eitaa logo
تدریس یار پایه سوم
8.4هزار دنبال‌کننده
11.5هزار عکس
10.1هزار ویدیو
14.6هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید .
مشاهده در ایتا
دانلود
39.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پایه سوم| ◀️ صفحه ۱۷ ریاضی ساعت در بعداز ظهر رو یاد نمی گیرم😳 این فیلم تضمینی برای یادگیری ساعت در بعدازظهر و حل صفحه ی ۱۷ ریاضیآموزش صفحه به صفحه معلم رحمانی 🔹 : الگوها 🔸 ۱۷ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
@MoallemYariR3 جزوه درس 2 فارسی سوم.pdf
1.44M
پایه سوم| 🔺 جزوه ی کامل درس 2 فارسی سوم ابتدایی 🔸 : زنگ ورزش 🔸 تدریس درس دوم فارسی سوم ❤️👈 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
@MoallemYariR3 معنی و متضاد درس 2 فارسی.pdf
1.18M
پایه سوم| 🔺 معنی و متضاد درس 2 فارسی سوم ابتدایی 🔸 : زنگ ورزش 🔸 معنی کلمات , متضاد و هم خانواده درس دوم فارسی ❤️👈 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
@MoallemYariR3 گام به گام درس 2 نگارش.pdf
716.1K
پایه سوم| 🔺 گام به گام درس 2 فارسی نوشتاری سوم ابتدایی 🔸 : زنگ ورزش 🔸 جواب تمرینات درس دوم فارسی نوشتاری سوم ابتدایی 🔸 جواب تمرینات درس دوم # سوم ابتدایی ▪️ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
@MoallemYariR3 گام به گام درس 2 خوانداری.pdf
717.7K
پایه سوم| 🔺 گام به گام درس 2 فارسی خوانداری سوم ابتدایی ☑️🔸 : زنگ ورزش 🔸 جواب تمرینات درس دوم فارسی خوانداری سوم ابتدایی ▪️ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
پایه سوم| کاربرگ مرور ریاضی فصل اول الگوها ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
پایه سوم| کاربرگ مرور وتمرین فصل اول ریاضی ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
پایه سوم| کاربرگ مرور ریاضی فصل اول ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
k-3- جدول نظام دار.pdf
484.9K
پایه سوم| ریاضی سوم ابتدایی - فصل اول - کاربرگ جدول نظام دار- کاربرگ ۳ ریاضی ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
4_5841316201581512161.pdf
618.3K
پایه سوم| ✅آزمونک فصل اول ریاضی سوم ❇️ساعت بعد از ظهر و الگو یابی و ماشین ورودی و خروجی 👩‍💻طراح سوال :نرگس اکبرنژاد ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
آزمون الگویابی.docx
96.6K
پایه سوم| آزمون فصل اول پایه سوم الگویابی ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
1_1923927236.pdf
27.72M
پایه سوم| کتاب ریاضی جدید سوم همراه با پاسخ ➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه سوم| ◀️ فیلم حل صفحه 38 و 39 ریاضی سوم 🔹 : عددهای چهار رقمی 🔺 فیلم تدریس و آموزش فصل 2 ریاضی سوم 🎯👈 فیلم تدریس فصل دوم ریاضی سوم 👩🏻‍🏫👈 مدرس : جناب آقای رضایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
قدردانی در روش تدریس: هرگاه که شما از کاری که دانش آموزان انجام داده اند، چه کار کوچکی باشد چه بزرگ ، قدر دانی می کنید، عزت نفس آن ها افزایش می یابد و احساس ارزشمندی و اهمیت بیشتری می کنند و حس می کنند که فردی لایق و توانا هستند و در نتیجه تصویری که از خود دارند بهتر و بهتر می شود و حرمت نفس بیش تری می یابند. اما سوال اینجاست که چگونه این احساس شگفت انگیز را در دانش آموزان می آفرینید؟ پاسخ ساده است با گفتن متشکرم در هر موقعیتی و برای هر کار بزرگ و کوچکی .باید عادت تشکر از دانش آموز را برای هرکاری که انجام می دهند،در خود ایجاد کنید. در اینجا از تشکر شما نتیجه ای دو چندان به دست می آید: هرگاه شما به دانش آموزی لبخند می زنید و از او تشکر می کنید،نه تنها حس عزت نفس و احساس اهمیت آن فرد رشد می کند، بلکه شما هم همین رشد و جهش را تجربه خواهید کرد. در واقع شما هر زمان که کاری می کنید یا حرفی می زنید که باعث می شود دانش آموزان بیشتر خود را بیشتر دوست داشته باشند،علاقه ی آن ها به خودتان را بیشتر کرده اید. 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند: مثلا: ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!" ⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!" ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا  به هم نزدیک نوشتی!" ⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!" ⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!" 🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! " ⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!" ⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!" 🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!" 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
