eitaa logo
تدریس یار پایه دوم
9.3هزار دنبال‌کننده
11.6هزار عکس
11.5هزار ویدیو
15.3هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . همکاران عزیز هرگونه درخواستی برای تبلیغات داشتید با ما در ارتباط باشید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
@bahambxanim.pdf
138.6K
آزمون هدیه های آسمان + پاسخنامه درس 1 تا 6 پایه دوم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
لغت معنی مصباح.PDF.pdf
240.3K
گنجینه ی لغات فارسی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
38677690315540.pdf
802.7K
  ریاضی 🔸 فصل دوم 📚 پایه دوم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
2_298369621411496482.pdf
179.2K
فصل اول ریاضی دوم ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
طرح جابر ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
@bahambxanim (5).pdf
233K
آزمون ریاضی فصل 3 پایه دوم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
جمع دارای نشانه هایی است. نشانه های جمع عبارتند از : ۱-  ها : کتاب ، میز ها ، درخت ها ، مرد ها و 2-  ان :    مردان ، معلّمان ، شیران ،کبوتران و … 3- ات : اختراعات ، اکتشافات ،  تحقیقات ، تعلیمات و … 4- ین :   مدرّسین ، معلّمین و … 5- ون : انقلابیون ، روحانیون  و …   🔉 : نشانه های جمع ( ین ، ون ، ات ) از عربی وارد زبان فارسی شده اند. 🔉 : جانداران را هم بانشانه ی (ها) و هم نشانه ی جمع (ان) جمع می بندند. مثال : ، مادر ها ، مادران، پدر ها ، پدران ، معلّم ها ، معلّمان 🔉 : اشیاء  را  فقط با نشانه ی  جمع ( ها ) جمع می بندند. مثال :  تابلوها ، شیشه ها ، کاسه ها ، روپوش ها و … 🔉 : بهتر است جانداران را با نشانه ی جمع ( ان ) جمع ببندیم  زیرا به واژه شکل ادبی میبخشد. مثال:استادان،مادران،پدران،شاعران و … (استادان وارد کلاس شدند.) 🔉 :  هر گاه واژه ای در آخر به ( ه ) ختم شود، به هنگام جمع بستن با ( ان )  نشانه ی ( ه ) و به شکل ( کسره) در می آید و حرف میانجی ( گ ) اضافه می شود. مثال :خسته + ان = خستگان    آزاده + ان = آزادگان 🔉 : بعضی از اسم ها در فارسی در ظاهر نشانه ی جمع ندارند ولی در معنا  جمع هستند که  به آن  " اسم جمع " گویند. مثال : قوم ، مردم ، ملّت ، خانواده ، گروه ، سپاه ، لشکر ، ایل و ... 🔉 : نوعی از جمع وجود دارد که از هیچ قا نونی پیروی نمی کندو هیچ علامتی ندارد. این نوع جمع ها از عربی وارد زبان فارسی شده اند که به آن  " جمع مُکسّر" گویند.    مثال :  شهید ( شهدا )    مدرسه ( مدارس )  علم ( علوم )   عالم ( علما )   شاعر ( شعرا )  زمان ( ازمنه )کتاب ( کتب ) شاهد ( شهود )  مکتب ( مکاتب ) منبع ( منابع ) جنس ( اجناس ) خبر ( اخبار )  فن ( فنون ) حرف ( حروف )  طعام ( اطعمه )  ذخیره ( ذخایر )  دقیقه ( دقایق ) فاضل ( فضلا ) معبر ( معابر ) معدن ( معادن ) رسول ( رُسُل ) غُدّه ( غُدَد ) تصویر ( تصاویر ) عید ( اعیاد ) ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
202030_534495481.pdf
10.82M
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رياضي پايه دوم(فصل دوم) درس پنجم - الگوهاي عددي ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
آزمون_عملکردی_فارسی_آبان_3.pdf
96.7K
🍓آزمون_عملکردی_فارسی 📚آبان ماه 🥫دوم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رياضي پايه دوم(فصل دوم) درس ششم - دقيقه در ساعت ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
4_317201777399169575.pdf
307.6K
