eitaa logo
تدریس یار پایه چهارم
14.1هزار دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
11.7هزار ویدیو
16.6هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید
مشاهده در ایتا
دانلود
11.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: ترفند ضرب اعداد زوج در عدد ۱۵ هدف: دانش آموزان به این نکته پی ببرند که جواب بسیاری از مسائل را به راحتی می توان بدست آورد.(هدف رفتاری آموزشی) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی وفناورانه
23.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: آیا خاصیت آهن ربا در همه جای آهن ربا یکسان است؟ چطور یک آهن ربا بسازیم؟ هدف: روش ساخت آهن ربا را بیان کند(شناختی) دانش آموزان با کاربرد آهن ربا با انجام یک آزمایشی ساده پی ببرند(شناختی وکاربردی) با کمک وسایل بتواند آهن ربا بسازد. پی بردن به اهمیت آهن ربا در زندگی (حیطه عاطفی) براساس ساخت تعلیم وتربیت علمی و فناورانه. : گلی_کول
23.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: تقسیم دو رقمی هدف: آشنایی دانش آموزان با اجزای تقسیم (شناختی) دانش آموزان مفهوم تقسیم را به خوبی درک کند(مفهومی) برای نشان دادن تقسیم ها شکل بکشد(مهارتی) دانش آموزان در کلاس بتوانند حداقل نحوه حل کردن تقسیم را بیان کنند(دانشی) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی وفناورانه مکان: کلاس درس وسایل مورد نیاز: دست ورزی(استفاده از کاغذ رنگی) روش تدریس: پرسش و پاسخ، نمایشی، مشارکتی
موضوع: صندلی صمیمیت صفحه ۵۹ هدف: قرار گرقتن در جایگاه معلم وایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزان وتوانایی خوب سخن گفتن عامل بسیار مهمی در رشدو شکوفایی فکری در دانش آموزان وپرورش فن بیان. مکان تدریس: کلاس درس روش تدریس: دانش آموز محوری _راهیان_ کوثر_شعبه_آذربایجان_ غربی چهارم _ابتدایی _مکتب النبی (ص) مهاباد
موضوع: تشکیل سنگ های رسوبی هدف: آشنایی دانش آموزان با نوعی دیگر از سنگ ها دانش آموزان نسبت به تغییر پذیری سنگ ها کنجکاو شوند.(حیطه نگرشی) دانش آموزان مواد تشکیل دهنده سنگ های مختلف را شناسایی می کنند. با چگونگی تشکیل سنگ ها آشنایی نسبی داشته باشند. موادسازنده ی سنگ ها را بگویید.(زبانی، کلامی) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت اقتصادی وحرفه ای(با کسب مهارت های ساده کارآفرینی قدرت تخیل و خلاقیت خود را برای تولید یک محصول یا خدمت به کار گیرد. مکان: کلاس درس روش تدریس: پرسش وپاسخ، مشارکتی، گروهی وسایل مورد نیاز: گچ، آب، سنگ ریزه، شن، شیشه اکواریوم، دستکش نایلون زیپ دار، تخته آموزگار_گلی_کول
موضوع: سنگ های دگرگونی هدف: آشنایی دانش آموزان با نوعی دیگر از سنگ ها دانش آموزان نسبت به تغییر پذیری سنگ ها کنجکاو شوند.(حیطه نگرشی) در پایان این آزمایش نام سنگ ها راشناخته وآن ها را با توجه به ویژگی هایشان طبقه بندی می کند.(منطقی، ریاضی) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت زیبایی شناسی و تربیت هنری: باخلق یک اثر هنری با استفاده ازمعیارهای زیبا شناسی، قدرت تخیل، تجسم وایده پردازی خود را تقویت می کند. مکان: کلاس درس روش تدریس: دانش آموز محوری، پرسش وپاسخ، آزمایش مواد لازم: خاک رس، آب، گرما، دستکش
هدایت شده از Ltms
✅جهت انجام ثبت نمرات در سیدا هر دانش آموز هزار تومان https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
هدایت شده از تدریس یار پایه اول
9.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تقویم دوشنبه ۳ بهمن ۱۴٠۱❄️ طراح: مینا قشلاقی🌸🌹 التماس دعا 🙏 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
مولانا چه زيباعشق را معنی کرده ای که می پرسی نشان عشق چيست ؟ عشق چيزی جز ظهور مهر نيست عشق يعنی مشکلی اسان کنی... دردی از در مانده ای درمان کنی در ميان اين همه غوغا و شر عشق يعنی کاهش رنج بشر يعنی گل به جای خار باش پل به جای اين همه ديوار باش عشق يعنی تشنه اي خود نيز اگر واگذاری اب را ، بر تشنه تر عشق يعنی دشت گل کاری شده در کويری چشمه ای جاری شده عشق يعنی ترش را شيرين کنی عشق يعنی نيش را نوشين کنی هر کجا عشق ايد و ساکن شود هر چه نا ممکن بود ، ممکن شود...