@MoallemYariR5 پیک آدینه هفته سوم مهر (06).pdf
880.3K
پایه پنجم|
🔺 پیک آدینه هفته 3 مهر پایه پنجم ابتدایی
🔸 هفته سوم مهر
▪️ #سری6
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
@MoallemYariR5 پیک آدینه هفته سوم مهر (07).pdf
2.27M
پایه پنجم|
🔺 پیک آدینه هفته 3 مهر پایه پنجم ابتدایی
🔸 هفته سوم مهر
▪️ #سری7
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
@MoallemYariR5 پیک آدینه هفته سوم مهر (08).pdf
1.35M
پایه پنجم|
🔺 پیک آدینه هفته 3 مهر پایه پنجم ابتدایی
🔸 هفته سوم مهر
▪️ #سری8
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
@MoallemYariR5 پیک آدینه هفته 4 مهر (01).pdf
1.31M
پایه پنجم|
🔺 پیک آدینه هفته 4 مهر پایه پنجم ابتدایی
🔸 هفته چهارم مهر
▪️ #سری1
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
@MoallemYariR5 پیک آدینه هفته 4 مهر (02).pdf
1.63M
پایه پنجم|
🔺 پیک آدینه هفته 4 مهر پایه پنجم ابتدایی
🔸 هفته چهارم مهر
▪️ #سری2
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
15.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پایه پنجم|
🎞 فیلم آموزشی
⚅بازی و ریاضی(بازی صفحه ی اعداد)
📒پایه ی پنجم ابتدایی
🖊آموزگار: زهرا پورشعبان،
💎 💎
#کلیپ
#ریاضی
❇️
♦️
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
#آموزش
17.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پایه پنجم|
معرفی ساعت و اعداد مرکب جمع و نکات طلایی و جمع و تفریق
💎 💎
#کلیپ
#ریاضی فصل
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
#آموزش
12.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پایه پنجم|
کلیپ تدریس صفر تا صد الگوی مثلثی
#بخش_اول
مدرس: استاد تورج لامعی
💎 💎
#کلیپ
#ریاضی فصل اول
❇️
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
#آموزش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه پنجم|
💎 💎
#کلیپ سرعت تغییرات مواد
#علوم
فصل۲ ماده تغییر می کند
❇️
♦️
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
#آموزش
@kelaspanj.pdf
3.71M
پایه پنجم|
💎 💎
#جزوه تحلیل محتوای
#فارسی درس۲ فضل خدا
❇️ ❇️
♦️
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
#آموزش
44.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پایه پنجم|
💎 💎
#کلیپ
#مطالعات_اجتماعی درس۲ احساسات ما
❇️
♦️
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
#آموزش
کانال فصل پنجم@kelaspanj.pdf
19.66M
پایه پنجم|
💎 💎
#کتاب_کار کامل
#مطالعات_اجتماعی کاگو
❇️ ❇️
♦️
➖➖➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
#آموزش #ابتدایی #پایه_پنجم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه پنجم👈 تدریس صفحه 10 کتاب ریاضی پنجم ابتدایی
🔹 #فصل1 : عدد نویسی و الگوها
🔸 قسمت هجدهم
◀️ تدریس فصل اول ریاضی #پنجم_ابتدایی
👈 فصل 1
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه پنجم◀️ درسنامه و حل تمرینات صفحه 22 ریاضی پنجم ابتدایی
🔹 #فصل2 : کسر
🔺 فیلم تدریس فصل دوم ریاضی پنجم ابتدایی
🔸 حل تمرینات فصل 2 ریاضی پنجم ابتدایی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
14.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پایه پنجم◀️ درسنامه و حل تمرینات صفحه 23 ریاضی پنجم ابتدایی
🔹 #فصل2 : کسر
🔺 فیلم تدریس فصل دوم ریاضی پنجم ابتدایی
🔸 حل تمرینات فصل 2 ریاضی پنجم ابتدایی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه پنجم◀️ درسنامه و حل تمرینات صفحه 24 ریاضی پنجم ابتدایی
🔹 #فصل2 : کسر
🔺 فیلم تدریس فصل دوم ریاضی پنجم ابتدایی
🔸 حل تمرینات فصل 2 ریاضی پنجم ابتدایی
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
#آموزش #ابتدایی #پایه_پنجم
@MoallemYariR5 پیک آدینه هفته 4 مهر (03).pdf
1.35M
پایه پنجم🔺 پیک آدینه هفته 4 مهر پایه پنجم ابتدایی
🔸 هفته چهارم مهر
▪️ #سری3
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
@MoallemYariR5 پیک آدینه هفته 4 مهر (04).pdf
1.72M
پایه پنجم🔺 پیک آدینه هفته 4 مهر پایه پنجم ابتدایی
🔸 هفته چهارم مهر
▪️ #سری4
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
قدردانی در روش تدریس:
هرگاه که شما از کاری که دانش آموزان انجام داده اند، چه کار کوچکی باشد چه بزرگ ، قدر دانی می کنید، عزت نفس آن ها افزایش می یابد و احساس ارزشمندی و اهمیت بیشتری می کنند و حس می کنند که فردی لایق و توانا هستند و در نتیجه تصویری که از خود دارند بهتر و بهتر می شود و حرمت نفس بیش تری می یابند.
