eitaa logo
تدریس یار پایه چهارم
13.6هزار دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
11.3هزار ویدیو
16.3هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید
مشاهده در ایتا
دانلود
🔷دست ورزی 🔵دو دایره با استفاده از دو طلق شفاف و پیچ 🔷تهیه کننده:زهرا رییسی سرگروه آموز شی پایه چهارم استان فارس 🔷 تقارن چرخشی 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
🔷دست ورزی 🔵دایره 360 درجه با استفاده از دو کاغذ رنگی وچسب 🔷تهیه کننده:زهرا رییسی سرگروه آموز شی پایه چهارم استان فارس 🔷 نشان دادن 90 درجه، 180 درجه، 270درجه ، 360 درجه 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
🔷دست ورزی 🔵گونیا 30، 60وگونیا 45، 45 با استفاده از فوم رنگی وآهن ربا 🔷تهیه کننده:زهرا رییسی سرگروه آموز شی پایه چهارم استان فارس # ساخت زاویه با ترکیب و تفریق دو گونیا 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
روش پیشنهادی برای درس انشا📝 1_انشای گسترشی : در این روش معلم یک جمله را می گوید و دانش آموزان با استفاده از درک خود انشا را گسترش می دهند. به عنوان مثال :شیری در جنگل زندگی می کرد. ناگهان.... ادامه ی آن را دانش آموزان تعریف می کنند. 2_ روش کیسه ی جادویی: در این روش آموزگار جمله موضوعی را درکاغذ نوشته در کیسه قرار داده واز سر گروه های دانش آموزان می خواهد که به زیر گروه ها داده و هر گروه با توجه به موضوع اشیایی که در اختیارشان قرار گرفته ابتدا جمله و سپس انشا بنویسند. 3_خلاصه کردن داستان: داستان کوتاهی برای دانش آموزان می خوانیم و از آن ها می خواهیم تا خلاصه ی داستان را در چند جمله بنویسند. 4_ روش پازلی: تعدادی جمله را که در ارتباط با یک موضوع متفاوت هستند روی کارت هایی می نویسیم و به صورت تصادفی در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم. سپس از آن ها می خواهیم کارت های مرتبط را پیدا کنند و در گروه انشایی بنویسند. 5_تصویر یابی: تصویری را روی تابلو می چسبانیم یا از تصویر کپی گرفته وبه تعداد دانش آموزان می دهیم. از آن ها می خواهیم هر چیزی را که در تصویر می بینند با یک خط به بیرون کشیده ونام آن را بنویسند. و بعد از این که همه ی شکل های مربوط به تصویر نام گذاری شد ، با آن ها جمله و سپس متن بنویسند. 6_روش تداعی و شاخه بندی: به این صورت که از دانش آموزان می خواهیم تمام کلماتی را که در مورد یک موضوع به ذهنشان می رسد بیان کنند این کلمات براساس نزدیکی به یکدیگر در چند شاخه روی تخته سیاه نوشته می شود . حال می توان از دانش آموزان خواست با توجه به کلمات موجود ، انشای خود را بنویسند. 7_استفاده از موضوعات تخیلی: به دانش آموزان می گوییم داستان خیالی با اغراق زیاد بنویسند. خودمان ابتدا یک داستان شگفت انگیز و عجیب و غریب را تعریف می کنیم مثلا یک شب خواب دیدم اندازه ی مورچه شدم...... 8_روش مسابقه ی جمله های ادبی: از دانش آموزان می خواهیم در مورد چند موضوع یا چند اسم مانند مادر ، آسمان ، خدا جمله های زیبا بنویسند. بعداز بین آن ها بهترین را انتخاب می کنیم و بچه ها با استفاده از آن جمله و جمله های خودشان در گروه انشا می نویسند. 9_روش خاطره نویسی: برای دانش آموزان یک خاطره تعریف می کنیم. بعد از تمام شدن خاطره ازآن ها می خواهیم آن چه را که در ذهنشان مانده بنویسند و در مرحله ی بعدی می خواهیم یک داستان یا خاطره از خود یا اقوامشان بنویسند. 10_روش تکمیل داستان: در این روش بچه ها چشمشان را می بندند و گوش های خود را آماده ی شنیدن می کنند ما داستانی را آغاز می کنیم و هر دانش آموزی که اسمش را صدا کردیم ، موظف است داستان ما را با یک جمله کامل تر کند تا زمانی که داستان تمام شود. 11_روش خورشیدی: روش خورشیدی نوعی بازی با کلمات است. یک نفر یک کلمه می گوید و آن را درون خورشید می گذاریم . سپس چند کلمه ی مرتبط با آن کلمه بچه ها می گویند و در شعاع های خورشید می نویسیم. و بعد با استفاده از آن کلمه ها جمله و سپس متن می نویسند. 12_روش استفاده از كلمات در اين روش ما موضوع انشا را بيان مي كنیم. سپس كلماتي را با توجه به موضوع روي تخته مي نويسیم تا دانش آموزان در نوشتن انشا از آن ها استفاده كنند . دانش آموزان با توجه به كلمات داده شده جملاتي را مي نويسند، سپس جمله هايي را كه مرتبط با هم هستند در يك گروه قرار مي دهند و در پايان آن ها را مرتب مي كنند. 13_روش مشاركتي موضوعي به دانش آموزان ارائه مي شود و هر كدام از بچه ها به نوبت در مورد آن جمله ای می گویند. (البته چند دقيقه فرصت فكر كردن به بچه ها مي دهيم.) مطالب بچه ها را روي تابلو مي نويسیم و به كمك خودشان جملات را پس و پيش مي كنیم تا به صورت يك انشاي كامل درآيد. # پایه چهارم 🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
44039054723434.pdf
6.73M
# راهنمای ارزشیابی توصیفی دروس پایه چهارم 🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷اجرای شعر همای رحمت در قالب نمایش 🔵کلاس چهارم ۲ دبستان شاهد فاطمه الزهرا 🔷آموزگار :زهرا رییسی سرگروه پایه چهارم استان فارس 🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
44020050116698.pdf
1.49M
🌙پاورپوینت آسمان شب چهارم 🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
44010025702250.pptx
14.59M
🔷پاورپوینت درس نهم 🔷سلول چهارم تهیه کننده :زهرا رییسی سرگروه پایه چهارم استان فارس 🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(مفهوم زاویه) 🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(اندازه گیری طول) 🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(اندازه گیری زمان) 🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
✳راهکارهای تقویت روان خوانی فارسی ✳ 1 ـ روخوانی متون درسی با لحن دلپذیر و خوشایند ( آهنگین ) برای دانش آموزان و ترغیب کودکان در رعایت این حالت در هنگام خواندن متون 2 ـ فرصت هایی فراهم شود تا شاگردان به صورت گروهی کتاب بخوانند ، اعضای گروه می توانند کتاب خود را برای دیگران بلند بخوانند و یا خواب و رؤیاهای خود را تعریف کنند. 3- اختصاص زمان هایی در کلاس جهت گفت و گوی شفاهی با بیان خاطرات ، تعریف داستان ها و برنامه های تلویزیونی و کارتونی 4 ـ توصیه و تأکید بر خواندن تابلوها در هنگام رفت و آمد در خیابان ها و کوچه ها 5- ساختن متن های ساده ی خارج از کتاب به تناسب حروف و صداهای جدیدی که می آموزند و ارائه به شاگردان جهت استفاده به عنوان متن املا یا متن روانخوانی 6 ـ کتابچه های روانخوانی با استفاده از کلمات ساده و قابل فهم به مرور تهیه و در اختیار شاگردان قرار گیرد . 7 ـ تدارک فعالیت های لذت بخش حاشیه ای و فوق برنامه برای خواندن مثل هدایت شاگردان به رفتن به کتابخانه و استفاده از منابع خواندنی ساده و لذت بخش ( مانند کتاب های معرفی شده در پایان کتاب بخوانیم دانش آموزان ) 8 ـ تقویت جنبه های مثبت خواندن و عدم تأکید بر نقاط ضعف آنان : برای اصلاح اشکالات خواندن در کودک باید به تقویت جنبه های مثبت وی پرداخت . تأکید روی خطاها باعث احساس حقارت و از دست دادن اعتماد به نفس در کودک می گردد . 9 ـ اجازه ی فرضیه آزمایی به کودک : کودک باید یاد بگیرد که به تصویرها هم توجه کند . و از روی اطلاعات تصویری آنچه را می تواند بخواند . و درباره ی کلمه هایی که نمی داند حدس بزند . این امر به روانخوانی وی نیز کمک خواهد کرد . 10 ـ تجهیز کتابخانه ی کلاس به کتاب های ساده و مورد علاقه ی کودکان 11 ـ استفاده از مجلات رشد در جهت تقویت روخوانی شاگردان 12 ـ فعالیت خواندن در خانه نیز ادامه یابد و جلساتی نیز در این خصوص با والدین برگزار گردد تا رسالت کتابخوانی را برای کودکان خود نیز به عهده بگیرند تا اشتیاق کودکان در امر خواندن نیز افزایش یابد . ( اولیاء اهل مطالعه کودکان کتابخوان تربیت خواهند نمود ) 13 ـ با استفاده از بازی صامت و مصوت ها و ترکیب آنان ، طریقه ی ساختن کلمات ساده ی خارج از کتاب را تمرین نمایند . 14 ـ حروف و صداهای جدیدی را که می آموزند در مجلات و روزنامه ها بیابند و دور آن را خط بکشند . 15 ـ استفاده از فیلم هایی که زیر نویس ساده ی فارسی دارند جهت بالا بردن سرعت عمل و سرعت انتقال در کودکان 16 ـ استفاده از دفتر روانخوانی برای دانش آموزان که هر بار متنی توسط معلم یا خود دانش آموز ارائه شود و برای دیگر دانش آموزان خوانده شود . 17 ـ تمرین صامت خوانی در کلاس در اواخر دوره ی آموزش در پایه ی اوّل 18 ـ استفاده از پازل های مربوط به حروف الفبا و ساختن کلمات و جملات و خواندن با صدای بلند 19 ـ خواندن شعر یا مطالب ساده توسط دانش آموزان کلاس اوّلی در مراسم صبحگاه 20 ـ قصه گویی و قصه خوانی در کلاس 21 ـ ایجاد فرصت برای دانش آموزان جهت خواندن کلمه ها ، عبارات ، جملات و دروس جدید قبل از تدریس معلم برای ایجاد انگیزه ی بیشتر به خواندن 22 ـ تصویر خوانی یا جمله سازی برای تصاویر 23 ـ تأکید بر جمله سازی و کاربرد کلمه در جمله . زمانی که نوشتن کلمه ای را نیاموخته اند آن را به صورت شفاهی در قالب جمله بیان نمایند . 24 ـ از دانش آموزان خواسته شود در رابطه با درسی که امروز در کلاس داده شده است نقاشی بکشند و در رابطه ی با آن نقاشی چند جمله ای بنویسند و برای بچه ها بخوانند 25 ـ تمرین تندخوانی از طریق زمان سنجی خواندن متن و سعی در کسب رکوردهای جدید توسط شاگردان 26 ـ از شاگردان خواسته شود اخبار یا قصه ای را از رادیو یا تلویزیون بشنوند و خلاصه ی آن را در کلاس برای دوستانشان تعریف کنند . 27 ـ و هزاران شیوه ی دیگر که در کلاس درس متناسب با امکانات و شرایط مدرسه و وضعیت محیطی توسط معلم بکار گرفته می شود . 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
✍🏻 پرورش مهارت های فردی مهره های مغفول در آموزش 🔹به منظور پرورش جامعه‌ای پیشرفته و سرآمد، جدای از مهارت های نوشتن ، خواندن و ریاضیات مهارت های دیگری در دانش آموزان پرورش یابد: ١- مهارت درست لباس پوشيدن ٢- مهارت درست راه رفتن ٣- مهارت خوب حرف زدن ٤- مهارت حرف خوب زدن ٥- مهارت منظم بودن ٦- مهارت شعر خواندن ٧- مهارت نقاشی كردن ٨- مهارت نوشتن ٩- مهارت ترانه و دكلمه خواندن ١٠- مهارت بهداشت ١١- مهارت کار تيمی ١٢- مهارت انتقاد كردن ١٣- مهارت جرات ورزی و تمرین شجاعت ١٤- مهارت تشخيص درست از نادرست ١٥- مهارت درست غذا خوردن ١٦- مهارت گره زدن ١٧- مهارت كار با قيچی و برش زدن ١٨- مهارت سعی در خوش خط بودن ١٩- مهارت شستن اشيا ٢٠- مهارت مطالعه ٢١- مهارت مدیریت زمان ٢٢- مهارت كنترل خشم ٢٣- مهارت انتقاد پذیری و تحمل حرف مخالف ٢٤- مهارت پژوهش و تحقيق ٢٥- مهارت تشخيص دوست خوب ٢٦- مهارت بازی كردن ٢٧- مهارت غذا پختن ٢٨- مهارت كار با سوزن ٢٩- مهارت تشكر و سپاسگزاری كردن ٣٠- مهارت خوب توجه كردن ٣١-مهارت تفكر كردن ٣٢- مهارت تفكر خوب داشتن ٣٣- مهارت دوست خوب پيدا كردن ٣٤- مهارت نگهداری دوست خوب ٣٥- مهارت نگهداری لوازم ٣٦- مهارت انتقاد پذیری و نقد شدن ٣٧- مهارت رازدار بودن ٣٨- مهارت برنامه ريزی كردن ٣٩- مهارت گذشت ٤٠- مهارت صبور بودن ٤١- مهارت حل مساله ٤٢- مهارت نگهداري گياه و گل ٤٣- مهارت دقت به پيرامون ٤٤- مهارت صادق بودن ٤٥- مهارت وفادار بودن ٤٦- مهارت نوشتن ٤٧- مهارت آينده نگری ٤٨- مهارت تلاش كردن ٤٩- مهارت نا اميد نشدن ٥٠- مهارت هدف داشتن ٥١- مهارت كار با ابزار ٥٢- مهارت كار با كامپيوتر ٥٣- مهارت در فضای مجازي و سايبری ٥٤- مهارت در تصوير ذهنی داشتن ٥٥- مهارت احترام گذاشتن ٥٦- مهارت كم مصرف بودن ٥٧- مهارت بهره گيری از اشيا ٥٨- مهارت مشورت گرفتن ٥٩- مهارت مشورت و همفكری كردن ٦٠-... مهارت ١٢ و مهارت ٣١ و مهارت ۳۶ فراگیری و ارتقای این مهارتهای فردی می‌تواند آینده بهتری را برای خودمان و فرزندانمان فراهم آورد و سرآمدی فردی ما را تسهیل نماید. 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
هدایت شده از تدریس یار پایه دوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈بهبود خواندن و نوشتن با ادراک جزء از کل . 👌 یکی از مهارت هایی که دانش آموزان باید پیدا کنند، این است که کودک پس از یادگیری یک کلمه قادر باشد نقص در آن را شناسایی و تکمیل نماید. . ♦️ در صورت ضعف دانش آموز در مورد فوق ، دانش آموز کلمات یا جملات و مساله ها را به سختی تکمیل کرده و دچار مشکلاتی در انشا ریاضی و خواندن خواهد شد. . 🍀در ابتدای تمرین، کلمات بهتر است صرفا یک حرف از انتها وسط و یا ابتدای کلمه حذف گردد و دانش آموز حدس بزند، سپس دو یا سه حرف حذف شده و حدس بزنید و در مرحله بعدی ، تعداد حروف را بیشتر یا محل قرارگیری حروف را تصادفی انتخاب کنید. . ✔️سایر تمرینات مناسب : بخشی ازیک شیئ را به کودک نشان داده تا نام آن را حدس بزند. بخشی از یک تصویر را به کودک نشان داده تا نام آن را بگوید. بخشی از یک کلمه یا عدد را به کودک نشان داده تا آن را بخواند. تصاویر ناقص را در اختیارکودک قرارداده تا آن را کامل نماید. کلمات یا اعداد را بصورت ناقص کشیده تا کودک آن را کامل نماید. با این روش شاهد یک روانخوانی عالی شویم. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
هدایت شده از تدریس یار پایه سوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮🔮 از وظایف معلم در بخش ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی در بهمن ماه 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
هدایت شده از تدریس یار پایه سوم
💢نگویید معلم بگویید "مدیر یادگیری" 📌۲۱ نکته ای که مدیر یادگیری باید بداند: ۱. در دنیای جدید معلم رفته و مدیر یادگیری جای آن نشسسته است. (معلمی به معنای انتقال یکطرفه و منفعلانه اطلاعات و متکلم وحده جای خود را به مدیریت یادگیری به معنای چرخش فعال و منتقدانه و پرسش محور اندیشه). ۲. مدیر یادگیری بیش از گفتن باید بشنود. ۳. مدیر یادگیری پرسش محور مباحث را پیش می برد. خود می پرسد و مدام مقدمات پرسشهای قدرتمند را فراهم می کند. ۴. مدیر یادگیری دانش آموز را ظرف اطلاعات نمی بیند ۵. مدیر یادگیری در مدیریت یاددهی-یادگیری پیش از هر چیز به دنبال خلق شوق و نشاط است. ۶. مدیر یادگیری با دانش اموز هم اندیشی می کند و از او می آموزد و به پرسش هایش بها می دهد و پرسشگر و پرسشگری را ارج می نهد و بر صدر می نشاند. ۷. مدیر یادگیری هم به زبان دانش اموز بها می دهد و هم به زبان بدنش توجه دارد و خود هم هر دو زبان خویش را برای مدیریت یادگیری بکار می گیرد. ۸. مدیر یادگیری از چشمان دانش اموز پیامهای زیادی دریافت می کند؛ پیامهایی مبنی بر تلقی به قبول شدن یا پذیرفته نشدن! پیامهای هشدار دهنده درباره جذاب و مفید نبودن درس یا نفهمیدن ان یا پیامهای امیدوار کننده و همه این پیامها در جهت گیری های بعدی مدیر یادگیری نقش دارد. ۹.مدیر یادگیری، شعار دارد و شعارش بسته به اینکه دانش آموزش چه کسانی اند و در چه مدرسه و منطقه ای اموزش می دهد متفاوت است. ۱۰. مدیر یادگیری برای تحقق شعارش برنامه دارد. ۱۱. مدیر یادگیری هم زیاد "نمی دانم" را به کار می برد و هم تلاش میکند این جمله باشکوه در ذهن و زبان دانش آموز نقش بندد‌. تا به رسمیت بشناسند مرز جهالت و دانایی را. ۱۲. مدیر یادگیری سعی می کند مسئولانه از بازتولید و تکثیر ضرب المثل ها و تعابیر ضد توسعه جلوگیری کند؛ تعابیری مثل " دیواری کوتاهتر از من نیست که.." ؛ " مشکل خودته"؛ "به من چه؟"؛ "فکر خودت باش که..(با دلالت فقط به فکر خود باش)".... ۱۳.مدیریادگیری در راستای تحقق پایدار و حداکثر نواوری به تفاوتهای دانش اموزان توجه دارد و آن را به رسمیت می شناسد. ۱۴. مدیر یادگیری، عقل کل نیست و نه در برابر دانش آموزان که در کنار و همراه آنهاست. ۱۵. مدیر یادگیری، صرفا به مغز و عقل دانش اموز نظر ندارد بلکه افزون بر ساحت ذهن به عواطف، هیجانات، احساسات، خیال، و بالاخره همه ساحات وجودی و کنش های او توجه دارد. ۱۶. مدیر یادگیری تکلیف نمی دهد بلکه حاصل شوق دانش آموز را بطور داوطلبانه در قاب پژوهش و پرسش و پرسشگری به نظاره می نشیند. ۱۷.مدیر یادگیری زندگی کردن را با دانش اموز زندگی می کند و در دل این زندگی ریاضی و علوم و.. آموزش می دهد. ۱۸. مدیر یادگیری اموزش را به و مدرسه و مدرسه را به کلاس تقلیل نمی دهد بلکه محیط آموزشی برای او بزرگتر از کلاس و مدرسه است. ۱۹. مدیر یادگیری چراغ عقل را روشن نگه می دارد تا راه دین به درستی و در ریل بصیرت و به دور از افراطی گری پیموده شود‌ و حیات طیبه را در حیات دینی جستجو می کند و عطش این حیات را در دانش اموز خلق می کند. ۲۰. مدیر یادگیری دانش آموز را عضوی از خانواده خود می داند و چونان مادر دانش اموز را می پروراند و لحظه لحظه نگران و پیگیر رشد دانایی اوست. ۲۱. مدیر یادگیری در کنار مشروعیت دغدغه مقبولیت هم دارد؛ مشروعیتش را مدرک و گواهی هایش و از همه مهمتر دانش و تخصص و مهارتش تأمين می كند اما مقبولیتش گره خورده به: جذابیتش، تکنیک های بروزش، پیگیری و هدایت یادگیری، شنیدن و گفتگو، لبخندهای امیدبخشش، دلسوزیش، تصمیم های موقعیت محور او. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
هدایت شده از تدریس یار پایه سوم
🔴🔴 🦋 : اسامی دانش آموزان ڪلاس (تڪ پایه) در این جدول مشخصات دانش آموزان را طبق لیست کامپیوتری که از طریق مدیر دریافت می کنید ، تنظیم نمایید. 🦋 : مواد درسی و ساعات ڪار هفتگی دوره ی ابتدایی شما باید طبق پایه ایی که ابلاغ دریافت نموده اید ، تدریس نمایید 🦋 : برنامه ی درسی هفتگی طبق جدول ۲، تمام مواد درسی را تنظیم کنید 🦋 : بودجه بندی برای تدریس دروس برای هر درس، مقدار صفحات را یادداشت کنید البته هفتگی 🦋 : یادداشت های معلم در این جدول اسامی دانش آموزانی نوشته می شود که در آموزش و یادگیری مشکلات دارند و آموزگار مجبور است راهڪارهایی را جهت بهبود و رفع چالش اِعمال نماید و تا زمان رفع نقیصه، تمامی فعالیتهای خود و دانش آموز را یادداشت و ثبت نماید ممکن است تاچندهفته و تا چند ماه به طول انجامد و تا زمانیکه مشکل رفع نشده ، ثبت وقایع قطع نگردد. نکته : ممکن است در ڪلاس هیچ دانش آموز مشکل داری وجود نداشته باشد و شاید هم برعکس ! پس هر تعداد دانش آموزِ مشکل دار در ڪلاس حضور داشت فقط در این لیست طبق شماره ایی که شما در جدول شماره ی ۱ به آن اختصاص داده اید(کد۱) یادداشت نمایید. 🦋 : ثبت غیبت دانش آموزان در این لیست فقط اسامی دانش آموزانِ غایب نوشته شود نه همه ! 