eitaa logo
تدریس یار پایه دوم
9.3هزار دنبال‌کننده
11.6هزار عکس
11.5هزار ویدیو
15.3هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . همکاران عزیز هرگونه درخواستی برای تبلیغات داشتید با ما در ارتباط باشید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
1_3022189713.pdf
2.96M
کاربرگ فارسی تمام دروس
1_2884160929.pdf
3.47M
کاربرگ ریاضی تمام فصل ها
soal_2_Riazi_allF2F_(nomrebartar).pdf
752.2K
نمونه سوالات کل کتاب ریاضی از همه ی فصل های کتاب
38434444470845.pdf
15.56M
سوالات مداد کاغذی تمام فصل های ریاضی پایه دوم
4_6003631085940899903.pdf
628.8K
سوالات طبقه بندی شده هدیه دوم ابتدایی
آزمون جامع فارسی و ریاضی خانم قشقایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌈 نمونه تدریس درس هشتم هدیه ها: جشن میلاد 💢 خانم مژگان خورسندی رضائیان
38434444470845.pdf
15.56M
✍️ سوالات مداد کاغذی تمام فصل های @ریاضی 🥳😍
DOC-20211222-WA0141.
2.96M
✍️ دفتر تمرین و تکلیف @فارسی دوم 📌 فایل ورد
1_1845620991(1).pdf
9.96M
✍️ دفتر تمرین و تکلیف و املای درس به درس @فارسی 😍👌
4_5828030862712638145.pdf
1.76M
✍️ دفتر تمرین @فارسی 📌 درس ۱ تا ۹
2020-10-03 184327.pdf
1.57M
🎊تمرین بسیار کامل املا و جمله نویسی @فارسی 😍👌
4_1015893996116901967.pdf
6.32M
📖 معنی و مخالف کلمات @فارسی 📌کل کتاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢کلیپ فلسفه یلدا ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
تکالیف خلاق به جای رونویسی ◇ از داخل درس بگردو کلماتی که نشانه های ط، ظ، ص، ضو ...و خوا و او استثنا یا تشدید دارند پیداکن و در یک جدول‌بنویس. سپس با ۵ تای آنهایک جملہ خلاقانه بنویس. ◇دو بند اول درس را با دقت بخوان و کتاب را ببند. سپس هرکلمہ کہ یادت مانده در دفتر فارسی تمیز و خوش خط بنویس. ◇ یکبار از روی بند سوم و چهارم درس بدون نقطه رونویسی کن. کتاب را ببندونقطہ ها را با رنگ قرمز بگذار.         🌺🌺🌺🌺🌺🌺 . اگر امروز تو مسئول املا به بچه ها باشی چه جمله هایی ازدرس را انتخاب میکنی؟ ۱۰جملہ انتخاب کن و بنویس. • ۱۵ کلمہ مشکل املایی را از درس پیدا کن و در دفتر املا بنویس. اما حرفی که در آن کلمہ مشکل و جزو حروف چندشکلی است راننویس و خالی بگذار. سپس کتاب راببند وحالا با مدادرنگی حروفی که نوشته نشده را بنویس. • از ۵ خط از درس کہ بیشتر دوست داشتی و خوشت آمده از روی کتاب نگاه کن ودر دفترت بنویس. (۵ خط پراکنده باشد)                🌸🌸🌸🌸🌸 ◇۱۰ تا از کلماتی که داخل درس به نظر تو از نظر املایی مشکل‌هستند را روی کارت بنویس. حالا ۴ تا از این کارت ها را روی زمین ردیف کن و با دقت به آن ها نگاه کن. از مادر بخواه دو کارت را جابه جا کند. چشمانت را باز کن و سعی کن بگویی کدام دو کارت جابه جا شده اند. یا اینکه یکی از کارت ها برداشته شود و توبگویی کدام کارت برداشتہ شده. یا یک کارت بیرون گذاشته شود و به جای آن کارت دیگری از بیرون جایگزین شود. ياكل کارت ها روی زمین پخش شود و کلمه ای را که می گویند پیداکنی.                 🌼🌼🌼🌼🌼 • از داخل درس کلماتی که بی نقطہ هستند، یک نقطہ، ۲ نقطہ و ۲ نقطہ و ۴ نقطہ و ۵ نقطہ دارند پیداکن و در جدولی تمیز و مرتب بنویس. • امشب توبہ پدر یا مادرت املا بگو و املای آن ها را صحیح کن. • با ۱۵ تا از کلمات مشكل درس کارت کلمہ درست کن و آن ها را در یک جعبہ بنداز. حالا هم بزن و پنج کارت را بیرون آور و باصدای بلند بخوان. کتاب را باز کن و جملاتی که این ۵ کلمه در آن هاهست تمیز و مرتب در دفتر بنویس.               💐💐💐💐💐 . یک جدول شگفت انگیز یا سودوکو درست کنید و از کلمات‌مشکل درس به بچه ها بدهید تا جدول را کامل کنند. ♤ ۵جمله از جملات درس را نیمہ بدهید تا از روی کتاب کامل‌کنند. ۵ کلمہ از درس بدهید تا دانش آموزان با آن ها یک داستان‌بنویسند و با توجه به بیاموز و بگوی هر درس از بچه ها بخواهید جملات‌مربوط به آن بیاموز و بگو را از داخل درس پیداکنند. مثلا ۵ تا از جمله هایی که زمان گذشته دارد.                  🌷🌷🌷🌷🌷 • به دانش آموزان یک کلمه از درس بدهید تا قطار كلمات‌بسازند. به این صورت که کلمه ای از درس پیدا کنند که حرف اول آن، حرف آخر کلمہ شما باشد. مثلا ۲۰كلمه داشته باشد. مثال :منتظر   راهنمایی . به دانش آموزان جملات نامرتب از درس بدهید تا مرتب کنند. • به دانش آموزان حروف بہ هم ريختہ بدهید تا کلمہ بسازند. • این دو تکلیف را می توانید به خودشان هم واگذار کنید. یعنی‌خودشان جملہ و حروف نامرتب بسازند و خودشان هم مرتب کنند.                 🍁🍁🍁🍁🍁 . جدولی از حروف طراحی کنید تا دانش آموز از داخل آن کلمات‌درس را پیدا کند و رنگ بزند و بيرون جدول بنویسد. • كلمات مهم از جمله های درس را پاک کنید و بگویید از داخل کتاب کلمات را پیدا کند و در جمله ها بنویسد. یا کلمات را هم‌بدهید تا هر کلمه را در جمله ی مناسب بگذارد. . مثلا: دانش آموزان ............. مربی بهداشت بودند. • درس را با دقت بخوانند و هر چه از درس فهمیدند به زبان‌خودشان خلاصه در چند خط بنویسند.              🌺🌺🌺🌺🌺 . اگر تو بہ جای نویسنده بودی داستان درس را چطور به پایان‌می بردی؟ . فرض کن قرار است ادامه داستان درس را تو بنویسی، درحد‌یک بند داستان را ادامه بده. • باکلمات داده شده از درس یک جمله خلاق بنویس. • جملہ ناتمام بدهید تا  کامل کنند • برای درس یک کتابچہ تصویری درست کند و زیر هر تصویرخلاصه ای از درس بنویسد.