فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نگارش دوم ابتدایی اولین صفحه درس کتابخانه
🙏 مدرس: خانم وزیری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نگارش دوم ابتدایی دومین صفحه درس کتابخانه
مدرس: خانم وزیری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نگارش دوم ابتدایی سومین صفحه از درس کتابخانه
مدرس: خانم وزیری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نگارش چهارمین صفحه یادآوری
🙏 مدرس: خانم وزیری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نگارش دوم ابتدایی پنجمین صفحه درس کتابخانه
🙏 مدرس: خانم وزیر ی
🛑تزیینات پایه دوم دبستان👇
🔰جدول اعداد
🔰ریسه کلمات فارسی
🔰علامت های نگارشی
🔰ساعت فصل ها
🔰طرحی برای وضو
🔰 مراحل رشد حیوانات
و...
علاوه بر موارد مشترک می تونید اینا رو هم داشته باشید👌
:
4⃣جعبه روخوانی، یا جمله سازی!!
🔰جملات مختلفی رو روی تکه کاغذ هایی بنویسید و داخل جعبه قرار بدین،
بچه ها دست شون رو داخل جعبه کرده و هر کاغذی بیرون آوردند، جمله روی اون رو بخونند😇
یا اینکه کلمه نوشته باشید و هرچیزی بیرون اومد با اون یک جمله بسازند😍
👆👆👆👆👆👆👆👆
برنامهی پیشنهادی چهارشنبه ۴ مهر
همراه با ارائه تکالیف
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
تکالیف فعالیتمحور مهر
۱-ده حرف یک نقطه بنویس و برای هرکدام یه کلمه زیبا بنویس
۲- ۱۰ عدد دو رقمی از مامان بپرس آن ها را در دفتر بنویس برای آن ها جدول ارزش مکانی بکش
۳-حروف اسم خودت را بنویس و برای هر کداماز حروف اسمت یک کلمه زیبا بنویس
۴-یک عدد دو رقمی از مامان بپرس الگوی ۷ تا ۷ تا را برای آن تا ۵ عدد بنویس
✅ تکالیف فعالیت محور مهر
1-فرزندم برای ۵ حرف اول جدول الفبا ۵ کلمه بساز و در دفترت زیبا بنویس
مثال ب:بلبل و ....
2-فرزندم یک عدد یک رقمی از مامان بپرس و در دفترت بنویس حالا الگوی دوتا دوتا تا ۵ عدد انجام بده
نمونه تکلیف خلاق
👇👇👇👇👇👇
اسم قشنگت رو بنویس و بر ای هر کدام از حروف اسمت یه کلمه بنویس
اسم پدر و مادرت رو بنویس و بگو چه حروفی از اسمشون شبیه اسم خودته
با حروف مشترک کلمه بساز و جمله زیبا تقدیم به پدر و مادرت کن💞💞
💐روش خواندن املا💐
🌷- متن املا را پیش ، یک بار بخوانید تا دانش آموزان با موضوع و محتوای آن آشنا شوند ، این کار به ویژه اگر متن جدید و معلم ساخته باشد ضرورت بیشتری پیدا می کند.
🌷- متن را آهسته با صدای رسا و شمرده بخوانید ،اما به نحوی باشد که کلمه کلمه و جدا از هم خوانده نشود . عدم ارتباط بین کلمه ها موجب نقص در مفهوم و یا غلط نویسی می شود. اگر جمله طولانی است ، آن را به قسمت هایی تقسیم کنید که ترکیب ها به هم مرتبط باشند. مثلا جمله ی «حسین و رضا در پیاده رو شلوغ خیابان مشغول راه رفتن بودند .» ممکن است به شیوه های زیر خوانده شود :
حسین و رضا /در پیاده رو شلوغ خیابان / مشغول راه رفتن بودند. ←درست تقسیم شده است .
حسین و رضا /در پیاده رو /شلوغ /خیابان /مشغول /راه رفتن / بودند ←تقسیم نادرست جمله که موجب می گردد دانش آموزان کلمه های پیاده رو ، شلوغ ، خیابان را به غلط «پیاده روه ، شلوغه ،خیابانه » بنویسند .
🌷- رعایت زبان معیار و تلفط صحیح کلمه ها و ترکیب ها ضروری است . بنابر این از خواندن ترکیب های وصفی و اضافی به صورت جدا یا تلفط استثنایی با تلفظ غیر رایج درست نمی باشد .
🌷- چون دانش آموزان باید املا را درست ، سریع و خوانا بنویسند ، از تکرار زیاد و غیر ضروری بپرهیزید و از دانش آموزان بخواهید ابتدا به گفتار شما توجه کنند و سپس بنویسند . تکرار زیاد موجب کند نویسی . کم توجهی دانش آموزان می شود .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلاس دومی های خانم آزردار
فارسی
درس اول کتابخانه کلاس ما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا