8.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✏️👈 فیلم حل سوالات صفحه 107 ریاضی چهارم ابتدایی
🔹 #فصل5 : عدد مخلوط و عدد اعشاری
◀️ تدریس فصل پنجم ریاضی چهارم ابتدایی
🔺 آموزش فصل 5 ریاضی چهارم ابتدایی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
#پایه_چهارم #آموزش #ابتدایی
6.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✏️👈 فیلم حل سوالات صفحه 109 ریاضی چهارم ابتدایی
🔹 #فصل5 : عدد مخلوط و عدد اعشاری
◀️ تدریس فصل پنجم ریاضی چهارم ابتدایی
🔺 آموزش فصل 5 ریاضی چهارم ابتدایی
👩🏻🏫👈 مدرس : جناب آقای محمد آهنگرداودی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
#پایه_چهارم #آموزش #ابتدایی
42.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس ریاضی (تفریق اعداد اعشاری)
توضیح دانش آموزان عزیز کلاس چهارم
طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه
هدف:_آشنایی با تفریق اعشاری
_درک مفهوم تفریق عدد اعشاری با رسم شکل و نمودار
روش تدریس: فعال( دانش آموز محوری)
مکان: کلاس
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
21.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تلفیق هنر و درس ۱۵ مطالعات ( صفحه ۶۸ توضیح دانش آموز عزیز کلاس چهارم زهرا عبدی نصرتی با استفاده دست سازه)
طبق ساحت تعلیم و تربیت زیبا شناختی و هنری
هدف: _ آشنایی فراگیران با تعاریف رود، جویبار، آبرفت و جلگه ( دانش_ شناختی)
_فراگیران تفاوت رود و جویبار را توضیح دهند.( شناختی _ درک و فهم)
_فراگیران نحوه ی تشکیل رود ، جویبار ، آبرفت و جلگه را روی ماکت توضیح دهند.( شناختی _درک و فهم)
روش تدریس: فعال (دانش آموز محوری)
مکان: کلاس
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
25.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس علوم ( دستگاه تنفس)
توضیح دانش آموز عزیز کلاس چهارم فاطمه رحیمی روشن با استفاده از دست سازه
طبق ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی ،عبادی و اخلاقی و همچنین ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی
هدف: _آشنایی فراگیران با ساز و و کار دستگاه تنفس در انسان
_فراگیران با تفکر اهمیت نفس کشیدن را بیان کنند.( شناختی _درک و فهم)
_ فراگیران بتوانند اهمیت نفس کشیدن از راه بینی را توضیح دهند.(شناختی _ درک و فهم)
_فرگیران بتوانند بخش های عملکردی دستگاه تنفس را مجزا کنند .(شناختی_تجزیه و تحلیل)
روش تدریس: فعال (دانش آموز محوری)
مکان: کلاس
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
13.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس علوم (دم و بازدم) توضیح دانش آموز عزیز کلاس چهارم فاطمه رحیمی روشن با استفاده از دست سازه
طبق ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی
هدف:_ آشنایی فراگیران با تنفس و انتقال مواد در بدن
_فراگیر بتواند عمل دم را تعریف کند.( دانشی)
_فراگیر بتواند عمل بازدم را تعریف کند.( دانشی)
_فراگیر نسبت به نحوی کار اعضای بدن کنجکاو شود و به دنبال دانستن آن برود(نگرشی _مهارتی)
روش تدریس: فعال (دانش آموز محوری)
مکان: کلاس
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
20.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس علوم (دستگاه گوارش)
توضیح دانش آموز عزیز کلاس چهارم فاطمه رحیمی روشن با استفاده از دست سازه
طبق ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی ، عبادی و اخلاقی و همچنین ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی
هدف:فراگیر بتواند مسیری را که غذا از ورود به دهان تا دفع طی می کند را با روشهای مختلف مثل نقاشی یا توصیفی نشان دهد
_ فراگیر بتواند فرآیندی که غذا طی می کند تا جذب سلول ها شود را به درستی شرح دهد.
_افزایش شناخت فراگیران نسبت به عظمت وقدرت خدا وآشنایی آنها نسبت به شگفتی های خلقت انسان
روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری)
مکان: کلاس
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
درس علوم (فعالیت صفحه ۸۷)
طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه و همچنین ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی
هدف:_فراگیران بدانند تعداد ضربان قلب و نبض برابر است.
_فراگیران بدانند تعداد نبض در یک دقیقه ، تعداد ضربان قلب در یک دقیقه را نشان میدهد.
_ فراگیران بدانند که تعداد نبض بچه های کلاس لزوماً یکسان نیست و افرادی که سن آنها متفاوت است، تعداد نبض آنها نیز متفاوت است. مثلاً در نوزادان تعداد نبض از بزرگسالان بیشتر است.
روش تدریس: آزمایش عملی، فعال ( دانش آموز محوری)
مکان: کلاس
وسایل مورد نیاز: گوشی پزشکی، زماسنج، کاغذ و مداد
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
13.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس علوم (گفت و گو کنید صفحه ۸۶) با مشارکت دانش آموزان عزیز کلاس چهارم
طبق ساحت تعلیم و تربیت زیستی و بدنی
هدف این است که فراگیران بدانند زمانی که بادکنک را پر از هوا می کنیم. ابتدا دم عمیق انجام می دهیم و بعد تا حد ممکن با بازدم هوا را بیرون می دهیم.
روش تدریس: آزمایش عملی، فعال ( دانش آموز محوری)
مکان: کلاس
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
24.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس ریاضی ( ارزش مکانی عدد اعشاری) توضیح دانش آموز عزیز کلاس چهارم محیا نیکخوی با استفاده از دست ورزی
طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه
هدف: آشنایی فراگیران با مفهوم ارزش مکانی در اعداد اعشاری و بیان مکان رقم اعشاری در جدول ارزش مکانی
روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری+
مکان: کلاس
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
29.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس ریاضی ( جمع و تفریق عدد اعشاری)
توضیح دانش آموزان عزیز کلاس چهارم آیلا علی محمدی و ریحانه خلیلی
طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه
هدف: _آشنایی فراگیران با جمع و تفریق اعداد در جدول ارزش مکانی با کمک شکل
_فراگیر بتواند با کمک شکل جمع و تفریق اعداد اعشاری را انجام دهد (حیطه شناختی)
_ فراگیر بتواند بدون جدول ارزش مکانی، جمع و تفریق اعداد اعشاری را انجام دهد.
روش تدریس: فعال( دانش آموز محوری)
مکان: کلاس
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
هدایت شده از تدریس یار پایه یازدهم
با سلام و عرض ادب
بنا به درخواست دوستان و همکاران و اولیا
گروه درسی پایه های مختلف درسی تشکیل میشود.
لینک را به همکاران گرامی بدهید .
پایه اول دبستان
https://eitaa.com/joinchat/2838561015C9b93b1c1bd
پایه دوم دبستان
https://eitaa.com/joinchat/2346058024C62b0905ada
پایه سوم ابتدایی
https://eitaa.com/joinchat/2348548343Ccc7ed234f2
پایه چهارم دبستان
https://eitaa.com/joinchat/3129409822C99b9231cd9
پایه پنجم ابتدایی
https://eitaa.com/joinchat/4038852895C73efe08774
پایه ششم ابتدایی
https://eitaa.com/joinchat/2426208538C231a05d739
پایه هفتم متوسطه
https://eitaa.com/joinchat/3152085278Cb69fdb9dd1
پایه هشتم متوسطه
https://eitaa.com/joinchat/2360607016Cd3b70332c6
پایه نهم متوسطه
https://eitaa.com/joinchat/2469003546C8ef86ce53b