فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صدایت میزنم با بغض مثل کودکی هایم
که در بازار غربت دست مادر را رها کرده...💔
#فاطمیه
☞ ̄🇮🇷 ̄☞ (. ❛ ᴗ ❛.) ➺
◉━━━━━━───────
⏰کانال پرورشی ایران
حاوی مطالب آموزشی و فرهنگی 🧑💻
@Schoolteacher401
↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️
@madrese_yar
13.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 یک ساعت تدریس در ایران را با دنیا عوض نمیکرد!
دکتر معتمدنژاد پدر علوم ارتباطات ایران بود.
❓تو دوست داری بزرگ بشی چه چیزی به دنیا اضافه کنی و چرا؟🤔
#فرزند_ایران 🇮🇷
جملات ادبی🧑🌾
خاطرات مدرسه 👣
داستانهای مرتبط با مدرسه 🏠
در کانال داستان مدرسه
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@dastankadeh
هدایت شده از تدریس یار
📌 پیشنهادی برای تبدیل فایل PDF به Word
#فوت_کوزه_گری
#سواد_دیجیتال
برای یک معلم بسیار اتفاق می افتد که فایل سوال یا متنی را در اختیار دارد که به صورت پی دی اف می باشد و خواستار ویرایش آن باشد ، پس باید ناگزیر آن را به فایل ورد تبدیل کند.
یکی از سادهترین روشها برای تبدیل فایل PDF به فایل Word استفاده از ابزارها و نرمافزارهای آنلاین است. در اینجا به توضیح مراحل این کار میپردازيم:
استفاده از Google Drive
۱. آپلود فایل PDF: وارد حساب کاربری Google Drive خود شوید و فایل PDF را آپلود کنید.
۲. باز کردن فایل: روی فایل PDF آپلود شده راست کلیک کنید و گزینه "Open with" (باز کردن با) و سپس "Google Docs" (گوگل داکس) را انتخاب کنید.
۳. تبدیل به Word: پس از باز شدن فایل در Google Docs، به منوی "File" (فایل) بروید و گزینه "Download" (دانلود) و سپس "Microsoft Word (.docx)" را انتخاب کنید.
اکنون به راحتی ویرایش مورد نظر را بر روی فایل خود انجام دهید .
#تدوین: سعیده خاوریان/ سرگروه استانی شایستگی های فناورانه و ديجيتال
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
#فوت_کوزه_گری
#پایه_چهارم
📌 پیشنهادی برای جذابیت آموزش ریاضی
💐💫💐💫💐💫💐💫💐💫
در این روش مساله ها با نام دانش آموزان طرح می شود. هر دانش آموز که نامش در مساله قرار می گیرد باید جلسه بعد مساله ی خود را در کلاس برای دوستانش توضیح داده و حل کند.
#تدوین: نجمه نصیری / سرگروه استانی پایه چهارم
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
#فوت_کوزه_گری
#تربیت_بدنی
بهترین کار برای جلب رضایت دانش آموزان و همراهی بهترشان نظرسنجی کردن از آنهاست.
برای بهتر انجام شدن هدف مد نظر ، ۲ یا ۳ مورد را تعیین می کنیم و دانش آموزان مورد پیشنهادی خود را مشخص می کنند.
ما در حین انجام بازی و فعالیت ، آنها را برای همکاری و کمک به یکدیگر ، بخصوص همراهی آنهایی که توانمندی کمتری دارند ، تشویق می کنیم .
با پخش آهنگ ورزشی شاد می توانیم آنها را پرانرژی و فعال نگه داریم و از بی حالی و کسلی دور کنیم.
البته در هر جلسه بازی ها و فعالیت های متنوع به صورت رقابتی و مسابقه ای صورت گیرد نتیجه بهتری خواهد داشت.
#تدوین: سیده مژگان فخرالحسینی/سرگروه استانی تربیت بدنی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
📌آشنایی باحل مساله ضرب به کمک راهبرد رسم شکل
#فوت_کوزه_گری
#پایه_چهارم
📝آموزگار با کارت های راهنمایی که دردست دارد توجه دانش آموزان رابه خود جذب نموده ومی گوید بااستفاده ازاین کلیدها (کارت ها به شکل کلید تهیه شده است) که دارای 6 مرحله است می خواهم قفل این مسئله راباز کنید.
آموزگار کارت ها را به ترتیب به دانش آموزان نشان می دهد وبعد از خواندن نوشته ی هرکارت توسط دانش آموزان از آنها می خواهد که کارهای نوشته شده روی کارت ها را انجام دهند.
🔖کارت 1
از روی مساله بادقت بخوان.
🔖کارت 2
زیر اعداد وکلمات مهم مساله خط بکش.
🔖کارت 3
برای مساله شکل بکش.
🔖کارت 4
فکرکن باتوجه به مساله وشکل بیان کن چه عملیاتی راباید انجام دهی.
🔖کارت شماره 5
حالاباتوجه به عملیاتی که بیان کردی مساله را حل کن.
🔖کارت شماره 6
بادقت از کارت اول مراحل رابرسی کن تا اشتباهی رخ نداده باشد.
#_تدوین: مسعوده بهفروز /سرگروه استانی پایه چهارم
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
24.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌈 تدریس درس ۶ علوم: سنگ ها
📌 قسمت اول
#علوم_درس_ششم_6
23.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌈 تدریس درس ۶ علوم: سنگ ها
📌قسمت دوم
#علوم_درس_ششم_6
20.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌈 تدریس درس ۶ علوم: سنگ ها
📌قسمت سوم
#علوم_درس_ششم_6
21.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریسی دیگر...
🌈 تدریس درس ۶ علوم: سنگ ها
📌قسمت اول
#علوم_درس_ششم_6
39.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌈 تدریس درس ۶ علوم: سنگ ها
📌قسمت دوم
#علوم_درس_ششم_6