شاهنامه_برای_کودک_و_نوجوان_قسمت(2).mp3
10.01M
#شاهنامه برای کودکان و نوجوانان
قسمت دوازدهم
#سیاوش_بخش_دوم
گوینده: فرزادشیرمحمدی
👇👇لینک کانال های #ابتدایی 👇👇
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
کتاب_راهنمای_معلم_در_ارزشیابی_توصیفی.pdf
9.85M
🔴 فایل کتاب راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی
⚪ تألیف سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
🔵 براساس آخرین تغییرات کتابهای
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
C53-5(1)_261269221155.pdf
7.46M
#راهنمایمعلم_درارزشیابیکیفیتوصیفی
این کتاب کامل ترین کتاب راهنمای معلم در ارزشیابی کیفی_توصیفی است. مطالعه آن به همه معلمان توصیه میشود.#کارنامه توصیفی
#ارزشیابی کیفیتوصیفی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
2_5474327343675738361.docx
22.3K
اینم جملات توصیفی. وورد هست راحت کپی بگیرید بعد ببرید تو کارنامه الصاق کنید
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
4_5890881116314801789 (1).pdf
690.4K
.
⭕ فهرست پیشنهادی شورای کتاب کودک برای گروه سنی ٠+
بر حسب نام ناشر
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
فهرست_کتاب_پیشنهادی_شورای_کتاب_کودک_برای_گروه_سنی_+3_docx (1).pdf
1.16M
.
⭕ فهرست پیشنهادی شورای کتاب کودک برای گروه سنی ٣+
بر حسب نام ناشر
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
📌درمان اختلال روان خوانی دانش آموز
1- از ترکیب نشانه ها با صداها غافل نشوید . اگر بچه ها ترکیب صداها و حروف همان چند درس اول را خوب یاد بگیرند بقیه ی صداها را زودترکیب کرده می خوانند و می نویسند
2- هر روز کلمات مختلفی حد اقل سه کلمه برای کودکتان در دفتری بنویسید و از او بخواهید تا کلمات را صداکشی نماید
3- بر عکس عبارت بالا کلماتی را به صورت صداکشی شده بنویسید.( صدای هر کلمه را داخل دایره گذاشته و از نوآموز بخواهید کامل کلمه را بنویسد)
4-با نشانه ها و حروف خوانده شده کلمات جدیدی بسازید و بخش های هر کلمه را به صورت جدا نوشته واز فراگیر بخواهید کامل کلمه را با صدای بلند بخواند و بنویسد.
5- بر خلاف عبارت 3 این بار کلماتی را نوشته و از فراگیر بخواهید آنها را بخش کند.
6- در ابتدا به سراغ کلمات ساده رفته حروف و صداهای آن را جابجابنویسید و از کودکتان بخواهید با آنها کلمه بسازد
7-با دادن کلمه با کودک جمله سازی تمرین کنید
8- با دادن کلمات نامرتب از کودک بخواهید جمله ای مرتب و با معنی بنویسد
9- یک یا دوجمله به کودکتان بدهید . مخصوصا جمله ی دوم را ناتمام بگذارید و از کودک بخواهید با ادامه دادن مثلا دوجمله ی دیگر نوشته را کامل کند
10- از کودکتان بخواهید با صدای بلند بخواند و بنویسد در حدی که خودش صدایش را بشنود.