eitaa logo
تدریس یار پایه چهارم
13.6هزار دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
11.3هزار ویدیو
16.3هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید
مشاهده در ایتا
دانلود
❤️ فایل ❌ کاربرگ مقایسه کسر ها ✅ریاضی 🌈پایه ❤️ اسفندماه ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
@MoallemYariR4 پیک آدینه هفته 4 اسفند (02).pdf
844.7K
⏰👈 پیک آدینه هفته چهام اسفند پایه چهارم ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
4_5832535664930851896.pdf
401.9K
آزمون علوم فصل یازدهم استاد شکرانه ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
@MoallemYariR4 پیک نوروزی پایه چهارم (01).pdf
4.58M
⏰👈 پیک نوروزی پایه چهارم ابتدایی 🚸👈 پیک عیدانه پایه چهارم ابتدایی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فارسی ، درس ۱۵، ایجاد انگیزه ، داستان شیر و موش ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
4-2.pdf
280.6K
☑️ آزمون ریاضی نیمسال اول ۲ ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
4_5807892250687965806.pdf
2.9M
آزمون علوم فصل یازدهم خانم ابوالقاسمی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
علوم چهارم فصل 9.10.11 (1).pdf
469.3K
علوم 9/11 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥👈 تدریس درس 15 فارسی چهارم ابتدایی ❇️👈 : شیر و موش ☑️👈 📝👈 تدریس درس پانزدهم فارسی چهارم 🔖👈 👩🏻‍🏫👈 مدرس : فاطمه افضل خانی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥👈 تدریس درس 15 فارسی چهارم ابتدایی ❇️👈 : شیر و موش ☑️👈 📝👈 تدریس درس پانزدهم فارسی چهارم 🔖👈 👩🏻‍🏫👈 مدرس : فاطمه افضل خانی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فصل ۶ ریاضی.pdf
3.98M
💥حل صفحات کتاب ریاضی چهارم 💥روی خود کتاب : فصل ۶ 💥خانم سمیرا ابوالقاسمی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
1_3271934011.pdf
4.04M
💥حل صفحات کتاب ریاضی چهارم 💥روی خود کتاب : فصل ۵ 💥خانم سمیرا ابوالقاسمی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فصل ۷ ریاضی.pdf
1.71M
💥حل صفحات کتاب ریاضی چهارم 💥روی خود کتاب : فصل ۷ 💥خانم سمیرا ابوالقاسمی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
46051072871289.pdf
349.2K
✳️ طرح مهمانی در مهمانی جدول فعالیت های یادگیری در ایام نوروز 1402 🔹️🔸️🔹️🔸️🔹️🔸️🔹️🔸️🔹️ ‏‌‌‏‌‌‏‌‌‏‌‌‏‌‌‏‌‌‏‌‌‏‌‌‏‌ ‏‌‌‏‌‌‏‌‌‏‌‌‏‌✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تیزر عید نوروز 1402 مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تیزر عید نوروز 1402 🔹️🔸️🔹️🔸️🔹️🔸️🔹️🔸️🔹️🔸️ مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
باسلام و احترام خدمت مخاطبان گرامی؛ ✳ به مناسبت سالروز باسعادت ولادت حضرت مهدی(عج)، دومین مرحله ارتباط تلفنی با معاون و مدیران، معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش طبق برنامه زیر برقرار می‌گردد: ⚪ ارتباط تلفنی با محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ⏱ زمان : دوشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ساعت ۱۷ الی ۱۸ 📞 شماره تماس : ۸۸۳۸۱۰۰۱ - ۰۲۱ ⚪ ارتباط تلفنی با عباس سلطانیان مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه: ⏱ زمان : شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ساعت ۱۱ الی ۱۲ 📞 شماره تماس : ۸۲۲۸۵۱۶۰ - ۰۲۱ ⚪️ ارتباط تلفنی با عباس بیات مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و کاردانش: ⏱ زمان : شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ساعت ۱۳ الی ۱۴ 📞 شماره تماس : ۸۲۲۸۵۱۳۰ - ۰۲۱ ⚪ ارتباط تلفنی با حمید یزدانی مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه: ⏱ زمان : دوشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ساعت ۱۴ الی ۱۵ 📞 شماره تماس : ۸۲۲۸۵۰۷۰ - ۰۲۱ ⭕️ همکاران فرهنگی، دانش آموزان و اولیاء گرامی می‌توانند مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود که مرتبط با حوزه آموزش متوسطه هستند را با مدیران این معاونت مطرح نمایند. 🖇 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
📚 باهوش بودن مهمتر است یا متفکر بودن؟ برای اینکه بدانید باهوش بودن چقدر مهم است کافی است زندگی باهوش ترین انسانی که از او تست گرفته شد را ارزیابی کنیم : در یکسالگی توانست بخواند در نه سالگی به هشت زبان زنده دنیا صحبت میکرد در یازده سالگی وارد معتبرترین دانشگاه جهان یعنی هاروارد شد و به چهل زبان و لهجه متفاوت دنیا تسلط داشت توانایی خارق العاده در یادگیری زبان های متفاوت و ریاضیات داشت برخی بهره هوشی او را دویست و پنجاه تا سیصد تخمین زده اند در سن ۴۶ سالگی هم از دنیا رفت یکی از کارهای مشهور او اختراع زبان"Vendergood" بود ولی آیا او را میشناسید !؟ برای اینکه اسم او را بدانید باید به اینترنت مراجعه کنید؟ ویلیام جیمز سادیس بهره هوشی اش از انیشتن و ادیسون و داوینچی و هر انسان چند قرن اخیر بیشتر بوده است؛ پس چرا ما او را نمیشناسیم؟! چون ما در نهایت انسانهای متفکر برایمان تاثیرگذار خواهند بود نه صرفا انسانهای باهوش ...! ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
درود بر همکار گرامی, برای تقویت روان خوانی میتونید این 8 گام روان خوانی و املا به ترتیب اجرا کنید تا فرزند یا دانش آموزتون بتونه روان خوانی خوبی داشته باشه 👇👇 مرحله اول : ابتدا تمام نشانه هایی که خوندن براشون روی یک برگه بنویسید. از بچه بخواید از روی نشانه بخونه جایگاهش هم بگه. دقت کنید تا زمانی که دانش آموز نشانه صد درصدی براش تثبیت نشده باشه نمیتونید سراغ مرحله بعد برید. اگر دیدید جایی اشکال داره برید نشانه ها با کدگذاری یادش بدید تثبیت بشه مرحله دوم : نشانه هایی بهش گفتید ازش املا بگیرید. تو این مرحله هم باید طبق مرحله قبل عمل کنید. مرحله سوم : برید سراغ جدول ترکیب . تو این مرحله ترکیبات به صورت در هم براش بنویسید ازش بخواید که از روش بخونه . تو این مرحله مطمئن بشید که دانش آموز ترکیبات حفظ نکرده باشه مرحله چهارم : ترکیباتی که یاد گرفته ازش املا بگیرید . مرحله پنجم : با ترکیباتی که یاد گرفته کلمات بی معنی کوتاه مانند آبا، مادا، ساما، بهش بدید ازش بخواهید که از روش بخونه و بنویسه مرحله ششم : کلمات کتاب روخوانی کنه مرحله هفتم : برید سراغ جملات کوتاه در حد سه کلمه. مانند بابا بادام داد. دانش آموز از روش بخونه مرحله هشتم : حالا همین جملات املا بگیرید. دانش آموز در این مرحله باید بدون کمک شما املا بنویسه. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
💥 تکالیف خلاق و مشترک برای تمامی‌ درسهای فارسی : ▫️كلمات بی نقطه و یک نقطه و ... را از درس پیدا کن و بنویس. ▫️کلمات سه حرفی ، چهار حرفی و... را از درس پیدا کن و بنویس . ▫️جملات پرسشی درس را بنویس . ▫️جملات نقل قول درس را بنویس . ▫️کلماتی که حروف (ص ث ط ت و...) دارند را از درس پیدا کن و بنویس. ▪️کلمات تشدید دار درس را پیدا کن و بنویس .( قبل از دادن تمامی این تکالیف " حتما خودتون چک کنید که کلمات زیاد و خسته کننده نباشه و همیشگی هم نباشد چون باعث زدگی و خستگی بچه ها از انجام تکالیف میشود. ) ▪️۳ کلمه بنویس که تمام نقطه های آن بالا باشد . ▪️۳ کلمه بنویس‌که تمام نقطه های آن پایین باشد . ▪️۳ کلمه بنویس که هم نقطه در بالا داشته باشد و هم در پایین . ▪️۵ کلمه بنویس که حروف آن ها به هم چسبیده باشد و با آن ها جمله بساز (مسجد) . ▪️۵کلمه بنویس که حروف آن ها جدا باشد.(درس) 🔸️ده کلمه از درس را بصورت دومینو بنویس (حرف آخر کلمه اول، حرف اول کلمه ی بعدی ...)مثل تشکر- رایانه ، ... 🔸️با حروف اسم خود، کلماتی را در درس پیدا کن و بنویس. مثال احمد:انجام_حوض_مسجد_دقت 🔸️کلماتی از درس پیدا کن و بنویس که حرف اولشان، مشابه حرف اول اسم خودشان است . 🔹️روخوانی درس از آخر به اول مثال ؛ ما محله ی مسجد... 🔹️قسمتی از درس را بصورت کچل بنویسند.(بی نقطه و سرکش) و فردا همان قسمت را با مداد قرمز نقطه گذاری کنند و سرکش بگذارند. 🔹️مشق رنگی بنویسند(قسمتی از درس را رونویسی کنند به این صورت که هر کلمه را با یک رنگ بنویسند.) 🔹️سه جمله از درس را بصورت نامرتب بنویس، سپس مرتب کنند. ( این تمرین برای انجام تمرین مرتب کن، که اکثر بچه ها مشکل دارند، عالیست و حتما توصیه می شود.) 🔹️اسامی که در درس آمده است را به ترتیب حروف الفبا بنویس . 🔹️هم معنی یا مخالف کلمات زیر را از حکایت یا درس پیدا کن و با آن ها جمله بساز . 🔹️املا از والدین و تصحیح توسط بچه‌ها . 🔹️داستان درس را برای پدر و مادرت تعریف کن . 🍁با چند کلمه جدید درس، یک داستان کوتاه بنویس . 🍁با توجه به متن درس، داستان نیمه تمام داده و بچه ها آن را به دلخواه ادامه بدهند.(حتی تخیلی) 🍁كل درس را روخوانی کنند و آنچه از درس در ذهنشان مانده را بنویسند.   ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3