♦️ ♦️ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
4_317201777399169335.pdf
756.3K
♦️ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
4_5881716918825517065.pdf
160.5K
🎈سوالات هدیه‌های آسمان 🚦درس به درس 🥁 دوم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
29.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 چک لیست یا رنج لیست؟ چه وقت؟ چگونه؟ 👈 آقای دکتر بهمن قره داغی 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
💥💥چند توصیه به معلمان جوان💥💥 💥 بهترین وضعیت یک معلم در هنگام تدریس، قرار داشتن در پای تخته کلاس است. میزان تحرک و جابجایی،بهتر است مختصر، آرام و در محدوده تخته کلاسی باشد! اینکه مدام قدم بزنیم، و یا درعرض و طول کلاس جابجا بشویم، تمرکز شاگردان را برهم زده و به تدریج حرکت بیش از حد ما، برای دانش آموزان خسته کننده می شود. گاهی بنا به روش تدریس انتخابی شاید نیاز باشد بین بچه ها هم برویم. 💥بهترین حجم صدا هنگام تدریس: حجمی متوسط،توام با آرامش و بیان شمرده کلمات است. جالب نیست دانش آموز تذکردهد: لطفا بلندتر! و نیز اشتباه است فکر کنیم با فریاد کشیدن مطالب را بهتر به شاگردان فهمانده ایم! فریاد زدن به هنگام تدریس تدریجا گوش و ذهن آنها را خسته می کند و انرژی معلم را نیز تحلیل می برد. اگر درس را با فریاد زدن شروع کنیم دیگر تا انتها باید داد بزنیم!..چون دانش آموزان عادت کرده و دیگر به صدای آهسته ما توجه نخواهند کرد!! حجم متوسط صدا بهترین است...و آنگاه می توان گاهی با بالا بردن یا پایین آوردن صدا توجه بیشتری را ایجاد نماییم... 💥 نگاه معلم باید بر روی صورت تمام دانش آموزان حرکت کند. در هنگام تدریس فقط بعضی نفرات را نگاه کردن...و یا فقط به در و دیوار کلاس چشم دوختن...اثر منفی داشته و عده ای از شاگردان با این احساس که در دایره توجه قرار ندارند کم کم از دنبال کردن صحبت های ما دور خواهند شد!! 💥 از یاد نبریم دانش آموز بیش از آنکه به مقدار پیشرفت درس در هر جلسه کلاس توجه کند به محتوای مطالب گفته شده دقت می کند... به عبارت دیگر قبل از آنکه از خود بپرسد در یک جلسه چند صفحه کتاب تدریس شده، از خود می پرسد چه مطالبی را خوب و عمیق یاد گرفته است! کیفیت آنچه تدریس می کنیم مهمتر از کمیت مطالب گفته شده است...سریع و تند درس دادن مطالب درسی معمولا دانش آموز را دچار اضطراب می کند. این مطلب به ویژه درجلسات اول شروع برنامه کلاس ها مهمتر است. 💥 بیش از نود درصد دانش آموزان، تخته ای باصفا و زیبا را می پسندند! از رنگ های متنوع استفاده کنیم....تا جایی که ممکن است مرتب و منظم و خوش خط بنویسیم. حتی المقدور از یک سمت تخته شروع کرده و به تدریج و منظم کل تخته را پر کنیم... 💥 اخلاق خود را برای شاگردان توضیح ندهیم! کل توضیحاتی که درباره اخلاق و کاراکتر و انتظارات خودتان می دهید نهایتا نیم ساعت به یاد شاگردان می ماند! آنها باید اخلاق و منش شما را از روی رفتارتان بفهمند و به خاطر بسپارند .. یا به عبارت دیگر آنچه را که مستقیم یا غیرمستقیم از رفتار و حرکات شما ببینند به خاطر خواهند سپرد 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
