پاسخ-فعالیت-درس-4-یک-نماز-و-ده-رکوع-هدیه-های-آسمانی-(سری1)-چهارم-دبستان_Biamoz.com.pdf
1.15M
❤️نمونه
🌺 #فایل_های #پیام_های_آسمان
#درس۴
بریم ی آبان قشنگ رو تموم کنیم
❤️ آبان ماه ❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
تمرین-درس-4-و-5-فارسی(سری1)-چهارم-دبستان_Biamoz.com.docx
41.4K
❤️نمونه
🌺 #فایل_های فارسی
درس چهارم و پنجم
#مرور
بریم ی آبان قشنگ رو تموم کنیم
❤️ آبان ماه ❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
❤️نمونه
🌺 #فایل #کاربرگ
🌈 تمرینی
🇮🇷 تکلیف روز 🇮🇷
❤️ آبان ماه مبارک❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
ارزشیابی-درس-4-نقشه-محله-ما-مطالعات-اجتماعی-(سری1)-چهارم-دبستان_Biamoz.com.pdf
1.63M
❤️نمونه
🌺 #فایل_های مطالعات
درس چهارم
#مرور
بریم ی آبان قشنگ رو تموم کنیم
❤️ آبان ماه ❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
نمونه_سوال_درس_3_4_5_ادبیات_فارسی_چهارم_ابتدایی_Biamoz_com.pdf
304K
❤️نمونه
🌺 #فایل_های فارسی
درس ۳ و ۴ و ۵
#مرور
بریم ی آبان قشنگ رو تموم کنیم
❤️ آبان ماه ❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ جهت های فرعی
✅ مطالعات اجتماعی
✅ پایه
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ جهت های جغرافیایی⬇️ ⬆️ ➡️ ⬅️
✅ مطالعات اجتماعی
✅ پایه چهارم
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
✅نمایش درس رهایی از قفس(طوطی وبازرگان)
✅پایه چهارم
✅آموزگار:خانم سکینه اسگندری
✅دبستان: فرهنگیان ۲
✅بامدیریت: جناب آقای هادی پور
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
✅نوشتن اعداد به رقم وحروف وگذاشتن در جدول ارزش مکانی با دست ورزی خود دانش آموز
✅ پایه چهارم
✅ آموزگار: خانم سکینه اسكندری
✅ دبستان:فرهنگیان۲
✅ بامدیریت:جناب آقای هادی پور
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
هدایت شده از تدریس یار پایه اول
ایران کشوری قوی.pdf
2.48M
📚 فایل PDF پیک
#ایران_کشوری_قوی
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🌷موضوع: معارف انقلاب اسلامی برای دانش آموزان ابتدایی ،در قالب سرگرمی👌👌
🗓تولید شده در آبان 1401
📚قابل استفاده جهت برگزاری مسابقه در مساجد، پایگاه های بسیج، مدارس و فضای مجازی ...
📌((استفاده از این پیک و انتشار آن در فضای مجازی آزاد می باشد.))
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar1
31.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#پایه چهارم
مطالعات درس هفتم
طراح:زهرا صارمی
🌹🌹🌹
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
خلاصه قواعد روخوانی قرآن کریم به صورت شعر:
✨🌷✨
🍀ساکن و تشدید🍀:
ساکن وتشدید دیدی قول بده
باحرف قبلی اونوهُل بده
🍀صدای کشیده آ🍀:
اگه همزه نباشه ـــَ با الف چی می شه
آ ، آ ، آ ،می شه
🍀صدای کشیده ای🍀:
اگه همزه نباشه ــِ با (ی) چی می شه
ای ،ای،ای،می شه
🍀صدای کشیده او🍀:
واو اگه ساکن باشه
همزه پيشش نباشه
(و) باـُ چي مي شه
او،او،او می شه
🍀همزه وصلﭐ🍀:
همزه وصل مهمونه
اگه وسط بمونه
طفلي گشنه مي مونه
کسي اونو نخونه
اگه که اول بياد
صداش چقدرخوب مي آد
🍀حروف ناخوانا🍀:
همزه والف کوچيکه
روصندلي سوارَن
واو با(ي)صندلي
يعني صدا ندارَن
صندلي آي صندلي
يه وقت صدايي ندي
سه حرف واو الف ی
اگه یه گردی اون داشت
"ل" اگه هيچي نداشت
بايد محلِّش نذاشت
🍀وقف🍀:
موقع وقف که همه ساکن ميشن
( ة ) گرد ( ه )ميشه ( آ )ميشه تنوين ـً
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️اجرای نمایش گفتوگوی بره وگوسفند مادر❇️
#پایه_چهارم
⭐️فارسی:روان خوانی صفحه ۴۱
هدف:
تقویت مهارت درست خواندن،خواندن باسرعت،دقت،درک مطلب واستفاده از زبان بدن می باشد
ارسال کننده:حسین چلوی
کانال پایه ی چهارم ابتدایی⬇️
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
✅روش های ابتکاری در آموزش جمله سازی
در ابتدای دوره ی دبستان که هدف اصلی آن آموزش خواندن و نوشتن فآرسی پایه است،در کنار درس های فارسی(خواندن) و املا ، درسی به نام «جمله نویسی» وجود دارد. هدف از ارایه ی این درس ایجاد توانایی اولیه ی نوشتن فعال در دانش آموزان است.
✏1 ـ روش کارتي : در این روش که بیشتر به یک بازی پرهیجانی شباهت دارد ، دانش آموزان کلاس را به گروه های 5،6،7 و ... نفره تقسیم نموده و کارت ها یا تکه کاغذهایی که قبلاً روی آن ها جملاتی را نوشته ایم، به افراد گروه ها می دهیم تا با آن کارت های کلمات روی میز خودشان جمله ای را ساخته و برای نمایش دادن به کنار تخته ی رنگی بیایند.
حسن در کلاس دوم درس می خواند .
✏2 ـ کلمه ی گمشده : روی تخته ی رنگی جمله ای را می نویسیم. یکی از بچه ها را انتخاب می کنیم تا پای تخته بیاید و جمله را بخواند و سپس از کلاس خارج شود. بعد از خارج شدن دانش آموز از کلاس یک یا دو کلمه از جمله را پاک می کنیم. از دانش آموزی که بیرون رفته است،می خواهیم که به کلاس بیاید و با دیدن جمله ی ناقص بگوید که چه کلمه یا کلمه هایی پاک شده است. به او به تعداد کلمه هایی که درست گفته است، امتیاز می دهیم. سایر بچه ها هم باید هنگام ورود دانش آموز به کلاس و گفتن جمله او را تشویق نمایند.
✏3 ـ روش داستانی : با استفاده از کتاب قصه، مجلات کودک،ضبط صوت و ... ، دانش آموزان داستانی را می شوند،که بعد از تمام شدن آن،از دانش آموزان می خواهیم که به کنار تخته ی کلاس آمده و داستان و یا قسمت هایی از آن را که بیشتر خوششان آمده است،از زبان خودشان به بچه های کلاس بازگو نمایند. لازم به ذکر است که تعریف خاطرات یا فیلم های تلویزیونی خنده دار توسط دانش آموزان می تواند در تقویت جمله سازی آنان نقش مؤثری داشته باشد.
✏4 ـ جمله سازی گروهی : در این روش دانش آموزان در روی صندلی های خود می نشینند. به نخستین نفر از سمت راست یا چپ کلاس می گوییم که به دلخواه کلمه ای را بگوید و نفر دوم باید کلمه یا کلماتی را به آن بیفزاید تا جایی که جمله ی کاملی توسط چند دانش آموز ساخته شود. در انجام دادن این کار تلاش می کنیم که همه ی افراد کلاس در این جمله سازی بازی گونه شرکت نمایند.
مثال : نفر اول نفر دوم نفر سوم نفر چهارم نفر پنجم
علی با نادر توپ بازی می کند.
📌بهتر است که یکی از اعضای گروه جمله ی گروه خود را در تخته ی رنگی بنویسد.
✏5 ـ روش خورشیدی : در این روش کلمه ای مثل کلاس را در روی تخته در وسط خورشید نوشته و از دانش آموزان می خواهیم در مورد کلاس هر چه به ذهنشان می رسد،در اطراف خورشید نوشته و با آن کلمات جمله سازی نمایند.
✏6 ـ جمله های خنده دار : در این روش از دانش آموزان می خواهیم در پایان املای خود مثلاً برای کلمه ی خرس و ... جمله ی خنده داری بنویسند. در اوقات فراغت نیز می توانیم همین کار را با دادن چند کلمه ای در دفتر جمله سازی دانش آموزان انجام دهیم.
✏7 ـ جمله سازی تخیلی : در این روش از چند نفر دانش آموز(5 تا 6 نفر) دعوت می کنیم که به کنار تخته ی کلاس بیایند. از نفر اول می خواهیم که به طور دلخواه جمله ای را بگوید و نفر بعدی با گفتن جمله ی دیگر این کار و بازی را ادامه دهد و نفر سوم همین طور. در آخر این بازی دانش آموزان یک داستان تخیلی خلق می کنند که برای آن ها خیلی لذت بخش است.
مثال :
نفر اول : محمد صبح زود از خواب بیدار شد.
نفر دوم : دست صورت خود را شست.
نفر سوم : صبحانه اش را خورد. و ...
✏8 ـ نوشتن جملات زیبا و طولانی : در این روش دانش آموزان قلم و کاغذ آماده می کنند و در مورد کلمات خواسته شده(تعداد اختیاری) جملات زیبا و طولانی می نویسند و بعد نمایشگاه جمله نویسی در کلاس تشکیل می گردد. از تک تک دانش آموزان می خواهیم که به کنار تخته ی کلاس آمده و جمله های خود را برای دوستانشان قرائت کنند. زیباترین جمله ها چند روز در نمایشگاه باقی می ماند.
✏9 ـ جمله سازی تلفیقی : در این روش در کنار سایر دروس تلاش می کنیم که جمله سازی را هم تمرین نماییم.
چند مثال :
در زنگ نقاشی از دانش آموزان می خواهیم که نقاشی های خود را در چند جمله به صورت کتبی توضیح دهند یا بعد از تشکیل نمایشگاه نقاشی به طور شفاهی در مورد نقاشی های خودشان صحبت کنند. در زنگ علوم از دانش آموزان می خواهیم مثلاً برای جنگل یا بیابان و ... جمله ای درست کنند. در زنگ ریاضی از دانش آموزان می خواهیم برای عبارت 9 = 5 + 4 جمله ای را درست کنند.
#پایه_چهارم
ارسال کننده :حسین چلوی
کانال پایه ی
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
فارسی چهارم فصل اول.pdf
269.4K
💢فارسی
پایه چهارم
🍋#چهارم
🍊#پایه_چهارم
🍎کانال ابتدایی
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ_ریاضی 🎞
#پایه_چهارم 💫
فصل دوم ✨
حل صفحه ۴۲ 📝
🍋#چهارم
🍊#پایه_چهارم
🍎کانال
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌈معرفی جمله و انواع آن. دانش زبانی درس ۴ فارسی🌈
طراح سمیرا ابوالقاسمی
🍋#چهارم
🍊#پایه_چهارم
🍎کانال
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
هدایت شده از Ltms
❌❌❌با فیلتر #اینستا و #واتساپ به بزرگترین مجموعه دانشآموزی در #ایتا بپیوندید.
🌺دریافت #نمونهسوال، #جزوه و کلی اطلاعات دیگر برای افزایش نمره شما ✈️ 👇
کلاس اولی ها 👇👇👇
@tadriis_yar1
کلاس دومی ها 👇👇👇
@tadriis_yar2
کلاس سومی ها 👇👇👇
@tadriis_yar3
کلاس چهارمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar4
کلاس پنجمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar5
کلاس ششمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar6
کلاس هفتمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar7
کلاس هشتمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar8
کلاس نهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar9
کلاس دهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar10
کلاس یازدهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar11
کلاس دوازدهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar12
کانال کلی برای معلمان
@tadriis_yar
کانال ضمن خدمت و اطلاع از مسابقات
@ltmsme
کانال ایده و نقاشی و داستان
@naghashi_ghese
هدایت شده از تدریس یار پایه اول
📝📝📝📝
کانال های 15 گانه مجموعه تدریس یار
👇👇👇👇👇👇
از ابتدایی تا متوسطه
☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️
کانالهایی برای بهتر دیده شدن و بهتر بزرگ شدن.
#تبلیغ #تبلیغات #تبادل
با ما دیده شوید.
جهت سفارش تبلیغ شبانه و یا روزانه
در ۱۵ کانال
@teacherschool
✅✅✅✅✅✅✅
هدایت شده از تدریس یار پایه دوازدهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍂🌺🍂صبح از راه رسید
سبدش پر ز گل خورشید است
نگهش آینهے امید است
هم نفس با همه مرغان
خوش الحان سحر
نغمه خوان
غزل توحید است
صبح آغوش گشودست
بپا خیز و ببین
با نگاهے
ڪه پر از مهر و صفاست
بخدا صبح
قشنگ است قشنگ
باغ پر نقش خدا ، رنگ به رنگ
سهراب سپهرے
صبحتون آراسته به مهر الهی🌹
#ایران
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
سوال علوم چهارم.pdf
987.8K
#سوالات علوم کل کتاب پایه #چهارم
___________
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4