ph100.pdf
754.2K
#انگیزشی
#طرح_ملی_حفظ_جزء_30
🌸مجموعه احادیث زیبا در مورد ارزش حفظ قرآن
🌷به زبان بچه ها🌷
🌻جالب و کاربردی🌻
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
@ltmsme
🔰نکاتی که در جلسه با اولیا باید عنوان ڪرد :
👇👇👇
1-✅اولین برخورد و دیدار با روی گشاده و لبخند همراه با معرفی خود اما فقط در حیطه اموزشی نه مسایل خصوصی و شخصی .
2-✅بیان چکیده ای از سیستم توصیفی آ پ .(اینکه کاملا توصیفی با در نظر گرفتن تمام موارد جهت ارزیابی ،عدم وجود نمره ).
3-✅قاطع و محکم و با اعتماد،به نفس صحبت کنید هرگونه رفتار و حرکات شما کاملا زیر ذره بین نگاه والدین هست .
4-✅بیان شیوه تدریس هرکتاب و انتطارات شما از شاگردان .
5-✅عنوان وسایل و لوازم مورد نیاز برای سال تحصیلی و توضیح مختصر درباره ڪاربرد انها .
6-✅وجود پوشه ڪار یا کلربوک و قرار دادن تمام انچه که باید قرار دهد طبق هر درس و با ترتیب جهش سنجش و ارزیابی بهتر و رهنمود دقیق تر .
7-✅ تذکر به فرزتدان برای رعایت قوانین درون کلاسی و برون کلاسی در سطح مدرسه (چرا که رعایت ان یعنی اموزگار با خیال اسوده میتواند تدریس همراه با برنامه داشته باشد و گرنه هر گونه عدم رعایت باعث اتلاف وقت میشود و عقب ماندن از برنامه و بودجه بندی ).
8-✅طرح مسایل اخلاقی ،اموزشی و ...در یک برگه هر یک از والدین اطلاعات کامل و جامعی درباره ی :
تعداد افرادخانواده،فرزند چندم ،وضع اقتصادی و مالی ،ملیت ،وضع اعتقادی و فرهنگی ،بیماری جسمی یا روحی،هرگونه اتفاق خانوادگی از جمله طلاق و فوت و ...).
9-✅ نشان دادن دفتر اموزشی خود،به اولیا جهت اطلاع کامل از روند اموزش و اهداف و انتظارات تا سندی برای ارزشیابی ها و ...باشد(هر دانش اموز ۵صفحه اختصاصی دارد از جمله پرسش و پاسخ کلاسی ،انجام تکالیف ،شرکت در کار گروهی ،ازمون ها،غیبت و تاخیر و انضباط،شناسایی استعداد).
10-✅حتما صبحانه به فرزند خود بدهند تا صبح اول وقت بعنواین دل درد و ...وقت کلاس گرفته نشود،و از درس عقب نماند.
11-✅حتما بهداشت فردی را رعایت کنند(حمام ،لباس تمییز ،استفاده از خوش بو کنتده بدن ،لیوان و یه شیشه اب اشامیدنی ).
12-✅روزهایی که در برنامه ورزش دارند لباس ورزشی بیاورند.
13-✅نظارت بر انجام تکالیف فرزندان خود طبق برنامه بهمراه بازخورد .
پرسش و پاسخ در منزل ،راهنمایی و هدایت در انجام تحقیق های کتاب و ...
14-✅درس قران و املا هرشب در برنامه داشته باشند و بازخورد بزنند .
15-✅عدم نوشتن تکالیف فرزندان خود.
16-✅در صورت وجود غیبت حتما به مدرسه اطلاع بدهند، گواهی پزشک جهت موجه کردن .
17-✅همکاری با اموزگار و عدم دخالت در روند اموزشی ،از اموزش به سبک خود پرهیز کنند چون صرفا باعث دوگانگی اموزشی و اتلاف وقت خواهند شد .
18-✅از مراجعه به مدرسه ،تماس و حضور هر روز اکیدا پرهیز کنند.
فقط در روزهایی که طبق برنامه ورزش دارند مراجعه کنند .هر بزرگواری نهایت تا ۵دقیقه فرصت برای اطلاع از وضعیت اموزشی و اخلاقی،و ..خواهد داشت .
19-✅هنگام تدریس از در زدن کلاس به هر عنوان خودداری کنند،چون مطلقا جوابگو نخواهیم بود. اگر خوراکی یا کتاب یا هر دلیلی دیگری دارند فقط به دفتر مدرسه و نزد معاونین بروند .
20-✅اینکه اموزش و تدریس شما طبق بودجه بندی و برنامه هست لطفا ارائه نظر ندید که چرا کم یا زیاد تدریس میشود.
از دخالت در شیوه و نحوه ی تدریس اکیدا خودداری شود چرا که این شخص معلم هست که در کلاس با توجه به سطوح یادگیری مختلف و .... تصمیمگیری میکند ،اولیای بزرگوار تنها وظیفه ی همکاری را با اموزگار را داشته باشین .
از همراهی کردن فرزند خود در صورت عدم انجام تکالیف بشدت خودداری کنید و مانع غیبت او بشوید تا دانش اموز بداند نمیتواند به هر عنوان و بخاطر سهل انگاری و بازیگوشی و شیطنت مدرو مادر خود را پناهگاه تلقی کند.
اولیا در همه جهات بهتر هست حق را به اموزگار بدهند و به او اعتماد کنند چرا که اموزگار اهدافی والاتر،و فراتر از انچه که در ذهن شما میگذرد برای فرزندان کلاسش تدبیر اندیشیده .
21-✅فراهم کردن محیط امن و ارام در خانواده برای فرزند خود.
22-✅لطفا از تفحص و کنجکاوی بی مورد،درباره حریم کلاس پرهیز کنید .
شما تنها موظف هستید از فرزند خود درباره انچه بر علمش افزوده شده و یا تا چه اندازه محیط،کلاس را برای فعالیت و ...فراهم کرده سوال کنید و راهنمایی کنید.
23-✅زمان مشخصی را اختصاص به مهمانی ها و مسافرت ها بدهید.
برای نوشتن و خواندن دروس فرزند خود زمانبندی کنید.
24-✅موبایل و ...تا زمانیکه طبق برنامه هفتگی خود عمل نکرده در اختیار فرزند خود ندهید.چنانچه تشخیص میدهید،حتی اسیب به درس فرزند خود میزند از او بگیرید.
25-✅چنانچه طبق اسناد و شواهد با اولیا تماس گرفته میشود مبنی بر رسیدگی وضعیت فرزندشان (ارجاع به مرکز اختلالات درمانی و پزشک بیماری های مختلف شنوایی وبینایی و .. ) لطفا تعصب بی جا از خود تشان ندهند و به فکر اینده ی فرزند خود در جامعه باشند.
🆔eitaa.com/tadriis_yar
⭕️با سردرد و سرگیجه هنگام مطالعه چه کنیم؟
🔅براتون پیش اومده که موقع مطالعه، حس سردرد و سرگیجه داشته باشید؟!
اگه آره، پس بیایید تا با هم راههای جلوگیری از سردرد و سرگیجه رو مرور کنیم.
۱. آب بنوشید!
🔹درصد زیادی از سردردها به دلیل کمبود آبه؛ ممکنه احساس تشنگی نداشته باشید ولی بازم آب خوردن رو فراموش نکنید.
۲. دوش آب گرم بگیرید!
🔹این کار باعث شل شدن عضلات شونه و گردن میشه که در نهایت به بهبود سردرد و سرگیجه شما کمک میکنه.
۳. طولانی نشستن ممنوع!
🔹هر چند دقیقه یکبار، از جای خودتون بلند بشید و چند قدم بزنید و دوباره برگردید سراغ درس.
۴. ورزش و حرکات کششی رو دست کم نگیرید!
🔹وقتی جریان خونتون بهبود پیدا کنه، کلی از مشکلات بدنتون برطرف میشه.
۵. با پوزیشن درست بشین پشت میز!
۶. به چشمات برس!
🔹گاهی وقتا دلیل بروز سردرد و سرگیجه هنگام مطالعه، ضعیف بودن بیناییه که باید حتما با پزشکتون هماهنگ باشید و چکآپهای لازم رو انجام بدید.
۷. ماساژ بده!
🔹ماساژ نواحی سفت در گردن و یا شونه میتونه کمک کننده باشه.
۸. نور مناسب
🔹بهترین نور برای مطالعه، نور غیر مستقیم آفتابه و در درجه دوم میتونید از چراغ مطالعه هم استفاده کنید.
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@tadriis_yar
کلاس اول تا دوازدهم
38154164045323.pdf
621.2K
#آزمونهای_املا
ابتدایی
#کل_پایه ها
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@tadriis_yar
کلاس اول تا دوازدهم
✅ دست_ورزی
✅ ریاضی_پایه_ششم
⬅️ جدول_ارزش_مکانی_اعداد_اعشاری
eitaa.com/tadriis_yar
soalMatn_5_Hedie(nomrebartar)1.pdf
675.4K
✅ فایل درس به درس هدیه های آسمان
پرسش و پاسخ
⬅️ پایه پنجم
eitaa.com/tadriis_yar
Kingsoft-Office-9.6.2(FarsRoid.Com).apk
22.75M
#نرم_افزار
نرم افزار فوق العاده قدرتمند اندرویدی برای باز کردن فایل های (پی دی اف__پاورپوینت__و انواع فايل ها)
اگر فایل هایی که ارسال شده باز نمیشه ٬لطفا این برنامه رو نصب کنید
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@tadriis_yar
کلاس اول تا دوازدهم
🦋🌈🦋🌈🦋🌈🦋🌈🦋🌈🦋
✍ برای تغییر در زندگیات، قدمی بردار
🔹شخص سادهلوحی مكرر شنيده بود كه خداوند متعال ضامن رزق بندگان است و به هر موجودی روزی میرساند.
🔸به همين خاطر به اين فكر افتاد كه به گوشه مسجدی برود و مشغول عبادت شود و از خداوند روزی خود را بگيرد.
🔹به اين قصد يک روز از سر صبح به مسجد رفت و مشغول عبادت شد. همين كه ظهر شد از خداوند طلب ناهار كرد. اما هرچه به انتظار نشست برايش ناهاری نرسيد.
🔸نوبت به شام شد و او باز از خدا طلب خوراكی برای شام كرد و چشم به راه ماند.
🔹چند ساعتی از شب گذشته، درويشی وارد مسجد شد و در پای ستونی نشست و شمعی روشن كرد. از «دوپله» خود قدری خورشت و چلو و نان بيرون آورد و شروع كرد به خوردن.
🔸مردی كه از صبح با شكم گرسنه از خدا طلب روزی كرده بود، در تاريكی و با حسرت به خوراک درويش چشم دوخته بود.
🔹ديد درويش نيمی از غذا را خورد و بهزودی باقیاش را هم میخورد. بیاختيار سرفهای كرد.
🔸درويش كه صدای سرفه را شنيد، گفت:
هر كه هستی بفرما.
🔹مرد بينوا كه از گرسنگی داشت میلرزيد، پيش آمد و بر سر سفره درويش نشست و مشغول خوردن شد.
🔸وقتی سير شد، درويش شرح حالش را پرسيد و آن مرد هم حكايت خودش را تعريف كرد.
🔹درويش به آن مرد گفت:
فكر كن اگر تو سرفه نكرده بودی، من از كجا میدانستم كه تو اينجايی تا به تو تعارف كنم و تو هم به روزی خودت برسی؟ شكی نيست كه خدا روزیرسان است اما يک سرفهای هم بايد كرد!
🔸فقط فکرکردن به هدف، هیچ تاثیری در رسیدن به هدف ندارد. اگر خواهان تغییرات هستید، همین امروز اقدام کنید؛ اقدامی هرچند کوچک، یک راه را برایتان باز میکند.
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
https://eitaa.com/tadriis_yar
کلاس اول تا دوازدهم
✅ املای خوشه ای
⬅️ برای تمامی پایه ( به عنوان تکلیف هم می توان از آن بهره برد )
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@tadriis_yar
کلاس اول تا دوازدهم
4_5857382772292715164.pdf
194.2K
✅ بیست نکته موثر در مدیریت بهینه کلاس درس و خود انضباطی دانش آموزان
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@tadriis_yar
کلاس اول تا دوازدهم
1_1737601213.pdf
1.08M
✅فایل آزمون ریاضی فصل اول (با پاسخنامه )
✅پایه پنجم
eitaa.com/tadriis_yar
36099119918651.pdf
8.46M
✅فایل کامل آزمون ماهانه تمام دروس
✅پایه پنجم
eitaa.com/tadriis_yar
✅ 18 تکنیک برای پرسش درکلاس درس
1⚘سوالات واضح بپرسید.
2⚘برای انتقام از بینظمیها سوال نپرسید.
3⚘فقط از فراگیران که ابراز تمایل میکنند، سوال نکنید.
4⚘برای دریافت پاسخ، زمان انتظار در نظر بگیرید.
5⚘مواظب باشید فقط یک جواب خاص را برای سوال مبنا قرار ندهید.
6⚘ابتدا سوال و بعد پاسخدهنده را مشخص کنید.
7⚘تاکیدتان بر سوالات بازپاسخ و تحلیلی باشد، نه حافظهای دانشی.
8⚘بعد از پاسخ دانشی(مانند؛ بله یا خیر و امثال این)، چرایی را جویا شوید.
9⚘از فراگیر بخواهید به زبان خود توضیح دهد، نه بیان خط کتاب و جزوه.
10⚘توضیح را با مثال بخواهید.(میتونی مثال بزنی؟)
11⚘تفاوت توضیح و مثال را به دانشآموز بگویید.
12⚘مبنای پاسخ درست را با خلاقیت دانشآموز همراه سازید.
13⚘اگر فراگیر به سوال پاسخ نداد، سوال را به شکل دیگری بیان کنید.
14⚘در صورت عدم پاسخگویی درست، برداشت فراگیر از سوال را جویا شوید.(شاید سوال شما مشکل دارد!)
15⚘گاه دانشآموز را در بیان یا نوشتن پاسخ، مختار بگذارید.
16⚘به سوالات مشارکتی و مباحثهای هم توجه کنید.
17⚘برای فراگیری که پاسخ اشتباه میدهد، فرصت بازآموزی در نظر بگیرید.
18 ⚘و از همه مهمتر:
فرهنگ گوشدادن فعال را به شاگردانتان یادآوری کنید.
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@tadriis_yar
کلاس اول تا دوازدهم
▬▬➰🌸🍃🕋﷽🕋🍃🌸➰▬▬
📖 آموزش تصویری وضو
🦋مورداستفاده آموزشی درمقطع ابتدایی
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@tadriis_yar
کلاس اول تا دوازدهم
4_246266462610657278.pdf
4.05M
✅ درسنامه همراه با سوال
✅ درس اول تا پنجم مطالعات اجتماعی
⬅️ پایه پنجم
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@tadriis_yar
کلاس اول تا دوازدهم
4_5832689012443186063.pdf
3.32M
✅ جزوه دست ورزی های ریاضی
⬅️ پایه پنجم
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@tadriis_yar
کلاس اول تا دوازدهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ
#سه_گوش
مثلث
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@tadriis_yar
کلاس اول تا دوازدهم
جدول ترکیب - Copy.pdf
158.6K
✅ جدول ترکیب خام جهت چسباندن در کتاب فارسی
صفحهی ۲
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@tadriis_yar
کلاس اول تا دوازدهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ آموزش دایره
#دایره
دایره
اشکال هندسی
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@tadriis_yar
کلاس اول تا دوازدهم
جدول ترکیب.pdf
177.1K
✅ جدول ترکیب خام جهت چسباندن در کتاب فارسی
صفحهی ۱
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@tadriis_yar
کلاس اول تا دوازدهم
03-mtn soleymane eshegh (www.mplib.ir).pdf
21.17M
📚 کتاب #حاج_قاسم_قهرمان #PDF
✳️هدف از کتاب (حاج قاسم قهرمان ) این است که دانش آموزان عزیزمان، در قالب سرگرمی با سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگوی مهدی یاوری آشنا شوند.🇮🇷
#حاج قاسم
#دانش آموز🌷
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@tadriis_yar
کلاس اول تا دوازدهم
4_5830348783547845333.mp3
6.69M
اهنگ قران
آهنگ پیامهای قرآنی
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@tadriis_yar
کلاس اول تا دوازدهم
کاربرگ اجتماعی.pdf
7.11M
✅ کاربرگ مطالعات اجتماعی
⬅️ پایه پنجم
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@tadriis_yar
کلاس اول تا دوازدهم
کاربرگ فارسی.pdf
2.08M
✅ کاربرگ فارسی
⬅️ پایه پنجم
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@tadriis_yar
کلاس اول تا دوازدهم
ولايت_و_رهبري_امام_علی_و_غدیر_کود.docx
5.06M
#ولایت
#تبلیغ
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@tadriis_yar
کلاس اول تا دوازدهم
مشکلات آموزشی که در خصوص تشخیص ( -ِ ربط و یا مالکیت ) با ( ه ـه ) وجود دارد.
🍃 کدام اِ : ( -ِ ) یا ( ـه )
بسیاری از دانش آموزان در نوشتن صدای ( اِ ) در انتهای کلمه دچار مشکل می شوند یعنی واژه های( اصحاب ِ ، دیدن ِ ، سال ِ ، نام ِ ، برای ِ ، پای ِ ) را به صورت ( اصحابه ، دیدنه ، ساله ، نامه ، برایه ، پایه ) می نویسند و بر عکس واژه های ( نامه ، بنده ، خسته ، پرده ، رفته ، دانه ) را به صورت ( نامِ ، بندِ ، خستِ، پردِ ، رفتِ ، دانِ ) می نویسند .
🍃 بسیاری از آموزگاران سعی می کنند با بیان و شرح و توصیف « اِ » مالکیت، صاحبی، مضاف و مضاف الیه ، نسبت،صفت و موصوف و امثال آن ، به دانش آموزان نوشتن درست آن واژه ها را آموزش دهند.
این روش ها ، دانش آموزان را ، بویژه در سالهای اول و دوم دبستان بیشتر گیج می کند .
زیرا رشد ذهنی آنان هنوز به درجه ای نرسیده است که مفاهیم یاد شده را درک کنند و تفاوت آن اصطلاحات را در یابند و به هنگام نوشتن دیکته به کار برند .
تجربه های زیادی که برای رفع این اشکال صورت گرفته ، نشان داده است که روش زیر سریع تر از هر روشی ، کودکان را به درست نویسی سوق می دهد .
به هرحال روشی پیشنهادی است که میتوان بهکار برد
🍃 ابتدا با لحنی خوب و صمیمی از کودکان
می خواهیم که به ما گوش کنند . سپس بدین طریق عمل می کنیم :
بچه ها ببینید من برای شما کلماتی را نام می برم بعضی از این کلمه ها طوریست که وقتی من کلمه را بیان کردم شما 👈منتظر کلمه ی دیگری نمی مانید 🔺
مثلا می گویم ( نامه ، خامه ، خانه ، شانه ) شما متوجه می شوید اسامی چیزهایی گفتم . و با شنید کلمه منتظر شنیدن کلمه ی دیگری نیستید.
🍃 اما گاهی نیز کلماتی را می گویم که در پایان آن ها صدای ( اِ ) را می شنویم ولی شما منتظرید که من در ادامه چیزی بگویم . زیرا آن کلمه به تنهایی ، مقصود مرا نمی رساند.
🍃 مثل:
مدادِ
قندان ِ
کفشِ
دانش آموزِ
آموزگارِ
در این گونه کلمات شما منتظرید که من ادامه دهم .
مثلا :
مدادِ حسن
قندانِ سفید
کفشِ قرمز
دانش آموزِ خوب
آموزگار ِ کلاس اول
پس در کلماتی که در پایانشان صدای اِ می آید ولی شما منتظر می مانید که من کلمه ی دیگری را در ادامه بگویم از ِ ربط استفاده می کنید.
(برای تعمیق یادگیری )
🍃 حالا بچه ها این دو دسته کلمات را مخلوط به کار
می برم .هر وقت بعد از گفتن کلمه ام، منتظر کلمه دیگری بودید دستهایتان را بالا ببرید
و اگر نیاز نبود که منتظر کلمه ی دیگری بمانید دستهایتان پایین باشد .
خوب حالا کلمات را می گوییم . آماده اید :
( کلاس ِ
معلم ِ ،
مدیر ِ
زن ِ
ساده
مداد ِ
خامه
دانه
کتاب ِ
رنگ ِ
چاله
پنجره
لاله
🍃کفشِ قرمز
🍃دانش آموزِ خوب
🍃آموزگار ِکلاس اول
بعد از این که یکی دو جلسه این بازی را انجام دادیم به آنها فقط یک قاعده را آموزش می دهیم ، می گوییم هر وقت بعد از تلفظ کلمه شما منتظر کلمه ی دیگری بودید
با این « ِ » آن را مینویسیم و اگرمنتظرکلمه ی دیگری نبودید با « ه یا ـه » ،آن را بنویسید .
البته می توان برای آن اسمی انتخاب کنیم . چون دو کلمه را به همدیگر ربط می دهد . آن را « ــِ » ربط یا مالکیت می نامیم.
برای به یاد سپاری بهتر ، می توان چند ترکیب را روی برگه اینوشت و برای مدتی روی دیوار کلاس نصب کرد . و در هنگام گرفتن املا ، هر وقت به« ــِ » ربط رسیدیم دست را بالا ببریم .
با این روش می توان مشکل دانش آموزان را در این مورد رفع نمود و کمتر معلم خسته می شود .
⬅️ منبع :1- درمان اختلالات دیکته نویسی – نوشته مصطفی تبریزی – تهران – اتشارات فراروان
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@tadriis_yar
کلاس اول تا دوازدهم