حل مشکل کند نویسی دانش آموزان👨‍🏫 🔴 هوا نویسی (نوشتن با قلم روی هوا و فضای اطراف) کمک قابل توجهی در تندنویسی می‌کند، این عمل به تسریع حرکات عضلات دست، بازو، ساعد و هماهنگی مغز با چشم و دست تأثیر بسیاری دارد. 🔴 حتماً فاصله و زاویه دید کودک تا دفتر را همواره کنترل نمایید. 🔴 بیشتر فعالیت‌های نوشتاری بچه‌های کندنویسی باید در مدرسه و میان همکلاسی‌ها انجام گیرد تا حس رقابت کودک تحریک و خودباوری او رشد کند. 🔴 رنگ آمیزی نقاشی‌ها به صورت حرکت افقی، عمودی و مورب کمک شایانی در تندنویسی دانش آموز دارد. 🔴 به علت خستگی زودرس این گونه دانش آموزان، بهتر است فعالیت‌های آنان در چند مرحله انجام گیرد؛ در ضمن به آن‌ها تکالیف کم حجمی بدهید. 🔴 خطوط دفتر کودک را یکی در میان با رنگ های مختلف پررنگ کنید , مثلاً یک خط زمینه سبز باشد و خط بعدی آن قرمز باشد. 🔴 خمیر بازی و چنگ زدن به خمیر و ورز دادن آن با دو انگشت سبابه و اشاره. 🔴 نوشتن از روی الگوی کلمات (نقطه چین) . می توانید برای این کار زمان بگیرید و سعی کنید زمان هر مرتبه کمتر شود . 🔴 جستجوی اشیاء ریز مثل تیله، نخود, و … در داخل کیسه پراز ماسه و نمک یا چوب اره شده با انگشتان دستی که کودک مداد را با آن به دست می‌گیرد. 🔴 کودک با دستی که قلم را در آن می گیرد از روی زمین چوب کبریت های پخش شده را یکی یکی جمع کند. 🔴 باز و بسته کردن درب بطری، پیچ و مهره و قفل در با کلید در سایزها و اندازه‌ های مختلف در زمان مشخص با انگشتان دستی که با آن می‌نویسد . 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
در کودکان را بدانیم و درمان کنیم: _ ✏️ اختلال یادگیری شکل‌های گوناگونی دارد و بر اساس آن با علائم متفاوتی تظاهر پیدا می‌کند. یکی از علائم اختلال نوشتن است. دانش‌آموز مبتلا توان نوشتاری و دست‌خط خوبی ندارد، املای او پر از غلط است و نقطه‌گذاری و دستور زبان‌ او مشکل دارد. توانایی برقراری ارتباط با جملاتی که می‌نویسد، ندارد چون نمی‌تواند کلمات و جملات را درست به هم مرتبط کند. ساختار نوشتار این کودکان ضعیف است و نمی‌توانند آنچه در ذهنشان است را با نوشته به دیگران انتقال دهند. نوشته‌های این گروه افراد پراکنده و گسسته است و خواننده توانایی درک مطلب را نخواهد داشت. _ ✏️ از جمله علل بروز این حالت سرعت زیاد قلم هنگام نوشتن، حرکت بیش از حد و سریع جانبی و بی‌توجهی به هماهنگی لازم برای نوشتن است. برای رفع این مشکل والدین یا معلم باید کلمه‌های یک جمله را به‌صورت کمرنگ یا نقطه‌چین بنویسند تا دانش‌آموز ضمن کامل کردن به فاصله‌ها هم توجه داشته باشد. همچنین می‌توان از چوب کبریت به شکل عمودی به‌عنوان حد فاصل استفاده کرد تا دانش‌آموز پس از نوشتن یک کلمه چوب کبریت را قرار دهد سپس کلمه بعدی را بنویسد _ ✏️ بچه‌هایی که نقطه و سرکش کم و زیاد می‌گذارند، نیاز به تقویت دقت دیداری و دقت و تمرکز دارند. اگر در سال اول دقت دانش‌آموز را افزایش ندهید در سال‌های بعد مشکل او بیشتر به چشم می‌آید و بی‌دقتی او به سایر دروسش منتقل خواهد شد. تمریناتی مانند اختلاف تصویر را پیدا کن، بگرد و پیدا کن، کارهای نقطه‌چین، شباهت را پیدا کن، بازی‌های دقتی و... می‌تواند دقت دانش‌آموز را افزایش دهد. _ ✏️ از جمله علل بروز این اختلال سفت در دست گرفتن مداد و فشار زیاد انگشت شست به آن یا در جهت درست قرار ندادن دفتر یا کاغذ و قرار نگرفتن درست مداد بین انگشتان است. برای درمان کافی است از کودک بخواهید هنگام نوشتن بازو را به بدن بچسباند تا دست انعطاف زیادی نداشته باشد. _ ✏️ علت نامرتب‌نویسی حرکت بسیار کند دست، محکم گرفتن مداد بین انگشتان و نبودن آزادی حرکت و انعطاف پایین دست، همچنین نادرست بودن وضعیت نشستن و قرار دادن کاغذ است. برای درمان ابتدا قوانینی را در نظر می‌گیریم، مثلا از ابتدای خط شروع به نوشتن می‌کنیم. از خط منحرف نمی‌شویم. از پاک‌کن استفاده نمی‌کنیم. نوک مداد هنگام نوشتن باید تیز باشد و... همچنین می‌توانید از کپی کردن استفاده کنید. _ ✏️ وقتی دانش‌آموز روی دفتر یا کتاب می‌نویسد، بیش از حد مداد را فشار می‌دهد پس به جای دفتر یا کتاب از یک کاغذ استفاده کنید و آن را روی فرش یا بالش قرار دهید تا بنویسد، به شرط اینکه به اندازه‌ای فشار دهد که کاغذ سوراخ نشود. بعد از مدتی تمرین مشاهده می‌کنید مداد را زیاد فشار نمی‌دهد یا از مداد رسم که نوک آن زود می‌شکند استفاده‌کنید تا مجبور شود زیاد مداد را فشاردهد. 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
