موضوع: موزه
هدف: آشنایی دانش آموزان با وسایل قدیمی وتاریخی ورفتار مردم در قرون گذشته، همچنین شیوه زندگی کردن مردمان در گذشته، ساده گی وبی آلایش بودن مردمان در گذشته.(ساخت تعلیم وتربیت زیبایی شناسی و هنری)
مکان: موزه فرهنگی حمام میرزا رسول
#موسسه_راهیان_کوثر_استان_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم
#آموزگار_گلی_کول
#دبستان_پسرانه_مکتب_النبی_ص
#شهرستان_مهاباد
موضوع: خاصیت آهن ربا
هدف: آشنایی دانش آموزان با کاربرد آهن ربا با کمک آزمایش ساده(شناختی وکاربردی)
علاقه دانش آموزان وبرانگیخته شدن حس کنجکاوی نسبت به کار گروهی در مورد آهن ربا (مفهومی)
آشنایی دانش آموزان به این که آهن ربا های مختلف، قدرت متفاوتی دارند(شناختی)
مشارکت وفعالیت در گروه(عاطفی)
براساس ساخت تعلیم وتربیت علمی وفناورانه
وسایل مورد نیاز: آهن رباهای مختلف، گیره کاغذی، سنجاق، میله، براده ی آهن، قیچی، میخ، مهره
مکان تدریس: کلاس درس
روش تدریس: بحث وگفتگو، بارش فکری، گروهی، مشورتی
#موسسه_راهیان_کوثر_استان_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم
#آموزگار_گلی_کول
#دبستان_پسرانه_مکتب_النبی_ص
#مدیریت_محترم_خانم_مریم_سلیمی
#شهرستان_مهاباد
11.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: ترفند ضرب اعداد زوج در عدد ۱۵
هدف: دانش آموزان به این نکته پی ببرند که جواب بسیاری از مسائل را به راحتی می توان بدست آورد.(هدف رفتاری آموزشی)
بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی وفناورانه
#موسسه_راهیان_کوثر_استان_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم
#آموزگار_گلی_کول
#دبستان_پسرانه_مکتب_النبی_ص
#شهرستان_مهاباد
#مدیریت_خانم_مریم_سلیمی
23.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: آیا خاصیت آهن ربا در همه جای آهن ربا یکسان است؟
چطور یک آهن ربا بسازیم؟
هدف: روش ساخت آهن ربا را بیان کند(شناختی)
دانش آموزان با کاربرد آهن ربا با انجام یک آزمایشی ساده پی ببرند(شناختی وکاربردی)
با کمک وسایل بتواند آهن ربا بسازد.
پی بردن به اهمیت آهن ربا در زندگی (حیطه عاطفی)
براساس ساخت تعلیم وتربیت علمی و فناورانه.
#موسسه_راهیان_کوثر_استان_آذربایجان_غربی
#آموزگار: گلی_کول
#دبستان_پسرانه_مکتب_النبی_ص
#شهرستان_مهاباد
#مدیریت_خانم_مریم_سلیمی
23.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: تقسیم دو رقمی
هدف: آشنایی دانش آموزان با اجزای تقسیم (شناختی)
دانش آموزان مفهوم تقسیم را به خوبی درک کند(مفهومی)
برای نشان دادن تقسیم ها شکل بکشد(مهارتی)
دانش آموزان در کلاس بتوانند حداقل
نحوه حل کردن تقسیم را بیان کنند(دانشی)
بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی وفناورانه
مکان: کلاس درس
وسایل مورد نیاز: دست ورزی(استفاده از کاغذ رنگی)
روش تدریس: پرسش و پاسخ، نمایشی، مشارکتی
#موسسه_راهیان_کوثر_استان_آذربایجان_غربی
#آموزگار_گلی_کول
#پایه_چهارم
#دبستان_پسرانه_مکتب_النبی_ص
#مدیریت_خانم_مریم_سلیمی
#شهرستان_مهاباد
موضوع: صندلی صمیمیت صفحه ۵۹
هدف: قرار گرقتن در جایگاه معلم وایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزان وتوانایی خوب سخن گفتن عامل بسیار مهمی در رشدو شکوفایی فکری در دانش آموزان وپرورش فن بیان.
مکان تدریس: کلاس درس
روش تدریس: دانش آموز محوری
#موسسه _راهیان_ کوثر_شعبه_آذربایجان_ غربی
#پایه_ چهارم _ابتدایی
#آموزگار_گلی_کول
#دبستان _مکتب النبی (ص)
#شهرستان_ مهاباد
موضوع: تشکیل سنگ های رسوبی
هدف: آشنایی دانش آموزان با نوعی دیگر از سنگ ها
دانش آموزان نسبت به تغییر پذیری سنگ ها کنجکاو شوند.(حیطه نگرشی)
دانش آموزان مواد تشکیل دهنده سنگ های مختلف را شناسایی می کنند. با چگونگی تشکیل سنگ ها آشنایی نسبی داشته باشند.
موادسازنده ی سنگ ها را بگویید.(زبانی، کلامی)
بر اساس ساخت تعلیم وتربیت اقتصادی وحرفه ای(با کسب مهارت های ساده کارآفرینی قدرت تخیل و خلاقیت خود را برای تولید یک محصول یا خدمت به کار گیرد.
مکان: کلاس درس
روش تدریس: پرسش وپاسخ، مشارکتی، گروهی
وسایل مورد نیاز: گچ، آب، سنگ ریزه، شن، شیشه اکواریوم، دستکش نایلون زیپ دار، تخته
#موسسه_راهیان_کوثر_استان_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم
#مدیریت_محترم_خانم_مریم_سلیمی
#دبستان_پسرانه_مکتب_النبی_ص
آموزگار_گلی_کول
#شهرستان_مهاباد
موضوع: سنگ های دگرگونی
هدف: آشنایی دانش آموزان با نوعی دیگر از سنگ ها
دانش آموزان نسبت به تغییر پذیری سنگ ها کنجکاو شوند.(حیطه نگرشی)
در پایان این آزمایش نام سنگ ها راشناخته وآن ها را با توجه به ویژگی هایشان طبقه بندی می کند.(منطقی، ریاضی)
بر اساس ساخت تعلیم وتربیت زیبایی شناسی و تربیت هنری: باخلق یک اثر هنری با استفاده ازمعیارهای زیبا شناسی، قدرت تخیل، تجسم وایده پردازی خود را تقویت می کند.
مکان: کلاس درس
روش تدریس: دانش آموز محوری، پرسش وپاسخ، آزمایش
مواد لازم: خاک رس، آب، گرما، دستکش
#موسسه_راهیان_کوثر_استان_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم
#مدیریت_محترم_خانم_مریم_سلیمی
#دبستان_پسرانه_مکتب_النبی_ص
#آموزگار_گلی_کول
#شهرستان_مهاباد