اما سوال اینجاست که چگونه این احساس شگفت انگیز را در دانش آموزان می آفرینید؟
پاسخ ساده است با گفتن متشکرم در هر موقعیتی و برای هر کار بزرگ و کوچکی .باید عادت تشکر از دانش آموز را برای هرکاری که انجام می دهند،در خود ایجاد کنید.
در اینجا از تشکر شما نتیجه ای دو چندان به دست می آید:
هرگاه شما به دانش آموزی لبخند می زنید و از او تشکر می کنید،نه تنها حس عزت نفس و احساس اهمیت آن فرد رشد می کند، بلکه شما هم همین رشد و جهش را تجربه خواهید کرد. در واقع شما هر زمان که کاری می کنید یا حرفی می زنید که باعث می شود دانش آموزان بیشتر خود را بیشتر دوست داشته باشند،علاقه ی آن ها به خودتان را بیشتر کرده اید.
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند:
مثلا:
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا به هم نزدیک نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! "
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!"
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!"
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
🔷 انواع روش های نوین و جدید در تدریس
از انواع روش های تدریس جدید و نوین می توان به مواردی همچون روش توضیحی، سخنرانی، اکتشافی، حل مسئله، روش مباحثه، پرسش و پاسخ، واحد کار، گروه های کوچک، یادگیری فردی، روش ازمایشی و .... اشاره کرد
.🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
🔷 روش حل مسئلــــه
این روش یکی از روشهای فعال تدریس است. اگر نظام آموزشی بخواهد توانایی حل مسئله را به دانش آموزان یاددهد, (البته مسئله به معنی مشکل و معضل نیست, به بیان دیگر مسئله موضوعی نیست که برای ما مشکل ایجاد کند, بلکه رسیدن به هدف در هر اقدامی, به نوعی حل مسئله است, در این روش آموزش در بستر پژوهش انجام می شود و منجر به یادگیری اصیل و عمیق و پایدار در دانش آموزان می شود
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
51999023680893.pdf
2.95M
🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶
📚ارزشیابی توصیفی،یادگیری شاد
#ارزشیابی
#ارزشیابی_توصیفی
#یادگیری_شاد
🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
51999021166755.pdf
3.31M
🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶
📚سواد خواندن،سواد مالی
#داستان
#بخوان_بیندیش
#⃣ #سواد_خواندن_سواد_مالی
🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
51999015238717.pdf
1.82M
🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶
📚اختلالات یادگیری
#انواع_اختلالات
#نارساخوانی
#حافظه_دیداری
#حافظه_شنیداری
#توجه_دقت
#اختلالات_ریاضی
#⃣ #اختلالات_یادگیری
🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶🔶
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
کندنویسی_دانش_آموزان
🍀علّتهاي مختلفي براي کند نويسي وجود دارد؛ از جمله :
· عدم هماهنگي چشم و دست
· فشار زياد قلم روي کاغذ
· عدم صحيح در دست گرفتن قلم
· ضعيف بودن عضلات انگشتان و دست
· ملالآور بودن نوشتن به دليل ضعف يا عدم داشتن انگيزه و....
💥 کند نويسي همچنين موجب ضعف دانشآموز در درس املا ميشود. اين مشکل او را در انجام تکاليف نيز ناتوان کرده و از جهتي اگر در سنين پايين درمان نشود، در سنين بزرگسالي باعث بهوجود آمدن مشکلات ثانويه ميگردد.
در بسياري از موارد مشاهده شده است که والدين با پرخاش و اعتراض به دانشآموز و آموزگار او، موجب #تشديد اين مشکل شدهاند
💥 راهبردهای #درمانی
🔥روشهاي درمان کند_نويسي
🍁هرگونه ترس و اضطراب را از دانشآموز خود دور کنيم.
💥همیشه ترغيب و تشويق دانشآموز خود را به خوشنويسي را به یاد داشته باشید.
🍁تکاليف مدرسه بايد براي دانشآموز، شيرين و جذّاب باشد.
💥 از مدادها و خودکارهاي خيلي بلند و خيلي کوتاه به هيچ وجه استفاده نگردد.
🍁از ميز تحريرِ مناسب استفاده شود.
🍁از کاغذ و برگهاي سفيد و مرغوب استفاده شود. (کاغذ نبايد کاهي، روغني يا موجدار باشد.)
🍁بهمنظور تقويت عمل انبساط و انقباض ماهيچههاي انگشتان، دانههاي کوچک (مثلاً دانههاي تسبيح) را روي زمين ريخته و از او بخواهيم آنها را با سر انگشتهاي شصت و اشاره و ميانه، جمع کند.
🍁هوا نويسي (نوشتن با قلم روي هوا و فضاي اطراف): اين روش در تند نويسي، کمک قابل توجّهي به دانشآموزان ميکند؛ چرا که اين عمل در تسريع حرکات عضلات دست، بازو و ساعد و هماهنگي مغز با چشم و دست، تأثير بسياري دارد.
💥سينهخيز رفتن: روزي چند دقيقه (کمتر از ده دقيقه) دانشآموز #سينهخيز برود. اين عمل در هماهنگي اعضاي بدن بسيار مؤثّر است.)
💥 هر روز قبل از نوشتن تکاليف، چند دقيقه انگشتان را باز و بسته کند.
💠 به تجربه ثابت شده است که انجام بازيهاي محلّي که با حرکات سريع و زياد همراه است، در تند نويسي دانشآموزان بسيار مؤثّر است.
💥 براي تکاليف منزل سعي شود از حروفي که دانشآموز در نوشتن آن مشکل دارد، استفاده شود. بدين شکل مثلاً کلماتي را از درس پيدا کرده که حروف همصدا مانند (ذ ز ض ظ) داشته و يا کلماتي که بهصورتي که خوانده ميشوند، ولي نوشته نميشوند مانند خواب.
🍁دانشآموز در منزل با کمک خانواده مطالبي که در نوشتن مشکل دارد را مطالعه کند و براي کلمات مهم هم_خانواده پيدا کند؛ مثلاً براي کلمهي «حميد»، کلمات «محمد،احمد، حامد» را ميتوان بنويسد؛ زيرا اين کلمات، سه حرف #مشترک دارند.
💥معمولاً دانشآموزاني که اين مشکل را دارند، قلم را با فشار زياد در دست ميگيرند، تا حدّي که دست آنها عرق ميکند؛ دانشآموزاني که قلم را با فشار زياد در دست ميگيرند، دچار #ترس، استرس و دلهره هستند. بهتر است معلّمان و اولياء ميزان فشار به قلم را کنترل کرده و بيشتر در مورد مسائل روحي و رواني با دانشآموز کار کرده و ترس و استرس را از او دور کنند
❣️در پايان باز هم عنوان ميشود که پرخاش و تنبيه در درمان مشکلات، نه تنها نقش مثبتي ايفا نکرده، بلکه به تشديد شدن آن مشکل، منجر می شود.
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
animation.gif
21.5K
حالا چند تا تصویر👇👇
این تمرینات رو در خانه انجام دهند، که باعث تقویت دست ورزی و رفع کند نویسی میشه، روزی ده دقیقه کافیه
همکاران می تونید در گروه های اولیا ارسال بفرمایید
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar