30.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌈 تدریس درس ۵ علوم: پیام رمز را پیدا کن_۱ 👇
📌پارت ۴: صدا در زندگی
💢خانم وزیری
#علوم_درس_5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌈 تدریس درس ۵ علوم: پیام رمز را پیدا کن_۱ 👇
📌پارت ۵: پیام رمز نقاره خانه امام رضا(ع)
💢خانم وزیری
#علوم_درس_5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌈 فایل تصویری تکمیل آموزش درس پیام رمز را پیدا کن_۱
💢آقای امیر عبهری
#علوم_درس_5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 دست ورزی ریاضی
🎯 هدف: آشنایی با خط تقارن
👨🏫 پایه: دوم ابتدایی
‼️ از این دستورزی میتوان جهت ایجاد انگیزه در شروع تدریس استفاده کرد.
🔹کارگروه فناوری آموزش ابتدایی استان اصفهان
▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
معاونت آموزش ابتدایی استان اصفهان
کانال اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی وبررسی محتوا ابتدایی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
هدایت شده از معلم یار
📌 آشنایی با شورای معلمان
🔹 #شورای_معلمان به عنوان یکی از ارکان ۵ گانه مدرسه، نقشی تعیین کننده در ارتقای کیفیت و اثربخشی فعالیت های آموزشی تربیتی مدرسه دارد و جایگاه آن در تسهیل فرایند یاددهی یادگیری، تربیت پذیری دانش آموزان و ایجاد زمینه همافزایی و مشارکت معلمان در امور مدرسه بیبدیل است.
🔹 شما تا چه میزان با شورای معلمان مدرسه، کارکردهای آن و شرح وظایف قانونی آن آشنایید؟
🔹 پوستر «آشنایی با شورای معلمان» فرصتی است تا به وسیله آن به بازخوانی نقش و وظایف این رکن از مدرسه بپردازیم.
══════❁💠❁══════
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
#نکات مورد توجه در ارزشيابی کیفی _ توصیفی
📌قاب آموزشی شماره یک
▫️شیوه جمع آوری اطلاعات
▫️کاهش فضای رقابتی _ مقایسه ای
▫️ممنوعیت برگزاری امتحانات نوبت اول و دوم (بجز نوبت دوم پایه ششم)
══════❁💠❁══════
🇮🇷 دست در دست هم...
#برای_ایران #برای_مدرسه
☫ معاونت آموزش ابتدایی استان یزد
#سال_تحصیلی۱۴۰۴_۱۴۰۳
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
📌 پیشنهادی برای آموزش اعداد دیجیتال
#فوت_کوزه_گری
#پایه_دوم
جهت تثبیت یادگیری شکل اعداد دیجیتال در صفحه ۴۵ کتاب ریاضی که با هدف آشنا شدن دانش آموزان با ساعت دیجیتال و خواندن آن است؛ میتوان برای دانش آموزان بیان کرد که پایهی نمایش اعداد دیجیتال در وسایل مختلف مانند ماشین لباسشویی، چراغ راهنمایی، ساعت و... عدد هشت است. توصیه میگردد، دانش آموزان با چوبهای کبریت عدد هشت را به صورت دیجیتالی بسازند و هر بار با برداشتن قسمت های مختلفی از آن، عددهای مختلف را بسازند و بخوانند.
#تدوین: مهدیه حاتمی/ سرگروه استانی پایه دوم
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌈 توضیحات تصویری درس پیام رمز را پیدا کن (۲)
#علوم_درس_ششم_6
🍁🍂
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس دیگر...
