ریاضی اردیبهشت 1.pdf
371.9K
💢آزمون ریاضی
📌 اردیبهشت ماه
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
#پایه_چهارم #آموزش #ابتدایی
4_5823659848725692527.pdf
713.6K
نمونه آزمون علوم
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
#پایه_چهارم #آموزش #ابتدایی
آزمونک درس تفریق اعداد اعشاری.pdf
244.9K
آزمون ریاضی
تفریق اعداداعشاری
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
#پایه_چهارم #آموزش #ابتدایی
48.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع فایل : آموزش رسم ارتفاع مثلث
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
#پایه_چهارم #آموزش #ابتدایی
21.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس ریاضی (فعالیت صفحه ۱۳۱)
توضیحات دانش آموز عزیز کلاس چهارم محیا رحیمی با استفاده از دست ورزی
طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه
هدف:_ درک مفهوم متوازی الاضلاع و توانایی رسم آن
_آشنایی با مساحت متوازی الاضلاع از طریق مساحت مستطیل
_شناخت اجزای تشکیل دهنده اشکال هندسی برای محاسبه مساحت
روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری)
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
42.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس علوم( گل و قسمت های مختلف آن)
توضیحات دانش آموزان عزیز کلاس چهارم آیلا علی محمدی و زهرا خلیلی با استفاده از شکوفه های بهاری ( درخت آلبالو )
طبق ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی ، عبادی و اخلاقی و همچنین ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه
هدف: ملموس شدن این بیت سعدی برای فراگیران
برگ درختان سبز در نظر هوشیار/ هر ورقش دفتری است معرفت کردگار
_ آشنایی با بخش های مختلف گل( شناختی_ دانش)
_فراگیران بخش های مختلف گل را نام ببرند( شناختی)
روش تدریس: فعال( دانش آموز محوری)
مکان : کلاس
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
33.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس علوم ( گرده افشانی)
توضیحات دانش آموزان عزیز کلاس چهارم زهرا ابراهیمی و هستی نجفی
طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه و همچنین ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی ، عبادی و اخلاقی
هدف: آشنایی با عوامل گرده افشانی ( شناختی_ دانش)
فراگیران بتوانند عمل کرده افشانی را توضیح دهند.( شناختی)
فراگیران علت کرده افشانی را بدانند.( شناختی _ درک و فهم)
روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری)
مکان: کلاس
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
درس هدیه های آسمانی ( مزرعه اعمال)
طبق ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی ، عبادی و اخلاقی
هدف: آشنایی با مفهوم نتیجه اعمال
_ آشنایی با تناسب اعمال و نتیجه آن در زندگی ( دانشی _ نگرشی)
_ تقویت تمایل به انجام کارهای نیک برای خشنود کردن خداوند ( عاطفی)
_ تمایل به انجام کارهای نیک برای بهره مندی از پاداش در جهان آخرت ( رفتاری)
_ تلاش برای انجام کارهای نیک( رفتاری)
روش تدریس: فعال ( دانش آموز محوری) ، مشارکتی
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
23.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس ریاضی ( مساحت)
توضیحات دانش آموزان عزیز کلاس چهارم ریحانه خلیلی و محیا نیکخوی با استفاده از دست ورزی
طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه
هدف:_ آشنایی فراگیران با مساحت قسمت رنگی
_ آشنایی فراگیران با حل مساحت در شکل های ترکیبی
روش تدریس: فعال( دانش آموز محوری)
مکان : کلاس
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
درس ریاضی ( احتمال)
طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه
هدف:_ آشنایی فراگیران با مفهوم احتمال و پدیده های تصادفی
_فراگیران با پدیده های احتمالی در زندگی
واقعی آشنا شده و بتوانند آن را به کار گیرند.
روش تدریس: فعال( دانش آموز محوری)
مکان :( کلاس)
وسایل مورد نیاز: کیسه ، مهره های رنگی، چوب خط رنگی و چرخنده
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
املای جستجو گر خلاق
طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه
هدف:_افزایش و تقویت قدرت تمرکز در فراگیران
_افزایش قدرت یادگیری در فراگیران
_توجه بیشتر به جزئیات
_تمرین صبر و تمرکز
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده
درس مطالعات (تقویم)
طبق ساحت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه
هدف: _آشنایی فراگیران با تقویم
_ فراگیران گذر عمر را بدانند وبه بهترین نحو از لحظه لحظه زندگی خودشان بهره ببرند
_ فراگیران موارد استفاده از تقویم را توضیح دهند.
_فراگیران برخی از روزهای تعطیل و غیر تعطیل را در تقویم بیابند.
_فراگیران روز تولد خود و برخی از اعضای خانواده اش را روی تقویم پیدا کنند.
_ اعداد و روزهای یک ماه را در یک تقویم جدید بازنویسی کند.
روش تدریس: فعال( دانش آموز محوری)
#موسسه_راهیان_کوثر_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#آموزگار_وحیده_فتحی_نژاد
#دبستان_نورالهدی_نقده