🦋 : لیست دیدار با اولیا در این لیست ، شما فقط اسامی افرادی را که شما به صورت انفرادی فراخوانده ایید ثبت می کنید ممکن علت دعوت شما از اولیای یڪ دانش آموز ، دلیلِ خاصی داشته باشد که میبایست آن را در قسمت موضوع مراجعه به صورت خلاصه یادداشت نمایید. 🦋 ثبت جلسات توجیهی عمومی برای اولیا این جدول طبق جلسات ماهانه ایی که با تمامی اولیا دارید تدوین شده و شما میبایست طبق آیکن های مندرج در آن به ثبت وقایع بپردازید. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
هدایت شده از تدریس یار پایه سوم
✅ آسیب شناسی قرائت سوره حمد و سوره های جزء ۳۰ ▪️معلمان محترم قرآن ! توصیه می شود قبل از تدریس هر سوره فیلم آن را با دقت تا آخر ببینید. 🎞 ۵۱ فیلم با موضوع روش تدریس ۳۸ سوره جزء ۳۰ + سوره حمد https://www.aparat.com/playlist/4019025 ❣لطفا این مطلب را برای آموزگاران، دبیران و معلمان محترم قرآن ارسال فرمائید. 🤲 اللهم انصر من نصر القرآن 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
هدایت شده از تدریس یار پایه سوم
🕹 🎮 این بازی Century Age of Ashes نام داشته و به دست تیم Playwing ساخته شده است. شما در این بازی شاهد نبردهای حماسی و هیجان انگیز به وسیله اژدهایان غول آسا خواهید بود. این بازی حالت های جذابی ارائه می‌دهد: یک آموزش فوق العاده کامل، یک حالت زد و خورد سه علیه سه و در نهایت باز کردن حالت شش علیه شش. حالت سه علیه سه احساس بسیار خوبی دارد؛ زیرا نقطه شروعی درخشان برای بازیکنان جدید است. با تنها 6 اژدها در میدان نبرد، حرکت در اطراف بدون مُردن سریع آسانتر است. Century کار بزرگی را انجام داد و نقشه نسبتاً کوچکی را برای این درگیری‌های سه علیه سه تهیه کرد و به آنها احساس وسیع و گسترده ای داد. هر تصمیمی که در جریان نبرد می‌گیرید، از حمله و دفاع گرفته تا استفاده از پول برای ارتقادادن و همچنین تصمیم برای اینکه به چه کسی حمله کنید، نقش مهمی در پیاده سازی استراتژی موفقیت شما خواهد داشت. بازی Century Age of Ashes تنها یک اثر اکشن ساده نبوده و پیچیدگی‌های فراوانی را در جریان گیم پلی خود پنهان کرده است. این بازی شامل گرافیکی زیبا و نفس گیر می‌شود که چشم‌ها را به سوی خود خیره خواهد کرد. اگر از بازی های اکشن هوایی لذت می‌برید، Century Age of Ashes برای شما است. حداقل سیستم مورد نیاز : Requires a 64-bit processor and operating system OS: Windows 10/11 64-bit Processor: Intel Core i5 2.6Ghz or AMD FX-8350 Memory: 6 GB RAM Graphics: NVIDIA GTX 760 or AMD RX 560 DirectX: Version 12 Network: Broadband Internet connection Storage: 10 GB available space ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3
هدایت شده از تدریس یار پایه ششم
جملات ممنوعه برای بچه‌ها در فصل کارنامه ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
هدایت شده از مدرسه من
44104125922133.pdf
1.23M
چطوری یه کلاس شاداب داشته باشیم؟! 😃😍😃😍😃😍 @madrese_yar
هدایت شده از Ltms
🎬« نابغه » 🎥فیلم کوتاه نابغه درباره «محمد» دانش آموز نابینایی که توانایی ویژه ای دارد. این فیلم بر اساس یک داستان واقعی است. محمد توانست با وجود محدودیت ها در کنار توانایی ویژه‌ی خود، هم‌دوش افرادی که این محدودیت ها را ندارند قرار بگیرد. 🔹️تهیه شده در روابط عمومی سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی ✍لینک فیلم: 🌐csdeo.ir/Zp48 ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
هدایت شده از تدریس یار پایه پنجم
44130144562557.mp3
9.08M
╭═━⊰✹🌺✹⊱━═╮ 🟣 مشکلات یادگیری مرتبط با دانش آموزان 📗 راهنمای والدین در مشکلات یادگیری / پیتر وست وود ترجمه علی عربانی دانا / انتشارات انجمن اولیا و مربیان 🎙گوینده : آزیتا قرنجیک مدرس آموزش خانواده ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar5
هدایت شده از Ltms
🔰چهار راهکار ساده برای محافظت از داده‌ها و دستگاه‌های خود در برابر هک : 1️⃣ پسورد (رمز عبور) قوی انتخاب کنید این اقدام احتیاطی به طور خاص برای میل باکس یا صندوق پست الکترونیکی شماست که انواع اطلاعات حساس را ذخیره می‌کند. علیرغم برخی اختلاف نظر‌ها ساده‌ترین راه برای پیگیری لاگین‌های مختلف استفاده از پسورد منیجر به منظور مدیریت رمز عبور است. حتی اگر هیچ راه حلی ۱۰۰ درصد ایمن نباشد یک پسورد منیجر به شما این امکان را می‌دهد تا رمز‌های عبور قوی مختلفی داشته باشید و رمز‌ها را رمزگذاری کنید. 2️⃣ تراکنش‌های خود را با احراز هویت دو مرحله‌ای ایمن کنید احراز هویت دو مرحله‌ای همان طور که از نام اش پیداست استفاده از رمز عبور را با روش دیگری ترکیب می‌کند که می‌تواند یک پیام متنی، یک اپلیکیشن یا یک شناسایی بیومتریک باشد. احراز هویت دو مرحله‌ای می‌تواند اندکی وقت گیر باشد، اما در صورت نقض داده‌ها شبکه ایمنی بیش تری را فراهم می‌نماید. 3️⃣ داده‌های خود را ذخیره کنید ذخیره منظم داده‌های تان باید به یک عادت تبدیل شود. در صورت نقص سخت افزار یا وجود ویروس متوجه خواهید شد این کار تا چه اندازه مفید است. هم چنین، ذخیره داده‌ها شما را در برابر حملات باج افزار‌ها که از زمان پاندمی کووید افزایش یافته کم‌تر آسیب پذیر می‌سازد. می‌توانید نسخه‌های پشتیبان را در حافظه خارجی که جدا از رایانه خود یا در فضای ابری نگهداری می‌کنید ذخیره نمایید. 4️⃣ به روز رسانی کنید سایبری به روز رسانی‌های منظم ویژگی‌های امنیتی جدیدی را برای تان به ارمغان می‌آورند. سیستم عامل (OS) مرورگر‌های وب و آنتی ویروس شما مهم‌ترین نکاتی هستند که باید روی آن تمرکز کنید. در اکثر دستگاه‌ها می‌توان حالت به روز رسانی خودکار را فعال کرد. ═════❁💠❁═════ ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
[✨😌] 🌱 اگه بذاری برداشتی که بقیه ازت دارن رفتارت رو تحت تأثیر قرار بده، هیچوقت پیشرفت نمیکنی. ولی اگه برعکس چیزی که بقیه فکر میکنن خودتو در مقابل تجربه کردن تسلیم کنی، هم یه چیزی‌ یاد میگیری هم اینکه پیشرفت میکنی ✨ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar3