eitaa logo
تدریس یار پایه سوم
8.4هزار دنبال‌کننده
11.5هزار عکس
10هزار ویدیو
14.6هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید .
مشاهده در ایتا
دانلود
کتابچه تکالیف - املا.pdf
5.98M
دانستنی برای تمام معلمان و اولیا بفرست برای کسایی که دوستشون داری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 هرشکل نشان دهنده چه عددی است؟ 🔸 ریاضی سوم ابتدایی
نمونه_سوال_ریاضی_سوم_دبستان_درسونه.pdf
3.89M
🔹 نمونه سوال فصل 1 و 2 🔸 ریاضی سوم دبستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس ۴ اندازه گیری مواد انجام فعالیت صفحه ی ۳۴ آموزگار:مریم رحمانی
کانال فصل سوم.pdf
555.2K
♦️درس ششم فارسی فداکاران 📚سوم ابتدایی
کانال فصل ششم.pdf
356K
📝 آزمون هدیه های آسمان 🔻 درس ۱ تا ۶
کانال فصل ششم.pdf
3.42M
🌺درسنامه و نمونه سوالات درس هدیه 📮 تمام دروس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مطالعات اجتماعی درس۸ چراباهم همکاری می کنیم؟ قسمت اول آموزگار:مریم رحمانی
طرح درس درس ششم اجتماعی تغییر در خانواده صفحه اول
طرح درس درس ششم اجتماعی تغییر در خانواده صفحه دوم
(دوره ابتدایی) 🔺در روش تدریس قرآن کلاس اول نکات زیر را مورد توجه قرار دهید: 🔺مهمترین هدف آموزش قرآن،خواندن قرآن است. وتاپایان کلاس سوم دانش اموزان باید به روخوانی قرآن دست پیداکنند. 🔺آموزش قرآن باید دیداری وبا چشم باشد. بنابراین استفاده از لوحه های آموزشی تا پایان کلاس سوم الزامی است. 🔺قرائت سوره: سوره ها درکلاس اول کلی خوانی یاتصویر خوانی می شوند نه روخوانی. :👇👇 🔺لوحه ی مربوط به سوره ،ضبط ونوارسالم یا سی دی را از قبل آماده کنید. 🔺لوحه ی مربوط را روی تخته نصب ویا بر روی پایه ی پشت آن روی میز قرار دهید . 🔺همراه پخش قرائت سوره، آیات آن را از روی لوحه نشان دهید. 🔺دانش آموزان با نگاه به آیه هاو پس از فرمانِ نوار به صورت دسته جمعی، همراه نوار بخوانند. 🔺پس از اینکه سه مرحله ی گوش کنید -زمزمه کنید -بلند بخوانید اجراشد آموزگار stop نوار یا پلایر سی دی را می زند وچند بار بچه ها آیه راجمع خوانی کنند.آموزگار در این مرحله می تواند همراه بچه ها بخواند سپس به سراغ آیه بعدی می رود! 🔺درپایان همه سوره پخش می شود تا ارتباط آیه ها حفظ شود.برای پرسش نیز ابتدا از دانش آموزانی که خوب یادگرفته اند پرسیده شود. 🔺در خواندن سوره ها صحت ودرست خوانی مورد نظر است نه لهجه ولحن عربی. 🔺حفظ در کلاس اول حفظ نسبی است نه حفظ کامل.اجباری در حفظ کامل نیست. 🔺اگر دانش آموز یکی دوآیه ی اول را خواند وایه ی بعد را با هدایت معلم به یاد آورد یا با خواندن اول آیه بقیه ی قسمت های آیه را به یاد آورد حفظ نسبی محسوب می شود. 📢هدف اصلی انس دائمی با قرآن است که سعی شود جزئی از زندگی آنان شود.عادت کنند هر روز قرآن بخوانند.ج :👇👇 🔺هدف از پیام های قرآنی مهارت تفکروتدبر است .(جدول درس ملی) 🔺یکی از مناسب ترین راه های اُنس دانش آموزان با مفاهیم ارزنده ی تربیتی و اخلاقی قرآن کریم، پیام های قرآنی است. 🔺آموزگار پیام را از نوار پخش می کند و دانش آموزان پس از شنیدن، آن را تکرار می کنند. 🔺آموزگار ترجمه ی پیام را برای دانش آموزان می خواند . 🔺یکی دو کلمه ی قرآنی پیام را که معنی شده را توضیح می دهدو از آن ها می خواهد تا درباره ی معنا مفهوم پیام خوب فکر کنند. در گروه های خود به کمک تصویر پیام درباره ی آن با یک دیگر گفت وگوکنند.
کانال فصل سوم (1).pdf
296.9K
🔺کاربرگ ریاضی فصل3 : عددهای کسری
235_63986015415659.pdf
484.6K
عنوان:فایل آزمون عملکردی جمله سازی درس آسمان آبی،طبیعت پاک