🔷 انواع روش های نوین و جدید در تدریس از انواع روش های تدریس جدید و نوین می توان به مواردی همچون روش توضیحی، سخنرانی، اکتشافی، حل مسئله، روش مباحثه، پرسش و پاسخ، واحد کار، گروه های کوچک، یادگیری فردی، روش ازمایشی و .... اشاره کرد .🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
🔷 روش حل مسئلــــه این روش یکی از روشهای فعال تدریس است. اگر نظام آموزشی بخواهد توانایی حل مسئله را به دانش آموزان یاددهد, (البته مسئله به معنی مشکل و معضل نیست, به بیان دیگر مسئله موضوعی نیست که برای ما مشکل ایجاد کند, بلکه رسیدن به هدف در هر اقدامی, به نوعی حل مسئله است, در این روش آموزش در بستر پژوهش انجام می شود و منجر به یادگیری اصیل و عمیق و پایدار در دانش آموزان می شود 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
51999023680893.pdf
2.95M
🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶 📚ارزشیابی توصیفی،یادگیری شاد 🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
51999021166755.pdf
3.31M
🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶 📚سواد خواندن،سواد مالی #⃣ 🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
51999015238717.pdf
1.82M
🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶 📚اختلالات یادگیری #⃣ 🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
کندنویسی_دانش_آموزان 🍀علّت‌هاي مختلفي براي کند نويسي وجود دارد؛ از جمله : · عدم هماهنگي چشم و دست · فشار زياد قلم روي کاغذ · عدم صحيح در دست گرفتن قلم · ضعيف بودن عضلات انگشتان و دست · ملال‌آور بودن نوشتن به دليل ضعف يا عدم داشتن انگيزه و.... 💥 کند نويسي هم‌چنين موجب ضعف دانش‌آموز در درس املا مي‌شود. اين مشکل او را در انجام تکاليف نيز ناتوان کرده و از جهتي اگر در سنين پايين درمان نشود، در سنين بزرگ‌سالي باعث به‌وجود آمدن مشکلات ثانويه مي‌گردد. در بسياري از موارد مشاهده شده است که والدين با پرخاش و اعتراض به دانش‌آموز و آموزگار او، موجب اين مشکل شده‌اند 💥 راهبردهای 🔥روش‌هاي درمان کند_نويسي 🍁هرگونه ترس و اضطراب را از دانش‌آموز خود دور کنيم. 💥همیشه ترغيب و تشويق دانش‌آموز خود را به خوش‌نويسي را به یاد داشته باشید. 🍁تکاليف مدرسه بايد براي دانش‌آموز، شيرين و جذّاب باشد. 💥 از مدادها و خودکارهاي خيلي بلند و خيلي کوتاه به هيچ وجه استفاده نگردد. 🍁از ميز تحريرِ مناسب استفاده شود. 🍁از کاغذ و برگ‌هاي سفيد و مرغوب استفاده شود. (کاغذ نبايد کاهي، روغني يا موج‌دار باشد.) 🍁به‌منظور تقويت عمل انبساط و انقباض ماهيچه‌هاي انگشتان، دانه‌هاي کوچک (مثلاً دانه‌هاي تسبيح) را روي زمين ريخته و از او بخواهيم آن‌ها را با سر انگشت‌هاي شصت و اشاره و ميانه، جمع کند. 🍁هوا نويسي (نوشتن با قلم روي هوا و فضاي اطراف): اين روش در تند نويسي، کمک قابل توجّهي به دانش‌آموزان مي‌کند؛ چرا که اين عمل در تسريع حرکات عضلات دست، بازو و ساعد و هماهنگي مغز با چشم و دست، تأثير بسياري دارد. 💥سينه‌خيز رفتن: روزي چند دقيقه (کم‌تر از ده دقيقه) دانش‌آموز برود. اين عمل در هماهنگي اعضاي بدن بسيار مؤثّر است.) 💥 هر روز قبل از نوشتن تکاليف، چند دقيقه انگشتان را باز و بسته کند. 💠 به تجربه ثابت شده است که انجام بازي‌هاي محلّي که با حرکات سريع و زياد همراه است، در تند نويسي دانش‌آموزان بسيار مؤثّر است. 💥 براي تکاليف منزل سعي شود از حروفي که دانش‌آموز در نوشتن آن مشکل دارد، استفاده شود. بدين شکل مثلاً کلماتي را از درس پيدا کرده که حروف هم‌صدا مانند (ذ ز ض ظ) داشته و يا کلماتي که به‌صورتي که خوانده مي‌شوند، ولي نوشته نمي‌شوند مانند خواب. 🍁دانش‌آموز در منزل با کمک خانواده مطالبي که در نوشتن مشکل دارد را مطالعه کند و براي کلمات مهم هم‌_خانواده پيدا کند؛ مثلاً براي کلمه‌ي «حميد»، کلمات «محمد،احمد، حامد» را مي‌توان بنويسد؛ زيرا اين کلمات، سه حرف دارند. 💥معمولاً دانش‌آموزاني که اين مشکل را دارند، قلم را با فشار زياد در دست مي‌گيرند، تا حدّي که دست آن‌ها عرق مي‌کند؛ دانش‌آموزاني که قلم را با فشار زياد در دست مي‌گيرند، دچار ، استرس و دلهره هستند. بهتر است معلّمان و اولياء ميزان فشار به قلم را کنترل کرده و بيش‌تر در مورد مسائل روحي و رواني با دانش‌آموز کار کرده و ترس و استرس را از او دور کنند ❣️در پايان باز هم عنوان مي‌شود که پرخاش و تنبيه در درمان مشکلات، نه تنها نقش مثبتي ايفا نکرده، بلکه به تشديد شدن آن مشکل، منجر می شود. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
animation.gif
21.5K
حالا چند تا تصویر👇👇 این تمرینات رو در خانه انجام دهند، که باعث تقویت دست ورزی و رفع کند نویسی میشه، روزی ده دقیقه کافیه همکاران می تونید در گروه های اولیا ارسال بفرمایید ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar