eitaa logo
تدریس یار پایه چهارم
14.1هزار دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
11.7هزار ویدیو
16.6هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید
مشاهده در ایتا
دانلود
تکلیف :مهارت محور قرآن تلفیق فارسی و قرآن طراح:خانم رضائی میرقائد دبستان :شهیده توکلی منطقه:ناحیه ۳.بهارستان
milad.darya علوم بدن ما 1و2 ».pdf
690K
🔴 🟣درس نهم و دهم 📝درس نهم: بدن ما(1) 📝درس دهم: بدن ما(2) 🖍طراح: میلاد دریانورد 📌
51.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: زاویه ها هدف: درس زاویه ها را به طور خلاصه توضیح دهند.(درک وفهم) تکالیف مربوط به زاویه ها را به دقت انجام دهند.(روانی حرکتی_عادی) دانش آموزان از آنچه در درس زاویه ها یاد گرفته بتواند با دوستانش به اشتراک بگذارد.(مفهومی کاربردی) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی وفناورانه وهنری تقویت مهارت گوش دادن تقویت مهارت سخن گفتن زاویه 180درجه ونیم صفحه را بشناسد.(شناختی) رابطه بین ابزارهای مختلف نقاله وگونیا را کشف کند.(کاربردی) انتظارات پس از پایان این درس: تعقل: در مورد تنوع در جهان آفرینش تفکر کند ومهارت های فرآیندتفکر را بیان کند. ایمان: نسبت به مطالب بیان شده روحیه ی نقادی ونقد پذیری پیدا کند. علم: مفاهیم واهداف آموزشی درس را فراگرفته وآنها را تحلیل نماید. عمل: در مورد درس فرضیه سازی کرد وآنها را قبول یا رد نماید. اخلاق: برای انجام اخلاق پسندیده از قبیل رعایت حقوق دیگران، نظم در کلاس، همکاری و تلاش کند وبه دیگران نیز توصیه کند. تعقل وعلم: به سوالات مطرح شده ی پیرامون درس زاویه ها پاسخ گو است. علم وعمل: در پاسخگویی به سوالات وفعالیت های کلاسی فعال است. مکان: کلاس درس وسایل مورد نیاز: گونیا، نقاله، دست ورزی های درست شده(کاغذ رنگی، کبریت،...) روش تدریس: پرسش وپاسخ، نمایشی، مشارکتی
لطف حق معنی.pdf
106.4K
🔴 معنی شعر درس سیزدهم 🔵 ⚪️ علاوه بر معنی روان هر بیت، معنی کلمات نیز به صورت همرنگ نشان داده شده است. 🔘طراح : میلاد دریانورد
11.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: ترفند ضرب اعداد زوج در عدد ۱۵ هدف: دانش آموزان به این نکته پی ببرند که جواب بسیاری از مسائل را به راحتی می توان بدست آورد.(هدف رفتاری آموزشی) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی وفناورانه
13.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: زاویه ها هدف: ایجاد موقعیت یادگیری، اندیشه ورزی، دست ورزی، خلاقیت توام با خودباوری، خودیابی وخودارزیابی مفهوم زاویه را به طور خلاصه توضیح دهد(درک وفهم) تشخیص زاویه ی باز، راست، تند( درک وفهم) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی وفناورانه وهنری مکان: کلاس درس وسایل موردنیاز: دست ورزی های مختلف از زاویه ها روش تدریس: نمایشی
23.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: تقسیم دو رقمی هدف: آشنایی دانش آموزان با اجزای تقسیم (شناختی) دانش آموزان مفهوم تقسیم را به خوبی درک کند(مفهومی) برای نشان دادن تقسیم ها شکل بکشد(مهارتی) دانش آموزان در کلاس بتوانند حداقل نحوه حل کردن تقسیم را بیان کنند(دانشی) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی وفناورانه مکان: کلاس درس وسایل مورد نیاز: دست ورزی(استفاده از کاغذ رنگی) روش تدریس: پرسش و پاسخ، نمایشی، مشارکتی