eitaa logo
تدریس یار پایه سوم
7.3هزار دنبال‌کننده
10.5هزار عکس
8.3هزار ویدیو
13.1هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید .
مشاهده در ایتا
دانلود
👉💥S💥 👈: 🌺شعر هزار🌺 نون و پنیر و پسته بیاین بگم یه قصه این سه تا 9 بچه ها نشسته بودند اینجا خسته و کوفته بودند دنبال یاری بودند یکی اومد به اونجا شاد و زرنگ و زیبا با هم شدند هزارتا هزار هزار هزارتا شد بازی هم مهیا هزار هزار هزار تا 🌻🌻🌻🌻🌻🌻
چک لیست فردی برای همه ی دروس 👆
شیوه‌نامه جدید تصحیح املا در شیوه‌نامه تصحیح املای فارسی آمده است، تشدید و جدانویسی در املای دانش‌آموزان نمره ندارد. همچنین کاربرد نشانه کسره اضافه کوچک یا بزرگ یکسان است. در شیوه‌نامه گروه زبان و ادب فارسی دفتر تالیف کتاب‌های درسی آمده است با توجه به اینکه بود و نبود تشدید در شکل املایی کلمات در فارسی تأثیری ندارد، بنابراین تشدید ارزش املایی ندارد و همکاران گرامی نباید نمره‌ای به آن اختصاص دهند یا نمره‌ای به‌خاطر ننوشتن آن از دانش‌آموزان کم‌کنند. در ادامه آمده است: جدا یا پیوسته‌نویسی، نمره ندارد، جدانویسی و پیوسته‌نویسی کلمات مرکب، سلیقه رسم‌الخطی است. هر دو شکل نوشتاری اینگونه واژه‌ها مانند کتابخانه/ کتاب خانه درست است و نباید برای این تفاوت نوشتاری نمره‌ای از دانش‌آموزان کم شود. همچنین این شیوه‌نامه تأکید دارد: ‌کاربرد نشانه کسره اضافه کوچک یا بزرگ یکسان است. نوشتن کلماتی که در ترکیب آنها از کسره اضافه استفاده شده، کوچک یا بزرگ نوشتن این نشانه مانند لانه بلبل/ لانهء، تفاوتی ندارد و نباید از دانش‌آموزان نمره کم کرد. در پایان این شیوه‌نامه نیز چند تذکر خطاب به معلمان داده شده است، هر مورد غلط در کلّ املا هر کلمه، تنها یک‌بار گرفته می‌شود. مثلاً اگر صبر را 3بار «سبر» بنویسد یک‌بار غلط گرفته می‌شود. در موارد کم یا زیاد گذاشتن نقطه و دندانه در کلّ املا 2بار محاسبه خواهد شد.
👉💥S💥 👈: داستان شهر اعداد توی یه شهر بزرگ و زیبا عددها باهمدیگه زندگی میکردن عددهای 1،2،3،4،5،6،7،8، و 9 که بهشون میگفتن عددهای یک رقمی عددهای یک رقمی خونه های شبیه به هم داشتن عددهای 10 و11و 12 و.... 20و30و40 و.90 و 91 و... 99 هم توی این شهر زندگی میکردن و بهشون میگفتن عددهای دو رقمی عددهای دو رقمی هم خونه هاشون شبیه به هم بود، اینا چون دو رقم داشتن خونه هاشون دو قسمتی بود ( کشیدن جدول ارزش مکانی یکان و دهگان) که رقم یکان تو قسمت یکان جدول استراحت میکرد ک رقم دهگان در قسمت دهگان( اینجا یه مثال هم براشون زدم و تو جدول نوشتم) بچه ها تو این شهر عددهای دیگه هم زندگی میکردن ها، مثل عدد 100 . 101.102.و. 200و300و 400 و... 900 و 901 و 902 و... 999 که بهشون میگن عددهای 3 رقمی  خونه ایناهم شبیه به همه، خونه هاشون چند قسمتی باید باشه؟ سه قسمتی (کشیدن جدول و مثال) بچه ها توی این شهر سه تا رقم9 بود که وقتی دست همو میگرفتن میشدن عدد999 و بزرگترین عدد 3 رقمی ، بزرگترین عدد تو این شهر   بخاطر همین به همه زور میگفتن و همه رو اذیت میکردن  همیشه بلند بلند شعر میخوندن ما پادشاه شهریم، ما سلطان شهریم عددهای دیگه از دستشون ناراحت بودن اما خب زورشون به بزرگترین عددکه نمیرسید پس نمیتونستن کاری کنن یه روز 3 تا رقم صفر از کنار شهر رد میشدن، گفتن چه شهر بزرگ و باصفایی، بهتره بریم توی شهر و استراحت کنیم رفتن و رفتن  تا به پارک رسیدن   اگه گفتین اونجا کیو دیدن؟ عدد 999 رقم های صفر رفتن نزدیک و بلند گفتن سلاااام میشه باما دوست بشین؟ 999 زد زیر خنده و گفت ما بر بزرگترین عدد شهریم چرا باید با شما صفرها که هیچ ارزشی ندارین دوست بشیم؟! رقم های صفر ناراحت شدن و رفتن یه گوشه پارک غمگین و ناراحت نشستن یه دفعه عدد یک که از اونجا رد میشد چشمش خورد به صفرها  و رفت نزدیک و گفت : سلام  چیزی شده؟ چرا ناراحتین؟ رقم های صفر ماجرا رو تعریف کردن عدد 1 که خیلی باهوش بود فکر کرد و فکر کرد و فکر کرد  یهو گفت فهمیدم اگه ما 4 رقم دست همو بگیریم  میشیم یه عدد 4 رقمی و از 999 که یه عدد 3 رقمی هست بزرگتر میشیم عددهای صفر هم خوشحال شدم و دست 1 رو گرفتن و رفتن به سمت داخل شهر، هر عددی که اینارومیدید تعجب میکرد! آخه تا حالا تو این شهر عدد 4 رقمی ندیده بودن! 1 ماجرا رو برای مردم تعریف کرد   که عدد 999 وارد شهر شد و طبق معمول داشت بلند بلند میگفت ما پادشاه شهریم، ما سلطان شهریم که یهو چشمش خورد به عدد جدید!! و فهمید که ای وای یه عدد بزرگتر پیدا شده و... بعدبهشون میگم مردم شهر جشن گرفتن و برای.  عدد جدید اسم هزار رو انتخاب کردن و بعدم میگم که 1000 وقتی خواست بره استراحت کنه  تو هیچکدوم از خونه ها جاش نمیشد چون 4 رقم داشت اما خونه های شهر 2 قسمتی یا3 قسمتی بودن  پس یه خونه جدید ساخت(معرفی هزارگان)
📣شیوه‌نامه جدید تصحیح املا📣 در شیوه‌نامه تصحیح املای فارسی آمده است، تشدید و جدانویسی در املای دانش‌آموزان نمره ندارد. همچنین کاربرد نشانه کسره اضافه کوچک یا بزرگ یکسان است. در شیوه‌نامه گروه زبان و ادب فارسی دفتر تالیف کتاب‌های درسی آمده است با توجه به اینکه بود و نبود تشدید در شکل املایی کلمات در فارسی تأثیری ندارد، بنابراین تشدید ارزش املایی ندارد و همکاران گرامی نباید نمره‌ای به آن اختصاص دهند یا نمره‌ای به‌خاطر ننوشتن آن از دانش‌آموزان کم‌کنند. در ادامه آمده است: جدا یا پیوسته‌نویسی، نمره ندارد، جدانویسی و پیوسته‌نویسی کلمات مرکب، سلیقه رسم‌الخطی است. هر دو شکل نوشتاری اینگونه واژه‌ها مانند کتابخانه/ کتاب خانه درست است و نباید برای این تفاوت نوشتاری نمره‌ای از دانش‌آموزان کم شود. همچنین این شیوه‌نامه تأکید دارد: ‌کاربرد نشانه کسره اضافه کوچک یا بزرگ یکسان است. نوشتن کلماتی که در ترکیب آنها از کسره اضافه استفاده شده، کوچک یا بزرگ نوشتن این نشانه مانند لانه بلبل/ لانهء، تفاوتی ندارد و نباید از دانش‌آموزان نمره کم کرد. در پایان این شیوه‌نامه نیز چند تذکر خطاب به معلمان داده شده است، هر مورد غلط در کلّ املا هر کلمه، تنها یک‌بار گرفته می‌شود. مثلاً اگر صبر را 3بار «سبر» بنویسد یک‌بار غلط گرفته می‌شود. در موارد کم یا زیاد گذاشتن نقطه و دندانه در کلّ املا 2بار محاسبه خواهد شد.
✴️ پوشه کار چیست؟ 🔅چه مواردی باید در پوشه کار قرار بگیرد؟ 📂 پوشه کار "پوشه کار"مهمترين ابزار ارزش يابی کيفی توصيفی است که هويت دانش آموزان را در همه ی ابعاد شخصيتی با هدف و سازمان منظمی در خود نگه داری می نمايد . مجموعه ای از نمونه کارهای دانش آموزان که در جريان ياددهی – يادگيری هدفمند جمع آوری گشته ، آگاهانه انتخاب گرديده و منظم ، سازماندهی شده و بيانگر ميزان تلاش، پيشرفت و موفقيت دانش آموزان است وبه عبارتی همچون آلبومی ، تصاويرِ گوناگون ودرمسير رشدِ دانستن ، توانستن و بکاربستنِ دانش آموزان را ، در مراحل مختلف فرآيند ياددهی – يادگيری ، به نمايش و قضاوت می گذارد . 📁 پوشه می تواند به صورت کلاسور، پروندان (زونکن)، پوشه دکمه دار ، کیسه پلاستیکی و ... باشد ، مشروط بر اینکه سه اصل ✅حفظ و نگه داری موثر ✅دسترسی آسان ✅زیبایی ظاهری رعایت گردد 📋روی جلد: روی جلد هر پوشه مشخصات : نام استان ، منطقه ، مدرسه ، پایه تحصیلی و نام آموزگار نوشته شود. در شیرازه پوشه نام و نام خانوادگی دانش آموز نوشته شود. عکس دانش آموزان پایه اول روی شیرازه چسبانده شود ،به دلیل اینکه نمی توانند نام و فامیل خود را بخوانند. 🗂محتوای پوشه: محتوای پوشه باید مجموعه ای از نمونه کارهای مرتبط، به هم پیوسته و فرایندی دانش آموز را شامل گرددکه علاوه بر بازده عملکرد یادگیری و ... نارسایی های یادگیری دانش آموز و نحوه رفع مشکلات و اصلاحات آن ها را نیز نشان دهد 🗃محتوای پوشه: 1⃣اولاً باید به تفکیک دروس باشد 2⃣ثانیاً همراه با بازخورد مناسب و تاریخ باشد. تا آموزگار را در قضاوت یاری کند. 🛄محتوای پوشه به چهار گروه 1)آزمون ها 2) تکالیف 3)تولیدات طبقه بندی می شود. 💎آزمون مداد کاغذی 💎آزمون های عملکردی 💎هر نوع آزمونی که مراحل فرایند یادگیری را شامل شود و بیانگر میزان تلاش و موفقیت دانش آموز در جهت تحقق هدف های آموزشی و پرورشی باشد. آزمون ها دارای جدول انتظارات آموزشی باشد. 👈تکالیف: 💎تکالیف درسی خارج از کلاس 💎تکالیف درسی کلاسی انفرادی شامل:آثار و تکالیف نوشتنی،تمرینات،املاء و جمله نویسی،خودآزمایی ها و مسائل و ... 💎تکالیف درسی کلاسی گروهی 💎چرکنویس و کارهای ابتدایی در طراحی تحقیق تا مواد نشان دهنده ی حاصل کار تحقیقی 💎 هر نوع تکلیفی که مراحل فرایند یادگیری را شامل شود و بیانگر میزان تلاش و موفقیت دانش آموز در جهت تحقق هدف های آموزشی و پرورشی باشد. 👈تولیدات: 💎 آثار هنری دانش آموز. 💎خلاصه داستان،فیلم و بازدیدها. 💎 کارهای عملی دانش آموز. 💎 گزارش مصاحبه دانش آموز با افراد متفاوت 💎گزارش هایی علمی مثل:گزارشهای گردشهای علمی. 💎هر تولیداتی که مراحل فرایند یادگیری را شامل شود و بیانگر میزان تلاش و موفقیت دانش آموز در جهت تحقق هدف های آموزشی و پرورشی باشد. 👈سایر موارد: تشویق کتبی دانش آموز. ثبت پرسش ها و اظهار نظرها و رفتارهای قابل توجه دانش آموز. نامه های مربوط به دانش آموز. نمونه پیشرفت موضوعی دروس. یادداشت های معلم. 📝فرم هایی که باید در پوشه قرار بگیرند: 👈فرم شرح حال ⬅️اختیاری 👈فهرست محتوا ⬅️ اختیاری 👈فرم ارزیابی والدین⬅️ برای تمام پایه ها الزامی ( به صورت فصلی) 👈فرم خودارزیابی دانش آموز⬅️ الزامی ( به صورت ماهانه یا فصلی) 👈 فرم همسال سنجی ⬅️پایه سوم تا ششم اختیاری ( به صورت ماهانه یا فصلی) بهتر است آموزگاران همسال سنجی را کم کم تا پایه ششم قوی کار نمایند. 👈فرم خود ارزیابی معلم در تنظیم پوشه کار⬅️اختیاری 👈فرم پیشرفت تحصیلی دانش آموز( کارنامه های دو ماهانه) ⏮اختیاری
BankSoal_2_Hedie_(nomrebartar).pdf
1.09M
بانک کامل سوالات هدیه های اسمان 🍋 🍊 🍎کانال ابتدایی @tadriis_yar3 ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 👨🏻‍🎓 📙 ✅زندگی ما و آب 📝درس 6 علوم 🗓درس شش علوم ❓❓سرنوشت آب های باران چه می شود؟ 🔸چرخه ی آب 🔹سرنوشت آب باران 🔸آب های زیر زمینی 🔹چاه های آب 👈🏻قسمت اول 🍋 🍊 🍎کانال ابتدایی @tadriis_yar3 ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
✅هم معنی کلمه ها درس سوم فارسی آسمان آبی طبیعت پاک 🍋 🍊 🍎کانال ابتدایی @tadriis_yar3 ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
29.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⏰فصل دوم ریاضی 🌺داستان هزارگان ( شهر اعداد) 🎈معرفی عدد هزار 🚦سوم ابتدایی 🍋 🍊 🍎کانال ابتدایی @tadriis_yar3 ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
4_5859488706427093101.pdf
3.08M
🔶کتاب روانخوانی 🍋 🍊 🍎کانال ابتدایی @tadriis_yar3 ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
دفترچه_تکالیف_خلاق_املا_و_فارسی.pdf
3.05M
📚تکالیف خلاق برای فارسی و املا 🏠سوم ابتدایی 🍋 🍊 🍎کانال ابتدایی @tadriis_yar3 ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
ریاضی پایه سوم ابتدايي.pdf
8.04M
🔥کتابچه ریاضی 🎉سوم ابتدایی 🍋 🍊 🍎کانال ابتدایی @tadriis_yar3 ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
8.pdf
273.7K
کاربرگ ریاضی فصل اول. الگوهای متقارن آموزگار: مریم رحمانی 🍋 🍊 🍎کانال ابتدایی @tadriis_yar3 ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
فصل دوم علوم سوم .pdf
333.9K
🍒فصل دوم علوم 🥫 سوم ‌ابتدایی 🍋 🍊 🍎کانال ابتدایی @tadriis_yar3 ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
کل سوالات هدیه ها_-1371472009.pdf
1.3M
🚦کل سوالات هدیه ها 🌷سوم ابتدایی 🍋 🍊 🍎کانال ابتدایی @tadriis_yar3 ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾
دفتر لغات پایه سوم.pdf
262.6K
🍒دفتر لغات 🌷 سوم ابتدایی 🍋 🍊 🍎کانال ابتدایی @tadriis_yar3 ✾࿐ᭂ༅•❥❥•༅ᭂ࿐✾