eitaa logo
تدریس یار پایه پنجم
9.7هزار دنبال‌کننده
6.1هزار عکس
7.7هزار ویدیو
14.8هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات ب
مشاهده در ایتا
دانلود
soal.farsi.panjom.hamedarsha.irantooshe.ir.pdf
8.16M
نمونه سوالات کل کتاب پایه ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar5
روشن شدن لامپ تغییرفیزیکیه چون لانپ بعدازخاموش شدن به حالت اولیه برمیگرده ولی اگرمنظوراتفاقات درون لامپ باشه ومراحلشوبخوادمیشه تغییرشیمیایی چون انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی ونورانی تبدیل میشه
اینم جدول بودجه بندی☝️☝️☝️☝️
30.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انیمیشن درس ششم مطالعات - منابع آب ایران
بانک سوالات مطالعات اجتماعی.pdf
26.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥انیمیشن مطالعات اجتماعی 💥فیلم آموزشی درس ۴ 💥من عضو گروه هستم
1_1821806282.pdf
3.35M
پاسخ کامل جدول سودوکو
علوم.pdf
806.6K
📚سوالات علوم 🔰پایه پنجم
💢نحوه برخورد با دانش آموز « ضعیف» ✍چگونگی برخورد با دانش آموز« ضعیف» تاثیر به سزایی در شکل گیری آینده او دارد و لازم است تا در این مسیر والدین و معلم همراه هم باشند. انگیزه کلید موفقیت معلم و والدین است. آنها باید زمان زیادی را برای ایجاد انگیزه در دانش آموز «ضعیف» صرف کنند. چرا که وقتی دانش آموز برای درس خواندن یا انجام تکالیف خود انگیزه داشته باشد، به احتمال زیاد عملکرد بهتری خواهد داشت. ایجاد انگیزه می تواند مشارکت در بحث های کلاسی را افزایش دهد و دانش آموز را به مطالعه برای امتحانات تشویق کند. دانش آموزان باید انگیزه داشته باشند، تا از فرایند یادگیری لذت برده و اطلاعاتی را که به آنها آموزش داده می شود به خوبی یاد بگیرند. ✅نحوه شناسایی دانش آموز «ضعیف» دانش آموزان « ضعیف» را می توان به دو دسته تقسیم کرد. ✅دسته اول کسانی هستند، که توانایی فکری خوبی دارند، اما توانمندی های خود را درک نمی کند و به دنبال فرار از انجام تکالیف هستند. ✅اما دسته دیگر به دانش آموزانی گفته می شود، که سرعت یادگیری آنها به نسبت همسالان خود پایین تر است. اکثر معلمان ترجیح می دهند دانش آموزانی سخت کوش داشته باشند، تا گروهی از دانش آموزان قوی که تنبل هستند. ⭕️در ادامه به برخی از ویژگی های رفتاری دانش آموزان «ضعیف» می پردازیم: ⭕️با دیگر دانش آموزان کلاس به خوبی ارتباط اجتماعی برقرار نمی کنند. ⭕️در بحث های کلاسی کمتر شرکت می کنند. ⭕️از انجام تکالیف سر باز می زنند. ⭕️اغلب اوقات منفعل بوده و در کار های گروهی شرکت نمی کنند. ⭕️اعتماد به نفس پایینی دارند. ⭕️از سمت دانش آموزان دیگر طرد شده و در کلاس دوستان کمی دارند. ⭕️نمرات درسی آنها نوسان داشته و در حد متوسط یا پایین است. لازم است، که معلم قبل از برچسب زدن به کودک به عنوان تنبل یا ضعیف او را به طور کامل ارزیابی کند. چرا که نحوه برخورد و رفتار با کودک «ضعیف» تاثیر مستقیمی در روند تحصیل دانش آموز می گذارد. معلم موظف است، که همیشه از دانش آموزان خود حمایت کرده و مهارت های لازم برای غلبه بر موانعی که در زندگی با آنها روبرو می شوند را به دانش آموزان آموزش دهد.
🤔🤔ضرب المثل به همراه معناومفهوم👇👇 ۱_هر کس خربزه می خورد پای لرزش هم می نشیند⬅️ هر کس باید عاقبت اعمال خود را تحمل کند . ۲- هر که بامش بیش برفش بیشتر ⬅️هر کس داراتر است گرفتار تر است. ۳- هر که نان از عمل خویش خورد    منت حاتم طایی نبرد⬅️نباید به دیگران متکی بود . ۴- هر که طاوس خواهد جور هندوستان کشد⬅️ باید سختیها را برای رسیدن به هدف تحمل کرد . ۵- هفت خوان رستم را طی کردن ⬅️کار بسیار سخت را برای رسیدن به هدف تحمل کرد . ۶- همه را برق می گیرد ما را چراغ نفتی⬅️ شانس و اقبال دیگران بیشتر   از ماست . ۷- هنداونه زیر بغل کسی گذاشتن ⬅️تملق بی جا گفتن . ۸- هوا گرگ و میش است ⬅️ نه تاریک است نه روشن . ۹- هیچ کاره ی همه کاره ⬅️ آدم هیچ کاره خود را همه کاره می پندارد . ۱۰- یاسین به گوش خر خواندن ⬅️ کار بی حاصل انجام دادن . ۱۱- یال و کوپال داشتن ⬅️ سرو وضع خوب داشتن . ۱۲- یک دستی گرفتن ⬅️کسی را کتر از آنچه هست پنداشتن . ۱۳- یک ستاره توی آسمان ندارد ⬅️ ادم بی شانس و اقبال است . ۱۴- یک شب هزار شب نمی شود ⬅️به تعارف به مهمان می گویند . ۱۵- یک کلاغ چهل کلاغ کردن ⬅️ اغراق و مبالغه نمودن + غیبت زیاد . ۱۶- یک بز گر گله را گرگین می کند⬅️یک همنشین بد دیگران را هم به فساد می کشاند . ۱۷- یکی به نعل می زند یکی هم به میخ ⬅️ هر دو طرف را مراعات می کند. ۱۸- یک گوش در است و گوش دیگر  دروازه ⬅️ کسی که مطلبی را به خاطر نمی سپارد . ۱۹- یکی را پی نخود سیاه فرستادن ⬅️ به بهانه ای او را ازمیدان خارج مکردن . ۲۰- یکی نان نداشت بخورد پیاز می خورد تا اشتهایش باز شود ⬅️کار نابخردانه کردن . ۲۱- میانشان شکر آب است ⬅️ روابط آنها خوب نیست ، اختلاف دارند . ۲۲- ناز شست گرفتن ⬅️ پاداش و جایزه گرفتن . ۲۳- نازک نارنجی ⬅️زودرنج ، کم تحمل در مقابل مشکلات ۲۴- نان به نرخ روز خوردن ⬅️ پای بند بودن به اصول – رفتار خود را با وضع حاضر تطبیق دادن ۲۵- نان کسی را آجر کردن ⬅️ موجب ضرر و زیان کسی شدن . ۲۶- نخود هر آش بودن ⬅️ مداخله در هر کاری کردن . ۲۷- نشخوار آدمیزاد حرف است ⬅️ لذت داشتن حرف زیاد . ۲۸- نمک پرورده بودن ⬅️مدیون کسی دیگر بودن . ۲۹- نو که آمد به بازار    کهنه شود دل آزار ⬅️ با آمدن چیز جدید گذشته و قدیمی و دلگیر می شود . ۳۰ – نه زنگی زنگ نه رومی روم ⬅️میانه رو بودن – متوسط بودن . 🌸🍃
آهنگ بی کلام ای ایران
دفتر کار ریاضی 👆 ولی بدونه پاسخ
لطفا به این سوال پاسخ دهید