فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تقویم روز دوشنبه 9/26
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تقویم روز دوشنبه 9/26
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هدیه های آسمان
درس هفتم
بوی بهشت
قسمت اول
تدریس بدون نام معلم می باشد.
جهت استفاده ی همکاران
#نذر_آموزشی
آموزگار:مریم رحمانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هدیه های آسمان
درس هفتم
بوی بهشت
قسمت دوم
تدریس بدون نام معلم می باشد.
جهت استفاده ی همکاران
#نذر_آموزشی
آموزگار:مریم رحمانی
34.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس درس هفتم هدیه ها
👈 بوی بهشت
#هدیه_درس_هفتم_7
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جواب تمرین های درس هفتم هدیه ها
بوی بهشت
#هدیه_درس_هفتم_7
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم تدریس درس هفتم مطالعات اجتماعی
29.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس ۷ مطالعات اجتماعی 👈 از بزرگترها قدردانی کنیم
48.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تدرس ۷ مطالعات به همراه توضیح شجره نامه
#مطالعات_درس_7
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انیمیشن گیکول
👈 شجره نامه
مطالعات_درس_7
گر صبر کنی، ز غوره حلوا سازی...
دکتر میشل این آزمایش را بر روی بچه های سنین پیش دبستانی در سال ١٩٦٠ انجام می دهد. مربی برای بچه ها شیرینی خوشمزه ای 🧁🧁🧁 می آورد و می گوید: بچه ها شما می توانید یک شیرینی🧁 بردارید؛ اما اگر الان صبر کنید تا من کارم را انجام دهم و برگردم، به جای یک شیرینی دو 🧁🧁تا به شما خواهم داد❗️
نتیجه ی آزمایش این گونه شد که حدود هشتاد درصد بچه ها بلافاصله یک شیرینی را خوردند😋 و تنها بیست درصد آن ها صبر کردند تا به پاداش دو برابر برسند🤗. دکتر میشل زندگی این بچه ها را چند دهه دنبال کرد و متوجه شد تمام بچه هایی که صبر کرده بودند تا به پاداش دو شیرینی برسند، در عرصه های مختلف اجتماعی (از جمله ازدواج، کار، روابط دوستان و همسایگی) #موفق_تر از کسانی بودند که بلافاصله یک شیرینی را میل کردند.
آزمایشگران نتیجه گرفتند که اگر ما بخواهیم بچه ها در زندگی آینده انتخاب های درست تری داشته باشند و از تصمیم های مبتنی بر لذت های زود گذر پرهیز کنند، باید قدرت به تأخیر انداختن لذت را در بچه ها بالا ببریم.
توجه به این موضوع را به نوعی می توان جزء هوش هیجانی قلمداد کرد؛ جالب است بدانید که آی کیو یا هوش بهر تحصیلی به اندازه ی ٢٠ درصد، موفقیت افراد را در زندگی تضمین می کند. ٨٠ درصد موفقیت افراد در زندگی مربوط به هوش هیجانی است‼️ اینکه فرد بتواند بر هیجانات و احساسات خودکنترل داشته باشد.
حتما در ذهنتان کسانی هستند که زود عصبانیت😡 خود را بر سر فردی خالی می کنند یا بر زبان خود کنترل لازم را ندارند🤬، صبور نیستند، پشتکار لازم را ندارند، نمی توانند جلوی شکم خود را بگیرند، خویشتن دار نیستند، بسیار احساساتی عمل می کنند و .... . همه ی این افراد به نوعی در هوش هیجانی خود مشکلاتی دارند.
یکی از نقش های بسیار مهم روزه در دین اسلام، پرورش بعد روحی انسان و تسلط بر خواهش های نفسانی است؛ فرد روزه دار گرسنه و تشنه می شود، آب و غذا هم در مقابلش وجود دارد اما به خود می گوید: باید صبر کنم تا اذان مغرب. همین تمرین مستمر افراد را با تقوا بار می آورد و کمک می کند بر هوای نفس تسلط پیدا نموده و در حریم ارزش های الهی قدم بردارند.
چه خوب است در مقام یک پدر یا مادر نسبت به انجام احکام و مناسک دینی کوتاهی نکرده و بچه ها را به انجام آن ها ترغیب کنیم که خیر دنیا و آخرت خود و فرزندانمان در توجه به این آموزه های حیات بخش نهفته است. مرحوم خانم دکتر سویزی (از مدیران و پژوهشگران حوزه ی تعلیم و تربیت) در توضیح این آیه ی شریفه "الیوم اکملت لکم دینکم"، امروز برای شما دینتان را کامل کردم، می گفت:
با توجه به ضمیر "کم" که دین را به انسان نسبت می دهد، می توانیم بگوییم اگر ما به سراغ آموزه های دینی نرویم خودمان ضرر می کنیم. خودمان را از حقمان محروم می کنیم و دیر یا زود جواب این سهل انگاری و بی تفاوتی را خواهیم دید.
برای اینکه در ارضا یا عدم ارضای تمایلات و خواسته های کودکان حد و حدودی به دست آوریم، روانشناسان پیشنهاد کرده اند که اگر فرزندمان از ما ۵ خواسته داشته باشد، بهتر است دوتای آن ها را #بلافاصله برآورده کنیم، دوتای آن ها را با #تأخیر و یکی از آن ها را #اصلا برآورده نکنیم! از این طریق فرزندانمان خواهند آموخت که در فراز و نشیب روزگار، انسان نمی تواند به همه ی خواسته های خود برسد.
.✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
235_64216242779281.pdf
262.2K
عنوان:تکلیف مهارت محور درس روز دهم-5
📚 پایه: #سوم
📕درس: #هدیه_های_آسمان
🗓بودجه بندی: #هفته_چهارم_آبان
🗒صفحه:34-32
🖥نوع محتوا: #فایل
✒کاربرد محتوا: #تکلیف
✅گروه برنامه ریزی،فناوری و گروه های آموزشی معاونت آموزش ابتدایی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
165_64216245901391.pdf
238.4K
عنوان:تکلیف مهارت محور درس روز دهم-5
📚 پایه: #سوم
📕درس: #هدیه_های_آسمان
🗓بودجه بندی: #هفته_چهارم_آبان
🗒صفحه:34-32
🖥نوع محتوا: #فایل
✒کاربرد محتوا: #تکلیف
✅گروه برنامه ریزی،فناوری و گروه های آموزشی معاونت آموزش ابتدایی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
165_64216243587961.pdf
197.8K
عنوان:تکلیف مهارت محور درس روز دهم-5
📚 پایه: #سوم
📕درس: #هدیه_های_آسمان
🗓بودجه بندی: #هفته_چهارم_آبان
🗒صفحه:34-32
🖥نوع محتوا: #فایل
✒کاربرد محتوا: #تکلیف
✅گروه برنامه ریزی،فناوری و گروه های آموزشی معاونت آموزش ابتدایی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
61.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عنوان:فیلم تدریس درس روز دهم-5
📚 پایه: #سوم
📕درس: #هدیه_های_آسمان
🗓بودجه بندی: #هفته_چهارم_آبان
🗒صفحه:34-32
🖥نوع محتوا: #فیلم
✒کاربرد محتوا: #تدریس
✅گروه برنامه ریزی،فناوری و گروه های آموزشی معاونت آموزش ابتدایی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
240_64216245763437.pdf
167.2K
عنوان:فایل راهنمای تدریس نقاشی برای داستان
📚 پایه: #سوم
📕درس: #هنر
🗓بودجه بندی: #هفته_چهارم_آبان
🖥نوع محتوا: #فایل
✒کاربرد محتوا: #تکلیف
✅گروه برنامه ریزی،فناوری و گروه های آموزشی معاونت آموزش ابتدایی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
هدایت شده از قصه و نقاشی و کاردستی و بازی و ایده کودکانه
#دروس
باران