کاربرگ_کسرهای_بزرگ_تر_از_واحد_نمره_برتر.pdf
574.3K
#پنجم
#آزمون_پنجم
#فصل_۲_ریاضی پنجم
🔷کاربرگ کسر بزرگتر از واحد
همراه با پاسخنامه
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#چهارم#پنجم#ششم
#فيلم_چهارم
#فیلم_پنجم
#فیلم_ششم
🔷🔶✅فیلم آموزشی عدد نویسی برای بچه های چهارم و پنجم و ششم با بیانی ساده و شیرین😍😍😍
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#پنجم
🔷فیلم آموزشی شماره ی ۱۰-فصل دوم- جمع و تفریق اعداد مخلوط با بیانی ساده و شیرین😍👌
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#پنجم
#فیلم_پنجم
🔷فیلم آموزشی سوال تستی از الگوها با بیانی ساده و شیرین😍👌
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#پنجم
🔷فیلم آموزشی شماره ی ۴-فصل دوم-جمع و تفریق اعداد مخلوط روی محور با بیانی ساده و شیرین😍👌
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#چهارم
#ششم
#پنجم
فیلم آموزشی عدد نویسی ویژه ی چهارم و پنجم و ششمی های عزیز با بیانی ساده و شیرین😍😍😍
تو فیلم بالا یه روشی گفتم که دیگه هیچ وقت این ارزش مکانیا رو اشتباه نکنی👌👌👌
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
join🔜 @tadriis_yar5
🌼پاسخ فعالیت های درس پنجم
🌼درس هدیه ها
🌟این پاسخ ها فقط جهت راهنمایی معلم می باشد برخی از سوالات بر اساس برداشت دانش اموز باید گفته شود
┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄
@tadriis_yar5
🌼پاسخ فعالیت های درس پنجم
🌼درس هدیه ها
🌟این پاسخ ها فقط جهت راهنمایی معلم می باشد برخی از سوالات بر اساس برداشت دانش اموز باید گفته شود
┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄
@tadriis_yar5
🌼پاسخ فعالیت های درس پنجم
🌼درس هدیه ها
🌟این پاسخ ها فقط جهت راهنمایی معلم می باشد برخی از سوالات بر اساس برداشت دانش اموز باید گفته شود
┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄
@tadriis_yar5
🌼پاسخ فعالیت های درس پنجم
🌼درس هدیه ها
🌟این پاسخ ها فقط جهت راهنمایی معلم می باشد برخی از سوالات بر اساس برداشت دانش اموز باید گفته شود
┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄
@tadriis_yar5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فهرست وارسی یا چک لیست عبارت است از فهرستي از مفاهيم، مهارت ها، فرآيندها که به معلّم اين امکان را مي دهد که دربرنامه هاي تدريس خود ميزان حصول به هدف هاي آموزشي را تعقيب و کنترل کند . و دريابدکه هر دانش آموز تا چه اندازه به هدف هاي مورد نظر رسيده است و احتمالا به چه کمک هايی نياز دارد تا براساس آن اطّلاعات ، فرايند تدريس خود را بازنگري کند .
- فهرست مشاهدات بسيار انعطاف پذير است و براساس انتظارات متفاوت هر معلّم از فراگيران کلاس خود تنظيم مي شود که ممکن است با فهرست معلّم ديگر متفاوت باشد.
- اين فهرست در موارد متعددي معلّم را به موقع و قبل از آن که دير شود ، از نياز هاي آموزشي دانش آموزان آگاه مي کند به اصطلاح دنده را عوض مي کند . و راه را براي برداشتن آگاهانه ي گام بعدي هموار مي کند .
- با مقايسه ي فهرست وارسي يک دانش آموز در زمان هاي مختلف ، معلّم به خوبي در مي يابدکه دانش آموز در چه مواردي رشد کرده است و در چه مواردي به تلاش بيشتر نياز دارد .
- اطّلاعات حاصل ازاين فهرست به معلّم کمک مي کند تا گام بعدي در تدريس را آگاهانه بردارد
@tadriis_yar5
🌼پاسخ فعالیت های درس پنجم
🌼درس هدیه ها
🌟این پاسخ ها فقط جهت راهنمایی معلم می باشد برخی از سوالات بر اساس برداشت دانش اموز باید گفته شود
┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄
@tadriis_yar5