🖼. ✨✨✨🌈 📚روانشناس برجسته ای به نام هایم گینات می گه: وقتی دانش آموزی یه نقاشی می کشه و پیش من میاره من هیچ وقت نمی گم " خیلی خوب! عالیه!!و.."چون بالاتر از عالی چیزی نیست, این موجب می شه دانش آموز مجددا" آن نقاشی رو تکرار کنه. من به جای , نقاشی بچه ها رو می کنم : می بینم, یه خونه کشیدی,یه درخت کشیدی یه ماشین کشیدی!!! با اینگونه توصیف کردن عمدتا"کودک می گوید:الان میرم یه چیز دیگه هم می کشم. اینگونه قضاوت راه را بر پیشرفت کودک نمی بندد. نظرات "گینات"قابل تأملِ اینطور نیست؟! 🌼نظر من اینه که هم ارزیابی کنیم و هم توصیف. 🔺به به!!! می بینم که یه خونه کشیدی ! یه... 🔻آفرین !! یه خورشید قشنگ می بینم ! یه ابر کوجولو! یه بچه خندون....... ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
⭕️ 🔸خدایا شرمنده ام❗️ مرا ببخش❗️ 🔺کودکی در برابر بی ارزش زبان به سپاس از مادر می گشاید, اما من چه⁉️ غرق در نعمتهایت هستم و چه بسیار فراموش می کنم که زبان در کام چرخانده و از تو و نعمتهایت یادی کنم!چه بسیار با ذکر و فکر برخی کمبودها, دردها و رنجها خود را طلبکار تو نیز پنداشته ام! 🔸پروردگارا مرا ببخش! ای کاش از بنده محبوبت حسین(ع) ذره ای راه و رسم شکرگزاری را آموخته بودم! ان هنگام که در دعای عرفه به درگاهت اشک می ریخت و استغاثه می کرد که:....,لَحْمى وَدَمى وَشَعْرى وَبَشَرى وَعَصَبى وَقَصَبى وَعِظامى وَمُخّى ( خونم، مویم، پوستم، عصبم، نایم، استخوانم, مغزم، رگهایم و... خدایا همه اینها را تو افریدی(لطف و نعمت توست) اگر به اندازه تمام روزگاران به من عمر دهی که شکر یکی از این نعمتهایت را به جا آورم, قادر نیستم, خدایا به سبب تمامی نعمتها تو را سپاس! 🍀بسیاری از ما بندگان یا نابندگان الهی غافل از داشته هایمان غصه نداشته هایمان را می خوریم و همین زندگیمان را تلخ کرده و آرامش را از ما صلب می کندِ 💠ای کاش گاهی هنگام نماز دستهایمان را به سویت دراز می کردیم, چشمهایمان را به یاری می طلبیدیم و عرضه می داشتیم خدایا !سلول سلول بدنمان که زنده است و در تلاش, لطف و خواست توست, به خاطر تک تک سلولهای بدنمان شکر. خدایا کسانی از بندگان تو هستند که یک نفس کشیدن آنها همراه با درد و رنجی طاقت فرسا است. اما من به لطف تو راحت نفس می کشم! 🌀خدایا چشمانم, دستهایم, قدرت راه رفتنم, قدرت سخن گفتنم...همه لطف و خواست توست سپاسگزارم! خدایا سایه مادری بر سرم هست شکر, خدایا به سبب وجود رهبری عزیز شکر, خدایا این توفیق را نصیبم نمودی که معلم باشم شکر, خدایا این توفیق را به من داده ای که بتوانم به دانش اموزی کمک کنم شکر ... شکر, شکر, شکر ⏰جهت سفارش تبلیغ در مجموعه کانالهای بانوان و کودکان با ما در ارتباط باشید @Schoolteacher401 ●●●●●●●●●●●●●●●●● @madrese_yar
⭕️ 💠چگونه حس را در دانش اموزانمان تقویت کنیم ؟ 🔶به عنوان مقدمه می توان گفت ,اگر رابطه خوبی با شاگردانمان داشته باشیم ذره ذره ی اخلاق, رفتار, گفتار و منش ما می تواند برای آنها درس آموز باشد. با توجه به نقش الگویی خود, مقیدباشیم در موقعیتهای مناسب به صورت فردی وجمعی از بچه ها نماییم. ✔️ 1️⃣ بچه ها !برگه های امتحانی شما را تصحیح کردم, نتایج نشون میده هرکدام کم و بیش تلاشی داشته اید, از تلاش تمامی شما می کنم, امیدوارم. با کوشش بیشتردر امتحان بعد نتیجه بهتری بگیرید. 2️⃣ ( در زمانی مناسب)بچه ها می دونید! من خدا رو می کنم که دانش آموزانی مثل شما دارم, همیشه بعد از نمازهام برای سعادت و خوشبختی شما دعا می کنم. 3️⃣خدا رو که امروز همه سرحال و آماده هستید و می تونیم درس امروز را شروع کنیم. 4️⃣به صورت فردی ( هنگام پرسش شفاهی) , خیلی خوب بود, , انشاالله به خواسته های خوب خود در زندگی برسید. 5️⃣ دوره ابتدایی( بچه هابه زنگ آخر نزدیک شدیم, خواستم از شما کنم, چون امروز دعوا و اختلافی بین شما نبود, و با احترام با هم برخورد می کردید. 6️⃣ پایین برگه امتحانی, از تلاشت , امیدوارم در امتحان بعد نتیجه بهتری بگیری.📝 7️⃣آقا محمد می شه یه ماژیک از تو دفتر. بگیری ؟! خیلی لطف کردی!!🖍 8️⃣گفتگوی خصوصی با یک دانش آموز, ( دوره ابتدایی) مریم تو دانش اموز با استعدادی هستی , مطالب را خیلی زود یاد می گیری, از این بابت خوشحالم! می دونی بعضی از دوستات اینطور نیستن, قدرت یادگیری تو نعمتی است که خدا به تو داده, خدا رو به خاطر این نعمت ! خدا قول داده وقتی نعمتی که به شما دادم را شکر کنید نعمتم رو زیاد می کنم. یکی از راههای اینه که تو درسها به دوستات کمک کنی . مثلا" محبوبه تو کلاسمون ریاضیش ضعیفه, وقتی شما رو گروه بندی کردم توی گروه خوب براش توضیح بده. که اینقدر با دقت به حرفهام گوش دادی از اینکه دانش اموز خوبی مثل شما دارم خدا رو شکر می کنم مایه افتخارم هستی!!!!! 9️⃣ گفتگوی خصوصی با یکی از دانش اموزان( دوره ابتدایی) . می دونی مرتضی, تو دانش اموز با اخلاق, زرنگ و مهربونی هستی, خانواده خیلی خوبی هم داری, خدا رو به خاطر این نعمتها کن, می دونی علیرضا پدرش رو از دست داده! کمی تو خودشه, بعضی موقع ها دیدم تو حیاط بچه ها اذیتش می کنن , من از تو میخام به او نزدیک بشی , خوراکی خودت رو بهش تعارف کنی , او رو تنها نزاری, براش دوست خوبی باشی...( این حرفها بین خودمون بمونه)!!! 0️⃣1️⃣چه قدر خوبه وقتی از مدرسه به خونه می رسید دست مامانتون, باباتون روببوسید, با این کار از اونها به خاطر همه زحمتهاشون کنید . می دونید خدا چقدر محبت و قدرشناسی از والدین رو دوست داره؟!! 1️⃣1️⃣ نماز از خداست, بچه ها باید ببینن ما در مقام یک معلم خوبی هستیم, توی نماز جماعت اونها شرکت می کنیم, نماز را به موقع اقامه می کنیم و... 2⃣1⃣نمی دونم این یکی رو بگم یا نه؟!! دل به دریا می زنم و میگم شاید یک نفر از بین شما در موقعیت مناسب بخاد اون رو اجرا کنه . مامان یه دانش اموز کلاس دومی اومده درس فرزندش رو بپرسه ! ما هم می پرسیم اخلاقش تو خونه چطوره؟!! چقدر ازش راضی هستی؟!! می گه خییییلی!! ما هم خم میشیم و دست دانش اموزمون رو می بوسیم و میگیم هر دستی که به مادرش خدمت می کنه اون دست بوسیدنیه 🔻راستی! به خاطر نعمتی که خدا بهم داده و همکاران خوبی چون شما دارم خدا را خیلی .🤲 🍎عزتتان افزون/ موفق باشید. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فصل سوم ریاضی.pdf
16.04M
🌐 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
آزمون_عملکردی_فصل_3_ریاضی_سری_3_دوم_ابتدایی_Biamoz_com.pdf
158.4K
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
کاربرگ .قرآن درس پنجم.pdf
529K
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆 آموزش وضو در قالب یک کلیپ زیبا شعر وضو 👇🏻 من بچه ی خندانم وضو رو خوب می دانم می شورم صورتم را دست راست و چپم را مس می کشم سرم را پای راست و چپم را