فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✏️👈 حل سوالات صفحه 101 ریاضی چهارم ابتدایی
🔹 #فصل5 : عدد مخلوط و عدد اعشاری
◀️ تدریس فصل پنجم ریاضی چهارم ابتدایی
🔺 آموزش فصل 5 ریاضی چهارم ابتدایی
👩🏻🏫👈 مدرس : سرکار خانم مریم ابراهیمی
🔸 هشتگ ها : #چهارم_ابتدایی , #ریاضی , #فصل5ریاضی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
32.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◀️ فیلم تدریس درس 15 مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی
🔹 #درس15 : کوه ها و دشت های زیبا
🔺 آموزش درس پانزدهم مطالعات چهارم ابتدایی
👩🏻🏫👈 مدرس : سرکار خانم کشاوز
🔸 هشتگ ها : #چهارم_ابتدایی , #مطالعات , #درس15مطالعات , #اجتماعی , #درس15اجتماعی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
#زنگ های درسی👆👆
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
بزرگ ترین گروه آشپزی و ایده در ایتا
https://eitaa.com/joinchat/2931360063Cd33f759271
هدایت شده از تدریس یار پایه دوازدهم
❌❌❌با فیلتر #اینستا و #واتساپ به بزرگترین مجموعه دانشآموزی در #ایتا بپیوندید.
🌺دریافت #نمونهسوال، #جزوه و کلی اطلاعات دیگر برای افزایش نمره شما ✈️ 👇
کلاس اولی ها 👇👇👇
@tadriis_yar1
کلاس دومی ها 👇👇👇
@tadriis_yar2
کلاس سومی ها 👇👇👇
@tadriis_yar3
کلاس چهارمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar4
کلاس پنجمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar5
کلاس ششمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar6
کلاس هفتمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar7
کلاس هشتمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar8
کلاس نهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar9
کلاس دهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar10
کلاس یازدهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar11
کلاس دوازدهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar12
کانال کلی برای معلمان
@tadriis_yar
کانال ضمن خدمت و اطلاع از مسابقات
@ltmsme
کانال ایده و نقاشی و داستان
@naghashi_ghese
44515533518779.pdf
3.39M
🔷آزمون مداد کاغذی تمام دروس فارسی
🔷فارسی چهارم
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
💢نگوییم معلم بگوییم "مدیر یادگیری"
📌۲۱ نکته ای که مدیر یادگیری باید بداند:
۱. در دنیای جدید معلم رفته و مدیر یادگیری جای آن نشسسته است. (معلمی به معنای انتقال یکطرفه و منفعلانه اطلاعات و متکلم وحده جای خود را به مدیریت یادگیری به معنای چرخش فعال و منتقدانه و پرسش محور اندیشه).
۲. مدیر یادگیری بیش از گفتن باید بشنود.
۳. مدیر یادگیری پرسش محور مباحث را پیش می برد. خود می پرسد و مدام مقدمات پرسشهای قدرتمند را فراهم می کند.
۴. مدیر یادگیری دانش آموز را ظرف اطلاعات نمی بیند
۵. مدیر یادگیری در مدیریت یاددهی-یادگیری پیش از هر چیز به دنبال خلق شوق و نشاط است.
۶. مدیر یادگیری با دانش اموز هم اندیشی می کند و از او می آموزد و به پرسش هایش بها می دهد و پرسشگر و پرسشگری را ارج می نهد و بر صدر می نشاند.
۷. مدیر یادگیری هم به زبان دانش اموز بها می دهد و هم به زبان بدنش توجه دارد و خود هم هر دو زبان خویش را برای مدیریت یادگیری بکار می گیرد.
۸. مدیر یادگیری از چشمان دانش اموز پیامهای زیادی دریافت می کند؛ پیامهایی مبنی بر تلقی به قبول شدن یا پذیرفته نشدن! پیامهای هشدار دهنده درباره جذاب و مفید نبودن درس یا نفهمیدن ان یا پیامهای امیدوار کننده و همه این پیامها در جهت گیری های بعدی مدیر یادگیری نقش دارد.
۹.مدیر یادگیری، شعار دارد و شعارش بسته به اینکه دانش آموزش چه کسانی اند و در چه مدرسه و منطقه ای اموزش می دهد متفاوت است.
۱۰. مدیر یادگیری برای تحقق شعارش برنامه دارد.
۱۱. مدیر یادگیری هم زیاد "نمی دانم" را به کار می برد و هم تلاش میکند این جمله باشکوه در ذهن و زبان دانش آموز نقش بندد. تا به رسمیت بشناسند مرز جهالت و دانایی را.
۱۲. مدیر یادگیری سعی می کند مسئولانه از بازتولید و تکثیر ضرب المثل ها و تعابیر ضد توسعه جلوگیری کند؛ تعابیری مثل " دیواری کوتاهتر از من نیست که.." ؛ " مشکل خودته"؛ "به من چه؟"؛ "فکر خودت باش که..(با دلالت فقط به فکر خود باش)"....
۱۳.مدیریادگیری در راستای تحقق پایدار و حداکثر نواوری به تفاوتهای دانش اموزان توجه دارد و آن را به رسمیت می شناسد.
۱۴. مدیر یادگیری، عقل کل نیست و نه در برابر دانش آموزان که در کنار و همراه آنهاست.
۱۵. مدیر یادگیری، صرفا به مغز و عقل دانش اموز نظر ندارد بلکه افزون بر ساحت ذهن به عواطف، هیجانات، احساسات، خیال، و بالاخره همه ساحات وجودی و کنش های او توجه دارد.
۱۶. مدیر یادگیری تکلیف نمی دهد بلکه حاصل شوق دانش آموز را بطور داوطلبانه در قاب پژوهش و پرسش و پرسشگری به نظاره می نشیند.
۱۷.مدیر یادگیری زندگی کردن را با دانش اموز زندگی می کند و در دل این زندگی ریاضی و علوم و.. آموزش می دهد.
۱۸. مدیر یادگیری اموزش را به و مدرسه و مدرسه را به کلاس تقلیل نمی دهد بلکه محیط آموزشی برای او بزرگتر از کلاس و مدرسه است.
۱۹. مدیر یادگیری چراغ عقل را روشن نگه می دارد تا راه دین به درستی و در ریل بصیرت و به دور از افراطی گری پیموده شود و حیات طیبه را در حیات دینی جستجو می کند و عطش این حیات را در دانش اموز خلق می کند.
۲۰. مدیر یادگیری دانش آموز را عضوی از خانواده خود می داند و چونان مادر دانش اموز را می پروراند و لحظه لحظه نگران و پیگیر رشد دانایی اوست.
۲۱. مدیر یادگیری در کنار مشروعیت دغدغه مقبولیت هم دارد؛ مشروعیتش را مدرک و گواهی هایش و از همه مهمتر دانش و تخصص و مهارتش تأمين می كند اما مقبولیتش گره خورده به: جذابیتش، تکنیک های بروزش، پیگیری و هدایت یادگیری، شنیدن و گفتگو، لبخندهای امیدبخشش، دلسوزیش، تصمیم های موقعیت محور او.
#پایه_چهارم
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
44515529848767.pdf
3.48M
🔷 تدریس مطالعات به زبان شعر
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
🔸دست ورزی علوم چهارم
🔸ماکت منظومه شمسی
🌱تهیه کننده:زهرا رییسی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
44516534979335.pptx
23.54M
🌙پاورپوینت آسمان شب
#علوم چهارم
🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
36.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: تبدیل واحد های زمان
هدف: آشنایی دانش آموزان با واحد های زمان (شناختی)
دانش آموز تبدیل واحد دقیقه به ثانیه را به خوبی درک کند(دانشی)
براساس ساخت تعلیم وتربیت علمی وفناورانه
مکان: کلاس درس
روش یادهی ویادگیری: پرسش و پاسخ
تکلیف پایان درس:
چند تکلیف به دانش آموزان داده شد واز آنها خواسته شد که تبدیل واحد دقیقه به ثانیه را انجام دهند.
#موسسه_راهیان_کوثر_استان_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم
#آموزگار_گلی_کول
#دبستان_پسرانه_مکتب_النبی_ص
#مدیریت_محترم_خانم_مریم_سلیمی
#شهرستان_مهاباد
27.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: اندازه گیری طول
هدف کلی: آشنایی دانش آموزان با اندازه گیری طول
اهداف جزئی: آشنایی دانش آموزان با ابزارهای اندازه گیری طول
آشنایی دانش آموزان با نحوه ی اندازه گیری طول
آشنایی دانش آموزان با سانتی متر
آشنایی دانش آموزان با متر، سانتی متر
دانش آموزان بتوانند انواع ابزار اندازه گیری طول را نام ببرند(شناختی، دانشی)
دانش آموزان بتوانندطول اشیا و وسایل را تشخیص دهند و با ابزار اندازه گیری کنند (مهارتی)
دانش آموزان بتوانند نحوه اندازه گیری طول را توضیح دهند(شناختی، دانش)
دانش آموزان بتوانند برای اندازه گیری طول از خود کنجکاوی نشان دهند(عاطفی)
بر اساس ساخت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه
مکان: کلاس درس
روش یاددهی ویادگیری: پرسش و پاسخ، نمایشی
وسایل مورد نیاز: متر خیاطی، خط کش چوبی
تکالیف پایان درس:
هر کدام از دانش آموزان کتاب های ریاضی و دفتر هایشان را اندازه بگیرند. وطول وعرض نیمکت هایشان را اندازه بگیرند. تا مفهوم اندازه گیری را به خوبی درک نمایند.
#موسسه_راهیان_کوثر_استان_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم
#آموزگار_گلی_کول
#دبستان_پسرانه_مکتب_النبی_ص
#مدیریت_محترم_خانم_مریم_سلیمی
#شهرستان_مهاباد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#راهنمای ثبت نمرات در سیدا
تقدیم به همکاران عزیز
(🎬📀)
#ثبت نمرات-سیدا
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(🎬📀)
#آپارات_قرار دادن فیلم در آپارات
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
هدایت شده از تدریس یار پایه نهم
برای رفاه حال همکاران عزیز
گروه ضمن خدمت فرهنگیان نیز ایجاد گردید
لطفا لینک را برای سایر همکاران نیز ارسال کنید
https://eitaa.com/joinchat/4057465145C48dce29c89