eitaa logo
تدریس یار پایه ششم
9.7هزار دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
7.9هزار ویدیو
16هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات ب
مشاهده در ایتا
دانلود
تکلیف از مجله رشد
🟠در زنگ ریاضی دانش آموزان به شادی طنز داستان و حرکت بیشتری نیاز دارند. 🔸️تحقیقات دانشگاهی نشان می دهد یادگیری مفاهیم ریاضی اگر با ترکیب طنز و شادی و حرکت باشد لذت و اشتهای یادگیری دانش آموز را افزایش می دهد و زنگ ریاضی دیگر خشک و خالی نمی شود! 🟠شخصیت خود معلم ریاضی در امر تدریس و انگیزه یادگیری دانش آموزان بسیار اهمیت دارد: 🔸️معلمی که از بازی، سرگرمی، قصه، دست ورزی، استفاده میکند. 🔸️معلمی که با اعداد شوخی می کند فضای صمیمانه را با دانش آموز تجربه می کند. 🔸️به کار تیمی اعتقاد دارد. به تفاوتهای فردی احترام می گذارد. 🔸️یک جا نمی شنیند یا یک جا نمی ایستد و حرکت همه جانبه و نگاه مساوی به دانش آموزان دارد. 🟠نقش والدين تعیین کننده است! 🔸️مشاهدات و تجربه نشان می دهد والدین بیش از حد به درس ریاضی حساس هستند! برخی از والدین فرزندان خودشان را تحت فشار قرار می دهند، برخی از والدین علاقه و استعداد فرزندشان را در نظر نمی گیرند، کتاب های کمک درسی مؤسسات خارجی را تهیه می کنند که آسیب های جدی وارد می کند، کلاس تقویت ریاضی میفرستند که تاثیر آن چنانی ندارد. به جای توجه به نقاط قوت نقاط ضعف توجه می کنند. ▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
🌼سخن کوشی کافی نیست این نگرش که سخت کار کنید نتیجه اش را می بینید، درست نیست. ممکن است شخصی تلاش فراوانی داشته باشد اما به دلیل نداشتن تفکر از پیشرفت جا بماند. اگر قرار است تدریس بهتری داشته باشید کافیست در مورد راهکارهای تدریس بهتر فکر کنید نه این که میزان تدریستان را بیشتر کنید و با تکرار زیاد مطالب هم خودتان و هم دانش آموزان را خسته کنید. پژوهشی که در دانشگاه میشیگان آمریکا روی عملکرد ۱۰۵۷ معلم انجام شده بیان گر این مطلب است که زمان آموزش نسبت به کیفیت آموزش تأثیر کمی بر نتایج یادگیری دارد. به عبارت دیگر کیفیت آموزش نسبت به زمان آموزش تأثیر بیشتری دارد یعنی بهتر است به جای برگزاری کلاس های جبرانی و تدریس های طولانی مدت، کیفیت تدریس مان را بالاتر ببریم ادامه دارد...
📖اختلالات یادگیری 🌱ویژگی های عمومی در تشخیص اختلالات یادگیری ۱. احساس ناامیدی، بی لیاقتی و کم جراتی می کنند. ۲. در خواندن شفاهی و کلامی تردید می کنند و گاهی دچار لکنت می شوند. ۳. به جای اینکه چشم هایشان را هنگام خواندن حرکت دهند سرشان را تکان می دهند. ۴. کلمه به کلمه می خوانند. ۵. به زحمت و با صدای کشیده و لحن یکنواخت می خوانند. ۶. به نقطه گذاری توجه ندارند و از توجه به معنی لغات غافل اند. ادامه دارد...
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
امتحانات نوبت اول و دوم نداریم.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
2⃣گام دوم 4⃣پایه ششم ↩️پروژه ۶ 📽فیلم آموزشی گروه صدا در اسکرچ بخش ۱ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar6