eitaa logo
تدریس یار پایه چهارم
11.6هزار دنبال‌کننده
6.1هزار عکس
9.2هزار ویدیو
14.6هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✏️👈 فیلم حل سوالات صفحه 106 ریاضی چهارم ابتدایی 🔹 : عدد مخلوط و عدد اعشاری ◀️ تدریس فصل پنجم ریاضی چهارم ابتدایی 🔺 آموزش فصل 5 ریاضی چهارم ابتدایی 👩🏻‍🏫👈 مدرس : جناب آقای محمد آهنگرداودی 🔸 هشتگ ها : , , ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✏️👈 فیلم حل سوالات صفحه 105 ریاضی چهارم ابتدایی 🔹 : عدد مخلوط و عدد اعشاری ◀️ تدریس فصل پنجم ریاضی چهارم ابتدایی 🔺 آموزش فصل 5 ریاضی چهارم ابتدایی 👩🏻‍🏫👈 مدرس : جناب آقای محمد آهنگرداودی 🔸 هشتگ ها : , , ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✏️👈 فیلم حل سوالات صفحه 107 ریاضی چهارم ابتدایی 🔹 : عدد مخلوط و عدد اعشاری ◀️ تدریس فصل پنجم ریاضی چهارم ابتدایی 🔺 آموزش فصل 5 ریاضی چهارم ابتدایی 👩🏻‍🏫👈 مدرس : جناب آقای محمد آهنگرداودی 🔸 هشتگ ها : , , ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✏️👈 فیلم حل سوالات صفحه 106 ریاضی چهارم ابتدایی 🔹 : عدد مخلوط و عدد اعشاری ◀️ تدریس فصل پنجم ریاضی چهارم ابتدایی 🔺 آموزش فصل 5 ریاضی چهارم ابتدایی 👩🏻‍🏫👈 مدرس : جناب آقای محمد آهنگرداودی 🔸 هشتگ ها : , , ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
آزمون_وپاسخ_نامه_ی_ریاضی_نوبت_دوم_افسر_صادقی_1400.pdf
1.14M
آزمون ریاضی 🔻نوبت دوم ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
# تدریس فصل ۱۳ علوم چهارم # جلسه اول فصل سیزدهم علوم # # # فاطمه پرسته ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ضرب فرایندی توام با تکنیکی ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
سری_دوم_آزمون_نوبت_دوم_فارسی_چهارم.pdf
739.7K
💢تکلیف_فارسی اردیبهشت_ماه ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
دفترکل_پرسش_وپاسخ_علوم_تجربی_1396.pdf
21.72M
📖دفتر پرسش و پاسخ کل کتاب علوم ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
ریاضی اردیبهشت 1.pdf
371.9K
💢آزمون ریاضی 📌 اردیبهشت ماه ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
4_5823659848725692527.pdf
713.6K
نمونه آزمون علوم ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
آزمونک درس تفریق اعداد اعشاری.pdf
244.9K
آزمون ریاضی تفریق اعداداعشاری ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
48.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع فایل : آموزش رسم ارتفاع مثلث ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس ریاضی (فعالیت صفحه ۱۳۱) توضیحات دانش آموز عزیز کلاس چهارم محیا رحیمی با استفاده از دست ورزی طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه هدف:_ درک مفهوم متوازی الاضلاع و توانایی رسم آن _آشنایی با مساحت متوازی الاضلاع از طریق مساحت مستطیل _شناخت اجزای تشکیل دهنده اشکال هندسی برای محاسبه مساحت روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری)
42.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس علوم( گل و قسمت های مختلف آن) توضیحات دانش آموزان عزیز کلاس چهارم آیلا علی محمدی و زهرا خلیلی با استفاده از شکوفه های بهاری ( درخت آلبالو ) طبق ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی ، عبادی و اخلاقی و همچنین ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه هدف: ملموس شدن این بیت سعدی برای فراگیران برگ درختان سبز در نظر هوشیار/ هر ورقش دفتری است معرفت کردگار _ آشنایی با بخش های مختلف گل( شناختی_ دانش) _فراگیران بخش های مختلف گل را نام ببرند( شناختی) روش تدریس: فعال( دانش آموز محوری) مکان : کلاس
33.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس علوم ( گرده افشانی) توضیحات دانش آموزان عزیز کلاس چهارم زهرا ابراهیمی و هستی نجفی طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه و همچنین ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی ، عبادی و اخلاقی هدف: آشنایی با عوامل گرده افشانی ( شناختی_ دانش) فراگیران بتوانند عمل کرده افشانی را توضیح دهند.( شناختی) فراگیران علت کرده افشانی را بدانند.( شناختی _ درک و فهم) روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری) مکان: کلاس
درس هدیه های آسمانی ( مزرعه اعمال) طبق ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی ، عبادی و اخلاقی هدف: آشنایی با مفهوم نتیجه اعمال _ آشنایی با تناسب اعمال و نتیجه آن در زندگی ( دانشی _ نگرشی) _ تقویت تمایل به انجام کارهای نیک برای خشنود کردن خداوند ( عاطفی) _ تمایل به انجام کارهای نیک برای بهره مندی از پاداش در جهان آخرت ( رفتاری) _ تلاش برای انجام کارهای نیک( رفتاری) روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری) ، مشارکتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس ریاضی ( مساحت) توضیحات دانش آموزان عزیز کلاس چهارم ریحانه خلیلی و محیا نیکخوی با استفاده از دست ورزی طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه هدف:_ آشنایی فراگیران با مساحت قسمت رنگی _ آشنایی فراگیران با حل مساحت در شکل های ترکیبی روش تدریس: فعال( دانش آموز محوری) مکان : کلاس
درس ریاضی ( احتمال) طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه هدف:_ آشنایی فراگیران با مفهوم احتمال و پدیده های تصادفی _فراگیران با پدیده های احتمالی در زندگی واقعی آشنا شده و بتوانند آن را به کار گیرند. روش تدریس: فعال( دانش آموز محوری) مکان :( کلاس) وسایل مورد نیاز: کیسه ، مهره های رنگی، چوب خط رنگی و چرخنده
املای جستجو گر خلاق طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه هدف:_افزایش و تقویت قدرت تمرکز در فراگیران _افزایش قدرت یادگیری در فراگیران _توجه بیشتر به جزئیات _تمرین صبر و تمرکز
درس مطالعات (تقویم) طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه هدف: _آشنایی فراگیران با تقویم _ فراگیران گذر عمر را بدانند وبه بهترین نحو از لحظه لحظه زندگی خودشان بهره ببرند _ فراگیران موارد استفاده از تقویم را توضیح دهند. _فراگیران برخی از روزهای تعطیل و غیر تعطیل را در تقویم بیابند. _فراگیران روز تولد خود و برخی از اعضای خانواده اش را روی تقویم پیدا کنند. _ اعداد و روزهای یک ماه را در یک تقویم جدید بازنویسی کند. روش تدریس: فعال( دانش آموز محوری)
درس علوم( موجودات زنده و غیر زنده) طبق ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی ، عبادی و اخلاقی و ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه هدف : _آشنایی فراگیران با موجودات زنده و غیر زنده _ آشنایی با ویژگی های موجودات زنده و غیر زنده و گفت و گو درباره ویژگی‌های آنها _ فراگیران بتوانند موجودات زنده و غیر زنده را طبقه بندی کنند. روش تدریس: فعال( دانش آموز محوری) و گردش علمی مکان: بوستان
42.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
https://eitaa.com/teacherakbari2 🟣آیا فرزندت جمع و تفریق فرآیندی را اشکال داره ؟ نگران نباش تو این کانال خانم معلم همه‌ی دروس کلاس دوم را راحت و شیوا به فرزندت یاد میده 🤩😊
🔅 ✍ من فقط ضربه‌ آخر را زدم 🔹مادرشوهر بعد از اتمام ماه عسل با تبسم به عروسش گفت: تو توانستی در عرض ۳۰ روز، پسرم را ملزم به خواندن نمازهایش کنی؛ کاری که من طی ۳۰ سال در انجام آن تلاش کردم و موفق نشدم! 🔸و اشک در چشمانش جمع شد. 🔹عروس جواب داد: مادرجان، داستان سنگ و گنج را شنیده‌اید؟ 🔸سنگ بزرگی، راهِ رفت‌وآمد مردم را سد کرده بود. مردی  تصمیم گرفت آن را بشکند و از سر راه بردارد. با پتکی سنگین، ۹۹ ضربه به پیکر سنگ وارد کرد و خسته شد. 🔹مردی از راه رسید و گفت: تو خسته شده‌ای، بگذار من کمکت کنم. 🔸مرد دوم، تنها صدمین ضربه را وارد کرد و سنگ بزرگ شکست. ناگهان چیزی که انتظارش را نداشتند، توجه هر دو را جلب کرد. طلای زیادی زیر سنگ بود! 🔹مرد دوم که فقط یک ضربه زده بود، گفت: من پیدایش کردم، کار من بود، پس مال من است! 🔸مرد اول گفت: چه می‌گویی؟! من ۹۹ ضربه زدم، دیگر چیزی نمانده بود که تو آمدی! 🔹مشاجره بالا گرفت و بالاخره دعوای خویش را نزد قاضی بردند و ماجرا را برای قاضی تعریف کردند. 🔸مرد اول گفت: باید مقداری از طلا را به من بدهد زیرا من ۹۹ ضربه زدم و سپس خسته شدم. 🔹دومی گفت: همه‌ طلا مال من است، خودم ضربه زدم و سنگ را شکستم. 🔸قاضی گفت: مرد اول، ۹۹ جزء آن طلا از آنِ اوست؛ و تو که یک ضربه زدی، یک جزء آن، از آنِ توست؛ اگر او ۹۹ ضربه را نمی‌زد، ضربه‌ صدم نمی‌توانست به‌تنهایی سنگ را بشکند. 🔹و تو مادرجان! ۳۰ سال در گوش فرزندت خواندی که نماز بخواند، بدون خستگی، و اکنون من فقط ضربه‌ آخر را زدم! 🔸اخلاقِ اصیل و زیبا از انسانِ اصیل و با اخلاق سرچشمه می‌گیرد. جای بسی تفکر و تأمل دارد، کسانی که تلاش دیگران را حقِ خود می‌دانند، کم نیستند اما خداوند از مثقال ذره‌ها سؤال خواهد كرد. 🔰 پیامبر اکرم(صلی‌الله علیه وآله) فرمودند: کامل‌ترین مؤمنان از نظر ایمان، کسی است كه اخلاقش نیكوتر باشد؛ و خوشرویی، دوستی و محبت را پایدار می‌کند. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
🔴 تو دفتر برنامه ریزیم چی بنویسم؟ 1- اهداف روزانه، هفتگی و ماهانه. 2- اهداف تحصیلی و کاری. 3- در حد یکی دو خط تخلیه حرفای مغز. 4- لیست فیلم و سریال هایی که باید ببینی. 5- ریز خرج و مخارج و قسطایی که داری. 6- اهداف مالی و هدف گذاری پس اندازیتون. 7- ارزیابی خودت. 8- یکی دو خط برای نوشتن شکرگذاری روزانه. 9- لیست کتاب‌هایی که باید بخونیشون. 10- خلاصه ای از پایان روز و چیزی که گذشت. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar