شعرهای_مناسب_برای_دروس_هدیه_های_.pdf
702K
🖋🌹شعرهای مناسب با هر درس هدیه های آسمان جهت ایجاد انگیزه🖋🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◀️ فیلم تدریس درس دوم هدیه های آسمانی دوم ابتدایی
🔸 #درس2 : پرندگان چه می گویند ؟
🔺 تدریس و آموزش درس 2 هدیه دوم ابتدایی
🔸 هشتگ ها : هدیه , #دوم_ابتدایی , #درس2هدیه
👩🏻🏫👈 مدرس : سرکار خانم
@MoallemYariR2 پرسش پاسخ درس 2 هدیه.pdf
680.3K
🔺 پرسش و پاسخ های درس دوم هدیه دوم ابتدایی
🔸 #درس2 : پرندگان چه می گویند
@MoallemYariR2 کاربرگ درس 2 هدیه دوم (01).pdf
571.4K
🔺 کاربرگ درس دوم هدیه دوم ابتدایی
🔸 #درس2 : پرندگان چه می گویند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◀️ فیلم تدریس درس دوم هدیه های آسمانی دوم ابتدایی
🔸 #درس2 : پرندگان چه می گویند ؟
🔺 تدریس و آموزش درس 2 هدیه دوم ابتدایی
🔸 هشتگ ها : هدیه , #دوم_ابتدایی , #درس2هدیه
👩🏻🏫👈 مدرس : سرکار خانم
علوم 2.pdf
10.55M
گام به گام علوم
پاسخ تمام تمرینات کتاب علوم
عیسی بیگلو
هدیه 2.pdf
10.23M
گام به گام هدیه
پاسخ تمام تمرینات کتاب هدیه
عیسی بیگلو
گام به گام نگارش.pdf
590K
گام به گام نگارش
پاسخ تمام تمرینات کتاب نگارش دوم
کاربرگ فارسی دوم تمام دروس 1.pdf
4.02M
کاربرگ فارسی تمام دروس
☆دفتر تمرین فارسی
دو_گام_به_گام_مختلف_علوم_دوم_دبستان.zip
2.33M
درسنامه
تمام سوالات علوم با پاسخ
مفیدکده اول (ایتا)، کاربرگ های نشانه و استثنا.pdf
9.1M
فایل کامل کاربرگ های نشانه اُ استثنا
۴۳ صفحه
#نشانه_اُاستثنا
💐روش خواندن املا💐
🌷- متن املا را پیش ، یک بار بخوانید تا دانش آموزان با موضوع و محتوای آن آشنا شوند ، این کار به ویژه اگر متن جدید و معلم ساخته باشد ضرورت بیشتری پیدا می کند.
🌷- متن را آهسته با صدای رسا و شمرده بخوانید ،اما به نحوی باشد که کلمه کلمه و جدا از هم خوانده نشود . عدم ارتباط بین کلمه ها موجب نقص در مفهوم و یا غلط نویسی می شود. اگر جمله طولانی است ، آن را به قسمت هایی تقسیم کنید که ترکیب ها به هم مرتبط باشند. مثلا جمله ی «حسین و رضا در پیاده رو شلوغ خیابان مشغول راه رفتن بودند .» ممکن است به شیوه های زیر خوانده شود :
حسین و رضا /در پیاده رو شلوغ خیابان / مشغول راه رفتن بودند. ←درست تقسیم شده است .
حسین و رضا /در پیاده رو /شلوغ /خیابان /مشغول /راه رفتن / بودند ←تقسیم نادرست جمله که موجب می گردد دانش آموزان کلمه های پیاده رو ، شلوغ ، خیابان را به غلط «پیاده روه ، شلوغه ،خیابانه » بنویسند .
🌷- رعایت زبان معیار و تلفط صحیح کلمه ها و ترکیب ها ضروری است . بنابر این از خواندن ترکیب های وصفی و اضافی به صورت جدا یا تلفط استثنایی با تلفظ غیر رایج درست نمی باشد .
🌷- چون دانش آموزان باید املا را درست ، سریع و خوانا بنویسند ، از تکرار زیاد و غیر ضروری بپرهیزید و از دانش آموزان بخواهید ابتدا به گفتار شما توجه کنند و سپس بنویسند . تکرار زیاد موجب کند نویسی . کم توجهی دانش آموزان می شود .