید.
💡🔻 از حالات چهرهی خود استفاده کنید:
میتوانید از حالتهای چهرهی خود برای انتقال معانی فراوانی استفاده کنید. برای مثال، برای دریافت پاسخهای دانشآموزان، مشتاقانه به آنها نگاه کنید، وقتی دانشآموزی مردد بهنظر میرسد، با لبخندِ خود به او اطمینان بدهید یا وقتی میخواهید دانشآموزان را تشویق کنید که درمورد پرسشی فکر کنند، ژستی متفکرانه بگیرید، مثلا دست خود را به چانهتان بگیرید.
💡🔻 از فریاد کشیدن و صدازدن نام دانشآموزان با صدای بلند پرهیز کنید:
وقتی حس میکنید کلاس درس از کنترل شما خارج شده است، کافی است آرام بنشینید و بدون اینکه چیزی بگویید، دانشآموزان را نگاه کنید. با این روش، کلاس درس آرام و ساکت میشود و با حفظ آرامش خود، جذبهی لازم در کلاس درس را بهدست میآورید. در این حالت باید درس را متوقف کنید و منتظر بمانید تا دانشآموزان آرام شوند. (یکی از روش های کارآمد)
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
هدایت شده از معلم یار
🌐دانش آموز خجالتی
💠نشانه ها و ویژگی ها :
🔱1 - با صدای آرامی صحبت می کند
🔱2 - بیشتر اوقات ساکت و آرام می نشیند
🔱3 - در مقابل مشکلات عقب نشینی می کند
🔱4 - صحبت کردن برایش مشکل است
🔱5 - زیاد عرق میکند
🔱6 - تصمیم گیری برایش دشوار است
🔱7 - از روبه رویی با بزرگسالان هراسان است
🔱8 - برای اثبات عقیده اش پافشاری نمی کند
🔱9 - دوستان کمی دارد
🔱10 - گوشه گیر است و معمولاً آخر کلاس می نشیند
💠نحوه ی برخورد معلم :
🔱1 - او را مورد توجه قرار دهید
🔱2 کودک و رفتار مناسبش را تشویق کنید
🔱3 - مهارتهایش را افزایش دهید
🔱4 - اگر داوطلب کاری شد ، آنا کار را به او محول کنید
🔱5 - از او درخواست مشارکت در کارها کنید
🔱6 - برای هر موفقیت او را تشویق کنید
🔱7 - زمینه ی صحبت و اظهار نظر را برای او فراهم کنید
🔱8 - هیچ گاه او را وادار به انجام کاری نکنید
هدایت شده از معلم یار
🌐دانش آموز دزد
💠نشانه ها و ویژگی ها :
🔱1 - اشیا دیگران را بر میدارد و پنهان میکند
🔱2 - چیزهایی را میدزدد که حتی به آنها احتیاجی ندارد
🔱3 - دزدی و عمل خلاف خود را انکار میکند
🔱4 - در امتحانات تقلب میکند
🔱5 - به حقوق دیگران احترامی نمی گذارد
🔱6 - دوست دارد دیگران کارها را برایش انجام دهند
🔱7 - دروغ می گوید
💠علل پیدایش :
🔱1 - در خانواده احساس امنیت و اعتماد وجود نداشته است
🔱2 - از توجه و محبت کافی برخوردار نباشد.
هدایت شده از معلم یار
🌐دانش آموز ترسو
💠نشانه ها و ویژگی ها :
🔱1 - مضطرب و نگران است
🔱2 - ناگهان هراسان و مایوس می شود
🔱3 - برای انجام کار ثباتی نشان نمی دهد
🔱4 - به مسائل اخلاقی توجه زیادی دارد
🔱5 - کودک ساکت و آرامی است
🔱6 - هیچ گاه ریسک نمی کند
🔱7 - محتاط و محافظه کار است
💠نحوه ی برخورد معلم :
🔱1 - به او توجهی بی ریا و صمیمانه ای معطوف کنید
🔱2 - کارهایی که علاقه دارد انجام دهد به او محول کنید
🔱3 - کودک را به نوشتن و صحبت کردن در مورد ترس هایش تشویق کنید
🔱4 - به هنگام ترس ، او را مورد حمایت قرار دهید
🔱5 - به او اعتماد به نفس بدهید
🔱6 - کارهایی به او محول شود که توانایی انجامش را داشته باشد
هدایت شده از معلم یار
🌐دانش آموز بی دقت
💠نشانه ها و ویژگی ها :
🔱1 – اغلب لوازم مدرسه اش را گم میکند
🔱2 تکالیفش نامنظم و نا مرتب است
🔱3 - به لباس پوشیدن و وضع ظاهریش اهمیت نمی دهد
🔱4 - برای خودش مشکلاتی به وجود می آورد
🔱5- اغلب دیر به مدرسه می آید
🔱6 - بد خط می نویسد
🌀(در دوره ی ابتدایی اغلب دانش آموزان بی که صبر و حوصله ی آموزگاران را می طلبد )
💠نحوه برخورد معلم :
🔱1 - تكالیف نا مرتب و سر سری از او پذیرفته نشود
🔱2 - قوانین کلاس و مدرسه با او در میان گذاشته شود
🔱3 - ضوابط مشخص و معین برای او در کلاس قرار دهید
🔱4 - وقتی در حالت عصبانیت است او را به حال خودش رها کنید
🔱 5 - به او مسؤلیت بدهید.
🌐دانش آموز شلوغ
💠نشانه ها و ویژگی ها :
🔱1 - به چیزی معتقد نیست
🔱2 - بی اجازه صحبت میکند
🔱3 - غير قابل تحمل و جاه طلب است
🔱4-دوستان زیادی دارد
🔱5 - برای هر سؤالی ، جوابی دارد چه درست و چه غلط
🔱6 - دوست دارد مرکز توجه قرار گیرد
🔱7 - پرخاشگر و عصبانی است
🔱8-به دیگران اجازه نمی دهد حرفشان تمام شود و صحبت می کند .
💠علل پیدایش :
🔱1 - ممکن است مورد توجه و محبت والدین قرار نگرفته باشد.
🔱2 - والدین در خانواده بین کودکانشان تبعیض قائل می شدند
🔱3 - ممکن است والدینش نیز افراد شلوغی بوده باشند
🔱4 - دائماً تحت فشار قرار گرفته بوده
🔱5 - رفتارش کنترل نمی شده است
💠نحوه ی برخورد معلم :
🔱1 - مهارتهای اجتماعی به او آموخته شود
🔱2 - با اولیااش مصاحبه و گفتگو کنید
🔱3 - وادار شود خارج از نوبت کاری را انجام ندهد.
🔱4 - به او مسؤلیت بدهید
🔱5 - او را تنبیه نکنید
🔱6 - مهارت مطالعه در او تقویت شود
🔱7 - از تهدید و تهمت به او خود داری شود.
🌐دانش آموز تنبل
💠نشانه ها و ویژگی ها :
🔱1 - از انجام تکالیف خود داری میکند
🔱2 - کارهایش را اکثراً نا تمام رها می سازد
🔱3 - منتظر دیگران میماند و تلاشی برای حل مشکلاتش نمیکند.
🔱4 - بی توجه و بی دقت است
🔱5 - برای عدم انجام کارهایش بهانههای متعددی پیدا میکند
🔱6 - به ندرت برای انجام کاری داوطلب میشود
🔱7 - قدرت تمرکز حواس ندارد
💠نحوه ی برخورد معلم :
🔱1 - با والدینش صحبت کنید
🔱2 - برای رفتار مناسبش او را تشویق کنید
🔱3 - کارهایی به او محول شود که درخور تواناییش باشد
🔱4 - انجام و تکمیل کار و فعالیتهای او پیگیری شوند
🔱5 - او را جریمه درسی نکنید
🔱6 - از او بخواهید هر کاری را در زمان تعیین شده انجام دهد
هدایت شده از معلم یار
#مصاحبه
اگه یک دانش اموز قلدر در کلاس داشته باشی و بقیه بچه ها گیر بده و خشن باشد
عکس العملت چیه؟
دانش آموزان قلدر رو باید تو جمع های درسی ،دوستانه ،قرار داد که با بقیه بچه ها همکاری کنه ،بخاطر رفتار خوب با دوستاش،بلافاصله تشویق بشه ،داستانهای در مورد صبوری و مهربانی براشون تعریف کرد ،یه کتاب روانشناسی بود تو دانشگاه در ای مورد توضیحاتی داده بود که هرگز نقش های مدیریتی بهشون ندید مثل نمایندگی کلاس که باعث زورگویی و احساس قدرت و برتری بیشترش در مقابل دوستانش میشه،وقتی بچه خوبخود گیر میده اگه نماینده بشه که بچه ها رو بیشتر اذیت میکنه ،باید به روشهای آموزشی مثل سرگرم کردن اونها با بچه های دیگه برای درست کردن کاردستی کارورزی نقاشیهای گروهی وارد کرد اگه یه مدتی اینجور همکاری کنه با بچه ها ،خودبخود باهاشون دوست میشه و تو جمع هم پذیرش میشه و احساس خشونت و قلدری تبدیل به دوستی میشه ،نمایندگی کلاس معمولا به صورت هفتگی بین بچه ها میچرخه تا دانش آموزان کم رو و خجالتی یا ضعیف تر هم اعتماد به نفس گرفته و نقش های رهبری رو بیاموزند.