🌈 تدریس درس ۶ علوم: پیام رمز را پیدا کن (۲)
📌قسمت اول
💢 مریم مرادی
#علوم_درس_ششم_6
🍁🍂
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌈 تدریس درس ۶ علوم: پیام رمز را پیدا کن (۲)
📌قسمت دوم
💢 مریم مرادی
#علوم_درس_ششم_6
🍁🍂
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌈 تدریس درس ۶ علوم: پیام رمز را پیدا کن (۲)
📌قسمت سوم
💢 مریم مرادی
#علوم_درس_ششم_6
🍁🍂
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
43.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌈 تدریس انیمیشنی درس ۶ علوم
#علوم_درس_ششم_6
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
173_64390423635716.pdf
1.53M
راهنمای تدریس علوم: پیام رمز را پیدا کن
🗒صفحه: ۴۱-۴۵
👈🏻 هفته دوم آذر
🍁🍂
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
@MoallemYariR2 پاورپوینت فصل 6 علوم.pptx
409.7K
🔺 پاورپوینت فصل 6 علوم دوم ابتدایی
🔸 #درس6 : پیام رمز را پیدا کن 2
🔸 درس ششم علوم
🍁🍂
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
@MoallemYariR2 پاسخ فعالیتهای فصل6 علوم.pdf
490.9K
🔺 پاسخ فعالیتهای فصل 6 علوم دوم ابتدایی
🔸 #درس6 : پیام رمز را پیدا کن 2
🔸 جواب تمرینات درس ششم علوم
🍁🍂
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
@MoallemYariR2 گام به گام فصل 6 علوم.pdf
701K
🔺 گام به گام فصل 6 علوم دوم ابتدایی
🔸 #درس6 : پیام رمز را پیدا کن 2
🔸 جواب تمرینات درس ششم علوم
🍁🍂
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
@MoallemYariR2 کاربرگ فصل 6 علوم دوم (01).pdf
534.6K
🔺 آزمون فصل 6 علوم دوم ابتدایی
🔸 #درس6 : پیام رمز را پیدا کن 2
🔸 درس ششم علوم
🍁🍂
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
هدایت شده از قصه و نقاشی و کاردستی و بازی و ایده کودکانه
سلام دانش آموزای عزیز🙋♀🙋♂
اگه هرچی علوم میخونی متوجه نمیشی😢
مسئله های فصل۴ و ۵ رو نمی تونی حل کنی😢
دنبال نمره ۲۰ توی علوم هستی من کانال زیر بهت معرفی میکنم
بهت تضمین میدم نتیجه عالی میگیری اگر به من اعتماد کنی❤️
https://eitaa.com/joinchat/3167355903C3d7000d0fd
🎉تکلیف خلاق🎉
از دانش آموز بخواهید داستان را بخوانند و بک نام زیبا برای داستان انتخاب کنند.
👇👇👇👇👇
داستان : ...............
یک روز یک موش گرسنه که دنبال غذا میگشت یک فندق در بسته پیدا کرد.
هرچقدر سعی کرد با دندونش فندوقو باز کنه نتونست.
پوسته ی فنذق خیلی سفت و سخت بود و دندان های کوچیک موش نمیتونست اون رو بشکنه.
موش رو به آسمون کرد و گفت: "خدای مهربون! چرا به من دندونای به این کوچیکی دادی؟
من نمیتونم باهاش فندوقو بشکنم. الان من غذا دارم ولی نمیتونم بخورمش."
خدا از توی آسمون بهش جواب داد:
"برو توی جنگل و دندون همه ی حیوون ها رو ببین.
دندون هر حیوونی که دوست داشتی رو انتخاب کن تا من همون دندون رو بهت بدم."
موش رفت به جنگل و دندون همه ی حیوون ها رو نگاه کرد.
دندون هیچ کدوم رو دوست نداشت.
تا اینکه به فیل رسید و دندون های بزرگش رو دید که از دهنش بیرون بودن.
(به دندون های فیل میگن عاج)
پس رو کرد به آسمون و گفت: "خدا جون من دوندون هایی مثل دندون فیل میخوام."
اما فیل بهش گفت: "نه نه! اینکارو نکن.
درسته که دندون های من خیلی بزرگه.
ولی عوضش اصلا به درد غذا خوردن نمیخوره چون بیرون دهنمه.
اما دندون های تو با اینکه کوچیکن به درد غدا خوردن میخورن.
تازه دندون های من انقد بزرگ و سنگینه که اینور اونور بردنشون خسته میشه برام.
تو به این کوچولویی چجوری میخوای با این دندون ها راه بری؟"
موش یکم فکر کرد و بعد گفت: "راست میگی.
دندون های من به درد خودم میخوره و دندون های تو به درد خودت میخوره.
بهتره که من دندونای خودمو داشته باشم و ازشون مراقبت کنم و باهاشون فندوق نشکنم."
آدم ها هم باید بدونند هر آنچیزی که دارند را دوست داشته باشند.